Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cand One United nu mai vand isi v...

Mandolina feliat legume

Atestat consilier de siguranta

alarma auto Autowatch 346 RLI
 Ce se intampla cu actualii tineri...

Descifrare reteta

Zapp fix

Rulment pt diferential 4motion
 Lipire filtru la baterie ikea

Meserias nu mai vine sa termine l...

Soferii prinsi bauti sau drogati ...

geometrie autorulota
 Sfat achiziție laptop ~4500 ...

A fost adoptata legea privind alc...

La multi ani Costi

Vreau sa ofer imprumut pentru con...
 

Evitati Nemo Express(si pe cei care lucreaza cu ei)

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
32 răspunsuri în acest subiect

#19
bobo323

bobo323

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.681
  • Înscris: 12.06.2015
Nu se intampla asta in toate locatiile. De exemplu in BT, de fiecare data am primit coletul fix atunci cand stiam ca trebuie sa ajunga, fara niciun fel de amanare sau ceva.

#20
serse

serse

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 350
  • Înscris: 18.07.2007
La fel si la mine in oras, nu am avut nici o problema majora cu Nemo, in schimb am avut o gramada cu FC, cea mai penala firma de curierat. La fel si cu Cargus, dar nu am lucrat foarte mult cu ei, dupa primele 2 bube le-am spus la revedere. Totusi situatia poate fi diferita in fiecare oras, din cate am auzit.

Editat de serse, 27 aprilie 2016 - 22:07.


#21
vubiv

vubiv

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.687
  • Înscris: 18.02.2016
Cum vine asta "cand stiam ca trebuie sa ajunga"?

Eu am o problema cu firmele de curierat in ultima vreme ca nu mai trimit SMS-urile alea nenorocite in dimineata zilei in care urmeaza sa fie livrat coletul.
Ori nu le mai livreaza deloc, ori le livreaza la pranz, cu putin timp inainte de a fi contactat de curier ca ajunge la adresa.
As dori de la firmele de curierat sa trimita SMS si la expedierea coletului catre destinatar care sa contina AWB, astfel incat sa poti verifica singur online statusul pe AWB.

Editat de vubiv, 27 aprilie 2016 - 22:29.


#22
xeleron

xeleron

    Suflet de campion...

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 23.709
  • Înscris: 01.01.2008
Lasa ca si cei care trimit sunt multi vai de steaua lor...am un amic ce lucreaza la Fan curier si mi-a aratat "tipla" completata de un semi analfabet care a gresit cateva litere din cuvantul Miraslau (localitate langa aiud),astfel ca ,curierul a mers pana in judetul Harghita unde era localitatea asta sa constate ca nu trebuia trimis acolo.

#23
DraculescuDraculescu

DraculescuDraculescu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.504
  • Înscris: 31.07.2015
Da... se pare ca din nou a aparut o problema la Nemo si nici astazi nu imi va ajunge pachetul.

[ https://i.imgur.com/88OzHOY.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#24
figa

figa

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 2
  • Înscris: 08.05.2011
Nemo expres firma neserioasa,nu raspund la telefon nici nu te cauta acasa.Miam luat liber de la servici si nu au venit cu pachetul dupa cum am primit mesaj.Nu recomand sa se lucreze cu ei!

#25
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.314
  • Înscris: 06.07.2007
Eu am vrut sa trimit un colet cu Nemo. Sun la dispecerat, mi se spune ok, imi da duduia un nr. de telefon de la sedul cel mai apropiat de locatia mea. Sun acolo, un tip imi cere datele de expediere, ma intreaba ce doresc sa trimit si zice apoi:ok, va sunam in 2 ore cand avem masina in zona. Astept vreo 8 ore sun din nou. Raspunde de data asta un alt tip care la intrebarea mea referitoare la neprezentarea la timp, ma intreaba: "aveti contract cu noi?"
Nu, ce contract? intreb eu.
Pai putem sa preluam comenzi doar pe baza de contract.
Wtf...
-Pai de dimineata nu ati spus nimic.
-cred ca am uitat sa va spunem.

Asa ca.... noaptea mintii.

#26
Elenistic

Elenistic

    Distrug pesedisti pe banda rulanta

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.803
  • Înscris: 19.06.2017
Am primit peste 50 de colete cu Nemo, nicio problema pana acum. Procentaj 100%. Se pune?

#27
marginean49

marginean49

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 297
  • Înscris: 19.01.2007
Nu cred ca cei de la Nemo sunt in toate mintile. Am de primit un colet la Cluj-Napoca de la Medias (120 km distanta intre localitati). Vad pe statusul comenzii ca pachetul pleaca din Medias, ieri la ora 16. Vazand ca azi nu primesc sms ca mi se livreaza coletul, sun la ei cu gandul ca in cel mai rau caz voi merge eu la ei la depozit sa il ridic. La telefon imi spune o duduie ca ei la Nemo nu au ruta directa Medias - Cluj, si ca pachetul meu a plecat de la Medias la Bucuresti si ca abia de la Bucuresti o sa fie trimis spre Cluj.
Whaatttt? Adica un colet aflat la 120 km distanta de destinatie il trimiti pana la Bucuresti (320 km) ca apoi sa se intoarca la Cluj (450 km), 770 km in total? Asta mi se pare nebunie curata. Poate intelegeam daca Cluj-ul era Poplaca (no offense), dar sa nu ai ruta directa cu al doilea cel mai mare oras al tarii....

#28
chomulake

chomulake

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 226
  • Înscris: 15.02.2007
asta pentru ca centrul lor de la medias nu au destule colete catre cluj  dar spre bucuresti da.

#29
RazvanBercea

RazvanBercea

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 470
  • Înscris: 23.06.2018

Vizualizare mesajDraculescuDraculescu, pe 27 aprilie 2016 - 11:29, a scris:

nu am avut astfel de probleme cu Fan Courier sau cu Urgent(cand mi-au zis ca ajung coletele atunci au ajuns)


arunca un ochi pe pagina lor de review-uri de pe facebook
https://www.facebook...xpress/reviews/
Pooooftim? FanCourier au intarziat 2 saptamani. Ce ai patit tu e fix pix. La mine Nemo merg ok. Cred ca depinde de oras.

#30
mariustoca

mariustoca

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Mesaje: 22
  • Înscris: 19.01.2016
Salut,
De o luna m-am lovit de urmatoarea situatie incredibila: firma de curierat Nemo Express nu-mi vireaza contravaloarea rambursurilor. Nu mi s-a mai intamplat niciodata asa ceva asa ca as vrea sa stiu care sunt optiunile mele legale.

Ca sa va explic situatia, am facut ordine prin casa si am decis sa mai scap din electronicele pe care nu le mai foloseam asa ca hop cu ele pe olx si lajumate. Am generat AWBul folosind colete-online.ro, le-am pus pe colet si le-am trimis. Coletele au fost livrate, banii au fost incasati de Nemo Express.... si... cam aia e. Cei de la colete-online.ro mi-au spus ca incearca zilnic sa-i convinga pe cei de la Nemo Express sa vireze rambursurile dar acestia nu-i asculta. Pur si simplu ii ignora. I-am contactat si eu direct pe cei de la Nemo, si pe facebook (n-au raspuns), si prin formularul de pe siteul lor de doua ori (n-au raspuns), si prin email (au raspuns ceva de genul: da, s-a livrat acum o luna, da, s-au incasat banii, stati sa verifice cei de la departamentul x). Si dupa, iar tacere. Prejudiciul este suficient cat sa-mi pese si sa nu las sa treaca de la mine - mai ales in ce timpuri traim cu hoti si jivine pe toate drumurile. Si mai ales pentru ca e complet ilegal si imoral ce fac cei de la Nemo.

La o cautare mai atenta, am aflat ca Nemo Express s-a mai tinut de astfel de faze cu prejudicii aduse oamenilor de zeci de miil de lei.

Intrebarea mea este - care sunt optiunile mele legale?

Conform T&C de la Nemo Express: "Termenul de returnare a contravalorii trimiterilor poștale care fac obiectul serviciului Contra Ramburs este de 7 zile de la livrare, atat in cazul trimiterilor postale interne, cat si internationale." Ei au intarziat returnarea cu o luna deja, deci si-au incalcat Termenii si Conditiile.
Conform T&C de la colete-online.ro: "- ramburs in cont Furnizorul serviciului ridica suma cash (sau cu card, daca optiunea este disponibila) si ii transfera in contul GUV Services. Acesta din urma va transfera suma in contul furnizat de client in momnntul comenzii in maxim 5 zile de la data primirii sumei de la transportator, dar nu mai mult de 10 zile de la momentul predarii coletului catre destinatar si incasarea rambursului de catre curier." Neprimind banii de la Nemo, si ei au intarziat plata foarte mult - deci si ei si-au incalcat Termenii si Conditiile pentru ca practic, cei de la colete-online trebuiau sa primesca banii de la Nemo si apoi sa-i vireaza imediat in contul meu.
Care sunt optiunile mele legale? ANPC-ul e o varianta. Dar din cate am inteles, sunt foarte multi in situatia mea deci ma gandesc sa am putea sa ne asociem toate persoanele fizice care suntem in situatia asta si sa facem plangerea ca o asocietie - astfel cazul nostru ar fi mult mai puternic.
Intre timp am vazut ca cei de la colete-online.ro au suspendat colaborarea cu Nemo pentru serviciul de ramburs - as fi preferat sa suspende mult mai repede pentru ca au avut probleme cu cei de la Nemo din primul moment al colaborarii. Din ce am cautat pe net, nu am gasit nimic bun despre Nemo: foarte multe articole online despre tepe facute prin intermediul retelei lor de distributie, foarte multe articole cu cazuri de flagrante organizate de politie in care au descoperit ca curierii lor furau colete, foarte multe cazuri de intarzieri de plata a rambursurilor, foarte multe cazuri de atitudine defectuoasa a curierilor etc. Practic, nu am gasit nimic bun despre aceasta firma. Ce nu inteleg e cum de au ales sa colaboreze cei de la colete-online cu o firma cu un astfel de istoric de ilegalitati - si astfel sa-si puna clientii in pericol.

Astept parerile voastre. :)

Weekend fain in continuare.

#31
sandel1

sandel1

    Avat de 4 kg/75 cm. Ultimul, balastierele usl au distrus râul.

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.092
  • Înscris: 24.02.2011
Și eu sunt nemulțumit de Nemoexpress. Pe awb, coletul apare că este în localitate, dar mă sună după 2 zile. Pe lângă asta, produsul a fost deteriorat iremediabil (kit de evacuare centrală îndoit de parcă au jucat hora pe el). Nu recomand!

#32
DarkEnemy

DarkEnemy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.283
  • Înscris: 19.07.2008
Inca mai exista petarda asta de firma?
Comandasem ceva de la flanco sau altex acum cativa ani si le-a luat o saptamana sa imi aduca pachetul. Si eu locuiam la vreo 2 km distanta. Ziceau ca nu au oameni destui sa faca fata.

#33
addysoftware

addysoftware

    Ecological Member :)

  • Grup: Moderators
  • Mesaje: 7.553
  • Înscris: 12.04.2007
Aceeasi problema, de doua ori!! Dracu m-a pus. (ca asa a vrut clientul, tot cu Nemo, altfel nu-l mai trimiteam si a doua oara tot cu ei); trimis coletul cu Nemo Express, cu ramburs; Livrarea dupa o zi, ramburs sufletul; au trecut 8 zile, le-am trimis mesaj pe formularul de contact de pe pagina lor. Prima data au raspuns dupa o zi. (tot la vreo 7 zile intarzierea rambursului)
  Acu, sa vedem...

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate