Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Telefonul Oppo a74 mi-a blocat ca...

A inviat Mudava

Vouchere de vacanta

Cand One United nu mai vand isi v...
 Mandolina feliat legume

Atestat consilier de siguranta

alarma auto Autowatch 346 RLI

Ce se intampla cu actualii tineri...
 Descifrare reteta

Zapp fix

Rulment pt diferential 4motion

Lipire filtru la baterie ikea
 Meserias nu mai vine sa termine l...

Soferii prinsi bauti sau drogati ...

geometrie autorulota

Sfat achiziție laptop ~4500 ...
 

Nu mai funcționează cardul CI+

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
15 răspunsuri în acest subiect

#1
nizlu

nizlu

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 5
  • Înscris: 22.06.2009
Salut !

Am un TV LG 32LS5600-ZC și nu mai îmi vede cardul CI+ (UPC) , după două săptămâni  în care a funcționat .
Pe ecran , la programele care ar trebui să se vadă cu cardul , îmi apare fără card CI. Ora este setată manual .
Restul programelor digitale se văd .
Mai am un Samsung UE22 D5003 la care același card  funcționează .

#2
mihalexmihalex

mihalexmihalex

    Classified

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.423
  • Înscris: 29.12.2007
Si intrebarea este ,,,

#3
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 18.678
  • Înscris: 29.03.2006
Din ce ai scris, se intelege ca de fapt acel card este OK ( functioneaza la celalalt TV).
Deci problema este la LG-ul tau, fie harware, fie software.

#4
Seb

Seb

    Suveran

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 11.077
  • Înscris: 22.05.2005
Daca nu ar fi mers pe alt TV, ar fi putut sa fie de la UPC (si sa se rezolve prin re-autorizarea cardului). Asa, pare sa fie o problema cu LG-ul.

#5
Mihai_3

Mihai_3

    我會回來的...

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 10.046
  • Înscris: 26.04.2007
- conectorul in care este infipt este neinregula vezi sa nu fi strimbat vre-un pin - foloseste o lanterna puternica
- verifica ai introdus corect card-ul in CI ... veza sa nu il fi pus invers.
- testeaza modulul in alt TV (schimb cu un coleg de la servici)
- mergi cu el la POP , sau solicita interventie la relati cu clientii

#6
nizlu

nizlu

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 5
  • Înscris: 22.06.2009
Întrebarea  , cred  , reiese din context  adică de ce nu mai funcționează CI-ul ?
Pinii sunt drepți , este introdus corect în slot dar primesc mesajul : fără modul CI

Editat de nizlu, 04 februarie 2015 - 16:19.


#7
Crristynel

Crristynel

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 817
  • Înscris: 21.12.2013
Daca spui ca in alt tv CAM-ul+Cardul functioneaza inseamna ca problema e televizorul.
Ai facut vreun update de soft la tv? Daca da, asta ar putea fi cauza.
O alta cauza ar putea fi de natura fizica, sa se fi "ars" vreun circuit de legatura intre slot-ul CI si Demodulator.
Incearca cu un alt CAM in acelasi tv iar daca nu functioneaza nici acela, probabl va trebui sa faci un drum la service.

#8
mhanor

mhanor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.019
  • Înscris: 12.01.2004
Incearca totusi sa deconectezi TV-ul de la priza, pentru 30-60 de secunde.

#9
CocoMex

CocoMex

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Mesaje: 35
  • Înscris: 07.02.2015

 nizlu, on 04 februarie 2015 - 13:32, said:

Salut !

Am un TV LG 32LS5600-ZC și nu mai îmi vede cardul CI+ (UPC) , după două săptămâni  în care a funcționat .
Pe ecran , la programele care ar trebui să se vadă cu cardul , îmi apare fără card CI. Ora este setată manual .
Restul programelor digitale se văd .
Mai am un Samsung UE22 D5003 la care același card  funcționează .


Incearca revenirea la setari din fabrica, fara card introdus, este posibil ca, cheile de criptare sa fi ramas blocate si sa nu poata citi cardul.
Binenteles in conditiile in care pinii sunt ok, card introdus corect si pana la capat (sa faca click).
Ai facut cumva upgrade de soft cu cardul inauntru?

#10
nizlu

nizlu

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 5
  • Înscris: 22.06.2009
Mulțumesc
Vă mulțumesc ptr. răspunsuri , dar tot nu i-am dat de capăt.
Am încercat și ce mi-ai recomandat tu Coco ,imediat ce a intervenit problema , și nu a avut efectul
dorit , adică să-și revină . Mă gândesc și eu la un defect fizic ; numai ce a expirat garanția !
Oare va trebui schimbată toată placa de bază a TV-ului ?

Editat de nizlu, 08 februarie 2015 - 16:52.


#11
CocoMex

CocoMex

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Mesaje: 35
  • Înscris: 07.02.2015
Eu sunt genul care vreau sa repar eu tot inainte sa chem pe altcineva.

Parca spuneai ca ai incercat si in alt tv si este recunoscut, dar alt card ai bagat in tv-ul asta?
tv-ul afiseaza mesajul fara CAM/ci+ sau pur si simplu daca mergi in meniu nu apare listat?
Se autentifica? sau macar incearca?
reset la ci+ poti sa dai introdus in alt tv?

#12
nizlu

nizlu

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 5
  • Înscris: 22.06.2009
Salutare !
TV-ul afișează mesajul "fără modul CI ", nu se mai autentifică , iar când trec pe un post comun (pt. toți abonații), la prima schimbare de post
îmi apare pentru 2-3 secunde mesajul "fără semnal " iar după aceea merg aceste posturi comune.(cu CI+ introdus în slot)
În meniu îmi apare listat informații CI dar inactiv (cu gri ) , iar alt card nu am încercat .
Și când aveam media boxul HD de la UPC îmi făcea uneori figuri pe intrarea HDMI (toate) adică
nu mai aveam semnal (ecran negru s-au uneori blocat) , și dacă treceam pe AV1 funcționa
și după un timp își revenea și prin HDMI . Acesta a  fost un motiv pentru care am trecut pe digital card
CI+ (mă gândeam că media boxul are ceva defecțiune).
Acum nu am un media box HD pentru avedea dacă merg HDMI-urile .

#13
dan21213

dan21213

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 16
  • Înscris: 17.01.2010

 nizlu, on 10 februarie 2015 - 16:29, said:

Salutare !
TV-ul afișează mesajul "fără modul CI ", nu se mai autentifică , iar când trec pe un post comun (pt. toți abonații), la prima schimbare de post
ĂŽmi apare pentru 2-3 secunde mesajul "fără semnal " iar după aceea merg aceste posturi comune.(cu CI+ introdus ĂŽn slot)
În meniu ĂŽmi apare listat informații CI dar inactiv (cu gri ) , iar alt card nu am ĂŽncercat .
Și când aveam media boxul HD de la UPC ĂŽmi făcea uneori figuri pe intrarea HDMI (toate) adică
nu mai aveam semnal (ecran negru s-au uneori blocat) , și dacă treceam pe AV1 funcționa
și după un timp ĂŽși revenea și prin HDMI . Acesta a  fost un motiv pentru care am trecut pe digital card
CI+ (mă gândeam că media boxul are ceva defecțiune).
Acum nu am un media box HD pentru avedea dacă merg HDMI-urile .

Problema asta o am și eu. Tu cum ai rezolvat?


#14
wird

wird

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 2
  • Înscris: 17.03.2007
Salut ai rezolvat cumva problema asta?

#15
_RBT_

_RBT_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.361
  • Înscris: 19.01.2015
La mine problema este ca de ceva timp CAM-ul CI+ de la UPC nu-mi mai decodeaza majoritatea canalelor din pachet, imi decodeaza doar cateva din Familia si Maxpack iar restul nu.

Ce pot face in aceasta situatie ?

Sa sun la ei ca sa-l reinitializez sau sa ma duc intr-un magazin UPC ca sa-l inlocuiesc cu altul ?

#16
dincadan78

dincadan78

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.453
  • Înscris: 29.04.2010
Suni la ei si sa ai tv-ul deschis in momentul in care expui problema. Iti cer sa il tii pe un program din grila blocat, se rezolva repede.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate