Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Mercedes A-Klass - 2000 Euro
Last Updated: Aug 24 2014 13:32, Started by
cmgeorge
, Jul 25 2014 13:45
·
0
#1
Posted 25 July 2014 - 13:45
Cer o informatie orientativa, care din cele 2 configurari ziceti ca merita cumparata, si ce aveti de obiectat.(mod de folosiere in oras in general, ca masina secundara/de stricat)
1.Mercedes A Class A170 CDI Inmatriculat, 1999 - Kilometraj 310.000 - editia elegance, - motor 1689 cmc, 90 cp, diesel - transmisie pe lant, - Clima manuala (AC) - 4 geamuri electrice - oglinzi electrice si incalzite, - scaune- volan- faruri reglabile, - inchidere centralizata, cheie tip briceag, - ESP, SRS 4 airbaguri, ABS, - cd- player Sony Xplod, - jante aluminiu pe 15, - vehicul de nefumator, - nu trebuie platita taxa la achizitionare, taxa este platita si nerecuperata!! - Nu bate, nu are absolut nici o problema! - ITP valabil pana in decembrie 2015. 2. Mercedes- Benz A140, 1999 - Kilometraj 178950 - motor benzina - clima - abs - esp - inchidere centralizata - jante aluminiu - 4xgeamuri electrice - open sky - radiocasetofon cd original -recent inmatriculata, stare perfecta, taxa nerecuperata Multumesc. |
#2
Posted 25 July 2014 - 13:56
Mercedes A Class A170 CDI Inmatriculat, 1999
- Kilometraj 310.000 - editia elegance, - motor 1689 cmc, 90 cp, diesel |
#4
Posted 25 July 2014 - 14:02
#5
Posted 25 July 2014 - 14:02
#6
Posted 25 July 2014 - 14:03
A- Klasse are numai sigla de Mercedes-Benz, si nu spun asta pt. ca este facuta in Portugalia, ci pt. ca are directie de camion si interior de low cost.
Pe lanţ este distributia, nu transmisia...( nici chiar asa...) La Mercedes este importanta transmisia, sa nu fie cutie hidramata la SH de 300K Km, pt. ca este terminata, sau trebuie schimbata si costa mai mult decat masina SH. Evita primele modele A Klasse, care nu aveau ESP- calibrat sa corecteze tinuta de drum in curbe, si au tendinta sa se rastoarne. Ca si caruţa de mers din A in B, iti faci treaba si cu ele, dar mai bine cauti altceva. Edited by loock, 25 July 2014 - 14:04. |
#7
Posted 25 July 2014 - 14:04
#8
Posted 25 July 2014 - 14:05
#9
Posted 25 July 2014 - 14:19
La aceeasi bani gasesti un Getz bine intretinut cu maxim 80k Km.
|
#10
Posted 25 July 2014 - 14:23
|
#12
Posted 25 July 2014 - 14:27
Pai, aici e problema, ca una la 130.000km poate avea in spate mult mai multi km decat una la 300.000.
Am auzit lume zicand ca la Diesel ai sanse sa scoti cel putin 400.000km (pe A class) fara probleme majore cu pret ridicat de intretine. De aceea si intreb, pentru ca acestea ar fi in momentul de fata masinile din care se doreste a se alege. |
#13
Posted 25 July 2014 - 14:46
#14
Posted 25 July 2014 - 15:49
Detin de un an de zile un A160 benzinar (adus din Germania). Probleme mecanice, dar NU obligatorii, despre care am auzit: debitmetru, rugina aripi spate, alternator (curele, role). Debitmetrul e cel mai problematic.
Ca masina e excelenta pentru oras odata ce te impaci cu consumul benzinarei si faptul ca nu prea se intelege cu drumurile rele (se simt destul de tare gropile, damburile in habitaclu). As zice benzinarul desi e mai modest in dotari. ps: nu are km reali. Nu te speria, nu se rastogoleste (vrajeala ieftina). Edited by sees, 25 July 2014 - 15:51. |
#15
Posted 25 July 2014 - 15:52
cmgeorge, on 25 iulie 2014 - 13:45, said:
mod de folosiere in oras in general, ca masina secundara/de stricat) Ca masina secundara de reparat, ai vrut sa zici . Ca de stricat, o iei deja stricata. alexandru_viorel, on 25 iulie 2014 - 14:00, said: Da cat ai vrea sa aiba in 15 ani ? Mor pe voi! Cand este samsarul cinstit strambati din nas. Au dreptate si aia de dau kilometrajele inapoi. Edited by mihai!, 25 July 2014 - 15:54. |
|
#16
Posted 25 July 2014 - 15:58
Eu o luam in speranta ca va duce undeva la 20.000km fara probleme.
Nu de raparat... de carat fundu pana la lucru si cumparaturi, si de folosit de o fata incepatoare, care daca o zgarie sau ceva sa nu ma doara inima cum ca doare la Cee'd-ul meu Destinatia masinii fiind mai exact "scoala" si magar Edited by cmgeorge, 25 July 2014 - 16:01. |
#17
Posted 25 July 2014 - 16:01
loock, on 25 iulie 2014 - 14:03, said:
A- Klasse are numai sigla de Mercedes-Benz, si nu spun asta pt. ca este facuta in Portugalia, ci pt. ca are directie de camion si interior de low cost. Pe lanţ este distributia, nu transmisia...( nici chiar asa...) La Mercedes este importanta transmisia, sa nu fie cutie hidramata la SH de 300K Km, pt. ca este terminata, sau trebuie schimbata si costa mai mult decat masina SH. Evita primele modele A Klasse, care nu aveau ESP- calibrat sa corecteze tinuta de drum in curbe, si au tendinta sa se rastoarne. Ca si caruţa de mers din A in B, iti faci treaba si cu ele, dar mai bine cauti altceva. Masina a fost fabricata intr-o singura uzina in Europa,mai precis in Rastatt, Germania(nu in Porugalia). S-a mai fabricat in Brazilia exclusiv pentru Americi, si in Thailanda. W168 ( cel despre care vorbim) are motoare exclusiv dezvoltate de Mercedes, care sunt si foarte fiabile, w169 avand si motoare de la Renault. http://www.anusedcar.../2013-10-11/311 Uite aici raport despre fiabilitate si tragi tu singur concluziile. Directia este chiar foarte buna, precisa, in gen masini sport, nu chichinete de oras. Comparativ cu alte masini din acea generatie, interiorul este suficient. TOATE A-class W168 au standard ABS, ESP, SRS, BAS (asistenta la franarea de urgenta). Suspensiile sunt modificate a.i. sa fie stabila pe curbe, dar ca si inconvenient sunt foarte tari si simti mai puternic gropile. Revenind la subiect : @cmgeorge Nu lua A140. Motivul este simplu: motorul de1400 consuma la fel de mult ca cel de 1600, adica se duce pana la 10 in oras si nu renteaza. Mai repede te orientezi la un 160 care este mai puternic (102CP) si mai silentios, dar consuma la fel. A170 merita banii pentru consumul f mic de motorina. Evita cutia de viteze semi-automata, adica manuala fara ambreiaj, care daca nu a fost corespunzator intretinuta se strica foarte repede. Cutia automata in schimb, daca merge bine, fara zgomote ciudate si smucituri, atunci nu ar fi o problema. In rest, cam la orice problema piesele sunt ieftine iar masina a fost special proiectata ca usor de intretinut si reparat. Alternatorul se strica usor daca mergi prin balti, dar se rezolva usor cu un scut de 150RON. Da, este o masina capricioasa, dar pe total este genul de masina de care te indragostesti pentru ca este diferita de celelate, bine gandita si proiectata. Sincer, nu conteaza nr de km, conteaza masina cum a fost intretinuta, iar in acesti bani nu vei mai gasi alte masini cu aceleasi dotari. |
#18
Posted 25 July 2014 - 16:52
Daca o iei pentru juma de an e ok, poti alege orice varianta.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users