Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Probleme stomac

Sfat achizitie bicicleta oras

"Noi nu furam ca romanii"

Canalele Sky Showtime 1 și S...
 Recomandare anvelope lexus rx

Extindere rețea wireless int...

Configuratie PC

Mufa TV
 PPC Energy

Camera conferinta Tenveo tevo-vl12u

Recomandare rulouri exterioare us...

Gaoyue 858
 Telefon performant pe parte audio...

Aspecte legale https://registratu...

Filtru de apa curata apa de miner...

Unde gasesc borcane mari 5 - litr...
 

Daimler si Mitsubishi primul camion electric din lume.

- - - - -
  • Please log in to reply
40 replies to this topic

#1
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Germanii nu se dezmit. Primul camion electric din lume.

http://m.automarket....etri-79711.html

"Grupul Daimler a lansat primul camion electric din lume, Mitsubishi Fuso eCanter. Acesta are o autonomie de 100 de kilometri.

Piața pentru camioanele electrice de mărime medie și mare este încă la început de drum. Producători precum Daimler sau Tesla încearcă să depășească provocările date de înlocuirea motoarelor termice cu baterii electrice, în timp ce autoritățile pregătesc reglementări pentru limitarea poluării.

Mitsubishi Fuso eCanter este primul camion electric din lume, produs de Daimler, de mărime medie și cu o autonomie de 100 de kilometri. Germanii sunt abia la început și promit un camion electric și mai mare pe care îl vor prezenta la Salonul Auto de la Tokyo de luna viitoare.

Brandul de camioane Mitsubishi Fuso a intrat în atenția Daimler în 2003, când grupul german a cumpărat 43% din acțiuni. Din 2011, Daimler a devenit acționar majoritar, cu aproape 90% din drepturile asupra mărcii japoneze.

Noul eCanter, prezentat în premieră la Salonul de la Frankfurt, are 247 de cai putere și un cuplu de 380 Nm. În funcție de cantitatea de marfă încărcată, autonomia poate să depășească 100 de kilometri.

Testele au arătat că a doua generație eCanter aduce economii de 1.000 de euro la 10.000 de kilometri în comparație cu versiunea sa diesel. Dacă ținem cont și de reducerea costurilor de întreținere cu aproape 30%, Mitsubishi Fuso eCanter poate să fie o soluție economică pentru cumpărătorii săi."

Edited by Torquemada-666, 15 September 2017 - 13:07.


#2
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
O tampenie. Ce camion e ala cu autonomie de 100km? Ce face soferul dupa cele maxim 2 ore in care parcurge suta aia de km?
Cred si eu ca fac doar 500 de bucati, majoritatea probabil ca vor fi cumparate de ONGuri care il vor lua cu bani sifonati sau diverse firme care doar fac parada cu el in timp ce banii ii fac tot cu alea vechi.

#3
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Ce-i cu trompeta asta?

Vezi ca tot pe site-ul ala e o stire cu un cap tractor electric care are autonomie 320-480 km. Posted Image

#4
tybanu

tybanu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,586
  • Înscris: 15.01.2007

View PostTorquemada-666, on 15 septembrie 2017 - 13:06, said:

Germanii nu se dezmit. Primul camion electric din lume.

http://m.automarket....etri-79711.html

"Grupul Daimler a lansat primul camion electric din lume, Mitsubishi Fuso eCanter. Acesta are o autonomie de 100 de kilometri.

Si gata cu cititul.

#5
ccf_cristi

ccf_cristi

    Asa si?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,495
  • Înscris: 13.10.2010
Si 320km e putin pentru un camion....care nu e camion, e doar capul tractor fara incarcatura si mai mult ca sigur fara trafic.
Pentru ca legal, soferul e obligat sa ia pauza o data la 2h 15 minute si la 4h o jumatate de ora.
Intr-o jumatate de ora, sunt incarcate bateriile?...sau cat sta la descarcat/incarcat?

#6
spinname

spinname

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,550
  • Înscris: 01.08.2011
Isi cara bateria si naveta de bere doar 100 km???

#7
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017
Ce de atotștiutori pe aici. Noroc că nu era internetul când s-a lansat primul camion că altfel căram și acum marfa cu căruțele. In zilele noastre, noroc de faptul că producătorii nu se iau după "experții" de pe forumuri :) !

Edited by Ford3, 15 September 2017 - 13:56.


#8
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

View Postericmario, on 15 septembrie 2017 - 13:16, said:

Ce-i cu trompeta asta?

Vezi ca tot pe site-ul ala e o stire cu un cap tractor electric care are autonomie 320-480 km. Posted Image

Nu e primul din lume 😉

#9
iulian_k

iulian_k

    Bau Bau, Sexomarxist, Sacerdot al Sfintei Conventii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,772
  • Înscris: 07.01.2012
Deci transporta  materiale de la depozit la unitatile de lucru din imediata lui apropiere

#10
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

View PostFord3, on 15 septembrie 2017 - 13:55, said:

Ce de atotștiutori pe aici. Noroc că nu era internetul când s-a lansat primul camion că altfel căram și acum marfa cu căruțele. In zilele noastre, noroc de faptul că producătorii nu se iau după "experții" de pe forumuri Posted Image !
Corect. Mai bine se iau dupa aia care se bat cu iecologia in piept, orice ar fi.

Ma gandesc ca ai ceva de comentat totusi despre continut, nu despre cel care scrie.

Voi aveti impresia ca electricele sunt cel putin un fel de elicopter personal dar retrograzii incerca sa le traga in jos. Ia sa apara ceva de genul asta si ai sa vezi deschidere la nou atunci.
Electrica pe langa masina nu e ca masina pe langa caruta. E ca o caruta cu zebre sau cu capre in loc de caruta cu cai sau magari. E doar diferita de una normala si mai buna la circ decat la altceva, fie el circ adevarat sau propagandistic.

#11
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017

View Postunderb, on 15 septembrie 2017 - 14:41, said:


Corect. Mai bine se iau dupa aia care se bat cu iecologia in piept, orice ar fi.

Ma gandesc ca ai ceva de comentat totusi despre continut, nu despre cel care scrie.

Voi aveti impresia ca electricele sunt cel putin un fel de elicopter personal dar retrograzii incerca sa le traga in jos. Ia sa apara ceva de genul asta si ai sa vezi deschidere la nou atunci.
Electrica pe langa masina nu e ca masina pe langa caruta. E ca o caruta cu zebre sau cu capre in loc de caruta cu cai sau magari. E doar diferita de una normala si mai buna la circ decat la altceva, fie el circ adevarat sau propagandistic.

Cum vorbiți voi acum despre electrice îmi amintiți de țăranii care și-au scuipat în sân când au văzut prima căruță care mergea fără cai. Din fericire urmașii lor au evoluat în mentalitate și acceptă cu entuziasm noul. Din nefericire nu toți :) !

#12
MareleHan

MareleHan

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 14.09.2017
N-ai ce face cu jaful asta pe comunitate unde sunt distante foarte mari iar soferii sunt obligati sa faca pauze . Camioanele serioase au 450 de cai in sus , ce faci cu piticania asta,  voi stiti ce e un camion de marfa ?

Edited by MareleHan, 15 September 2017 - 17:16.


#13
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

View PostFord3, on 15 septembrie 2017 - 15:04, said:

Cum vorbiți voi acum despre electrice îmi amintiți de țăranii care și-au scuipat în sân când au văzut prima căruță care mergea fără cai. Din fericire urmașii lor au evoluat în mentalitate și acceptă cu entuziasm noul. Din nefericire nu toți Posted Image !
Nu bo$$. Taranii mergeau acum 100 de ani cu electrica pt ca atunci electricele aveau cota de piata mai mare decat acum, dar altii mai destepti si-au dat seama ca motorul termic e viitorul si au renuntat la electrica pentru urmatoarea suta de ani. Si nu au avut nevoie de subventii pt asta. Acum vin niste basinosi care nu au pic de tehnica in cap si vor sa intoarca lumea la nivelul la care era la rascoala din 1907 in numele iecologiei. Mergi o ora, stai 3 la incarcat. Si ora aia o mergi fara caldura sau AC ca doar nu esti in secolul 21. Esti la 1907 si n-ai nevoie. Bine ca nu vreti cal si caluta ca si ala facea intr-o zi tot cat face o electrica de-a voastra cand mai mukt sta la incarcat si e tot ieco ca electrica.

Cat de ipocrit sa fii, sa ai masina dar nu electrica, si sa-i faci le ailalti tarani nestiutor ca nu-si iau electrica. Dar tu de ce nu ti-ai luat? Ca eu stiu de ce nu-mi iau. In principiu pt ca la mine la tara am nevoie de masina, nu de un statement semi-(in)util.

Edited by underb, 15 September 2017 - 21:26.


#14
Rdaneel

Rdaneel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 12.09.2017
100 km e autonomie de mașină mica de oras, nu de camion.  Și pt aia e autonomie slabă,pt camion e penibil.

Nu vad care e știrea...
Poți să faci și un tanc electric sau ce ți trece prin cap. In definitiv motorul electric e vechi, nu e nicio noutate.
Ideea e sa fie rentabil, nu că poți face....,aia poate face orice prost.

#15
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017

View Postunderb, on 15 septembrie 2017 - 21:23, said:

Nu bo$$. Taranii mergeau acum 100 de ani cu electrica pt ca atunci electricele aveau cota de piata mai mare decat acum, dar altii mai destepti si-au dat seama ca motorul termic e viitorul si au renuntat la electrica pentru urmatoarea suta de ani. Si nu au avut nevoie de subventii pt asta. Acum vin niste basinosi care nu au pic de tehnica in cap si vor sa intoarca lumea la nivelul la care era la rascoala din 1907 in numele iecologiei. Mergi o ora, stai 3 la incarcat. Si ora aia o mergi fara caldura sau AC ca doar nu esti in secolul 21. Esti la 1907 si n-ai nevoie. Bine ca nu vreti cal si caluta ca si ala facea intr-o zi tot cat face o electrica de-a voastra cand mai mukt sta la incarcat si e tot ieco ca electrica.

Cat de ipocrit sa fii, sa ai masina dar nu electrica, si sa-i faci le ailalti tarani nestiutor ca nu-si iau electrica. Dar tu de ce nu ti-ai luat? Ca eu stiu de ce nu-mi iau. In principiu pt ca la mine la tara am nevoie de masina, nu de un statement semi-(in)util.

N-ai inteles nimic din ce-am zis. Dar nu ma mira :) !

View PostRdaneel, on 15 septembrie 2017 - 22:04, said:

100 km e autonomie de mașină mica de oras, nu de camion.  Și pt aia e autonomie slabă,pt camion e penibil.

Nu vad care e știrea...
Poți să faci și un tanc electric sau ce ți trece prin cap. In definitiv motorul electric e vechi, nu e nicio noutate.
Ideea e sa fie rentabil, nu că poți face....,aia poate face orice prost.

Pai pentru asta au si fost proiectate, ca sa nu mai duci marfa prin oras cu masinile care scot noxe. Treptat vor fi si din cele cu autonomie mai mare. Vezi ca ala de la Tesla va avea de vreo trei ori mai multa autonomie.

#16
Rdaneel

Rdaneel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 12.09.2017
@Ford 3 tu vb serios sau glumești? Sau nu te pricepi ?

Tu presupui că astea vor prelua marfa de la depozite externe și o vor distribui în oraș.
Pai astea vor avea kilometri de taximetru zilnic. 100 km e de ras.
Dacă mă trimiți sa vad la Tesla vreun camion cu 300 km autonomie iar e de ras,scuze...

#17
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017
Tu poti sa razi cat vrei, eu ma bucur doar ca se gasesc inlocuitori pentru oras sa nu-si mai traga astia cu camionetele basinile decat in afara orasului.

#18
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,830
  • Înscris: 14.08.2007
UPS e o firma de delivery ... evident ca au masini si strict pentru oras, care merg doar de la depozit pana la client. Iar electrice care se incarca la 50% in jumate de ora exista deja. In mai putin de o ora, in timp ce se incarca marfa la depozit, poate fi incarcat complet. Apoi vreo 4 ore faci delivery, dupa care te intorci la depozit sa mai iei marfa. Oricum pare mai mult un test din moment ce vor livra doar trei astfel de camioane.

Exista si autobuze electrice (vor aparea in curand si la Cluj), deci nu vad de ce sa nu fie si camioane, in special cele care au de mers prin oras. In 3-4 ani se dubleaza autonomia fara sa creasca greutatea/volumul/costul acumulatorilor, asa ca e ok sa faci teste in lumea reala si la camioane. Autobuzele electrice de la Cluj vor avea autonomie asemanatoare, de 105 km. La viteza medie (cu tot cu opriri) pe care o are un autobuz, vor merge 6 ore fara sa trebuiasca reincarcate. Sau vor face o pauza de o jumate de ora/o ora la 4 ore (pauza de masa pentru sofer?) pentru incarcare partiala si vor merge 8 ore.

Edited by utopium, 16 September 2017 - 08:12.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate