Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
1.6 TDI vs 1.6 CDTI vs 1.6 DCI
Last Updated: Aug 30 2016 23:02, Started by
STH96
, Nov 30 2015 00:41
·
0
#1
Posted 30 November 2015 - 00:41
Am mers cu 1.6 HDI si cu 1.6 i-DTEC. Cu cele din titlu nu.
Ce ati alege voi ? Despre consum si fiabilitate ce puteti spune ? |
#2
Posted 30 November 2015 - 00:46
de ce nu mergi tot pe 1.6 hdi? sunt fiabile si au consum bun.
|
#4
Posted 30 November 2015 - 01:07
Am avut in ograda 1.6 HDI 90 cp de la 0 pana la 80k km cand a fost dat. Enervant era ca mai aparea cate un zgomotel sau putin ulei pe ici-colo.
1.6 i-DTEC nu ma pot pronunta despre fiabilitate, n-am facut nici 20k km. 1.6 D-4D de pe Toyota e facut in colaborare cu BMW parca. Intra cumva si Peugeot in ecuatie ? |
#5
Posted 30 November 2015 - 01:37
1.6cdti cu 136cp il cunosc din Astra K si Mokka. Nu se compara cu vechiul 1.7cdti, mult mai silentios si cultivat. As zice chiar peste actualul 2.0tdi VW (eu il am pe T5 Multivan). Consum pe Opel Mokka circa 7L, mers mult scurt si prin oras. Mokka pe 1.4turbo benzina are nevoie de vreo 2-2.5l mai mult. Ptr o masina de clasa gen Astra, super! Ptr o masina mai grea gen Insignia sau Zafira as lua un 2.0cdti.
|
#6
Posted 30 November 2015 - 08:23
Pai zici ca ai mers cu 1.6 hdi de la PSA, de ce mai intrebi? pt mine nu exista motor mai fiabil, mai putin gurmand de motorina si ulei. Vezi noul e-hdi ca e putin mai silentios.
|
#7
Posted 30 November 2015 - 08:31
Nu prea mai sunt motoare rele pe masinile de pe piata auto actuala. Au performante bune, tehnologie CR, dar nu toate sunt la fel de fiabile in timp.
1.6 TDI are un consum ok, dar fiabilitatea nu este cea mai buna. Cei din service-ul VW recomanda "mai bine 2 TDI". Daca te uiti pe site-urile de vanzari auto, majoritatea masinilor de la grupul VW sunt 1.6 TDI si 1.2 TSI (care sunt mai putin reusite din punct de vedere al fiabilitatii). Pe masinile din clasa compacta si subcompacta sunt acceptabile, dar puse pe clasa medie, performantele masinilor nu au cum sa multumeasca. 1.6 dci este un motor reusit, Renault-Nissan are traditie si face motoare bune, care echipeaza multe modele. 1.6 CDTI de la Opel este de asemenea un motor nou reusit, silentios, cu performante foarte bune, dar despre fiabilitate, doar peste catva timp vom sti cat de fiabil este. Vedem ca producatorii se intrec in a scoate cat mai multa putere si cuplu din aceste motoare noi cu cilindrea de 1.6 litri, dar despre fiabilitatea fiecaruia nu putem sti decat dupa un rulaj de cel putin 150.000 km, facuti cu mentenanta data de producator (reviziile si intretinere corecta). Competitia pe piata auto este mare si toti producatorii incearca sa ofere motoare bune, unii produc motoare proprii altii iau motoare de la producatori consacrati (PSA). |
#8
Posted 30 November 2015 - 12:12
#9
Posted 30 November 2015 - 14:06
pai motoarele de 1.6 dci, tdci, hdi nu sunt aceleasi? facute de psa? sunt cam cele mai bune motoare din acest segment, chiar si la consum.
|
#11
Posted 30 November 2015 - 19:02
La 1.6 HDI/TDCI (de la PSA) fiind de mult timp si pe mai multe masini, fiabilitatea este cunoscuta (se stie ca nu sunt probleme majore cu acest motor). Cei care au motorul de 1.6 dci de la Renault sunt multumiti de acest motor si are predecesor motorul 1.5 dci care este un motor foarte bun (fiabil si cu consum mic). In general motoarele diesel nu ar trebui sa aiba probleme de functionare daca sunt exploatate si intretinute corect pana la cateva sute de mii de km (motoarele SD erau garantate cel putin 500.000 de km), iar cele pe benzina aspirate pana la 250.000 de km. Sunt in schimb alte componente ale masinilor care se defecteaza uneori chiar si in perioada de garantie. Evolutia motoarelor a facut (putere si cuplu mare raportat la cilindree) ca acestea sa fie mult mai complexe si din pacate nu mai putem vorbi de fiabilitarea de altadata a acestora (valabil cam la toti producatorii).
|
#13
Posted 30 November 2015 - 20:04
#14
Posted 30 November 2015 - 23:42
In testele facute de ADAC pentru motoarele VW de pe masinile din clasa compacta Golf si Octavia, 1.6 TDI a iesit cel mai rau dintre motoarele acestui producator. Clasamentul este urmatorul:
1. 1.8 TSI - 1,3 puncte, cel mai bun motor pe benzina 2. 1.9 TDI (DPF) - 1,9 puncte 3. 2 TDI CR - 1,9 puncte 4. 1.4 TSI - 2,4 puncte 5. 1.6 FSI - 2,7 puncte 6. 1.6 MPI - 3,1 puncte 7. 1.6 TDI - 3,2 puncte , cel mai slab motor Cel mai mic punctaj (depunctaj) corespunde celui mai bun motor. 1.6 HDI (DPF) de pe Peugeot 308 a obtinut 2,7 puncte si 1.6 JTD de la Fiat 1,5 puncte. |
#15
Posted 10 January 2016 - 08:27
1.6 dci e motor bun rafinat,il am eu pe Fluence doar ca are obiceiul sa consume ulei la cursa lunga,curios in oras nu consuma,oricum si 1/2 litri la 5k de km nu e un capat de tara.
|
|
#16
Posted 13 January 2016 - 22:52
Nu exista motoare proaste cat masina se afla in garantie. Distractia incepe dupa aceea si se lasa cu scandal.
|
#18
Posted 30 August 2016 - 10:44
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users