Nu mai funcționează cardul CI+
Last Updated: Oct 09 2018 19:26, Started by
nizlu
, Feb 04 2015 13:32
·
0
#1
Posted 04 February 2015 - 13:32
Salut !
Am un TV LG 32LS5600-ZC și nu mai îmi vede cardul CI+ (UPC) , după două săptămâni în care a funcționat . Pe ecran , la programele care ar trebui să se vadă cu cardul , îmi apare fără card CI. Ora este setată manual . Restul programelor digitale se văd . Mai am un Samsung UE22 D5003 la care același card funcționează . |
#3
Posted 04 February 2015 - 13:43
Din ce ai scris, se intelege ca de fapt acel card este OK ( functioneaza la celalalt TV).
Deci problema este la LG-ul tau, fie harware, fie software. |
#4
Posted 04 February 2015 - 13:44
Daca nu ar fi mers pe alt TV, ar fi putut sa fie de la UPC (si sa se rezolve prin re-autorizarea cardului). Asa, pare sa fie o problema cu LG-ul.
|
#5
Posted 04 February 2015 - 13:45
- conectorul in care este infipt este neinregula vezi sa nu fi strimbat vre-un pin - foloseste o lanterna puternica
- verifica ai introdus corect card-ul in CI ... veza sa nu il fi pus invers. - testeaza modulul in alt TV (schimb cu un coleg de la servici) - mergi cu el la POP , sau solicita interventie la relati cu clientii |
#6
Posted 04 February 2015 - 16:15
Întrebarea , cred , reiese din context adică de ce nu mai funcționează CI-ul ?
Pinii sunt drepți , este introdus corect în slot dar primesc mesajul : fără modul CI Edited by nizlu, 04 February 2015 - 16:19. |
#7
Posted 04 February 2015 - 17:19
Daca spui ca in alt tv CAM-ul+Cardul functioneaza inseamna ca problema e televizorul.
Ai facut vreun update de soft la tv? Daca da, asta ar putea fi cauza. O alta cauza ar putea fi de natura fizica, sa se fi "ars" vreun circuit de legatura intre slot-ul CI si Demodulator. Incearca cu un alt CAM in acelasi tv iar daca nu functioneaza nici acela, probabl va trebui sa faci un drum la service. |
#8
Posted 04 February 2015 - 23:21
Incearca totusi sa deconectezi TV-ul de la priza, pentru 30-60 de secunde.
|
#9
Posted 07 February 2015 - 14:30
nizlu, on 04 februarie 2015 - 13:32, said:
Salut ! Am un TV LG 32LS5600-ZC și nu mai îmi vede cardul CI+ (UPC) , după două săptămâni în care a funcționat . Pe ecran , la programele care ar trebui să se vadă cu cardul , îmi apare fără card CI. Ora este setată manual . Restul programelor digitale se văd . Mai am un Samsung UE22 D5003 la care același card funcționează . Incearca revenirea la setari din fabrica, fara card introdus, este posibil ca, cheile de criptare sa fi ramas blocate si sa nu poata citi cardul. Binenteles in conditiile in care pinii sunt ok, card introdus corect si pana la capat (sa faca click). Ai facut cumva upgrade de soft cu cardul inauntru? |
#10
Posted 08 February 2015 - 16:50
Mulțumesc
Vă mulțumesc ptr. răspunsuri , dar tot nu i-am dat de capăt. Am încercat și ce mi-ai recomandat tu Coco ,imediat ce a intervenit problema , și nu a avut efectul dorit , adică să-și revină . Mă gândesc și eu la un defect fizic ; numai ce a expirat garanția ! Oare va trebui schimbată toată placa de bază a TV-ului ? Edited by nizlu, 08 February 2015 - 16:52. |
|
#11
Posted 09 February 2015 - 20:25
Eu sunt genul care vreau sa repar eu tot inainte sa chem pe altcineva.
Parca spuneai ca ai incercat si in alt tv si este recunoscut, dar alt card ai bagat in tv-ul asta? tv-ul afiseaza mesajul fara CAM/ci+ sau pur si simplu daca mergi in meniu nu apare listat? Se autentifica? sau macar incearca? reset la ci+ poti sa dai introdus in alt tv? |
#12
Posted 10 February 2015 - 16:29
Salutare !
TV-ul afișează mesajul "fără modul CI ", nu se mai autentifică , iar când trec pe un post comun (pt. toți abonații), la prima schimbare de post îmi apare pentru 2-3 secunde mesajul "fără semnal " iar după aceea merg aceste posturi comune.(cu CI+ introdus în slot) În meniu îmi apare listat informații CI dar inactiv (cu gri ) , iar alt card nu am încercat . Și când aveam media boxul HD de la UPC îmi făcea uneori figuri pe intrarea HDMI (toate) adică nu mai aveam semnal (ecran negru s-au uneori blocat) , și dacă treceam pe AV1 funcționa și după un timp își revenea și prin HDMI . Acesta a fost un motiv pentru care am trecut pe digital card CI+ (mă gândeam că media boxul are ceva defecțiune). Acum nu am un media box HD pentru avedea dacă merg HDMI-urile . |
#13
Posted 17 December 2017 - 11:10
nizlu, on 10 februarie 2015 - 16:29, said:
Salutare ! TV-ul afișează mesajul "fără modul CI ", nu se mai autentifică , iar când trec pe un post comun (pt. toți abonații), la prima schimbare de post ĂŽmi apare pentru 2-3 secunde mesajul "fără semnal " iar după aceea merg aceste posturi comune.(cu CI+ introdus ĂŽn slot) Ăn meniu ĂŽmi apare listat informații CI dar inactiv (cu gri ) , iar alt card nu am ĂŽncercat . Și când aveam media boxul HD de la UPC ĂŽmi făcea uneori figuri pe intrarea HDMI (toate) adică nu mai aveam semnal (ecran negru s-au uneori blocat) , și dacă treceam pe AV1 funcționa și după un timp ĂŽși revenea și prin HDMI . Acesta a fost un motiv pentru care am trecut pe digital card CI+ (mă gândeam că media boxul are ceva defecțiune). Acum nu am un media box HD pentru avedea dacă merg HDMI-urile . Problema asta o am și eu. Tu cum ai rezolvat? |
#15
Posted 01 October 2018 - 18:25
La mine problema este ca de ceva timp CAM-ul CI+ de la UPC nu-mi mai decodeaza majoritatea canalelor din pachet, imi decodeaza doar cateva din Familia si Maxpack iar restul nu.
Ce pot face in aceasta situatie ? Sa sun la ei ca sa-l reinitializez sau sa ma duc intr-un magazin UPC ca sa-l inlocuiesc cu altul ? |
|
#16
Posted 09 October 2018 - 19:26
Suni la ei si sa ai tv-ul deschis in momentul in care expui problema. Iti cer sa il tii pe un program din grila blocat, se rezolva repede.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users