Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Lexus RX450h HYBRID 2016

- - - - -
  • Please log in to reply
57 replies to this topic

#55
tropicana

tropicana

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 16.06.2015

View PostRasAlGhul, on 10 martie 2017 - 20:36, said:

Si unde este economia? Cu ce ma ajuta ca este electrica daca n-am priza de incarcare?
Motorul termic trebuie sa munceasca mai mult...pe de-o parte sa deplaseze masina si pe de-o parte sa incarce si bateriile...deci automat consumul este mult mai mare!
Hibridele astea fara priza sunt praf in ochi... parerea mea!
Nu, consumul nu este mai mare. Motorul termic e ajutat foarte mult de cel electric pentru a deplasa mașina, de fapt intră în funcțiune doar când nivelul bateriei scade prea mult, sau când ai nevoie de putere suplimentară (depășiri, demaraj instant, etc. A zis razor mai sus. Cu motor electric, ai cuplu maxim de la 0 rpm).
Motorul termic merge intermitent, funcționeaza doar când e nevoie de el, fie să încarce bateria sau când e nevoie de un plus de putere.

View Postrazor_titann, on 10 martie 2017 - 21:04, said:

Eu merg cu is300h cu motor de 2.5 benzina în oraș și am consum de 7-8 la mers sportiv. Apoi cu auris tot hibrid și motor de 1.8 cam 5-6 este consumul, deci nu e praf în ochi pentru cine e interesat. Ca o comparație cu Tesla mers forja în București consumul e cam 6-700Wh/km. Ce contează la mașinile astea e accelerația și lipsa uzurii la plecarea de pe loc. Zboară instant mașina de sub tine complet silențios.
Nu o iei pentru consum ci pentru performante, dar în ultimul timp un hibrid e cea mai buna alternativa la un diesel.
Confirm, am în familie un IS 300h, șoferul e de fapt șoferiță, consumul conform computerului de bord s-a stabilizat pe la 6,8 de niște luni bune deja. Condusă 99% în București.

View PostRasAlGhul, on 10 martie 2017 - 21:13, said:

Masinile din acest topic sunt hibride! Eu am citit cu atentie....numai ca dumneata n-ai prea inteles ce-am vrut sa spun.
Motorul termic este folosit la incarcarea bateriilor. Daca te uiti si-n primul post din acest topic se spune ca consumul este undeva la 9%. Deci se poate si la motoare mari consumuri mici...chiar colegul@razor_titann a specificat ca are consum mic.
Pe mine ma intereseaza daca creste consumul in timp ce incarca acumulatorii si daca creste cu cat la % creste?
Dacă crește consumul în timp ce încarcă acumulatorii comparat cu ce consum? E un sistem de propulsie hibrid, ambele motoare funcționează în tandem, ca să-ți ofere cel mai mic consum, sau cel mai bun răspuns la demaraj, sau ce alte dorințe ai tu, cam toate hibridele prin care m-am urcat au diferite moduri de a seta mașina să răspundă nevoilor tale. Vrei sport? Ambele motoare vor trimite maxim de putere la roți. Consumul motorului pe benzină va crește. Vrei economie? Vei merge electric, motorul termic va funcționa doar pentru a încărca acumulatorii. Cu penalizarea aferentă la performanțele dinamice, ofcors.

View Postt-balt, on 10 martie 2017 - 22:19, said:

Eu am înțeles, dar din exprimarea ta reieșea ca pe lângă cat consuma motorul în mod normal se mai adaugă și încărcarea bateriilor, adică la 15-17l cat ia un 3.5 în oraș se mai adaugă și consumul pt a încarcă bateriile. Ceea ce nu e corect, mașină își încarcă bateriile prin partea de frână regenerativa, iar apoi motorul este generator, folosind o mult mai mica cantitate de benzina pentru a genera energie. Atunci când calci accelerația mai tare, motorul nu mai încarcă ci toată puterea este trimisa roților, iar curentul electric este utilizat și el pentru a suplini necesarul. Doar atunci consuma la capacitatea lui maxima.

Cu ce te ajuta sa știi ca atunci când doar încarcă îți ia 1l%, iar când accelerezi tare și nu mai folosește bateriile ia 16, dacă știi ca în medie consuma 9% în loc de 16% cat ar fi luat varianta doar pe benzina cu același motor? Oricum algoritmul e mult mai complex decât am descris eu și nu prea poți cuantifica ce vrei tu.
Din cate țin minte este și prius cu opțiune plug-in.
So much this.

Edited by tropicana, 10 March 2017 - 23:18.


#56
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,551
  • Înscris: 15.06.2007

View PostRasAlGhul, on 10 martie 2017 - 20:36, said:

Si unde este economia? Cu ce ma ajuta ca este electrica daca n-am priza de incarcare?
Motorul termic trebuie sa munceasca mai mult...pe de-o parte sa deplaseze masina si pe de-o parte sa incarce si bateriile...deci automat consumul este mult mai mare!
Hibridele astea fara priza sunt praf in ochi... parerea mea!
Pai se considera ca toti stam la Balea Lac. Urcam si ne ajuta motorisca electrica la urcare, si la coborare motoru sta in frana, si incarca bateria.

#57
Kpaxian

Kpaxian

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 16.04.2004
Impresii dupa 2 ani de folosire? Informatiile sunt foarte putine despre acest model. Ma gandesc sa-mi iau un SUV mare si iau in calcul si aceasta varianta.

#58
molizo

molizo

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 12.01.2017

View PostKpaxian, on 23 iunie 2018 - 19:41, said:

Impresii dupa 2 ani de folosire? Informatiile sunt foarte putine despre acest model. Ma gandesc sa-mi iau un SUV mare si iau in calcul si aceasta varianta.

Va pot spune impresiile dupa 3 ani de folosire :
- km parcursi : 65.000  - este masina de familie si am folosit-o destul de putin avand un copil mic cu o adaptare mai dificila la mersul in masina
-cca. un sfert din km i-am facut in oras, in Cluj , avand o medie de consum de 9,5 -10,00 l/100 km
-in extraurban, - daca am mers  regulamentar si nu m-am grabit, consumul a fost de cca 6,8-7,6 l/100 km
                         - daca am mers mai sportiv ( Vmax pe care am atins-o pentru cateva secunde a fost de 195 km/h dar s-ar mai fi putut si mai mult, motorul nici nu a simtit acceleratia de la 140 la 195 facuta in cateva secunde ) consumul a crescut in jur de 9,00-9,5 l/100
-masina  s-a comportat si se comporta impecabil in trafic, fie ca a fost vorba de oras, fie in tara, fie pe autostrazile Europei..
-foarte stabila si iti confera o siguranta deplina in trafic
-nu am avut nici un fel de probleme cu ea, am facut reviziile la timp, la fiecare 15.000 km, numai la reprezentanta de la Bucuresti, unde am gasit un colectiv foarte profesionist.
-costurile cu reviziile au fost de circa :
        15.000-   1000 lei
        30.000-   1800 lei
        45.000-   1000 lei
        60.000-   2100 lei
  in pret intrand manopera, consumabilele de schimbat (filtre, ulei,etc...) si, de fiecare data, o verificare a sistemului hibrid si, mai ales, a bateriei. Totul se prezinta ok.
-  RCA -ul pe ultimul an a fost de 1842 lei - la Groupama cu decontare directa . Casco nu am facut deoarece am considerat ca am suficienta experienta , conduc destul de atent si, la o adica, suntem acoperiti in caz de accisent de decontarea directa de la Groupama despre care am inteles ca sunt destul de seriosi.
- impozitul local neschimbat, cca 250-300 lei.
- pentru mine, ca sofer, confortul a fost si este ok insa pentru sotie , care a trebuit sa calatoreasca de curand pe bancheta din spate, langa copil , la un drum lung (Cluj-Bologna), nu a fost prea confortabil deoarece , fiind SUV , suspensia nu este atat de fina ca la o limuzina si, deoarece intentionam sa incepem sa facem mai multe calatorii in afara tarii, studiem varianta in care sa facem un buy-back cu cei de la reprezentanta, acestia cunoscand foarte bine masina si modul in care a fost tinuta (garaj ) si intretinuta.
  Ne tenteaza un ES 300h, pe care mergem la Bucuresti sa-l testam in curand si, daca feedback-ul este ok sa-l si comandam asfel incat sa intram in posesia lui cel tarziu la inceputul verii.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate