Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare certificat de inmatricu...

Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...
 Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam
 Mini server - VMware

betano.ro

Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...
 Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...
 

VW Golf 6 vs Ford Focus 3

- - - - -
  • Please log in to reply
249 replies to this topic

#55
ddor71

ddor71

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 17.12.2009
Fost posesor de Logan 1,6 16V 105CP Euro 4 pe care am vândut-o după 7 ani fără sa fi avut vreo problema tehnica,  o mașină foarte buna pentru drumurile din România,  cu performante și consum peste așteptările necunoscătorilor,  actual posesor de Focus sedan 1, 6 Ecoboost 150CP,  o încântare pe drumuri bune,  în special cele virajate,   dar care se împacă mai puțin bine cu cele proaste.
Într-un număr recent din revista AutoBild, într-un test comparativ de fiabilitate Focus a ieșit pe primul loc, apoi Astra și pe locul 3 Golf 6.
Problemele tehnice semnalate la Golf erau serioase,  cele cunoscute de altfel la motoarele TSI,  un model de cutie de viteze  și altele mai puțin grave,  pe când la Ford probleme mărunte gen greieri, finisaje  etc.
Nu am avut curiozitatea sa conduc un Golf,  nu aș cumpăra nici dacă ar fi cea mai fiabila mașină.
Îmi place Mazda 3 hachback,  Alfa Julieta posibil și noul Megane  și de la VAG mai degrabă as alege un Leon.

#56
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Leon e acelasi lucru cu Golf/Audi A3 din punct de vedere al senzorilor, motoarelor, cutiilor de viteze, sasiului, etc. Un Golf care trebuia sa fie mai ieftin dar nu e.

#57
ddor71

ddor71

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 17.12.2009
Știu. Spuneam ca as alege mai degrabă un Leon doar pentru cum arata.

#58
StefanSC

StefanSC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,730
  • Înscris: 02.07.2011

Quote

Problemele tehnice semnalate la Golf erau serioase,  cele cunoscute de altfel la motoarele TSI,  un model de cutie de viteze  și altele mai puțin grave,  pe când la Ford probleme mărunte gen greieri, finisaje  etc.
Ford a avut recall pe cutii de viteze picate la Focus in urma cu vreo 2 ani ;).

Quote

Leon e acelasi lucru cu Golf/Audi A3 din punct de vedere al senzorilor, motoarelor, cutiilor de viteze, sasiului, etc. Un Golf care trebuia sa fie mai ieftin dar nu e.

Surprinzator, dar, chiar daca impartasesc aceeasi platforma (MQB), exista destule diferente intre Octavia/Leon/Golf/A3.

In primul rand la antifonare si materiale interioare, unde primele doua sunt inferioare urmatoarelor doua.
Apoi la motorizari (Octavia si Leon primesc 1.8TSI, Golf nu il are, Leon si Golf au motorizari cu ACT, celelalte doua parca nu au samd).
Apoi la suspensii, Octavia e foarte barca, Leon-ul e rigid, Golful e intre ele.
Ar mai fi optionalele (Leon-ul are full-LED dar nu are parbriz incalzit, Octavia invers).

Practic, desi ai crede ca sunt aceeasi masina, diferentele intre ele se aduna :D.

Si Leon-ul si Octavia sunt cu cateva mii de euro bune sub Golf ca pret.

Edited by StefanSC, 14 August 2015 - 10:43.


#59
ddor71

ddor71

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 17.12.2009
Ștefan, eu știu ca la casetele de direcție ar fi apărut la început ceva probleme, de cutii de viteze picate nu am auzit, ci de cazuri în care a fost necesar reglajul timoneriei. Ce pot spune este ca atât la mine cat și la fratele meu, cutia de viteze și timoneria se comporta exemplar.

La Golf,  doar la motorizările puternice are suspensie spate independenta.

#60
ddor71

ddor71

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 17.12.2009
Ștefan, eu știu ca la casetele de direcție ar fi apărut la început ceva probleme, de cutii de viteze picate nu am auzit, ci de cazuri în care a fost necesar reglajul timoneriei. Ce pot spune este ca atât la mine cat și la fratele meu, cutia de viteze și timoneria se comporta exemplar.

La Golf,  doar la motorizările puternice are suspensie spate independenta.

#61
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Downgrade>cost reduction. Golf5 are suspensie independenta (clonata de la focus mk1) si la 1.4 80cp. Golf 6 si 7 - e buna si puntea in H...

#62
Skytalker

Skytalker

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,711
  • Înscris: 10.11.2007
Top 10: The best used family cars

Ford, cu Focus si Mondeo, au iesit deasupra lui VW, ba chiar Focus e nr.1.

Mondeo a iesit estate-ul anului 2015.
Fiesta ST2 cel mai bun hot hatch 2015 .

#63
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Parca in acest topic era vorba despre despre masini SH, iar masinile SH nu se aleg dupa "topuri" facute de reviste.

Dar daca apreciezi obiectiv topurile, iti mai dau eu vreo doua:
1. In aceeasi revista (WhatCar) se plaseaza Golf-ul printre masinile fruntase din clasa, (cu Golf Plus chiar lider), in timp ce Ford Focus este pe la coada clasamentului.
2. Daca ne referim la marca, JD Power UK plaseaza VW in topul satisfactiei, iar pe Ford sub medie
3. Sau daca vrei JD Power Germania, rezultatele sunt oarecum asemanatoare

[ http://www.jdpower.com/sites/default/files/resize/remote/520bc46ef799f738d835f27830cac959-816x1056.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

View Postddor71, on 13 august 2015 - 14:17, said:

Într-un număr recent din revista AutoBild, într-un test comparativ de fiabilitate Focus a ieșit pe primul loc, apoi Astra și pe locul 3 Golf 6.
Problemele tehnice semnalate la Golf erau serioase,  cele cunoscute de altfel la motoarele TSI,  un model de cutie de viteze  și altele mai puțin grave,  pe când la Ford probleme mărunte gen greieri, finisaje  etc.


Ihi, e cum zici tu.
Auzi, ia spune care este varianta corecta in ceea ce te priveste:
1. Ai citit articolul cu pricina, te-ai documentat si te-ai hotarat pe loc ca Focus merita mai mult decat Golf pentru ca este mai fiabil
2. Ti-ai luat Focus-ul in urma alegerii tale, personale, dupa care ai dat peste articolul cu pricina care ti-a "confirmat" alegerea si te-ai gandit sa ne impartasesti si noua cat de inspirat ai fost
:)

#64
wld-ro

wld-ro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,121
  • Înscris: 04.09.2013
stii cum e cu topurile astea, depinde cine le cere. daca le cer cei de la VW, clar masinile lor vor fi fruntase si invers, intamplator merg cu golf de vreo 4 ani, 2 generatii diferite, nu m-a dezamagit pana acum dar ce vroiam sa zic este ca stiu ca vw baga o gramada de bani in marketingul asta, sa le faca altii reclama ascunsa. si cand sunt stiri despre masini vorbind la general, ceva gen parcul auto a scazut anul asta cu 20%, si iti arata o poza cu multe masini, e imposibil sa nu fie un vw in prim plan pe care tu sa-l vezi imediat ce te uiti.

#65
ddor71

ddor71

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 17.12.2009
Valitudor m-am documentat, m-am dus sa le vad pe viu,  am comparat preturi,  performante,  finisaje,  etc, iar decizia am luat-o după ce le-am condus. Ca orice produs la fiecare găsești și plusuri și minusuri, este foarte important sa știi ce dorești. Nu m-am temut de fiabilitate la niciuna dintre ele, sunt suficient de fiabile toate, știam ca la TSI lanțul de distribuție a fost înlocuit de curea în ulei cum este și la Ford și știam multe alte lucruri. De asemenea am luat în calcul rețeaua de service-uri, costuri de întreținere etc. În finala au rămas Octavia, i30sw și Ford cu care am făcut test-drive în aceeași zi. Chiar dacă Octavia și i30 oferea un spațiu mai generos, după test-drive mi-a devenit limpede, fără ezitare Ford.
Articolul este recent,  mașina mea are aproape 2 ani.
Nu știu în care whatcar te-ai uitat tu, eu am văzut altceva,  în fine nu am chef de o polemica,  sunt convins ca VW golf este o mașină foarte buna dar nu este pe gustul meu.
Mazda 3 a apărut după ce cumpărasem Ford-ul altfel ar fi jucat și ea în finală însă după ce m-am dus sa o vad,  chiar dacă mi-a plăcut foarte tare, am concluzionat ca alegerea ar fi fost tot Ford.
La Mazda pe lângă aspectul exterior mi-a plăcut foarte mult bordul, materiale bune, design curat, aduce a mașină premium. Nu mi-a plăcut timoneria cutiei de viteze, locurile din spate, prețul,  rețeaua de service, gândul ca as aștepta după piese.
Wld-ro are dreptate contează și cine comanda acel comparativ.

Valitudor m-am documentat, m-am dus sa le vad pe viu,  am comparat preturi,  performante,  finisaje,  etc, iar decizia am luat-o după ce le-am condus. Ca orice produs la fiecare găsești și plusuri și minusuri, este foarte important sa știi ce dorești. Nu m-am temut de fiabilitate la niciuna dintre ele, sunt suficient de fiabile toate, știam ca la TSI lanțul de distribuție a fost înlocuit de curea în ulei cum este și la Ford și știam multe alte lucruri. De asemenea am luat în calcul rețeaua de service-uri, costuri de întreținere etc. În finala au rămas Octavia, i30sw și Ford cu care am făcut test-drive în aceeași zi. Chiar dacă Octavia și i30 oferea un spațiu mai generos, după test-drive mi-a devenit limpede, fără ezitare Ford.
Articolul este recent,  mașina mea are aproape 2 ani.
Nu știu în care whatcar te-ai uitat tu, eu am văzut altceva,  în fine nu am chef de o polemica,  sunt convins ca vw golf este o mașină foarte buna dar nu este pe gustul meu.
Mazda 3 a apărut după ce cumpărasem Ford-ul altfel ar fi jucat și ea în finală însă după ce m-am dus sa o vad,  chiar dacă mi-a plăcut foarte tare, am concluzionat ca alegerea ar fi fost tot Ford.
La Mazda pe lângă aspectul exterior mi-a plăcut foarte mult bordul, materiale bune, design curat, aduce a mașină premium. Nu mi-a plăcut timoneria cutiei de viteze, locurile din spate, prețul,  rețeaua de service, gândul ca as aștepta după piese.
Wld-ro are dreptate contează și cine comanda acel comparativ.

Scuze nu prea am semnal, am dat de 2 ori.

#66
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
1. S-a plecat de la Golf 6 vs Focus 3 si s-a ajuns la Golf 7 vs Focus 3. E un haos total in topicul asta.
2. Sky- aia e revista britanica, e normal sa dea Ford pe primul loc pt. ca Ford are fabrica in UK si ajuta economia (logistica, locuri de munca, furnizori locali etc. ). In plus exista o afinitate pentru marca americana (desi in ultimii ani lumea s-a mai desteptat si la ei, vezi mai multe Toyota sau Honda decat Ford).
3. Daca tot comparati Focus 3 cu Golf 7 o sa spun cum gandesc eu. Care e cel mai relevant element care arata calitatea? Pretul. Ce vad aici? Ford pleaca de la 12.500 euro iar Golf 7 de la 16.000 euro. Problema rezolvata! In industria automotive fiecare euro conteaza, diferentele de pret nu pot fi date doar de marketing, reteaua de dealeri et co. 3.500 se vad in calitatea materialelor, durabilitate, ergonomie etc.
4. Ultimul argument (unii nu il considera relevant): volumul vanzarilor. Fiesta este pt. al doilea an consecutiv pe primul loc la vanzari in Europa (diferenta de cateva zeci de mii de unitati fata de Polo). Golf 7 se vinde in cantitati mai mult decat duble fata de Focus. Passat se vinde de 4 ori mai bine decat Mondeo. Se respecta regula conform careia nemtii nu stiu sa faca masini mici, dar de la compacte in sus lucrurile se schimba.
5. ddor- inceri sa ne convingi ca Ford e mai buna sau pe tine? Am impresia ca iti pare rau de decizia luata si incerci sa obtii o aprobare aici. Problema e ca opiniile sunt subiective, asa cum tie iti place Ford poate mie imi place o japoneza sau un VAG si atunci nu ajungem la nici un rezultat. Ai luat o decize, traieste cu asta sau vinde-o si cumpara altceva. Masina oricum nu e decat un fier, in 2, 3,5, 7 ani il schimbi.

#67
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
ddor71, inseamna ca ai facut exact cum mi-am inchipuit. Ai ales masina care ti-a placut mai mult, dupa care, la fiecare stire care iti confirma alegerea parca te simti asa, mai inspirat. Ok, nu-i nimic extraordinar. Dar dupa ce ti-ai ales si cumparat masina, n-ai intalnit si vreun articol in AutoBild sau oriunde altundeva in care Golful sa fie peste Focus? Nu-i asa ca le-ai ignorat?

View Postddor71, on 13 august 2015 - 14:17, said:

Nu am avut curiozitatea sa conduc un Golf,  nu aș cumpăra nici dacă ar fi cea mai fiabila mașină.

View Postddor71, on 16 august 2015 - 13:20, said:

Valitudor m-am documentat, m-am dus sa le vad pe viu,  am comparat preturi,  performante,  finisaje,  etc, iar decizia am luat-o după ce le-am condus.
Hmm, nu prea inteleg ce vrei sa spui, pentru ca mi se pare evident ca te contrazici, dar pentru mine nu-s imporatante alegerile altora.
Eu voiam sa subliniez ca alegerile unor masini SH nu trebuiesc facute in urma unor "topuri" facute de reviste. Trebuie comparate masinile pe viu, pentru ca nu se cumpara modelul, in genereal, ci un anumit exemplar al acelui model

View Postwld-ro, on 16 august 2015 - 10:19, said:

stiu ca VW baga o gramada de bani in marketingul asta, sa le faca altii reclama ascunsa.
LOL. Eu stiu ca TOTI baga o gramada de bani in marketing, de la Dacia pana la Rolls Royce. Sau tu deduci din faptul ca daca la TV vezi mai multe reclame cu VW doar astia investec in marketing, restul vand doar tehnologie? Eu am invatat la scoala ca nu exista vanzari fara marketing...

#68
luciteck

luciteck

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 59
  • Înscris: 04.08.2006

View PostMarius3k, on 14 august 2015 - 18:01, said:

Downgrade>cost reduction. Golf5 are suspensie independenta (clonata de la focus mk1) si la 1.4 80cp. Golf 6 si 7 - e buna si puntea in H...

Nu mai dezinforma lumea. Golf 5 si 6 sunt bazate pe aceeasi platforma si absolut toate motorizarile au suspensie spate independenta. Golf 7 are suspensie independenta incepand cu 1.4tsi 122.

Alegerea e subiectiva, fiecare masina cu plusurile si minusurile ei. Fordul cu pretul si poate fiabilitatea ceva mai buna, VW cu materialele de calitate mai buna, ergonomie, antifonare mai buna, resale value, etc.

Nici una nu e un monument al fiabilitatii, de preferat e sa fie cumparate de noi, pentru a beneficia de garantie in cazul in care apar surprize. Modelul nou de Mazda 3 mi se pare iara interesant, cel putin la capitolul aspect e peste cele doua.

Edited by luciteck, 17 August 2015 - 12:25.


#69
ddor71

ddor71

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 17.12.2009
Am cautat prin casa revista AutoBild care contine articolul la care faceam referire si anume Nr. 12/ 11.06.2015

Ca sa vedeti ca nu sunt pe langa subiect articolul se numeste asa:

,, Second-hand/ afla totul despre masinile de ocazie -  Golf VI a fost abonat la podiumul comparativelor, dar ca masina second-hand nu este prima obtiune"

Am sa dau in continuare fragmente din articol:

,, In testul comparativ de masini rulate al AUTO BILD aliniem la start Ford Focus III Turnier, Opel Astra J Sports Tourer si VW Golf VI Variant, fiecare cu motorizarile diesel  de baza si cele mai ieftine echipari. Masinile au 4-5 ani vechime si aproximativ 100000km la bord, istoric de service la zi si o stare tehnica perfecta."
,, La calcularea rezultatelor finale am tinut cont de clasarea in topul AUTO BILD TUV Report 2015 si de numarul de probleme tehnice raportate de cititorii revistei."
,, De ani buni, VW Golf se afla in topul inmatricularilor, dar si pe primele pozitii ale testestelor comparative din revistele de specialitate. Cum se face ca aici, ca masina rulata , Golf se claseaza abia pe a treia pozitie?  Motivul principal: in clasamentul TUV , Golf VI s-a clasat pe pozitia 38 ( din 129) la categoria de trei ani, Focus 3 a fost pe pozitia 8  iar Astra J, pe locul 25.
Al doilea motiv :  594 de cititori au raportat probleme la Golf-ul lor, in cazul Astra J, numarul reclamatiilor a fost de 43,  iar in cazul lui Focus 3 - numai  10 cititori s-au plans."

,, Golf VI Variant a fost produs intre mai 2009 si aprilie 2013. Cele mai multe probleme au legatura cu motoarele, in special 1,2 TSI si 1,4TSI. Lantul  de distributie si intinzatorul acestuia au avut defectiuni de fabricatie, rezultatul fiind distrugerea motorului".... ,, Cele mai multe probleme la TUV sunt scurgeri de ulei, etrieri spate blocati si bucse uzate pe puntea spate. Problemele tipice la diesel, cum au fost conductele de inalta presiune cu scurgeri ( 2.0 TDI) sau unitati de control defecte ( 1.6 TDI) , au fost rezolvate prin campanii de service."
,,DSG - ambreiaj uzat si zgomot la cutia cu sapte trepte, probleme de schimbare a treptelor la cutia cu cinci trepte".

,, A patra generatie a Astrei, este pe piata din 2009. La prima inspectie, tehnicienii TUV au reclamat cazuri de corodare prematura a etrierilor de frana pe spate, dar si pierderi de ulei."
,, Este semnificativa defectarea unitatii electronice de comanda pe modelele 2.0 CDTi, care genereaza descarcarea bateriilor. Din cauza unei erori software, injectoarele raman cuplate la tensiune. O alta eroare software cauzeaza defectarea sistemului de reglare a farurilor. Modelele din 2010-2011 au fost rechemate pentru un arc la pedala de ambreiaj"

,,A treia generatie a lui Ford Focus a intrat pe piata in aprilie 2011. Nu prea avem ce nota in ceea ce priveste defectiunile tipice sau problemele structurale. Unii cititori s-au plans de probleme de finisare dar care au fost rezolvate in perioada garantiei. Acestea includ lufturi inegale intre plansa de bord si montantul fata, panouri de usi care scartie, ornamente montate gresit , chedere desprinse, timoneria cutiei de viteze care agata uneori, volane cojite si vopsea matuita. Rugina de suprafata la prinderile articulatiilor este doar o problema cosmetica.
Defectiune tipica: ruperea protectiei din plastic la deschiderea usilor".

Consider ca am raspuns atat lui valitudor cat si lui edi10000.

Aceeasi revista AutoBild in toate comparativele cu masini noi a scos Golful pe primul loc si nu au fost putine dea lungul anilor. Probabil ca aveau dreptate. Dar dupa ce o folosesti ......

Edi nu am de gand sa cumpar altceva.
Focus a fost cea mai bine vanduta masina din lume 2 ani la rand cel putin,  in Europa este cum spui tu.
Ca pretul ar arata intotdeauna calitatea este total fals,  pod da exemple nenumarate.

Edited by ddor71, 17 August 2015 - 16:51.


#70
luciteck

luciteck

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 59
  • Înscris: 04.08.2006
ddor71, fiecare isi apara ce are in ograda, ba mai mult cauta afirmatii pe net care sa ii sustina parerea. Nici tu nu faci exceptie.

#71
wld-ro

wld-ro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,121
  • Înscris: 04.09.2013
cred ca s-a mers mult prea departe pe subiectul asta ca de altfel in peste 95% dintre subiectele prezente pe forum. omul a intrebat ce masina sa aleaga dintre focus si golf in ideea fiabilitatii. raspunsul este unul singur care poate fi acceptat de catre toti participantii. nu exista un castigator intre cele doua la fiabilitate, in schimb putem vorbi despre noroc si despre atentie sporita la verificarea masinii pe care o cumparam. daca masina a fost intretinuta conform producatorului, nu cred sa apara probleme la niciun model, fie VW sau Ford. daca masina a fost lovita, asta se va putea descoperi prin fel si fel de mijloace. restul nu stiu cat de mult conteaza. ca vw a vandut cu 100 de masini mai mult sau ca au fost niste probleme care s-au remediat ulterior. pana la urma o sa iei ce-ti place si ce gasesti mai avantajos la momentul respectiv.

#72
ddor71

ddor71

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 17.12.2009
Perfect de acord,  incercam doar sa ofer o opinie avizata.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate