Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Filtru sedimente inainte de pompa?

Paște fericit!

electrician constructor video curs

Cum pot bloca transferul de date ...
 Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...

Kia Picanto 2022 - Problema motor?

Durere umar AC Joint
 Care este cea mai sanatoasa paine?

Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...

Merita Lumix FZ82 in 2024?

Nu pot activa Memory Integrity
 Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day
 

Mercedes A-Klass - 2000 Euro

- - - - -
  • Please log in to reply
42 replies to this topic

#1
cmgeorge

cmgeorge

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,720
  • Înscris: 23.12.2006
Cer o informatie orientativa, care din cele 2 configurari ziceti ca merita cumparata, si ce aveti de obiectat.(mod de folosiere in oras in general, ca masina secundara/de stricat)
1.Mercedes A Class A170 CDI Inmatriculat, 1999
- Kilometraj 310.000
- editia elegance,
- motor 1689 cmc, 90 cp, diesel
- transmisie pe lant,
- Clima manuala (AC)
- 4 geamuri electrice
- oglinzi electrice si incalzite,
- scaune- volan- faruri reglabile,
- inchidere centralizata, cheie tip briceag,
- ESP, SRS 4 airbaguri, ABS,
- cd- player Sony Xplod,
- jante aluminiu pe 15,
- vehicul de nefumator,
- nu trebuie platita taxa la achizitionare, taxa este platita si nerecuperata!!
- Nu bate, nu are absolut nici o problema!
- ITP valabil pana in decembrie 2015.

2. Mercedes- Benz A140, 1999
- Kilometraj 178950
- motor benzina
- clima
- abs
- esp
- inchidere centralizata
- jante aluminiu
- 4xgeamuri electrice
- open sky
- radiocasetofon cd original
-recent inmatriculata, stare perfecta, taxa nerecuperata

Multumesc.

#2
Saint-Tropez

Saint-Tropez

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 276
  • Înscris: 19.07.2014
Mercedes A Class A170 CDI Inmatriculat, 1999
- Kilometraj 310.000
- editia elegance,
- motor 1689 cmc, 90 cp, diesel

#3
alexandru_viorel

alexandru_viorel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,938
  • Înscris: 16.07.2010

Quote

- Kilometraj 310.000



#4
cmgeorge

cmgeorge

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,720
  • Înscris: 23.12.2006

 alexandru_viorel, on 25 iulie 2014 - 14:00, said:

M-am gandit si eu la aia :)
Dar oare cat ar avea modelul 2 :)

#5
potae

potae

    Sorosist frumos si liber

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,429
  • Înscris: 20.08.2013

 alexandru_viorel, on 25 iulie 2014 - 14:00, said:


Eh si tu acuma, e doar de 6 ori+ inconjurul pamantului pe la ecuator. Sau distanta pana la luna O_o :w00t:

#6
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,674
  • Înscris: 29.03.2006
A- Klasse are numai sigla de Mercedes-Benz, si nu spun asta pt. ca este facuta in Portugalia, ci pt. ca are directie de camion si interior de low cost.

Pe lanţ este distributia, nu transmisia...( nici chiar asa...)

La Mercedes este importanta transmisia, sa nu fie cutie hidramata la SH de 300K Km, pt. ca este terminata, sau trebuie schimbata si costa mai mult decat masina SH.
Evita primele modele A Klasse, care nu aveau ESP- calibrat sa corecteze tinuta de drum in curbe, si au tendinta sa se rastoarne.

Ca si caruţa de mers din A in B, iti faci treaba si cu ele, dar mai bine cauti altceva.

Edited by loock, 25 July 2014 - 14:04.


#7
cmgeorge

cmgeorge

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,720
  • Înscris: 23.12.2006

 potae, on 25 iulie 2014 - 14:02, said:


Eh si tu acuma, e doar de 6 ori+ inconjurul pamantului pe la ecuator. Sau distanta pana la luna O_o Posted Image
Mai lipsesc vreo 74.000 pana la luna :)

#8
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,674
  • Înscris: 29.03.2006

 cmgeorge, on 25 iulie 2014 - 14:04, said:

Mai lipsesc vreo 74.000 pana la luna Posted Image

Da, si apoi ii dai un şut, si o trimiti in cadere accelerata de unde a venit... :)

#9
aflorin27

aflorin27

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 842
  • Înscris: 06.06.2014
La aceeasi bani gasesti un Getz bine intretinut cu maxim 80k Km.

#10
cmgeorge

cmgeorge

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,720
  • Înscris: 23.12.2006

 aflorin27, on 25 iulie 2014 - 14:19, said:

La aceeasi bani gasesti un Getz bine intretinut cu maxim 80k Km.
In Mures nici o sansa de asa ceva.

#11
Saint-Tropez

Saint-Tropez

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 276
  • Înscris: 19.07.2014
Nu s-a prins nimeni c-am fost ironic...

Daca era un Volvo, altfel statea treaba dar indifferent de variantele expuse este un A Klasse, o mica parvenita scoasa pentru portofoliu...

#12
cmgeorge

cmgeorge

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,720
  • Înscris: 23.12.2006
Pai, aici e problema, ca una la 130.000km poate avea in spate mult mai multi km decat una la 300.000.
Am auzit lume zicand ca la Diesel ai sanse sa scoti cel putin 400.000km (pe A class) fara probleme majore cu pret ridicat de intretine.
De aceea si intreb, pentru ca acestea ar fi in momentul de fata masinile din care se doreste a se alege.

#13
alexandru_viorel

alexandru_viorel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,938
  • Înscris: 16.07.2010

 cmgeorge, on 25 iulie 2014 - 14:27, said:

Am auzit lume zicand ca la Diesel ai sanse sa scoti cel putin 400.000km (pe A class) fara probleme
Poti sa faci si inca pe atata daca te tine buzunaru' . Dar la km astia mai mult sta masina la mecanic decat la tine.

#14
sees

sees

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 10.06.2014
Detin de un an de zile un A160 benzinar (adus din Germania). Probleme mecanice, dar NU obligatorii, despre care am auzit: debitmetru, rugina aripi spate, alternator (curele, role). Debitmetrul e cel mai problematic.

Ca masina e excelenta pentru oras odata ce te impaci cu consumul benzinarei si faptul ca nu prea se intelege cu drumurile rele (se simt destul de tare gropile, damburile in habitaclu).

As zice benzinarul desi e mai modest in dotari.

ps: nu are km reali. Nu te speria, nu se rastogoleste (vrajeala ieftina).

Edited by sees, 25 July 2014 - 15:51.


#15
mihai!

mihai!

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,800
  • Înscris: 15.04.2006

 cmgeorge, on 25 iulie 2014 - 13:45, said:

mod de folosiere in oras in general, ca masina secundara/de stricat)

Ca masina secundara de reparat, ai vrut sa zici . Ca de stricat, o iei deja stricata.

 alexandru_viorel, on 25 iulie 2014 - 14:00, said:


Da cat ai vrea sa aiba in 15 ani ?
Mor pe voi! Cand este samsarul cinstit strambati din nas. Au dreptate si aia de dau kilometrajele inapoi.

Edited by mihai!, 25 July 2014 - 15:54.


#16
cmgeorge

cmgeorge

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,720
  • Înscris: 23.12.2006
Eu o luam in speranta ca va duce undeva la 20.000km fara probleme.
Nu de raparat... de carat fundu pana la lucru si cumparaturi, si de folosit de o fata incepatoare, care daca o zgarie sau ceva sa nu ma doara inima cum ca doare la Cee'd-ul meu :)

Destinatia masinii fiind mai exact "scoala" si magar

Edited by cmgeorge, 25 July 2014 - 16:01.


#17
Antirsipowermate

Antirsipowermate

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 791
  • Înscris: 26.08.2012

 loock, on 25 iulie 2014 - 14:03, said:

A- Klasse are numai sigla de Mercedes-Benz, si nu spun asta pt. ca este facuta in Portugalia, ci pt. ca are directie de camion si interior de low cost.
Pe lanţ este distributia, nu transmisia...( nici chiar asa...)
La Mercedes este importanta transmisia, sa nu fie cutie hidramata la SH de 300K Km, pt. ca este terminata, sau trebuie schimbata si costa mai mult decat masina SH.
Evita primele modele A Klasse, care nu aveau ESP- calibrat sa corecteze tinuta de drum in curbe, si au tendinta sa se rastoarne.
Ca si caruţa de mers din A in B, iti faci treaba si cu ele, dar mai bine cauti altceva.
Frate, le ai cu A-klasse;u cum le am eu cu manelele. Le stii din auzite. NU MAI VORBI DESPRE A CLASS DACA ESTI PARALEL.
Masina a fost fabricata intr-o singura uzina in Europa,mai precis in Rastatt, Germania(nu in Porugalia). S-a mai fabricat in Brazilia exclusiv pentru Americi, si in Thailanda.
W168 ( cel despre care vorbim) are motoare exclusiv dezvoltate de Mercedes, care sunt si foarte fiabile, w169 avand si motoare de la Renault.
http://www.anusedcar.../2013-10-11/311 Uite aici raport despre fiabilitate si tragi tu singur concluziile.
Directia este chiar foarte buna, precisa, in gen masini sport, nu chichinete de oras.
Comparativ cu alte masini din acea generatie, interiorul este suficient.

TOATE A-class W168 au standard ABS, ESP, SRS, BAS (asistenta la franarea de urgenta). Suspensiile sunt modificate a.i. sa fie stabila pe curbe, dar ca si inconvenient sunt foarte tari si simti mai puternic gropile.

Revenind la subiect :
@cmgeorge  Nu lua A140. Motivul este simplu: motorul de1400 consuma la fel de mult ca cel de 1600, adica se duce pana la 10 in oras si nu renteaza. Mai repede te orientezi la un 160 care este mai puternic (102CP) si mai silentios, dar consuma la fel.
A170 merita banii pentru consumul f mic de motorina.
Evita cutia de viteze semi-automata, adica manuala fara ambreiaj, care daca nu a fost corespunzator intretinuta se strica foarte repede.
Cutia automata in schimb, daca merge bine, fara zgomote ciudate si smucituri, atunci nu ar fi o problema.

In rest, cam la orice problema piesele sunt ieftine iar masina a fost special proiectata ca usor de intretinut si reparat. Alternatorul se strica usor daca mergi prin balti, dar se rezolva usor cu un scut de 150RON.
Da, este o masina capricioasa, dar pe total este genul de masina de care te indragostesti pentru ca este diferita de celelate, bine gandita si proiectata.

Sincer, nu conteaza nr de km, conteaza masina cum a fost intretinuta, iar in acesti bani nu vei mai gasi alte masini cu aceleasi dotari.

#18
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005
Daca o iei pentru juma de an e ok, poti alege orice varianta.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate