Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Display cu culori neuniforme

Despre Laborator Defectoscopie Ca...

Mama Clopoțel

Windows 11 si boxa portabila - de...
 Angajarea unei persoane de 18 ani...

Depunere declaratie unica PFA - i...

Situatie mostenire

Inlocuit/upgrade placa video Nvid...
 Google tv si open vpn

Vot europarlamentare

Sfat reparatii Golf 5

Jurnal de bord Tesla M3SR 2024 Hi...
 Acostament sosele comune Romania

AI-ul Google cartografiaza 1 mili...

De ce nu se fac profesori doar ol...

imprimanta laser capacitate medie...
 

Masina sh

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
28 răspunsuri în acest subiect

#19
MihaiG81

MihaiG81

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.103
  • Înscris: 19.06.2012
Sau o masina din clasa mica pe benzina, e f buna pt 90% oras - Fabia, Polo, Clio, Corsa, Yaris, Swift.

#20
dacibesti

dacibesti

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.571
  • Înscris: 01.02.2007
Ai mai deschis un topic pe aceasta tema in 22 aprilie
http://forum.softped.../#entry17078779
Crezi ca acum o sa primesti alte raspunsuri? In 23 aprilie ti-am dat un PM... l-ai citit?

#21
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.011
  • Înscris: 02.12.2014

View PostBingo, on 23 aprilie 2015 - 19:41, said:

" Si inca ceva: 90% oras = benzina."

Parerea mea ;  SH , Diesel pe cat posibil .
Nu intru in amanunte dar stiu ce vorbesc .

Tin cu tine. Diesel all the way ! Benzinarii nu stiu de ce...dar dizelistii da.

#22
Kazmer

Kazmer

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.307
  • Înscris: 25.11.2010

View Postmufasa, on 06 mai 2015 - 19:05, said:

Tin cu tine. Diesel all the way ! Benzinarii nu stiu de ce...dar dizelistii da.

De ce? SH diesel sigur sunt mai uzate , reparatiile mai costisitoare, motorul se incalzeste greu, mai predispuse sa se strice.
Daca stii de ce de ce nu zici?

#23
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.011
  • Înscris: 02.12.2014

View PostKazmer, on 07 mai 2015 - 14:56, said:

De ce? SH diesel sigur sunt mai uzate , reparatiile mai costisitoare, motorul se incalzeste greu, mai predispuse sa se strice.
Daca stii de ce de ce nu zici?

Stiu, pentru ca si eu si sotia mergem cu dieseluri de vreo 10 ani si nu am avut nici o problema "de oras". Astea-s legende urbane cu turbina, EGRul, DPFul.....n-am avut de-a face cu ele, ce-i drept si masinile au fost bune (VAGuri Posted Image ) nu cine stie ce cazane antice.
De ce mai uzate ? Motoarele diesel sunt mai fiabile decat benzinarele.
Reparatiile mai costisitoare ? Poate, dar daca ai nevoie.
Incalzirea motorului...alta legenda urbana daca compari motoare cu aceeasi cilindree.
Mai predispuse sa se strice ? N-am avut ocazia.
In schimb alta senzatie e sa conduci un diesel decat o ascutitoare....ca motoare adevarate pe benzina nu-si permit decat americanii.

#24
Kazmer

Kazmer

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.307
  • Înscris: 25.11.2010

View Postmufasa, on 08 mai 2015 - 21:46, said:

Stiu, pentru ca si eu si sotia mergem cu dieseluri de vreo 10 ani si nu am avut nici o problema "de oras". Astea-s legende urbane cu turbina, EGRul, DPFul.....n-am avut de-a face cu ele, ce-i drept si masinile au fost bune (VAGuri Posted Image ) nu cine stie ce cazane antice.
De ce mai uzate ? Motoarele diesel sunt mai fiabile decat benzinarele.
Reparatiile mai costisitoare ? Poate, dar daca ai nevoie.
Incalzirea motorului...alta legenda urbana daca compari motoare cu aceeasi cilindree.
Mai predispuse sa se strice ? N-am avut ocazia.
In schimb alta senzatie e sa conduci un diesel decat o ascutitoare....ca motoare adevarate pe benzina nu-si permit decat americanii.

poate tu nu ai avut probleme dar cunosc multi care au avut.

Masinile diesel sunt mai uzate pt ca deobicei sunt rulate de 3-4 ori mai mult.
Daca cu  o benzinara faci 50000km in cinci ani cu un diesel deobicei faci 200.000 deci de 3-4 ori mai uzata.

Posesori de 1.9tdi imi spun ce repede se incalzeste masina mea(1.2 benzina).

"In schimb alta senzatie e sa conduci un diesel decat o ascutitoare..."
Ce senzatie? Deci acesta este unicul tau argument sa-si ea SH deisel? Ce senzatie poti sai ai la o viteza medie de 13km/h in oras?
De ce sa-si ea diesel pt oras? pt ca stii tu?

#25
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.011
  • Înscris: 02.12.2014

View PostKazmer, on 11 mai 2015 - 10:55, said:


poate tu nu ai avut probleme dar cunosc multi care au avut.

Masinile diesel sunt mai uzate pt ca deobicei sunt rulate de 3-4 ori mai mult.
Daca cu  o benzinara faci 50000km in cinci ani cu un diesel deobicei faci 200.000 deci de 3-4 ori mai uzata.

Posesori de 1.9tdi imi spun ce repede se incalzeste masina mea(1.2 benzina).

"In schimb alta senzatie e sa conduci un diesel decat o ascutitoare..."
Ce senzatie? Deci acesta este unicul tau argument sa-si ea SH deisel? Ce senzatie poti sai ai la o viteza medie de 13km/h in oras?
De ce sa-si ea diesel pt oras? pt ca stii tu?

Asa-i ca n-ai avut masina diesel ?

#26
Kazmer

Kazmer

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.307
  • Înscris: 25.11.2010

View Postmufasa, on 11 mai 2015 - 13:02, said:

Asa-i ca n-ai avut masina diesel ?


Inca nu ai raspuns de ce recomanzi SH diesel pt oras. Am inteles ca stii tu, dar altceva?

#27
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.011
  • Înscris: 02.12.2014

View PostKazmer, on 11 mai 2015 - 13:08, said:



Inca nu ai raspuns de ce recomanzi SH diesel pt oras. Am inteles ca stii tu, dar altceva?

Ba ti-am raspuns dar printre randuri.
Ai alta senzatie la condus. La consum echivalent cu o benzinara iti permiti motoare mult mai mari. Si un motor mare iti da alta senzatie.
Pe de alta parte puterea unui motor diesel care are consumul echivalent al unei benzinare, este mult mai mare.
Nu in ultimul rand cuplul.....Eu personal prefer dieselul doar din aceste ratiuni, fara sa intru in detalii tehnice.

#28
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.786
  • Înscris: 01.12.2007
Pe forumuri toata lumea se pricepe, toata lumea vb din auzite dar cu experienta mai greu. Toata lumea cand aude de diesel se gandeste doar la 1,9tdi euro 3 de acum 15ani, un tractor galagios care nu se incalzea pe timp de iarna nici dupa 5-6km,care scotea fum,avea lag si tragea bine doar in intervalul 2000-3500rpm . Asa cum au evoluat benzinarele,la fel au evoluat si dieselurile,cel putin motoarele de ultima generatie sunt senzationale.Toata lumea a auzit ca la diesel pica turbo,injectia, egr-ul, volantul, dpf-ul la cele noi etc insa sunt f putini cei care au schimbat o turbina in viata lor.

Sunt la al treilea diesel bi-turbo, in ultimii 7-8 ani in familie am avut peste 10 dieseluri, cu niciunul nu am avut probleme, ma rog, la unul singur am schimbat o supapa la turbina.

#29
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.983
  • Înscris: 08.08.2005
Problema e alta, initiatorul dispune de 4000 de euro. Ce diesel de ultima generatie isi poate cumpara? Nimic, evident, deci ramane la 1.9 TDI, 1.7 CDTI, 1.6 HDi/TDCI etc, motoare vechi de cel putin 10 ani.

E una sa-ti cumperi o masina noua si evident ca cel putin 200k KM nu ai probleme cu turbina, EGR si altele, dar cand o cumperi SH normal ca te astepti sa-ti cada piesele in curand.

La 4000 euro sa iei diesel SH sa-l freci in oras e prostie pura.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate