Lexus RX450h HYBRID 2016
Ultima postare: mar 03 2020 22:50, Inițiat de
molizo
, ian 12 2017 09:17
·
0
#55
Publicat: 10 martie 2017 - 22:58
RasAlGhul, on 10 martie 2017 - 20:36, said:
Si unde este economia? Cu ce ma ajuta ca este electrica daca n-am priza de incarcare? Motorul termic trebuie sa munceasca mai mult...pe de-o parte sa deplaseze masina si pe de-o parte sa incarce si bateriile...deci automat consumul este mult mai mare! Hibridele astea fara priza sunt praf in ochi... parerea mea! Motorul termic merge intermitent, funcționeaza doar când e nevoie de el, fie să încarce bateria sau când e nevoie de un plus de putere. razor_titann, on 10 martie 2017 - 21:04, said:
Eu merg cu is300h cu motor de 2.5 benzina în oraș și am consum de 7-8 la mers sportiv. Apoi cu auris tot hibrid și motor de 1.8 cam 5-6 este consumul, deci nu e praf în ochi pentru cine e interesat. Ca o comparație cu Tesla mers forja în București consumul e cam 6-700Wh/km. Ce contează la mașinile astea e accelerația și lipsa uzurii la plecarea de pe loc. Zboară instant mașina de sub tine complet silențios. Nu o iei pentru consum ci pentru performante, dar în ultimul timp un hibrid e cea mai buna alternativa la un diesel. RasAlGhul, on 10 martie 2017 - 21:13, said:
Masinile din acest topic sunt hibride! Eu am citit cu atentie....numai ca dumneata n-ai prea inteles ce-am vrut sa spun. Motorul termic este folosit la incarcarea bateriilor. Daca te uiti si-n primul post din acest topic se spune ca consumul este undeva la 9%. Deci se poate si la motoare mari consumuri mici...chiar colegul@razor_titann a specificat ca are consum mic. Pe mine ma intereseaza daca creste consumul in timp ce incarca acumulatorii si daca creste cu cat la % creste? t-balt, on 10 martie 2017 - 22:19, said:
Eu am înțeles, dar din exprimarea ta reieșea ca pe lângă cat consuma motorul în mod normal se mai adaugă și încărcarea bateriilor, adică la 15-17l cat ia un 3.5 în oraș se mai adaugă și consumul pt a încarcă bateriile. Ceea ce nu e corect, mașină își încarcă bateriile prin partea de frână regenerativa, iar apoi motorul este generator, folosind o mult mai mica cantitate de benzina pentru a genera energie. Atunci când calci accelerația mai tare, motorul nu mai încarcă ci toată puterea este trimisa roților, iar curentul electric este utilizat și el pentru a suplini necesarul. Doar atunci consuma la capacitatea lui maxima. Cu ce te ajuta sa știi ca atunci când doar încarcă îți ia 1l%, iar când accelerezi tare și nu mai folosește bateriile ia 16, dacă știi ca în medie consuma 9% în loc de 16% cat ar fi luat varianta doar pe benzina cu același motor? Oricum algoritmul e mult mai complex decât am descris eu și nu prea poți cuantifica ce vrei tu. Din cate țin minte este și prius cu opțiune plug-in. Editat de tropicana, 10 martie 2017 - 23:18. |
#56
Publicat: 11 martie 2017 - 10:40
RasAlGhul, on 10 martie 2017 - 20:36, said: Si unde este economia? Cu ce ma ajuta ca este electrica daca n-am priza de incarcare? Motorul termic trebuie sa munceasca mai mult...pe de-o parte sa deplaseze masina si pe de-o parte sa incarce si bateriile...deci automat consumul este mult mai mare! Hibridele astea fara priza sunt praf in ochi... parerea mea! |
#58
Publicat: 03 martie 2020 - 22:50
Kpaxian, on 23 iunie 2018 - 19:41, said:
Impresii dupa 2 ani de folosire? Informatiile sunt foarte putine despre acest model. Ma gandesc sa-mi iau un SUV mare si iau in calcul si aceasta varianta. Va pot spune impresiile dupa 3 ani de folosire : - km parcursi : 65.000 - este masina de familie si am folosit-o destul de putin avand un copil mic cu o adaptare mai dificila la mersul in masina -cca. un sfert din km i-am facut in oras, in Cluj , avand o medie de consum de 9,5 -10,00 l/100 km -in extraurban, - daca am mers regulamentar si nu m-am grabit, consumul a fost de cca 6,8-7,6 l/100 km - daca am mers mai sportiv ( Vmax pe care am atins-o pentru cateva secunde a fost de 195 km/h dar s-ar mai fi putut si mai mult, motorul nici nu a simtit acceleratia de la 140 la 195 facuta in cateva secunde ) consumul a crescut in jur de 9,00-9,5 l/100 -masina s-a comportat si se comporta impecabil in trafic, fie ca a fost vorba de oras, fie in tara, fie pe autostrazile Europei.. -foarte stabila si iti confera o siguranta deplina in trafic -nu am avut nici un fel de probleme cu ea, am facut reviziile la timp, la fiecare 15.000 km, numai la reprezentanta de la Bucuresti, unde am gasit un colectiv foarte profesionist. -costurile cu reviziile au fost de circa : 15.000- 1000 lei 30.000- 1800 lei 45.000- 1000 lei 60.000- 2100 lei in pret intrand manopera, consumabilele de schimbat (filtre, ulei,etc...) si, de fiecare data, o verificare a sistemului hibrid si, mai ales, a bateriei. Totul se prezinta ok. - RCA -ul pe ultimul an a fost de 1842 lei - la Groupama cu decontare directa . Casco nu am facut deoarece am considerat ca am suficienta experienta , conduc destul de atent si, la o adica, suntem acoperiti in caz de accisent de decontarea directa de la Groupama despre care am inteles ca sunt destul de seriosi. - impozitul local neschimbat, cca 250-300 lei. - pentru mine, ca sofer, confortul a fost si este ok insa pentru sotie , care a trebuit sa calatoreasca de curand pe bancheta din spate, langa copil , la un drum lung (Cluj-Bologna), nu a fost prea confortabil deoarece , fiind SUV , suspensia nu este atat de fina ca la o limuzina si, deoarece intentionam sa incepem sa facem mai multe calatorii in afara tarii, studiem varianta in care sa facem un buy-back cu cei de la reprezentanta, acestia cunoscand foarte bine masina si modul in care a fost tinuta (garaj ) si intretinuta. Ne tenteaza un ES 300h, pe care mergem la Bucuresti sa-l testam in curand si, daca feedback-ul este ok sa-l si comandam asfel incat sa intram in posesia lui cel tarziu la inceputul verii. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi