Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Inventia secolului din Afganistan?

G84 - pro și contra

Masina de familie,buget 11000-120...

In ce situatii cereti o a doua op...
 DigiMobil - IP public?

Glet de finisaj peste chit acrili...

La multi ani @Passenger001!

La multi ani @barbosa1bis!
 La multi ani @MikeSpike!

Cum curat gletul de pe perete

Soluție incalzire apartament...

Culori fire la boxele de jogger
 Autorizatie Birou Acte Auto

Parbriz defect

Ajutor cercetare lucrare de diser...

M-am culcat cu un tip și apo...
 

Nemulțumiri legate de Vodafone.

* * * * - 4 voturi
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
1855 răspunsuri în acest subiect

#631
gump4

gump4

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.787
  • Înscris: 10.01.2017
@mirel3003
Nu stiu de ce trebuie sa astepti atatea zile in situatia in care poti trimite un email si primesti raspuns de la Vodafone destul de rapid si de cele mai multe ori intr-un mod profesionist:
CONTACT Vodafone
Altfel, daca nu ai nimic scris(email ori altceva), poti avea surprize intotdeauna(nu iti doresc asta, sa nu ma intelegi gresit).

#632
vRusu

vRusu

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 824
  • Înscris: 25.06.2008
Topicuri nu este pentru bancuri.

View Postgump4, on 17 octombrie 2017 - 19:20, said:

@mirel3003
Nu stiu de ce trebuie sa astepti atatea zile in situatia in care poti trimite un email si primesti raspuns de la Vodafone destul de rapid si de cele mai multe ori intr-un mod profesionist:
CONTACT Vodafone


#633
xperia_ray

xperia_ray

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 7.107
  • Înscris: 13.01.2013
Vad ca in continuare nu au miscat nimic din ceea ce priveste ofertele lor jalnice, de cand sunt Vodafone au umblat mereu cu cioara vopsita...
Apari in mass media cu o campanie de rebranding insa oferi aceleasi abonamente deploarbile si scumpe.

#634
albastru

albastru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.914
  • Înscris: 07.05.2003
Rețeaua Rețelelor Maximyia, singura rețea certificată 4G și VoLTE se rebrănduiește? A câta oară este în ultimii 5 ani?

#635
Danii20

Danii20

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 156
  • Înscris: 05.06.2004
pentru oferta de 5 euro se ofera acces de 3 G+, nu mai este viteza de 4 G.

#636
clader

clader

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.678
  • Înscris: 06.03.2004

View PostDanii20, on 22 octombrie 2017 - 16:51, said:

pentru oferta de 5 euro se ofera acces de 3 G+, nu mai este viteza de 4 G.
Hai sa ne bucuram de viitor impreuna.Ready? :)

#637
illegal_operations

illegal_operations

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 253
  • Înscris: 22.09.2017
Prietena mea are oferta 5 activa si ii apare 4g cand navigheaza pe internet :)

#638
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.806
  • Înscris: 04.01.2015

View Postclader, on 23 octombrie 2017 - 11:04, said:

Hai sa ne bucuram de viitor impreuna.Ready? Posted Image

Din aducerile mele aminte Ready era folosit pentru partea de Business (Ready Business). Nu cred ca are legatura cu PF.

#639
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 14.113
  • Înscris: 20.01.2007
Viitorul ne priveste pe toti, fie ca suntem oameni de afaceri sau simpli cetateni.
Vodafone stie mai bine ca toti, uite cate cercetari au facut:

Quote

Noua pozitionare are la baza rezultatele unei cercetari ample realizate de Grupul Vodafone, care indica faptul ca oamenii sunt entuziasmati de viitor, dar si putin ingrijorati de ceea ce urmeaza. Este valabil si pentru Romania. Rolul brandului nostru este de a-i invita pe romani si de a le fi alaturi in aceasta calatorie surprinzatoare spre viitor”, a declarat Laura Barbu, Brand and Marketing Director, Vodafone Romania.

Strategia de pozitionare a brandului si campaniile de publicitate au fost dezvoltate dupa o cercetare cantitativa si calitativa ampla, precum si dupa testarea conceptului in 17 tari, inclusiv Romania, pe aproape 30.000 de persoane.
http://www.wall-stre...a-sloganul.html

Editat de danutz1, 23 octombrie 2017 - 16:47.


#640
clader

clader

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.678
  • Înscris: 06.03.2004

View PostPololica, on 23 octombrie 2017 - 16:40, said:



Din aducerile mele aminte Ready era folosit pentru partea de Business (Ready Business). Nu cred ca are legatura cu PF.
Nu chiar! :)

Fișiere atașate



#641
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.806
  • Înscris: 04.01.2015
Nu te contrazic, dar foloseau sloganul (Ready Business) pentru PJ. Plus ca la reclama de fibra optica (momentan comercial PJ), a ramas tot un slogan cu Ready.

#642
xperia_ray

xperia_ray

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 7.107
  • Înscris: 13.01.2013
In cate luni de la portare operatorul este obligat sa ti faca "nota" in caz ca rezilierea se face inainte de data expirarii contractului?

#643
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.806
  • Înscris: 04.01.2015
In mod normal la prima factura sau, in cel mai rau caz, la a doua data de facturare (daca portarea se face cu 1-2 zile înainte de emitere).

#644
vRusu

vRusu

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 824
  • Înscris: 25.06.2008
Nici nu stiu daca mai are rost sa scriu pe aici...
Vineri, pe la 6 seara, intru de pe laptop in contul meu si dau sa pun 5 EUR pe cartela fiicei mele... Necastigator... Cand dadeam sa trec mai departe, imi facea doar refresh la pagina si ma reseta la default... Mie puteam sa-mi incarc, altuia - nu... Dupa vreo 5 incercari, ca poata am fost eu neatent si am facut ceva aiurea, am abandonat laptop-ul si am zis sa incerc si de pe aplicatia de mobil. Acolo am reusit. Acuma... si eu sunt programator, candva am colaborat cu Vodafone printr-un vendor al lor, insa oamenii aceia mi se pareau competenti... Ce naiba s-a intamplat cu oamenii compententi de IT de la Vodafone? Pe bune, e jenant, sunt lucruri simple, decente...

#645
gceusan

gceusan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 134
  • Înscris: 03.03.2016
SALUTARE! de cca. 1 luna jumatate m-am portat din Digi la mega reteaua retelelor Vodafone! toate bune...tarif ok, continut...dar de cateva zile intampin niste probleme pe cre nimeni nu le da de capat! ma suna lumea si am semnal full si totusi intra mesageria Vox sau ma suna lumea si imi spune ca nu pot sa fiu contactat, dar fara sa fiu notificat!
a doua problema este durata foarte mare de apelare pana la primul beep, aprox 15-20 secunde! am sunat si la call center, resetat simul, dar fenomenul persista! ce pot sa fac? o cerere  de reziliere pe motive tehnice?

#646
anarchy78_ro

anarchy78_ro

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Mesaje: 2.048
  • Înscris: 20.02.2016

View Postgceusan, on 14 noiembrie 2017 - 16:44, said:

... ce pot sa fac? o cerere  de reziliere pe motive tehnice?...

BINGO!

#647
xperia_ray

xperia_ray

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 7.107
  • Înscris: 13.01.2013

View PostPololica, on 27 octombrie 2017 - 05:41, said:

In mod normal la prima factura sau, in cel mai rau caz, la a doua data de facturare (daca portarea se face cu 1-2 zile înainte de emitere).

No shit, eu am portat prin Mai si nota nu s a facut :D

#648
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.806
  • Înscris: 04.01.2015
Cand am inchis un numar de Orange, desi s-a inchis in ziua facturarii (de fapt numarul a fost deconectat a doua zi dimineata), am mai primit o factura pe 0 (zero, pentru ca atat era consumul). Probabil, neavand cost suplimentar, nu au mai emis factura (consum aiurea de resurse).

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate