Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
VW Golf 6 vs Ford Focus 3
Ultima postare: sep 24 2017 19:43, Inițiat de
gf_andrei
, dec 17 2014 22:25
·
0
#19
Publicat: 19 decembrie 2014 - 10:45
Am avut in familie Passat 2,0tdi BMotion 110cp, cea mai economica masina pe care am condus-o, in Buc consuma mixt cam 8%.La 100km/h consuma doar 3,9,la 120km/h 4,8% . Motorul este silentios,fiabil,trage corect in schimb cutia mi s-a parut cam lunga.
Daca ai posibilitatea sa alegi intre 110cp si 140cp, mergi pe varianta mai puternica, TDI-CR nu are nicio legatura cu TDI-PD,noul motor de 140cp nu mai are nicio treaba cu problematicul PD. |
#20
Publicat: 19 decembrie 2014 - 12:26
Daca iei diesel, clar ia 2.0. Asta ar trebui sa fie pe la 140 CP, ceea ce e f. potrivit pentru o masina de genul Focus sau Golf.
Daca te uiti la benzina, ia motor turbo. Nu exista nicio comparatie intre motoarele benzina aspirate de 100-110 CP si aceleasi motoare in varianta turbo de 154-180 CP. Eu am Focus cu motor de 1.6 turbo, la 150 CP si sunt f. multumit de el. Golful e o optiune buna, masinile sunt comparabile. Conteaza foarte mult cum te simti in masina. Urca-te intr-un Focus si urca-te si intr-un Golf. Daca poti, fa si un mic drive-test si ia-o pe cea care te face sa te simti mai bine. Unii spun ca Focusul e cam inghesuit la interior (si pe buna dreptate, pentru ca are o consola centrala destul de masiva, bordul e si el destul de adanc si intra mult in habitaclu spre pasageri). Golful mi s-a parut ca nu are asa un bord "lung" si drept urmare senzatia ca ai mai mult spatiu pana la bord cand stai in scaunul din dreapta e mai puternica. La fel si cu consola centrala. Daca ea e cu 10 cm mai lata la Focus, evident ca ia cate 5 cm din spatiul fiecarui pasager, si poate unii au senzatia ca stau cu picioarele intr-o galeata ingusta. Desigur, exagerez aici cu aceste comparatii. Mie unul mi-a placut Focusul si imi place si acum dupa 2 ani de folosinta. Altora nu le place. Consider ca Focus 3 e o masina mai noua decat Golf 6 dpdv conceptie, avans tehnologic samd. Golf 7 e peste Focus 3 (pre-facelift) la capitolul asta, dar aici nu e vorba de Golf 7 . |
#21
Publicat: 19 decembrie 2014 - 20:11
adipelcz, on 19 decembrie 2014 - 12:26, said: Daca te uiti la benzina, ia motor turbo. Nu exista nicio comparatie intre motoarele benzina aspirate de 100-110 CP si aceleasi motoare in varianta turbo de 154-180 CP. Eu am Focus cu motor de 1.6 turbo, la 150 CP si sunt f. multumit de el. Golful e o optiune buna, masinile sunt comparabile. Subscriu. Am condus si eu Focus 1.6 turbo,masina rupe aderenta pe carosabil umed si in tr 3 la 50-60km/h, un motor aspirat cu ac cilindree nu poate face ac lucru nici in tr 2. |
#23
Publicat: 19 decembrie 2014 - 22:19
Focus: http://youtu.be/FYsXQ3fxiiY?t=10s
Golf: http://youtu.be/x6nMQJTg2Fw?t=2m22s dupa cum vezi nu este mare diferenta la spatiul interior, diferenta o face portbagajul care este favorabil lui golf. portbagaj de 350 de litri, comparat cu cel al focus-ului de doar 316 litri, exact cat are o skoda Fabia model 2010-2013. |
#24
Publicat: 20 decembrie 2014 - 00:10
Quantum, on 18 decembrie 2014 - 03:27, said:
La Golf vei plati mai mult la intretinere si trebuie sa fii atent ca suge ulei destul de mult. Blue_Ivy, on 18 decembrie 2014 - 09:56, said:
Multi se plangeau de 2.0 tdi 140 cai in 2010-2011. Este un anume cod de motor care face probleme. Trebuie sa te interesezi. Blue_Ivy, on 19 decembrie 2014 - 09:21, said:
E putin cam stupid sa platesti impozit pentru 2.0 si sa ai 105-110 cai. Mai bine mergi pe 1.6 105 cp. - nu are arbori de echilibrare - are un soft de doar 110 CP + are un design la pompa de ulei clasic, mai sigur decat cel de 140 CP (la fel ca 1,9 TDI) In rest totul este identic: injectoare, pompa, turbina, etc. Motorul de 110 CP se poate tuna tot pana acolo unde este se poate si cel de 140 CP. Nu este o varianta rea... ionut_ionut, on 19 decembrie 2014 - 10:45, said:
Am avut in familie Passat 2,0tdi BMotion 110cp, cea mai economica masina pe care am condus-o, in Buc consuma mixt cam 8%.La 100km/h consuma doar 3,9,la 120km/h 4,8% . Motorul este silentios,fiabil,trage corect in schimb cutia mi s-a parut cam lunga. P.S. Mie nu-mi place 1,6 TDI. Nu e un motor neaparat rau, dar daca exista 2.0 TDI... Editat de valitudor, 20 decembrie 2014 - 00:12. |
#25
Publicat: 20 decembrie 2014 - 22:18
"... masinile sunt comparabile". Asta e efectul placebo, nu? Focusul este superior Golfului doar la directie, in rest la ergonomie, materiale, spatiu util, consumuri este inferior. In ciuda a ceea ce spun unii, marjele de profit sunt aproape identice pentru cele doua marci, diferenta de pret reflectandu-se in calitatea masinii overall.
|
#26
Publicat: 21 decembrie 2014 - 12:46
Masinile sunt comparabile,am mers cu amandoua. Focusul mi-a dat senzatia de lipsa de spatiu in fata (in spate nu stiu), bordul parca venea prea pe mine. Pozitia in scaun a golfului mi s-a parut mai joasa,plasticele parca o idee mai bune, incearca sa mergi cu amanadoua si alege masina care o gasesti intr-o stare tehnica si estetica mai buna, alege masina mai dotata..
|
#27
Publicat: 22 decembrie 2014 - 10:31
Un coleg are un Golf 7 versiunea de top cu foarte multe dotari optionale (cred ca lipsesc doar vreo 2-3 din ce s-ar mai fi putut pune pe el). Am mers cu el ca pasager niste sute de km. Daca iei un Focus de 25.000 Euro si un Golf de 25.000 Euro, sunt cat se poate de comparabile. Golful 7 fiind totusi abia iesit, are cateva dotari pe care eu nu le am si nici nu erau in lista atunci: sistem de pastrare a distantei fata de masina din fata, faruri d-alea adaptive care in functie de ce vine din fata isi schimba lumina si bat mai jos, mai sus, etc, un sistem de navigatie ceva mai bun (exista si pe Focus, insa nu s-a vandut in RO ala de 8 inch), samd.
La calitatea materialelor, la versiunile de top ambele masini sunt cam la fel. Chiar ma uitam la geamurile masinilor ca erau odata in parcare una langa alta. Sunt absolut identice: chederele, ornamentele cromate, felul in care se imbina...zici ca-s facute de aceeasi firma. Pe alocuri in Golf erau unele plastice mai bune, pe alocuri mai slabe. Nu stiu despre ce Placebo vorbim aici. Eu compar Golf 7 cu Focusul pre-facelift si zic ca sunt apropiate, cu un plus pentru Golf. Plusul ala vine si cu un plus la pret. Golf 7 il consider superior lui Golf 6 despre care e vorba aici, deci Golf 6 si Focus 3 sunt cat se poate de comparabile. Golf e o masina buna, poate cea mai buna din clasa. Si daca Focusul e pe locul 2, datorita faptului ca e putin mai ieftin decat un Golf 7, consider ca e mai avantajos, motiv pentru care am si cumparat unul. Daca eram acum pus in fata alegerii...nu stiu, poate luam Golf 7. Cand am luat eu masina si am mers la VW, mi-au zis ca nu au ce sa-mi vanda. Citez: "Nu mai vindem Golf 6 pe comanda ca vine modelul urmator peste X luni. Doar daca vreti ceva din stoc. Pe stoc avem doar hatchback si doar vreo cateva modele de echipare". Ce sa cumpar Golf, cand chiar si asa iesea destul de scump. Am luat un Focus pe comanda, cu tot ce-am vrut eu pe el, varianta Wagon (caz in care nu mai e nici povestea cu portbagajul prea mic). Legat de topicul asta, eu as zice ca ambele sunt alegeri bune. Personal nu mi-as lua un Golf 6, dar asta nu inseamna ca-i o masina rea. |
#28
Publicat: 22 decembrie 2014 - 13:51
Chiar nu vreau sa ma contrazic cu nimeni, dar eu personal consider materialele din Focus foarte asemanatoare cu cele din Hyundai (cred ca sunt facute de acelasi producator). Cand mi-am cumparat masina am fost si la Ford (nu mai stiu cum se numeste dealer-ul, dar are show-room-ul langa Lacul Morii). Pe langa dezinteresul major in a-si vinde marfa (WTF?) din partea agentului de vanzari, am avut ocazia sa vad mai bine interiorul si ergonomia comenzilor. Am ramas cu aceeasi impresie de calitate ca la Hyundai (testasem vreo 10 min. un i30 in aceeasi zi). Decat Ford, mai bine Mazda. Si mai bine decat Mazda, aleg VW.
|
|
#29
Publicat: 22 decembrie 2014 - 14:11
Trebuie avute in vedere si nivele de dotare ale fiecarei masini. Un Focus 3 Titanium are alte materiale prin interior fata de un Trend. De la volan, la schimbatorul de viteze si pana la fetele usilor. Tapiteria la fel, sunt diverse nivele de calitate a materialului. Nu generaliza pe baza unei singure masini.
Oricum, astea sunt lucruri secundare cand alegi o masina SH. La aia primeaza aspectul general, cum arata de ingrijita, cati km are, cum se prezinta tehnic, sa n-aiba lovituri si reparatii aiurea, etc. Oricand e mai bun un Golf ingrijit si in stare excelenta decat un Focus rupt in doua si reparat. Si invers e valabil. |
#30
Publicat: 24 decembrie 2014 - 16:14
Ca posesor de Focus 3 Titanium pot spune ca la interior un G6 este peste. Materiale mai bune, o pozitie mai joasa la condus si un portbagaj mai mare. De ce nu am luat G6? Pai acum doi ani pe un amarat de Golf 6 cu un motor problematic (1.2 tsi) in echipare trendline cu roti pe 15 cu capace imi facusera PBV1 oferta la 16.500EUR cu toate reduceriile lor. La Ford de 15.900 EUR in vara asta am primit un 1.6 tdci in varianta titanium extra (navigatie ,camera spate, key less entry+go, jante 17'', sony cu subwoofer in portbagaj). La tine fiind vorba de SH parca as merge pe un G6 cat mai dotat si evident cu 2.0 tdi 140.
|
#33
Publicat: 20 iunie 2015 - 22:37
Salut , Daca OP-ul s-a hotarat , ma puteti ajuta si pe mine ?
Am de ales intre acestea 2 : http://www.autovit.r...-C37010346.html http://olx.ro/oferta...html#b1ebca91e0 Masina e pentru uz personal. Nu am un stil de condus agresiv , dar nici 10 km/h pe autostrada ) . O voi folosi sa spunem predominant in Bucuresti . Eu sincer as vrea golful dar singura problema este ca mi s-a spus sa imi caut masina sub 100 000 km in bord , pentru ca dupa aceea incepi sa bagi bani in ea . So , any advices ? Multumesc Editat de minunescu, 20 iunie 2015 - 22:38. |
|
#35
Publicat: 21 iunie 2015 - 00:19
wld-ro, on 20 iunie 2015 - 23:24, said:
Am 136 de mii de km cu golf 5 1.9 tdi. Nu schimb decât ulei și filtre. Mașina nu cere nimic în plus. Tu la ce te aștepți când zici că bagi bani în ea ? Nu situ , tocmai de asta intreb , sa stiu la ce m'as putea astepta. Probabil reparatii ce vin odata cu uzura masinii . |
#36
Publicat: 21 iunie 2015 - 12:24
pai la acei km, reparatii capitale nu au voie sa existe. in cazul in care masina nu are defecte de serie, nu ar trebui sa umbli la turbina sau injectoare, nici la ambreiaj sub 200 de mii de km. asta in cazul unui condus corect si sanatos, cu toate astea, la acei km, cel mai sigur nu a fost schimbata distributia. la a mea se schimba la 150 de mii, dar eu am schimbat-o in urma cu vreo 7-8 mii sa fiu mai linistit. o distributie la golf tdi in service autorizat, nu reprezentanta, e undeva la 250 euro cu tot cu manopera. dar cred ca mai poti merge lejer inca 20 de mii cu distributia actuala. ca sa stii mai sigur, inainte sa cumperi, mergi cu ea la un mecanic si ii spui sa faca o constatare sa iti spuna ce ar trebui schimbat si la ce suma se ridica investitia. cam atat.
parere personala: ala e un samsar (poti vedea ca are mai multe masini la vanzare) si aia nu sunt kilometri reali. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi