Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Primul zbor cu avionul si nu numai (ghid)
#20
Publicat: 20 ianuarie 2015 - 23:57
Toaletele sunt in fata, mijloc si spate.
Tot in coada e si locul de servire. Asa e in toate, inclusiv in Dreamliner ( 787). B777-200 [ http://www.united.com/web/format/img/travel/aircraft/777/777_8-40-218_L7J.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Editat de lex404, 21 ianuarie 2015 - 00:01. |
#21
Publicat: 21 ianuarie 2015 - 00:32
Cam toate avioanele au toaletele in spate, mai ales ca din OTP nu pleaca avioane mari, ci majoritatea sunt medii - Airbus A320
Cele mai mari au toalete in fata si in spate, iar in acest caz, cele din fata sunt destinate exclusiv pt clasa I, ca sa nu treaca tot muritorul de rand si sa deranjeze. Cele care au mai multe sectiuni au toalete pt fiecare sectiune. Pe zborurile de peste ~ 4 ore adesea se fac cozi la toaleta, iar pe cursele gen Asia (5-7 ore), Transatlantice etc, care nu au avioane foarte mari, am stat si 15 minute ca sa intru la toaleta. In tot acest timp stewarzii faceau slalom... Da, la sfarsitul zborului omul se trezeste cu vezica plina + se mai gaseste si o miss sa se faca frumoasa 15 minute pe buda. Daca zborul e de noapte, coada e sigura. Uite unul dintre cele mai populare avioane care pleaca de pe OTP: Airbus A320 http://www.seatguru....Airbus_A320.php |
#22
Publicat: 21 ianuarie 2015 - 01:25
Purpura, on 20 ianuarie 2015 - 22:32, said:
Eu stiam ca locurile se iau odata cu biletele, nu la check-in. Editat de andreic, 21 ianuarie 2015 - 01:28. |
#23
Publicat: 21 ianuarie 2015 - 01:38
Apropo de data cumpararii biletelor...
Am probat de cateva ori si m-am convins: cumpar biletele cu cateva zile inainte, folosind +-3 zile Am luat acum cativa ani diverse bilete..un exemplu: OTP-HEL-NRT = 980 EUR. Cumparat cu 8 luni inainte. Am cautat cu cateva zile inaintea zborului pe siteul finnair, acelasi zbor, 780E. Ex2: Qatar. Bilet luat cu 2 saptamani inainte ( MUC-DOH-NRT ) 625E. 3 zile inaintea zborului verificat, 570E. Insa chestia cu timpul se aplica la low-cost cu succes. Astia cu low-cost isi fac oricum vanzarile prin promo alea de 50-60E, ce ramane dupa e foarte scump. Companiile de linie nu vor sa plece cu locuri libere...daca raman le dau la preturi foarte mici Testat acum: BUD-DOH-HND 23JAN20FEB = 538E. BUD-DOH-HND 23MAR20APR = 716E. Mai au o optiune mai ieftina, pe la 570E dar care e BUD-DOH-ITM + KIX-HND ( deci schimbarea aeroportului ). Promo fare amandoua. am zburat aprilie martie pe acelasi intinerariu > ~630E, bilet luat cu cateva zile inainte. Cam de 5 ani la companiile de linie iau biletele cat mai ne-din timp. Adaugare, la plata cu cardul: CARDUL TREBUIE SA FIE IN POSESIA UNUI PASAGER LA IMBARCARE! Daca nu, de ex platesti cu cardul fratelui dar zbori doar tu, foloseste altceva...paypal daca e posibil Editat de lex404, 21 ianuarie 2015 - 01:48. |
#24
Publicat: 21 ianuarie 2015 - 08:52
De adaugat:
Fi bine crescut si pune-ti tel pe mod "avion" inainte de imbarcare ... Daca vrei sa faci poze de sus foloseste un aparat de fotografiat, calitatea e mai buna si nu risti sa vina stewardesa la tine sa te roage cu zambetul pe buze (si cu 1000 de injuraturi in cap) sa iti opresti tel, chiar daca e pe mod "avion". De asemenea, asteapta pana ti-ai luat bagajele inainte sa scoti tel de pe mod "avion", de la debarcare trebuie sa iti recuperezi bagajele si sa treci de vama ... Mi se pare aiurea sa vorbesti la tel in timp ce astepti la coada sau la ghiseu. Editat de Alucard, 21 ianuarie 2015 - 08:55. |
#25
Publicat: 21 ianuarie 2015 - 08:58
Ahasverus, on 20 ianuarie 2015 - 22:53, said:
OriginalCopy, la Lufthansa stiu ca am bilet electronic pe iPhone in Passport, problema este ca de exemplu iti e inutil pe Otopeni! Nu-i adevarat. Am trecut de 2-3 ori pe la Otopeni cu bilet electronic pe iPhone in Passport. Se scaneaza codul cu scanerul normal de bilete. |
#28
Publicat: 21 ianuarie 2015 - 16:43
a, si sa nu luati in bagajul de mana catuse de jucarie sau alte chestii de genul si nu glumiti despre ele cu angajatii de la securitate. O sa fiti retinuti .
Treaba cu cardul nu e neaparat valabila, mie nu mi-a cerut nimeni niciodata cardul insa am mai citit si eu despre cazuri @lex : gasesti acum zbor direct catre barcelona pentru februarie sub 99 euro TTI si bagaj la cala ? Nu intotdeauna e mai ieftin in ultima clipa, poate doar distante lungi si la companii mai deszghetate care au real time pricing . Nici nu pot promova chestia asta pentru ca atunci toata lumea ar astepta pana in ultimul moment. |
|
#29
Publicat: 21 ianuarie 2015 - 16:52
Alucard, on 21 ianuarie 2015 - 08:52, said:
De adaugat: Fi bine crescut si pune-ti tel pe mod "avion" inainte de imbarcare ... Daca vrei sa faci poze de sus foloseste un aparat de fotografiat, calitatea e mai buna si nu risti sa vina stewardesa la tine sa te roage cu zambetul pe buze (si cu 1000 de injuraturi in cap) sa iti opresti tel, chiar daca e pe mod "avion". Alucard, on 21 ianuarie 2015 - 08:52, said:
Mi se pare aiurea sa vorbesti la tel in timp ce astepti la coada sau la ghiseu. |
#30
Publicat: 21 ianuarie 2015 - 16:55
Na...eu cu lowcost nu merg.
OTPBCN23JANBCNOTP20FEB via FRA 217E. Lufthansa. Intradevar, la linie via Roma gasesc pe MAR/APR 170E. In Oneworld nu e nimic direct...eu is fan astia ...dar nu ati vrea sa stiti ce pret imi afiseaza via LHR pe amadeus ps. la zborurile lungi cel putin eu asa fac, iau biletele in ultimele zile. ps. am ajuns la concluzia ca in EU pe zborurile scurte preturile "urgente" cresc prea mult...mai un deces, mai o nunta neprogramata. Fișiere atașateEditat de lex404, 21 ianuarie 2015 - 17:16. |
#31
Publicat: 21 ianuarie 2015 - 17:57
Ahasverus, on 20 ianuarie 2015 - 22:53, said:
OriginalCopy, la Lufthansa stiu ca am bilet electronic pe iPhone in Passport, problema este ca de exemplu iti e inutil pe Otopeni! Ahasverus, on 20 ianuarie 2015 - 23:10, said:
1. Exista cumva interdictii si la bagajele de cala? Sunt interzise chestii de bun simt: - explozibili, arme - materiale inflamabile nu stiu daca intra in categoria inflamabilelor dar am venit cu un bidon de 5l de ulei de motor odata din Norvegia in Ro in bagajul de cala...era ceva bun si n-a mai fost nevoie de el si mi-a parut rau sa-l arunc mai ales ca urma revizia la masina din tara - alcool/tigari/droguri in cantitati mari (nu e de dorit sa testati, pt ca unele tari sunt aberante sub acest aspect) - alimente perisabile (nu ai voie cu sarmale, salam, legume, dar ai voie cu ciocolata). asta de unde a mai aparut? n-a fost odata sa nu plec de acasa fara sarmale congelate, carnati, branza, salamuri, unele legume, zacusca, carne congelata etc.... e adevarat in UE. sau Turcia/Kazakhstan. Stiu pe cineva care ducea sarmalele pana in Filipine. E adevarat ca sunt tari care nu permit....dar acolo unde nu sunt restructii, de ce nu ar merge? - metale pretioase si numerar peste 10 000 EUR (UE). Editat de bubalus, 21 ianuarie 2015 - 17:59. |
#32
Publicat: 21 ianuarie 2015 - 18:03
Apropo de mancare perisabila...adica sarmale & co.
Eu am plecat cu carne congelata in bagajul de mana Nicio problema. Ca sa treceti de restrictii, plecati cu ele in bagajul de mana Asta nu il scaneaza la sosire de obicei...si la plecare nu intereseaza pe nimeni. Bagajele de cala sunt scanate in aeroporturile mari si va treziti ca stati in biroul de carantina cateva ore.. |
#33
Publicat: 21 ianuarie 2015 - 18:47
Inca o intrebare.. cam ce tipuri de "ambalaje" obisnuieste lumea sa ia pe avion?
Pentru cel de cala probabil un troller. Am vazut ca exista mai multe modele. Sunt bune acelea din plastic dur? Ca bagaj de mana un rucsac sau ceva gen servieta, care sa incapa in spatiul pentru bagaje de mana. Se pot pune bagajele de mana in zona picioarelor? |
|
#35
Publicat: 21 ianuarie 2015 - 21:39
Lolopoco, on 21 ianuarie 2015 - 18:52, said:
Bagajul de mână se poate băga și sub scaunul din fața ta. La companiile de linie nu ai voie sa ai nimic la picioare la decolare/ aterizare. in teorie...in practica e alta treaba Eu la cala am troller solid ( deci nu cusaturi ). La mana am rucsac de 75L + rucsac de 30L + geanta de laptop. In bagajul de mana bag toate elctronicele+ ceva haine de schimb. eu is fericit cand prind 2 scaune libere langa mine. Mereu stau dreapta geam. Si sunt cam des norosul a ultimelor 2 locuri libere later edit: incercati sa nu va rupeti spatele cu bagajul de mana daca nu aveti nevoie de toate... Eu am avut si 20kg in rucsac, necantarit la check in... + ala mic in fata. Mergeam ca un pinguin in avion la imbarcare Editat de lex404, 21 ianuarie 2015 - 21:51. |
#36
Publicat: 21 ianuarie 2015 - 22:38
Quote În aeronavă puteţi transporta alimente, atât în bagajul de mână, cât şi în cel de cală. Ţineţi cont de faptul că alimentele trebuie să fie bine ambalate în ambalajul original. Unele linii pot refuza să transporte produse proaspete, perisabile, mai ales pe rutele mai lungi. Atunci când transportaţi produse alimentare trebui să aveţi în vedere reglementările vamale ale ţării în care călătoriţi. În cele mai multe cazuri, cei care călătoresc în ţări din afara Uniunii Europene nu pot transporta sau aduce in UE produse alimentare proaspete (carne, lactate, fructe, legume). În bagaje nu pot fi transportate băuturi şi alte lichide (inclusiv iaurt, creme, gemuri şi jeleuri) în recipiente mai mari de 100 ml, cu excepţia produselor achiziţionate în magazinele duty-free. De aici |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi