Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Evitati Nemo Express(si pe cei care lucreaza cu ei)
Last Updated: Mar 24 2021 13:11, Started by
DraculescuDraculescu
, Apr 27 2016 11:19
·
0
#1
Posted 27 April 2016 - 11:19
Am comandat acum 2 zile(25 - dimineata) de pe iUni.ro un gadget pe care urma sa il fac cadou in aceasta seara cuiva.
Pe site-ul lor scrie ca livrarea se face in 24-48 de ore(prin curier rapid). Adica pachetul ar fi trebuit sa imi ajunga cel tarziu in aceasta dimineata. Ei bine, am primit ieri un telefon de la Nemo si se pare ca neatentii au incurcat adresele iar comanda mea a fost trimisa in alta parte(totusi din ce am discutat cu ei trebuia sa imi ajunga astazi - adica in termenul limita de 48 de ore). Azi sun din nou la ei(pentru ca nu m-a contactat curierul) si se pare ca pachetul imi va ajunge abia maine cand nu o sa mai am nevoie de el. Nu este prima experienta neplacuta pe care o am cu aceasta firma... mi s-a amanat livrarea comenzii si in trecut. Multumesc Nemo pentru seriozitate. De acum o sa evit orice magazin online care livreaza doar prin intermediul lor. Edited by DraculescuDraculescu, 27 April 2016 - 11:20. |
#2
Posted 27 April 2016 - 11:23
zi-le ca te-ai incurcat si tu cu comanda si nu o mai doresti.
|
#3
Posted 27 April 2016 - 11:24
1-2 zile intarziere e o nimica toata , eu am primit colet si dupa aproape 2 saptamani de la ei.Si a trebuit sa ma duc eu dupa el la sediul lor , ca altfel mai stateam o saptamana.Am avut experiente neplacute cam cu toate firmele de curierat, dar ei sunt cei mai nasoli.Din cauza lor evit sa cumpar de la Altex.
Edited by Dany noob, 27 April 2016 - 11:26. |
#4
Posted 27 April 2016 - 11:26
Asa-i cand vrei sa cumperi cadouri pe ultima suta de metrii...
Trebuia sa vezi orice situatii neprevazute. Titlul este cam nereusit in comparatie cu ce ai patit. Intelegeam daca nu iti mai trimiteau produsul sau venea defect, etc, dar asa... erori umane se mai intampla, iar tu ai fost ghinionistul. |
#5
Posted 27 April 2016 - 11:29
Dany noob, on 27 aprilie 2016 - 11:24, said:
1-2 zile intarziere e o nimica toata , eu am primit colet si dupa aproape 2 saptamani de la ei.Si a trebuit sa ma duc eu dupa el la sediul lor , ca altfel mai stateam o saptamana. TruculMagic, on 27 aprilie 2016 - 11:26, said:
erori umane se mai intampla, iar tu ai fost ghinionistul. https://www.facebook...xpress/reviews/ |
#6
Posted 27 April 2016 - 11:29
Sa stiti ca nu este peste tot la fel, la mine in oras Nemo lucreaza impecabil. Sunt dezamagit de urgent-cargus. Fancurier e acceptabil.
|
#7
Posted 27 April 2016 - 11:30
Quote erori umane se mai intampla, iar tu ai fost ghinionistul. In cazul lor, nu "se mai intampla" in sensul ca uneori , iar tu esti exceptia.La ei se intampla de regula.Din aprox ~10 colete cate am primit de la ei in ultimii 2 ani, 5-6 le-am primit cu mari intarzieri.Ba nu gaseau coletul prin depozit, ba l-au trimis din greseala in alta parte, ba au uitat pur si simplu de mine.Acum generalizez dar poate sunt doar cei de pe zona mea iar in alta parte a tarii sunt mai ok. Edited by Dany noob, 27 April 2016 - 11:31. |
#8
Posted 27 April 2016 - 11:47
Mi se pare incredibil cum suna review-ul unui client nemultumit de pe pagina de facebook a firmei.
Quote
Super experiență cu Nemo Express! (long read, but worth it) Jobul meu implică testarea de produse și, implicit, returnarea lor la companiile care mi le trimit. Vineri sunt sunat de la Nemo că s-a făcut o comandă pentru ridicarea unui produs. Îi spun că vreau ca șoferul să vină azi, între 12.00 și 18.00. Acum 15 minute, mă sună curierul și îmi spune că e ”dupe colț” și să cobor rapid să-i aduc coletul. Trec peste faptul că băieții de la Fan sau de la Cargus urcă la recepție și sunt de o amabilitate exemplară, și îi spun domnului că mai durează 2-3 minute, să bag totul în cutie. El oftează prelung și trântește un ”mda” supărat. Când intru în lift, sună iar telefonul și resping apelul. Ajuns în hol, pauză. Curierul nu-i. Ies afară și văd că aproape trece cu mașina pe lângă. ”Nu e posibil așa ceva, știai că ai comandă!”. Încep să îmi pierd răbdarea. Îi spun că nu e cazul să ridice tonul și că dacă tot vrem să ne enervăm, putem să ne enervăm amândoi și că nu îmi convine că m-a sunat cu 30 de secunde înainte. Îmi smulge cutia cu tableta din mână, se uită pe față și pe dos și mă răstește iar: ”unde e eticheta cu destinatarul?”. Îi spun că nu știam că trebuie să am etichetă cu desinatarul, pentru că cei de la Fan și Cargus vin cu AWB-ul și completează acolo, împachetând ei produsele în pungi speciale. Moment în care domnul cu trei cefe ridică cutia cu tableta până în plafon și o trântește cât de tare poate pe podeaua mașinii, în locul pasagerului din dreapta. Casc ochii și el dă să accelereze, se oprește brusc și îmi dă tableta pe geam și îmi spune că nu îmi ia comanda. Perplex, îi spun că nu e nicio problemă, doar să stea un pic și dau să mă uit la botul mașinii, să îi văd numărul de înmatriculare. Noroc că nu am apucat să pășesc în fața mașinii, că în următoarea secundă deja călcase cu piciorul pe accelerație. Sun la reclamații și domnișoara, după ce îmi ascultă povestea, îmi spune că trebuia să mă asigur că pachetul este ambalat corespunzător. O întreb de colegul ei și îmi spune că ”nu este okay ce a făcut, dar...” Mare lucru nu a apucat să mai spună. Am întrebat-o de trei ori ce măsuri se vor lua și a zis că ”probabil” șoferul va fi penalizat. ”Probabil”. Wow. Concluzia - dacă vreți să trimiteți pachete, sau să-mi trimiteți pachete, ”probabil” ar fi mai bine să nu trimiteți prin Nero. Super experiență. Dany noob, on 27 aprilie 2016 - 11:30, said:
In cazul lor, nu "se mai intampla" in sensul ca uneori , iar tu esti exceptia.La ei se intampla de regula.Din aprox ~10 colete cate am primit de la ei in ultimii 2 ani, 5-6 le-am primit cu mari intarzieri.Ba nu gaseau coletul prin depozit, ba l-au trimis din greseala in alta parte, ba au uitat pur si simplu de mine.Acum generalizez dar poate sunt doar cei de pe zona mea iar in alta parte a tarii sunt mai ok. Edited by DraculescuDraculescu, 27 April 2016 - 11:51. |
#9
Posted 27 April 2016 - 11:51
La mine recordul este de aproximativ 40 de zile (nu bag mana in foc ca e doar vina celor de la Nemo).
|
#10
Posted 27 April 2016 - 11:52
|
#11
Posted 27 April 2016 - 11:52
DraculescuDraculescu, on 27 aprilie 2016 - 11:29, said:
arunca un ochi pe pagina lor de review-uri de pe facebook Am avut si eu o mica intamplare cu ei dar a fost cu un final mai fericit.. am primit colet la timp numai ca nu eram acasa si am stabilit sa mi-l aduca peste 2 zile. Peste 2zile am sunat la ei si nu era iesit spre livrare coletul.. dar am avut noroc ca cel cu care am discutat la telefon a vrut sa faca un bine si a discutat cu un coleg de-al lui care atunci iesea pe traseu dar mergea in alta localitate si i-a zis sa imi aduca el coletul pentru ca trecea prin zona in care stau eu... In jumate de ora am primit coletul. |
#12
Posted 27 April 2016 - 11:56
#13
Posted 27 April 2016 - 12:03
Eu cu Cargus, sau Urgent-Cargus ca s-a intamplat in perioada in care ei fuzionau am patit ceva asemanator.
Returnam ceva catre companie, comanda fiinda data de companie. La destinatar am dat doar Companie si Localitate, ca nu stiam adresa exacta sau persoana de contact cum ma intreba el, ca de obicei venea cu PV de Predare-Primire si AWB gata completat, doar lipea pe colet. Oricum a spus ca stiu ei, ca doar e client business acea companie, si stiu cei de la centru despre ce e vorba. In final dupa ce am vazut ca la status aparea REFUZAT am sunat compania si le-am dat AWB sa se intereseze de ce apare asa la status si sa preia coletul daca aia nu sunt capabili. Aparent coletul ajungea la alt sediu al companiei si le cerea celor de la office sa plateasca taxa (plata la destinatar), si nestiind despre ce e vorba il refuzau. Edited by vubiv, 27 April 2016 - 12:04. |
#14
Posted 27 April 2016 - 12:05
Cum ai norocul.. eu, de ex., cu Cargus si FanCourier nu am avut probleme cu coletele, iar cand vedeam ca nu iese pe trasesu sau nu aparea la status pe unde e atunci am sunat la sediul din localitate sau la centrul din Bucuresti si cam de fiecare data mi-au livrat coletul in ziua care trebuia. Alti prieteni au mai avut probleme, colete cu intarzieri si alte probleme..
|
#15
Posted 27 April 2016 - 12:45
Nu cumva ti-a gresit adresa persoana, angajata site-ului, care a intocmit awb-ul ? Mi se pare greu de crezut ca au incurcat curierii adresele, de obicei se repartizeaza automat.
|
|
#16
Posted 27 April 2016 - 12:56
Verifica AWB si vezi daca intradevar s-a gresit adresa, sau doar s-a amanat livrarea, ca uneori mai pun in status aiurea ca a fost contactat si avizat destinatarul chiar daca nu a fost contactat.
Ar fi util la astfel de plangeri sa pui si raport din Status AWB. Sa se vada daca e asa sau nu. In functie de cum arata Statusul e usor sa te prinzi ce s-a intamplat. |
#17
Posted 27 April 2016 - 13:01
vubiv, on 27 aprilie 2016 - 12:56, said:
Verifica AWB si vezi daca intradevar s-a gresit adresa, sau doar s-a amanat livrarea, ca uneori mai pun in status aiurea ca a fost contactat si avizat destinatarul chiar daca nu a fost contactat. Ar fi util la astfel de plangeri sa pui si raport din Status AWB. Sa se vada daca e asa sau nu. In functie de cum arata Statusul e usor sa te prinzi ce s-a intamplat. |
#18
Posted 27 April 2016 - 14:01
Si daca tot s-a deviat de la subiect, devenind un "colt al turnatorului" cu experiente neplacute, de evitat si firma de curierat "Porumbelul Curier Express"
Am avut niste manuale scolare comandate. Pana la urma, site-ul de pe care comandasem mi le-a livrat din nou, cu o alta firma, pe cheltuiala lor. Ideea e deci, ca se poate intampla la toti (si la case mai mari). Si ideea e ca, orice magazine e liber sa lucreze prin contract cu orice curier. Azi poate fi unul ok, maine poate fi altul etc. Asta nu inseamna ca trebuie blamat sau nu mai trebuie comandat de la vreun magazin anume. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users