Lexus RX450h HYBRID 2016
Last Updated: Mar 03 2020 22:50, Started by
molizo
, Jan 12 2017 09:17
·
0
#37
Posted 26 January 2017 - 13:16
Nu la asta ma refeream, cui ii este adresata.
Ce anume l a facut sa se simta altfel in RX ma interesa. |
#40
Posted 07 February 2017 - 16:54
E model nou iar dotarile extra intarzie termenele. In plus cica nu fac fata la cerere in Europa pentru modelul asta.
|
#42
Posted 07 February 2017 - 22:13
Azi am admirat modelul expus la mall in baneasa. Initial eram convins ca ma uit la un sedan. Apoi apripriindu-ma am observat ca e un suv, chia r Rh450. Botul e frumos, farurile misto. 70000 de euro cu tva..
Apropo : 6 ani garantie sau 200000km asta asa ca sa i-o ridice la fileu la VW. |
#43
Posted 10 February 2017 - 21:49
@eric- nu, e altceva. O sa-i fac jurnal cand vine. In program apare termen de productie 24.07(+ o marja de 2 saptamani), deci in Ro cel mai devreme dupa 15.08. PS Scuze, nu mai poluez topicul.
Edited by edi10000, 10 February 2017 - 21:51. |
#44
Posted 11 February 2017 - 15:02
edi10000, on 10 februarie 2017 - 21:49, said: @eric- nu, e altceva. O sa-i fac jurnal cand vine. In program apare termen de productie 24.07(+ o marja de 2 saptamani), deci in Ro cel mai devreme dupa 15.08. PS Scuze, nu mai poluez topicul. Ai dat avans la Lexus? 6 luni timp de asteptare mi se pare inuman de mult.. ce dracu ca nu-i Tesla. |
#45
Posted 12 February 2017 - 00:20
#46
Posted 12 February 2017 - 09:53
cavaliere, on 12 februarie 2017 - 00:20, said: La Tesla asteptarea e aproape 1 an in cazul Tesla X. La Tesla S p85d asteptarea a fost la inceput de circa 10 luni pentru Europa. Deci 6 luni nu e ceva asa de fantastic, mai ales ca depinde si ce model a comandat. Edited by tfmercedez, 12 February 2017 - 09:54. |
|
#47
Posted 21 February 2017 - 02:46
Sa le stapaniti sanatosi!
Masinile astea au priza de incarcare a bateriilor sau foloseste doar motorul termic (propriu) la incarcat? |
#49
Posted 10 March 2017 - 18:35
#50
Posted 10 March 2017 - 20:36
Si unde este economia? Cu ce ma ajuta ca este electrica daca n-am priza de incarcare?
Motorul termic trebuie sa munceasca mai mult...pe de-o parte sa deplaseze masina si pe de-o parte sa incarce si bateriile...deci automat consumul este mult mai mare! Hibridele astea fara priza sunt praf in ochi... parerea mea! |
#51
Posted 10 March 2017 - 20:54
De ce nu citiți cum funcționează tehnologia și după comentați? Sau credeți ca un motor de 3.5l pe benzina și 350cp consuma sub 8-9 în oras cat ia hibridul?
|
|
#52
Posted 10 March 2017 - 21:04
Eu merg cu is300h cu motor de 2.5 benzina în oraș și am consum de 7-8 la mers sportiv. Apoi cu auris tot hibrid și motor de 1.8 cam 5-6 este consumul, deci nu e praf în ochi pentru cine e interesat. Ca o comparație cu Tesla mers forja în București consumul e cam 6-700Wh/km. Ce contează la mașinile astea e accelerația și lipsa uzurii la plecarea de pe loc. Zboară instant mașina de sub tine complet silențios.
Nu o iei pentru consum ci pentru performante, dar în ultimul timp un hibrid e cea mai buna alternativa la un diesel. Edited by razor_titann, 10 March 2017 - 21:05. |
#53
Posted 10 March 2017 - 21:13
t-balt, on 10 martie 2017 - 20:54, said:
De ce nu citiți cum funcționează tehnologia și după comentați? Sau credeți ca un motor de 3.5l pe benzina și 350cp consuma sub 8-9 în oras cat ia hibridul? Motorul termic este folosit la incarcarea bateriilor. Daca te uiti si-n primul post din acest topic se spune ca consumul este undeva la 9%. Deci se poate si la motoare mari consumuri mici...chiar colegul@razor_titann a specificat ca are consum mic. Pe mine ma intereseaza daca creste consumul in timp ce incarca acumulatorii si daca creste cu cat la % creste? |
#54
Posted 10 March 2017 - 22:19
Eu am înțeles, dar din exprimarea ta reieșea ca pe lângă cat consuma motorul în mod normal se mai adaugă și încărcarea bateriilor, adică la 15-17l cat ia un 3.5 în oraș se mai adaugă și consumul pt a încarcă bateriile. Ceea ce nu e corect, mașină își încarcă bateriile prin partea de frână regenerativa, iar apoi motorul este generator, folosind o mult mai mica cantitate de benzina pentru a genera energie. Atunci când calci accelerația mai tare, motorul nu mai încarcă ci toată puterea este trimisa roților, iar curentul electric este utilizat și el pentru a suplini necesarul. Doar atunci consuma la capacitatea lui maxima.
Cu ce te ajuta sa știi ca atunci când doar încarcă îți ia 1l%, iar când accelerezi tare și nu mai folosește bateriile ia 16, dacă știi ca în medie consuma 9% în loc de 16% cat ar fi luat varianta doar pe benzina cu același motor? Oricum algoritmul e mult mai complex decât am descris eu și nu prea poți cuantifica ce vrei tu. Din cate țin minte este și prius cu opțiune plug-in. Edited by t-balt, 10 March 2017 - 22:28. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users