Denuvo va eradica pirateria online?
#37
Publicat: 08 februarie 2016 - 00:29
Asa s-a prezentat fiecare tehnologie... Ca fiind imposibil de spart, si bla, bla, bla..din punctul meu de vedere, e nesimtire ca orice joc aparut sa fie spart in 2 ore.. Tot nesimtire este si sa limitezi accesul la content de accesul la internet, cum fac din ce in ce mai multe companii. Mie nu-mi place sa joc multiplayer cu necunoscuti, deci trebuie sa ma cam las de jocuri, deoarece toate trag spre acest model.
La fel de nesimtite sunt si preturile multor jocuri, ca si calitatea cu care se prezinta pe piata. Assasins Creed sau Arkham Knight au fost (iar ultimul inca este, probabil ca si primul) absolut PENIBILEEEE la lansarea pe PC, si prost e ala care va mai plati un cent WB sau Ubisoft pentru vreun joc. Arkham Knight cu DCL-uri a costat la pre-order 100 usd, s-a platit 100 usd fara ca sa poti juca rahatul in conditii optime peste 6 luni, iar abia atunci ai avut posibilitatea de a primii banii inapoi-dupa ce au facut varza si din Arkham Origins pe PC, acestia au repetat performanta si cu Knight, ducand-o la nivelul urmator, doar e secolul evolutiei, de ce am stagna? Inainte ca developerii sa vorbeasca despre nesimtirea oamenilor (ei avand incasari record, sunt convins ca stoparea pirateriei nu le-ar mari cu mult), ar trebui sa vorbim si de magariile lor. Oricat de tare se supara dexterash sau altii care vad vina doar la pirati ( Pentru cine se-ntreaba, eu sunt de parere ca jocurile/muzica/continutul video trebuiesc platite, dar nu trebuie sa fim luati de fraieri pe banii nostri, muncim pentru ei, la fel ca si creatorii de continut), studiourile au dezamagit atatia platitori incat nu mai au dreptul moral de a pretinde corectitudine din partea acestora, dupa ce ei au oferit spre vanzare jocuri buguite pana la extrem pe care nu le-au mai fixat vreodata. Sa ne amintim si de FIFA, care an de an are zeci de buguri care raman nerezolvate? Ce spuneti? Mai da-i in p... edit: Ah, si sa nu uit de noua tendinta, si anume in game purchases..se intampla sa achiti zeci USD pe un joc, pentru ca apoi sa te trezesti ca ti se cer bani suplimentari pentru a accesa toate plansele/optiunile acestuia.. NICE. Editat de n-amname, 08 februarie 2016 - 00:36. |
#38
Publicat: 08 februarie 2016 - 00:30
Hedonist, on 08 februarie 2016 - 00:28, said:
Zicea Ponta ca a facut TVAul 9% pt "cultura"... intr-o tara masiv exportatoare de soft, din pacate softul nu are TVA redus, ceea ce e un pacat. Poate cei ce au fost anul acesta la filme / concerte sa confirme valoarea TVAului de pe bilete? WOW se joaca de peste 10 ani piratat in Romania, Counterul are 15 ani, se trageau fire prin copaci sa joci cu vecinul, acum daca se pirateaza un joc care este strict multiplayer de genul MMORPG sau CS (pe care nu-l joaca nimeni ofline), iti dai seama ca online il joaca, de regula fie in VPNuri fie pe servere piratate. Tu crezi ca producatorii n-au statistici de piata, nu vad cum creste "informatizarea" in Romania? Oricum, marile companii de gaming nu prea acorda atentie vanzarilor in Romania......pentru ei, lumea lor din care poate sa scoata profit se reduce la Europa vestica, America de Nord, Australia si Asia de Est. De aia nici nu-i intereseaza sa reduca preturile la jocuri in tarile de mana a treia. Editat de BB-8, 08 februarie 2016 - 00:32. |
#39
Publicat: 08 februarie 2016 - 00:32
Ce e facut de om, poate fi distrus de om. E doar o chestiune de timp... In curand, cred eu, se vor face servere separate de cele oficiale, pentru ca toti sa se poata juca... Cel mai bun exemplu a fost, la vremea lui, CS 1.6. A fost urmat de CS Source, care a patit acelasi lucru. San Andreas Multiplayer urmeaza exemplul. Oricat de mult se va incerca, pirateria tot nu va putea fi oprita.
|
#40
Publicat: 08 februarie 2016 - 00:34
BB-8, on 08 februarie 2016 - 00:30, said:
Oricum, marile companii de gaming nu prea acorda atentie vanzarilor in Romania......pentru ei, lumea lor din care poate sa scoata profit se reduce la Europa vestica, America de Nord, Australia si Asia de Est. De aia nici nu-i intereseaza sa reduca preturile la jocuri in tarile de mana a treia. |
#41
Publicat: 08 februarie 2016 - 00:40
n-amname, on 08 februarie 2016 - 00:29, said:
Pentru cine se-ntreaba, eu sunt de parere ca jocurile/muzica/continutul video trebuiesc platite, dar nu trebuie sa fim luati de fraieri pe banii nostrii, muncim pentru ei, la fel ca si creatorii de continut edit: Ah, si sa nu uit de noua tendinta, si anume in game purchases..se intampla sa achiti zeci USD pe un joc, pentru ca apoi sa te trezesti ca ti se cer bani suplimentari pentru a accesa toate plansele/optiunile acestuia.. NICE . Cand ai masa de fanboy care sunt dispusi sa plateasca zeci sau sute de dolari si pentru un pixel luat ca microtranzactie, cum sa nu profite producatorii? In fond, respecta cererile clientilor. Hedonist, on 08 februarie 2016 - 00:34, said:
Acum acorda majoritatea fortat, si au inceput sa faca concesii, ca au ignorat pietele estice gen Rusia, si s-au ridicat producatori de softwear foarte vigurosi, care le ameninta suprematia la ei acasa. GlontzZz, on 08 februarie 2016 - 00:32, said:
Ce e facut de om, poate fi distrus de om. E doar o chestiune de timp... In curand, cred eu, se vor face servere separate de cele oficiale, pentru ca toti sa se poata juca... Cel mai bun exemplu a fost, la vremea lui, CS 1.6. A fost urmat de CS Source, care a patit acelasi lucru. San Andreas Multiplayer urmeaza exemplul. Oricat de mult se va incerca, pirateria tot nu va putea fi oprita. Ok, sa ma anunti si pe mine in ziua cand vor reusi piratii sa sparga Origin de exemplu incat sa joci Star Wars Battlefront sau Battlefield pe servere private. Sau sa sparga Battle.net sa jucam meciuri in Starcraft 2 pe servere private. Crezi ca daca niste jocuri mai vechi au fost sparte acum 10 ani inseamna ca se pot sparge toate? |
#42
Publicat: 08 februarie 2016 - 00:40
Pai da, stiu...dar tocmai din aceasta cauza nu e moral sa-i acuzi pe altii de lipsa moralitatii.. Desi sunt destui care au bani dar nu cheltuiesc pe jocuri din zgarcenie, exista si cazuri de oameni care nu vor sa fie luati de fraieri..asa ca, vorba unui fost patron de-al lui taica-miu: Fura si ei, furam si noi. Cam asta e.
Editat de n-amname, 08 februarie 2016 - 00:41. |
#43
Publicat: 08 februarie 2016 - 00:41
Eu cred ca multi dezvoltatori de jocuri vor sa-si taie craca de sub picioare si aveau nevoie de o drujba Denuvo.
Cei mai inteligenti mi se par in ultimul timp dezvoltatorii de jocuri browser. Le ofera pe gratis si stau la pescuit. S-au adaptat perfect la vremurile actuale. |
#45
Publicat: 08 februarie 2016 - 00:47
BB-8, on 08 februarie 2016 - 00:37, said:
Poate vrei sa spui Ucraina......ca jocurile rusesti mi se par cele mai stupide , mai proaste si decat alea japoneze de tip anime sau MMORPG-urile chinezesti. Evident, piratat, ca nu poti cumpara SOul fara sa le iei mizeriile la suprapret. Pe Steam am toate versiunile de Stalker, mie mi-a placut... |
#47
Publicat: 08 februarie 2016 - 01:38
Sa fim seriosi - nu exista joc care sa nu fie spart! Celebrele jocuri din seria Football Manager, ale caror versiuni pirat apareau si dupa 3-4 luni de la lansarea produsului original se pare ca nu sunt chiar asa greu de cracuit. Ca idee, la 24 de ore dupa lansarea oficiala am putut sa vad la lucru varianta crack-uita. Desi nu aparuse pe niciun site de torrente, daca stii pe cine sa intrebi si stii sa pui intrebarile potrivite, orice joc este disponibil in varianta crackuita in maxim 24 de ore.
Aaa, ca exista producatori ca cei de la Sigames care platesc efectiv piratii sa nu lanseze produsele pe trackere decat dupa o anumita perioada, asta e partea a doua. Ieri am cumparat si varianta oficiala via Steam (discount 50%) si nu am observat nicio diferenta intre cele doua versiuni. Prin urmare, sunt convins ca orice joc aflat in acest moment pe piata a fost deja spart. Numai ca pentru unele jocuri s-au platit bani grei pentru ca acestea sa nu fie lansate si pe torrente pentru o perioada de timp |
#48
Publicat: 08 februarie 2016 - 01:41
BB-8, on 08 februarie 2016 - 00:42, said:
Si nu crezi ca ar trebui sa inceteze chestia asta? Asa ca..despre ce vorbim? |
#49
Publicat: 08 februarie 2016 - 08:49
Adm, on 07 februarie 2016 - 22:39, said:
Tehnologia evolueaza, e doar o chestie de timp pana cand se ajunge ca protectia sa fnu mai poata fi sparta deloc sau pana sa dureze foarte mult ca sa fie sparta, ca sa mai conteze. Problema este ca tendinta va fi clar de crestere a preturilor. Si scaderea vanzarilor, eu sunt convins ca se va renunta voluntar la acest Denuvo, pentru ca multe titluri au ajuns faimoase, paradoxal dar adevarat, datorita pirateriei, pirateria daca vreti, este selectia naturala care defineste la un moment dat vanzarile, sunt sigur ca toti am avut jocuri piratate, eu personal am devenit un cumparator de buna credinta datorita pirateriei, am incercat jocul, mi-a placut, si am decis sa am o copie, dealtfel veti vedea pe torenti jocuri care nu sunt downloadate atat de mult, daca nici pe torenti.... |
#50
Publicat: 08 februarie 2016 - 08:55
BB-8, on 07 februarie 2016 - 22:33, said:
Denuvo, o tehnologie "anti-spargere" dezvoltata de austrieci, ar putea incheia Epoca de Aur a Pirateriei Online......cel putin in privinta jocurilor pe PC. Pledoaria este frumoasa dar incompleta. Trebuie vazut si faptul ca aceste programe de criptare produc o gramada de inconveniente celor care cumpara jocurile respective.Inconveniente care se manifesta prin functionarea necorespunzatoare a jocurilor. Deocamdata cred ca ar fi bine sa mai asteptam cu parerile personale,pana cand vom avea o certitudine.Mai ales ca precedente exista,acestea neputand fi implementate cu succes. Si sa nu uitam ca orice actiune are si o reactiune,axioma valabila mai mult ca oricand in lumea IT. |
#51
Publicat: 08 februarie 2016 - 08:56
GlontzZz, on 08 februarie 2016 - 00:32, said:
Ce e facut de om, poate fi distrus de om. E doar o chestiune de timp... In curand, cred eu, se vor face servere separate de cele oficiale, pentru ca toti sa se poata juca... Cel mai bun exemplu a fost, la vremea lui, CS 1.6. A fost urmat de CS Source, care a patit acelasi lucru. San Andreas Multiplayer urmeaza exemplul. Oricat de mult se va incerca, pirateria tot nu va putea fi oprita. iar cel mai bun exemplu la vremea ta acum aceste servere neoficiale au implementat (tot neoficial) un sistem Pay (donate) to Win. Shock-G, on 08 februarie 2016 - 01:13, said:
Granzii se bazeaza acum pe noua generatie de console. Iar cum numarul celor care au console creste, incep sa nu prea le mai pese de PC foarte mult. GTA V, Rise of the Tomb Rider, etc. n-amname, on 08 februarie 2016 - 01:41, said:
Nu va inceta, celor ce nu le pasa sa faca jocuri OK azi, cand exista piraterie, de ce le-ar pasa de maine incolo, cand sigur, sigur, nu va mai exista? Fifa pe console a fost (probabil inca este), buguit ani la rand, si mai mereu era lasat "asa' dupa doua-trei patchuri care nu rezolvau nici un sfert din probleme deoarece echipa trebuie sa lucreze la urmatorul titlu. Asa ca..despre ce vorbim? la prima rulare - update notice .... un benchmark si demo mission n-ar implementa si ei Editat de MarianG, 08 februarie 2016 - 08:57. |
|
#53
Publicat: 08 februarie 2016 - 09:37
Hedonist, on 08 februarie 2016 - 00:47, said:
Pe telefon frec un joculet Polonez, Antivirusul e unul rusesc periculos, unul din sistemele de operare pe care-l folosesc e Astra Linux, o distributie militara/guvernamentala de Debian, si ma mamanca sa trec la Mac OS da nu am gasit inca toate driverele necesare. Evident, piratat, ca nu poti cumpara SOul fara sa le iei mizeriile la suprapret. Pe Steam am toate versiunile de Stalker, mie mi-a placut... DeuxEx, on 08 februarie 2016 - 01:38, said:
Sa fim seriosi - nu exista joc care sa nu fie spart! Celebrele jocuri din seria Football Manager, ale caror versiuni pirat apareau si dupa 3-4 luni de la lansarea produsului original se pare ca nu sunt chiar asa greu de cracuit. Ca idee, la 24 de ore dupa lansarea oficiala am putut sa vad la lucru varianta crack-uita. Desi nu aparuse pe niciun site de torrente, daca stii pe cine sa intrebi si stii sa pui intrebarile potrivite, orice joc este disponibil in varianta crackuita in maxim 24 de ore. Aaa, ca exista producatori ca cei de la Sigames care platesc efectiv piratii sa nu lanseze produsele pe trackere decat dupa o anumita perioada, asta e partea a doua. Ieri am cumparat si varianta oficiala via Steam (discount 50%) si nu am observat nicio diferenta intre cele doua versiuni. Prin urmare, sunt convins ca orice joc aflat in acest moment pe piata a fost deja spart. Numai ca pentru unele jocuri s-au platit bani grei pentru ca acestea sa nu fie lansate si pe torrente pentru o perioada de timp Mie mi s-a parut dubios ca la un an de la lansare, EA a lansat si versiunea offline la SimCity (jocul fiind strict online) si imediat, jocul a fost crack-uit si descarcat in masa. Dubios, dubios.... |
#54
Publicat: 08 februarie 2016 - 10:25
ma intrebam daca nu cumva un joc online ar putea fi partial crackuit si adaugat la el o posibilitate de lan ....
in alta ordine de idei ma intreb cum functioneaza denuvo asta? am citit cate ceva pe net pe wikipedia despre anti tamper ...... cum functioneaza mai exact? asa cumva https://en.wikipedia...scated_code  ? |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi