Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Timp asteptare echipamente RDS?
Last Updated: Jul 12 2022 19:51, Started by
Ahasverus
, Oct 16 2015 10:47
·
0
#127
Posted 03 March 2020 - 21:48
In orasul Giurgiu am comanda de decodor HD din 23 ianuarie 2020, nici pana azi nu au dat vreun semn......
Digi_Helper ce putem face? |
#128
Posted 03 March 2020 - 21:59
edisitaru, on 03 martie 2020 - 21:48, said:
In orasul Giurgiu am comanda de decodor HD din 23 ianuarie 2020, nici pana azi nu au dat vreun semn...... Digi_Helper ce putem face? |
#129
Posted 04 March 2020 - 08:41
#130
Posted 04 March 2020 - 12:51
#131
Posted 10 March 2020 - 13:57
Salut,
Client nou Digi(venit de la Telekom), semnat contract NET + TV Digital + extraoptiuni pe data de 5 februarie, instalat modem/router cu fibra pe data de 6. Super rapid, nu? La instalarea TV digital mi-a fost oferit un decodor HD "din recuperari'. Am refuzat politicos, asteptandu-l pe cel nou, comandat in magazin in data de 05.02.2020, odata cu semnarea contractului. Nu am insistat la ei cu telefoane avand serviciu TV de la Telekom pana pe 13 martie(ultima zi de contract). Am zis ca e timp suficient. Si iata-ne in data de 10.03.2020, am sunat la relatii clienti, am mers in magazin si tot ce am primit sunt raspunsuri generice: ca trebuie sa asteptati, ca nu stim cat mai dureaza, ca bla bla.. Un pic ar mai fi trebuit din partea Digi pentru a avea un client nou, multumit de serviciile oferite si de promptitudinea instalarii serviciilor. Sau poate 10 clienti sau chiar 100 de clienti ce sunt in aceeasi situatie. Mai e ceva de zis? Inafara de faptul ca trebuie sa merg sa imi caut furnizor servicii TV! Unul care sa faca instalarea repede! ) PS: Mentionez ca TV-ul folosit nu e compatibil CI+ si sunt nevoit sa folosesc decodorul HD. |
#132
Posted 10 March 2020 - 21:49
De regula echipamentele vin din import anual spre sfarsitul lui martie si se incepe distribuirea in functie de comenzi prin aprilie. Acum cu molima asta, sansele din 2020 sunt mai mici. Ei au fost de buna credinta, v-au oferit un stb HD reconditionat, ca dvs l-ati refuzat, asteptand un echipament nou... problema e la dvs.
|
#133
Posted 12 March 2020 - 00:08
danik99, on 10 martie 2020 - 13:57, said:
Salut, Client nou Digi(venit de la Telekom), semnat contract NET + TV Digital + extraoptiuni pe data de 5 februarie, instalat modem/router cu fibra pe data de 6. Super rapid, nu? La instalarea TV digital mi-a fost oferit un decodor HD "din recuperari'. Am refuzat politicos, asteptandu-l pe cel nou, comandat in magazin in data de 05.02.2020, odata cu semnarea contractului. Nu am insistat la ei cu telefoane avand serviciu TV de la Telekom pana pe 13 martie(ultima zi de contract). Am zis ca e timp suficient. Si iata-ne in data de 10.03.2020, am sunat la relatii clienti, am mers in magazin si tot ce am primit sunt raspunsuri generice: ca trebuie sa asteptati, ca nu stim cat mai dureaza, ca bla bla.. Un pic ar mai fi trebuit din partea Digi pentru a avea un client nou, multumit de serviciile oferite si de promptitudinea instalarii serviciilor. Sau poate 10 clienti sau chiar 100 de clienti ce sunt in aceeasi situatie. Mai e ceva de zis? Inafara de faptul ca trebuie sa merg sa imi caut furnizor servicii TV! Unul care sa faca instalarea repede! ) PS: Mentionez ca TV-ul folosit nu e compatibil CI+ si sunt nevoit sa folosesc decodorul HD. Daca este in custodie ce conteza daca este nou sau nu,se strica il schimba... Daca NU folosesti extraoptiuni nu ai nevoie de receiver... |
#134
Posted 20 March 2020 - 17:41
Decodor HD comandat in data de 23.10.2019...RCS nu a dat niciun semn de viata!
|
#135
Posted 23 March 2020 - 10:47
#136
Posted 25 March 2020 - 15:08
Solicitat instalare Internet fix la o noua adresa (oras mare,bloc, fibra in scara conectata la vecini, deci nu probleme de adeverinte si autorizatii) - nu se poate ca nu sunt echipe. OK, comandat stick 4G . Nici o veste. In concluzie peste cateva zile va trebui sa se mearga la servicu fizic (daca mai e deschis...) pentru ca work from home it's impossible by Digi . Sau miloaga la vecini sa sharuiasca parola WiFi. Ori rugaciune sa tina mobilul pe post de hotspot cate 10 ore pe zi...
|
|
#138
Posted 25 March 2020 - 15:44
#139
Posted 26 March 2020 - 13:45
EmTe, on 25 martie 2020 - 15:08, said:
Solicitat instalare Internet fix la o noua adresa (oras mare,bloc, fibra in scara conectata la vecini, deci nu probleme de adeverinte si autorizatii) - nu se poate ca nu sunt echipe. OK, comandat stick 4G . Nici o veste. In concluzie peste cateva zile va trebui sa se mearga la servicu fizic (daca mai e deschis...) pentru ca work from home it's impossible by Digi . Sau miloaga la vecini sa sharuiasca parola WiFi. Ori rugaciune sa tina mobilul pe post de hotspot cate 10 ore pe zi... |
#140
Posted 26 March 2020 - 14:14
Cu serviciile fixe (internet fix) rezolvai si cu RDS (DIGI). Ti-am dat aseara un PM da vad ca inca nu l-ai citit.
|
#141
Posted 28 March 2020 - 10:04
Asta cu echipamentele nu am inteles-o niciodata la digi , de ce timpul asta de asteptare mare ?
Lipsa bani pt achizitii echipamente in stocuri suficiente ? |
|
#142
Posted 28 March 2020 - 12:19
Eu zic că sunt varza la distribuția lor.
Practic am pățit eu acum câțiva ani cu card CI+. Am făcut comanda într-un magazin Digi aproape de casa și am așteptat vreo 2 luni și nimic, un alt prieten a făcut comanda într-un alt magazin și a luat pe loc. Am văzut că el a luat imediat și m-am hotărât și am făcut comanda de card in toate punctele Digi din Constanța. Am primit mesaj că e disponibil în același punct de unde îl luase și prietenul meu. De obicei când vreți ceva de la ei faceți comanda in mai multe puncte. După ce luați anulați restul comenzilor. |
#143
Posted 12 July 2022 - 19:51
Buna ziua smart card comandat pe data de
24.06.2021 nu a ajuns nici pina acuma ma poate ajuta cineva cu o informatie ? |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users