Nemulțumiri legate de Vodafone.
Ultima postare: apr 09 2024 12:26, Inițiat de
obionekenobi
, nov 16 2015 12:05
·
72
#631
Publicat: 17 octombrie 2017 - 19:20
@mirel3003
Nu stiu de ce trebuie sa astepti atatea zile in situatia in care poti trimite un email si primesti raspuns de la Vodafone destul de rapid si de cele mai multe ori intr-un mod profesionist: CONTACT Vodafone Altfel, daca nu ai nimic scris(email ori altceva), poti avea surprize intotdeauna(nu iti doresc asta, sa nu ma intelegi gresit). |
#632
Publicat: 18 octombrie 2017 - 10:36
Topicuri nu este pentru bancuri.
gump4, on 17 octombrie 2017 - 19:20, said:
@mirel3003 Nu stiu de ce trebuie sa astepti atatea zile in situatia in care poti trimite un email si primesti raspuns de la Vodafone destul de rapid si de cele mai multe ori intr-un mod profesionist: CONTACT Vodafone |
#639
Publicat: 23 octombrie 2017 - 16:45
Viitorul ne priveste pe toti, fie ca suntem oameni de afaceri sau simpli cetateni.
Vodafone stie mai bine ca toti, uite cate cercetari au facut: Quote
Noua pozitionare are la baza rezultatele unei cercetari ample realizate de Grupul Vodafone, care indica faptul ca oamenii sunt entuziasmati de viitor, dar si putin ingrijorati de ceea ce urmeaza. Este valabil si pentru Romania. Rolul brandului nostru este de a-i invita pe romani si de a le fi alaturi in aceasta calatorie surprinzatoare spre viitor”, a declarat Laura Barbu, Brand and Marketing Director, Vodafone Romania. Strategia de pozitionare a brandului si campaniile de publicitate au fost dezvoltate dupa o cercetare cantitativa si calitativa ampla, precum si dupa testarea conceptului in 17 tari, inclusiv Romania, pe aproape 30.000 de persoane. Editat de danutz1, 23 octombrie 2017 - 16:47. |
#644
Publicat: 31 octombrie 2017 - 11:53
Nici nu stiu daca mai are rost sa scriu pe aici...
Vineri, pe la 6 seara, intru de pe laptop in contul meu si dau sa pun 5 EUR pe cartela fiicei mele... Necastigator... Cand dadeam sa trec mai departe, imi facea doar refresh la pagina si ma reseta la default... Mie puteam sa-mi incarc, altuia - nu... Dupa vreo 5 incercari, ca poata am fost eu neatent si am facut ceva aiurea, am abandonat laptop-ul si am zis sa incerc si de pe aplicatia de mobil. Acolo am reusit. Acuma... si eu sunt programator, candva am colaborat cu Vodafone printr-un vendor al lor, insa oamenii aceia mi se pareau competenti... Ce naiba s-a intamplat cu oamenii compententi de IT de la Vodafone? Pe bune, e jenant, sunt lucruri simple, decente... |
#645
Publicat: 14 noiembrie 2017 - 16:44
SALUTARE! de cca. 1 luna jumatate m-am portat din Digi la mega reteaua retelelor Vodafone! toate bune...tarif ok, continut...dar de cateva zile intampin niste probleme pe cre nimeni nu le da de capat! ma suna lumea si am semnal full si totusi intra mesageria Vox sau ma suna lumea si imi spune ca nu pot sa fiu contactat, dar fara sa fiu notificat!
a doua problema este durata foarte mare de apelare pana la primul beep, aprox 15-20 secunde! am sunat si la call center, resetat simul, dar fenomenul persista! ce pot sa fac? o cerere de reziliere pe motive tehnice? |
|
#648
Publicat: 15 noiembrie 2017 - 08:51
Cand am inchis un numar de Orange, desi s-a inchis in ziua facturarii (de fapt numarul a fost deconectat a doua zi dimineata), am mai primit o factura pe 0 (zero, pentru ca atat era consumul). Probabil, neavand cost suplimentar, nu au mai emis factura (consum aiurea de resurse).
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi