soferii care merg in spatele tau mult prea aproape de tine!
#37
Posted 23 October 2016 - 17:20
#38
Posted 23 October 2016 - 17:22
xmanyacs77, on 23 octombrie 2016 - 16:49, said: In ce tari din UE este aceasta regula??? În USA, pentru circulația pe autostradă, nu rețin în câte state. Regula celor 2 secunde e cunoscută de mult timp, în Europa e posibil să fie prinsă în legislația din UK. În România regula e implementată în destule multinaționale ce au multe deplasări (parcă spuneai că lucrezi în una, nu?) și o predă și Titi Aur la cursul lui de conducere preventivă. Dar bănuiesc că n-are relevanță pentru userii SP. Încă nu m-am lămurit ce consideră inițiatorul prea aproape, eu am găsit o exprimare ce mă face să cred că poate fi ceva ce tine de nesiguranta lui/ei... Câtă vreme poți vedea farurile mașinii din spate în oglinda retrovizoare, nu înseamnă că te presează, dacă i-ai vedea doar o parte din capotă sau doar parbrizul, atunci da, poți considera că e mult prea aproape. (acum depinde și de viteza de circulație, de unde și distanța măsurată în secunde și nu în metri). Pentru cei ce nu știu cum poți aplica practic metoda: când mașina din față trece pe lângă un reper fix (stâlp, copac, indicator, etc), numeri: 1001, 1002... Dacă ajungi în dreptul reperului până termini numărătoarea înseamnă că ești prea aproape. |
#39
Posted 23 October 2016 - 17:23
Eu nu ii bag in sema pe morcovi. Asa se numesc aia ce stau in curu tau. E strict problema lor daca ma imping din spate. Cu exceptia situatiei in care conduc cu mult sub limita legala, de obicei in localitate cand caut o adresa sau ceva si merg cu 30, atunci trag cat mai pe dreapta si le fac loc sau daca prind acostament mai lat sau parcare ma trag pedreapta si cand prind pauza in trafic imi reiau cautarea. Daca merg peste 50 in localitate si peste 90 afara, cum merg de obicei nu ma intereseaza de ala din spate, il vad in oglinzi si eventual evit franarile bruste. O masina neindoita o sa fie intotdeauna mai buna decat una indoita si indreptata pe RCA-ul altuia.
Cu tir-ul in spate e simplu, vorbesc cu el prin statie si cand prind gaura in trafic ii zic sa ii dea talpa ca eu franez. Desi nu se prea intampla sa il incurc, de obicei rulez undeva intre 90 si 100. Edited by PoeOvidiu, 23 October 2016 - 17:26. |
#40
Posted 23 October 2016 - 17:23
Reynolds, on 23 octombrie 2016 - 16:53, said:
Trebuie sa intelegi ca sunt soferi si posesori de permis. Nu avea grija celui din spatele tau pentru ca te poate distrage de la condus cand te astepti mai putin. Unii se lecuiesc de stilul asta de a conduce in spatele celui din fata dupa ce isi botesc masina o data sau de de doua ori. Altii nu. Altii stiu sa mearga si asa si sa fie buni soferi. Sunt curios ce zice nero-d de treaba asta. cand am cumparat masina a fost si inspectata sa nu fie busita etc. am de gand sa o vand lafel.. deci ma enerveaza idiotii astia care conduc asa. si in general multi sunt si cu masini de firma... si.i doare la basca xmanyacs77, on 23 octombrie 2016 - 16:54, said:
Soferii profesionisti nu stau in cele 2 secunde sau in minim 10 metri..... Noroc ca mai exista si ei...... profesioist sa idiot complet, daca tu stai asa in curul meu si mie-mi sare un caine in fata... franez din instinct, idiotul profesionist din spatele meu se suie pe mine? eu stiu una si buna. indiferent de viteza, ca esti in oras sau in afara, trebuie sa ai o distanta corespunzatoare sa poti frana sau evita un pericol fata de cel din fata ta |
#41
Posted 23 October 2016 - 17:26
Unii merg la aspiratie, in spatele iepurelui! Cica fac economie de benzina-motorina si scapa de amenzi.
Edited by arab, 23 October 2016 - 17:27. |
#42
Posted 23 October 2016 - 17:28
arab, on 23 octombrie 2016 - 17:20, said:
Ce faci daca tu apesi pe acceleratie si el face la fel si tot asa, peste viteza legala cu mult? Daca mergi din lung(fara franari violente sau alte manevre periculoase) cu turma(nu cu viteza legala) si degajezi din timp acolo unde este posibil nu o sa ai probleme cu cei din spate. Am atatia ani de soferie si nu am avut problema ridicata de initiator si nici penetrat n-am fost in tot acest timp. |
#43
Posted 23 October 2016 - 17:30
arab, on 23 octombrie 2016 - 17:20, said:
Ce faci daca tu apesi pe acceleratie si el face la fel si tot asa, peste viteza legala cu mult? |
#44
Posted 23 October 2016 - 17:31
xmanyacs77, on 23 octombrie 2016 - 17:27, said:
Ce parere aveti de acesti t.igani tupeisti??? Am vazut clipul cu ceva vreme in urma... e genial rromul, cum are el mai multe dube si doar un singur numar care asigureaza toate dubele lui, doar ca are numarul in masina in sacosa, sa nu se mai chinuie sa le dea jos si sa le puna de fiecare data cand schimba duba. Si sunt destui din astia care circula cu masini asemanatoare (aceeasi marca/culoare) cu VIN-uri diferite si cu aceleasi numere, uneori facute pe sub mana la o firma ce se ocupa cu asta, ca sa poata sa circule simultan cu ele, fara sa se chinuie cu schimbat de numere. Edited by alym, 23 October 2016 - 17:32. |
#45
Posted 23 October 2016 - 17:32
geo123, on 23 octombrie 2016 - 17:28, said: Daca mergi din lung(fara franari violente sau alte manevre periculoase) cu turma(nu cu viteza legala) si degajezi din timp acolo unde este posibil nu o sa ai probleme cu cei din spate. Am atatia ani de soferie si nu am avut problema ridicata de initiator si nici penetrat n-am fost in tot acest timp. |
#46
Posted 23 October 2016 - 17:39
@initiator.
Bucura-te de condus, evita situatiile conflictuale (niciodata nu stii peste cine dai), priveste in oglida retrovizoare doar cand simti nevoia, circula cat mai aproape de viteza maxim admisa pe sectorul de drum respectiv (daca nu poti sa o faci, incearca sa facilitezi depasirea celui din spate si nu fa o obisnuinta sa mergi cat mai aproape de acostament), condu cat mai relaxat si totul va fi bine. In fond pe drumurile publice, trebuie sa circulam si experimentati si incepatori . Edited by iancuMIC, 23 October 2016 - 17:41. |
|
#47
Posted 23 October 2016 - 17:40
alym, on 23 octombrie 2016 - 17:31, said:
Am vazut clipul cu ceva vreme in urma... e genial rromul, cum are el mai multe dube si doar un singur numar care asigureaza toate dubele lui, doar ca are numarul in masina in sacosa, sa nu se mai chinuie sa le dea jos si sa le puna de fiecare data cand schimba duba. Si sunt destui din astia care circula cu masini asemanatoare (aceeasi marca/culoare) cu VIN-uri diferite si cu aceleasi numere, uneori facute pe sub mana la o firma ce se ocupa cu asta, ca sa poata sa circule simultan cu ele, fara sa se chinuie cu schimbat de numere. Pai si este ok acest comportament iresponsabil in anul 2016 in Romania ??? *Bineinteles ca oficialii din Politia Rutiera nu stiu nimic despre acest caz !!! Timpul trece, leafa merge, noi cu drag muncim.... Edited by xmanyacs77, 23 October 2016 - 17:44. |
#48
Posted 23 October 2016 - 17:44
punctcom, on 23 octombrie 2016 - 16:47, said:
cum se cunoaste ca nu conduci in Romania ! ... tinere, pe vremuri aproape orice sofer avea la indemana un "schimbator de opinii" facut dintr-o bata de baseball sau o teava de 2 toli ! ... acu' v-ati "civilizat" ? ... yo unu, ma indoiesc ! punctcom, on 23 octombrie 2016 - 16:55, said:
in trafic, cursul sau curgerea viatii se poate schimba in cateva secunde ! ... mi-am ingropat cunostinte si prieteni care au murit din vina altor participanti la trafic ! ... cei care braveaza la volan, de obicei sun cei carora "li se cam rupe" si de legi ! asadar, parerea mea personala este ca trebuie corectati, educati sau omorati ! ... in ordinea asta ! in fond au la indemana o "arma" de o tona sau 2 ! ... am vazut familli intregi omorate de cate un nenorocit d'asta ! punctcom, on 23 octombrie 2016 - 16:35, said:
pe vremuri, la Dacie, se puteau scoate usor din mers "papucii" contactelor de la contactul de frana de sub volan ! ... ehh, prinsesem in trafic un "smardoi" care imi "cauta pricina de galceava" ! ... pe un bulevard super aglomerat, am franat brusc, dupa ce anulasem becurile de frana ! ... jale mare ! ... si-a facut zob fata maswinutei, iar cand a ajuns politia am avut grija sa pun la loc contactele de fr4ana ! ... nu va indemn sa faceti asta, dar este o buna metoda sa-i lecuiti ! ... Asa-i ca nu ai avut curiozoitatea sa citesti regulamentul forumului atunci cand te-ai inscris? Uite, te ajut eu cu un pasaj: "2. Interdictii .................................................... d. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte care contravin legilor Romaniei (incluzand dar fara a se limita la informatii false, vulgare, defaimatoare, rasiste, cu orientare sexuala sau orice alte date considerate ilegale pe teritoriul Romaniei) sau care instiga la incalcarea acestor legi" Pe scurt: 1. Ma indoiesc ca in Spania mai ai curajul sa faci d-astea. 2. Pentru moment, stergem perlele de mai sus, si avertizam persoana dvs, public, cu trimitere la paragraful de regulament de mai sus. Atentie, ca asta e singurul avertisment public, fara penalizari, pe care il primesti! 3. Daca se repeta indemnurile la haiducie rutiera, sanctionam. Nu stiu de ce am impresia ca nu esti la primul contact cu forumul, imi iau libertatea de a verifica mai in amanunt.... |
#49
Posted 23 October 2016 - 18:12
#50
Posted 23 October 2016 - 18:16
iancuMIC, on 23 octombrie 2016 - 16:55, said:
Am si eu cateva zeci de ani si cateva sute de mii de km. de cand conduc si nu am sesizat cu foarte mici exceptii motivate de altfel, ca cineva sa mearga pe distante lungi in spatele meu. Pentru ce ai face asta? Aaaa, cand ajung pe cineva care merge cu 40 la ora, fara vreun motiv evident, iar depasirea nu e permisa, sigura ca iti vine sa-l "trezesti" pe adormit, sa circule cat mai aproape de acostament. Dar, atat, nu magarii sau alte golanii. Chestiunea cu franarea fara motiv mi se pare un act...mizerabil. In general in localitati, data fiind restrictia de viteza se circula mai ...legat, dar in afara la viteze mari, nu stiu ce nebun ar merge la 5-6 m in spatele cuiva. Deci nu cred asta. Mersul in spatele cuiva foarte aproape are multe neajunsuri, de aia spun ca nu prea cred, decat daca l-ai suparat cu ceva si vrea sa te streseze. Prin urmare cred ca astfel de situatii, daca se ivesc in trafic pot fi depasite cu mult tact; conducatorii auto mai versati si...civilizati stiu cum. te rog sa faci dumul mizil-ploiesti, si ai sa te lamuresti. daca cineva merge 15 minute in curul tau ori masina lui e agata de a ta, ori omul are probleme grave la mansarda ori naiba mai stie ce. in general merg in jurul vitezei legale, +- 10 km/h. si in general depasesc cam de 2x fata de cat sunt depasit. ca sa se inteleaga si problema asta, ca nu merg prea incet. si asa, daca cineva mege incet poate are o problema ma masina samd fapt in care tu iti vezi de drumul tau, nu stai sa.l claxonezi, sau fortezi pe individ. nu inteleg care ar fi problema mea ca altul mege mai tare sau mai incet decat mine. iar chestia asta e enervanta....poate omul e de la politia civila si e in misiune si are voie sa mearga cu 200 in localitate. nu e problema mea. geo123, on 23 octombrie 2016 - 16:56, said:
Ce probleme isi mai fac unii..... E normal ca atunci cand conduci ca boul si te urci din senin pe frane cel din spate care merge prea aproape sa te penetreze.Nu conteaza ca legal cel care te loveste din spate e vinovat cata vreme esti parte din accident care se poate solda inclusiv cu decesul tau si a celorlalti din masina ta.Chiar si daca se soldeaza doar cu pagube materiale nu cred ca iti convine sa stai fara masina nu stiu cat si pe deasupra sa fie carpita cu piese aftermarket de banii care ii da asiguratorul.Sa nu mai zic ca la ce preturi au RCA-urile ai sanse foarte mari sa dai peste unul cu asigurare expirata sau facuta la naspa caz in care vezi ciuciu. Cine se confrunta des cu problema asta este clar ca ori merge prea incet fata de turma, ori nu este atent la cei care vin din spate si nu degajeaza la timp acolo unde este posibil. Cel mai periculos consider ca este atunci cand faci stanga pe un sector de drum unde se circula cu viteza si sa mai fie si o banda pe sens.Acolo cand te opresti sa dai prioritate la cei care vin din sens opus esti carne de tun(mai ales noaptea cand ploua). E bine de eviatat pe cat posibil astfel de manevre chiar daca legal sunt permise.Mai bine mai mergi un pic si intorci acolo unde se poate face in singuaranta. "Ce probleme isi mai fac unii..... E normal ca atunci cand conduci ca boul si te urci din senin pe frane cel din spate care merge prea aproape sa te penetreze" 1 daca adaugam si primul rand e clar ca te adresai mie... te rog pe viitor sa te adresezi cu bou, boilor din ograda ta sau celor care.ti permit. 2 cum naiba vine asta ca e normal? e normal sa.l busesti pe unul din spate? wtf? cand am citit nenorocitul ala de decret spunea acolo ca eu trebuie sa adaptez viteza incat orice ar face idiotul din fata mea sa pot opri in siguranta! simplu si la obiect. nu a specificat ca daca franeaza ca boul din nimic (poate nimic pentru mine pentru el este un obstacol iminent) e culpa comuna sau eu sunt mai putin vinovat. precizez inca odata. merg destul de tare si in general eu depasesc, dar asta nu inseamna ca nu dau voie celui din spatele meu sa depaseasca! |
#51
Posted 23 October 2016 - 18:23
vacaroz, on 23 octombrie 2016 - 18:16, said:
te rog sa faci dumul mizil-ploiesti, si ai sa te lamuresti. daca cineva merge 15 minute in curul tau ori masina lui e agata de a ta, ori omul are probleme grave la mansarda ori naiba mai stie ce........................................................... Edited by xmanyacs77, 23 October 2016 - 18:23. |
|
#52
Posted 23 October 2016 - 18:26
Referitor la carligul de remorcare, pentru intimidare:
jack-cuceritorul, on 23 octombrie 2016 - 16:38, said:
tu stii cum se repara aia? se taie caroseria de sub masina, se indreapta si se sudeaza la loc, sau se cumpara inlocuitor si se sudeaza aia nu mai e masina ta in care erai in siguranta Dar cine te opreste , pentru a evita avarierea mai mare a masinii tale, sa -ti pui de "forma" carligul de remorcare: prins mai slab sau din materiale moi, ex. aluminiu,plastic etc. Sa vada numai idiotul carligul, sa nu riste prea multe avarii la masina lui. Edited by Suno, 23 October 2016 - 18:27. |
#53
Posted 23 October 2016 - 18:29
#54
Posted 23 October 2016 - 18:31
Respectivii soferi sunt agresivi dar si prosti in acelasi timp . Acestia ca si altii care fac diverse nazdravanii provoaca accidentele in care mor atatia oameni . Ei trebuie scosi din trafic rapid cu obligativitatea testului psihologic ., care trebuie luat din 2 incercari . Cine e zgubilitic , out .Sunt inutile alte incercari de a chinui tot pe aceia care sunt cuminti , facandu- le controale medicale , care dau de lucru la unii dar problema cu accidentele ramane la fel . Problemele tin de cap , nu de ochi , unghii , plamani etc .
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users