Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Filtru sedimente inainte de pompa?

Paște fericit!

electrician constructor video curs

Cum pot bloca transferul de date ...
 Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...

Kia Picanto 2022 - Problema motor?

Durere umar AC Joint
 Care este cea mai sanatoasa paine?

Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...

Merita Lumix FZ82 in 2024?

Nu pot activa Memory Integrity
 Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day
 

Cosmote, sau cum sa platesti ceva ce nu primesti

- - - - -
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1
Cap-shoot

Cap-shoot

    Un fel de doua feluri

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,328
  • Înscris: 21.05.2006
Abonament FREE L. In abonament am 2gb la viteza 3/4g dupa care am nelimitat la 64kbps.

Data de facturare 8-a fiecarei luni (zi in care imi baga si beneficiile, in cazul de fata internet, pentru ca restul e nelimitat).

Pe data de 26 martie BANG primesc mesaj ca am consumat traficul recomandat si ca acum sunt limitat la 64kbps. OK... dau cost control: aveam folositi vreo 1600mb... zic wtf. Sun la dobitocii de la 1234 ... ba ca e cu caracter informativ, ba ca hai sa facem o sesizare... (asta la doi operatori diferiti). Fac sesizare... TIMP DE SOLUTIONARE 30 de zile WTF. Zic ok... astept. Trec zilele, vine data de 8 aprilie ... iar 2gb la cost control... insa netu mergea ca p**a ... dau un speedtest: 0.07mbps.. Sunt iar la dobitocii de la 1234... raspunde un cretin care cred ca matura pe acolo. Inchid si sun iara. De data asta raspunde o domnisoara care imi reseteaza reteaua (sau ceva de genu), dau restart la telefon si BANG viteza maxima.

  Toate bune si frumoase pana astazi 15 aprilie. Primesc acelasi mesaj. La cost control ~400mb folositi din cei 2gb. Sun iar... cica sa astept sa se solutioneze sesizarea trecuta pana sa fac alta...


A mai patit cineva asa ceva??? Ma gandesc sa le fac o plangere la ANPC si sa cer rezilierea contractului.

Edited by Cap-shoot, 15 April 2014 - 17:55.


#2
opop

opop

    bolnav cronic :(

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 06.01.2007
practic sunt incompetenti, e plin de d-astia, va trebui sa te obisnuiesti

#3
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,505
  • Înscris: 19.04.2009

View PostCap-shoot, on 15 aprilie 2014 - 17:43, said:

Abonament FREE L. In abonament am 2gb la viteza 3/4g dupa care am nelimitat la 64kbps.

Data de facturare 8-a fiecarei luni (zi in care imi baga si beneficiile, in cazul de fata internet, pentru ca restul e nelimitat).

Pe data de 26 martie BANG primesc mesaj ca am consumat traficul recomandat si ca acum sunt limitat la 64kbps. OK... dau cost control: aveam folositi vreo 1600mb... zic wtf. Sun la dobitocii de la 1234 ... ba ca e cu caracter informativ, ba ca hai sa facem o sesizare... (asta la doi operatori diferiti). Fac sesizare... TIMP DE SOLUTIONARE 30 de zile WTF. Zic ok... astept. Trec zilele, vine data de 8 aprilie ... iar 2gb la cost control... insa netu mergea ca p**a ... dau un speedtest: 0.07mbps.. Sunt iar la dobitocii de la 1234... raspunde un cretin care cred ca matura pe acolo. Inchid si sun iara. De data asta raspunde o domnisoara care imi reseteaza reteaua (sau ceva de genu), dau restart la telefon si BANG viteza maxima.

  Toate bune si frumoase pana astazi 15 aprilie. Primesc acelasi mesaj. La cost control ~400mb folositi din cei 2gb. Sun iar... cica sa astept sa se solutioneze sesizarea trecuta pana sa fac alta...


A mai patit cineva asa ceva??? Ma gandesc sa le fac o plangere la ANPC si sa cer rezilierea contractului.







........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................


Fa plangere, macar scapi de ei. Iti faci abonament la Digi, ca tot au semnal peste tot acum, si ai scapat. Ai net cacalau, minute nationale si tot ce-ti doresti :D

#4
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Exprimarea asta cu ''caracter informativ'' lasa loc de multe alte interpretari.

#5
l0calh0st

l0calh0st

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,083
  • Înscris: 22.04.2009
LOL FRATE astia limiteaza la 64 kbps download-ul? :lol: :lol: :lol:

#6
cristian0007

cristian0007

    Be a real Viber !

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,304
  • Înscris: 01.01.2007
Bun venit la Cosmote.
Este posibil ca in timpul zborului de 2 ani sa intampinati turbulente, asa ca va rog sa va relaxati si sa va obisnuiti cu situatia,suntem asa de la infiintare.

#7
leomagic44

leomagic44

    Io, cu electronii.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,050
  • Înscris: 06.02.2012

View PostCap-shoot, on 15 aprilie 2014 - 17:43, said:

Abonament FREE L. In abonament am 2gb la viteza 3/4g dupa care am nelimitat la 64kbps.

Data de facturare 8-a fiecarei luni (zi in care imi baga si beneficiile, in cazul de fata internet, pentru ca restul e nelimitat).

Pe data de 26 martie BANG primesc mesaj ca am consumat traficul recomandat si ca acum sunt limitat la 64kbps. OK... dau cost control: aveam folositi vreo 1600mb... zic wtf. Sun la dobitocii de la 1234 ... ba ca e cu caracter informativ, ba ca hai sa facem o sesizare... (asta la doi operatori diferiti). Fac sesizare... TIMP DE SOLUTIONARE 30 de zile WTF. Zic ok... astept. Trec zilele, vine data de 8 aprilie ... iar 2gb la cost control... insa netu mergea ca p**a ... dau un speedtest: 0.07mbps.. Sunt iar la dobitocii de la 1234... raspunde un cretin care cred ca matura pe acolo. Inchid si sun iara. De data asta raspunde o domnisoara care imi reseteaza reteaua (sau ceva de genu), dau restart la telefon si BANG viteza maxima.

  Toate bune si frumoase pana astazi 15 aprilie. Primesc acelasi mesaj. La cost control ~400mb folositi din cei 2gb. Sun iar... cica sa astept sa se solutioneze sesizarea trecuta pana sa fac alta...


A mai patit cineva asa ceva??? Ma gandesc sa le fac o plangere la ANPC si sa cer rezilierea contractului.
Vino domnule la digi, cu 2E ai 3Gb trafic reali.

#8
LensFlare

LensFlare

    Tin Foil Mask Society

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,764
  • Înscris: 09.05.2005
Parca am citit si de dimineata un topic similar. E acelasi?

#9
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postl0calh0st, on 15 aprilie 2014 - 17:57, said:

LOL FRATE astia limiteaza la 64 kbps download-ul? Posted Image Posted Image Posted Image

Pentru noile abonamente de voce... da. :)

#10
l0calh0st

l0calh0st

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,083
  • Înscris: 22.04.2009

View PostMembruAnonim, on 15 aprilie 2014 - 18:01, said:

Pentru noile abonamente de voce... da. Posted Image

Si eu care ma plang in partea cealalta de 128 k...

@Cap-shoot: Facuta reclamatie si vazut care este problema. Apoi te vor minti pe fata si vor spune ca e vina ta ca lasi datele pornite. Nu m-ar mira ca astia sa-ti bage si din burta vreo cativa euro pe cost suplimentar, ca deh... e cu caracter informativ.

#11
FreeThinker

FreeThinker

    Mr.Nobody

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,652
  • Înscris: 16.08.2010
Am plecat de la orange acum doi ani jumate

La astia (cosmote) mai am doua luni ... si plec...

Dupa asta , promit solemn c-o sa vorbesc doar cu mine insumi - sa vedem cine o sa mai indrazneasca sa ma contrazica


edit: telefonul meu: 555-spam-spam

#12
Cap-shoot

Cap-shoot

    Un fel de doua feluri

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,328
  • Înscris: 21.05.2006
E chiar basita situatia.
Am fost cu un prieten sa-si activeze extension+ pt. 4g ( gratis inclus in abonament). La factura iau venit 5 euro in plus. Aceasi extraoptiune am activato si eu cu 2 zile inainte si nu am cei 5 euro in plus.

E durere

#13
vio73

vio73

    Guru member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,842
  • Înscris: 13.07.2010
Treburi grecești!Posted Image

#14
l0calh0st

l0calh0st

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,083
  • Înscris: 22.04.2009
Sunt pe minus grav la banet, pana in toamna la rebranding, mai trebuie rezolvata situatia, sa deie bine la nemtzalai. Posted Image

#15
wld-ro

wld-ro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,125
  • Înscris: 04.09.2013
problema este ca serviciile in romania sunt oferite, ce sa vezi, tot de romani. de aici si problemele. indiferent de domeniu.

#16
bethlen

bethlen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,147
  • Înscris: 13.01.2013
Bine ca am scapat de ei, ca sunt satul de cosmote

#17
bikermanro

bikermanro

    Vitezoman pe internet

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,487
  • Înscris: 29.10.2007

View PostCap-shoot, on 15 aprilie 2014 - 17:43, said:

Abonament FREE L. In abonament am 2gb la viteza 3/4g dupa care am nelimitat la 64kbps.

Data de facturare 8-a fiecarei luni (zi in care imi baga si beneficiile, in cazul de fata internet, pentru ca restul e nelimitat).

Pe data de 26 martie BANG primesc mesaj ca am consumat traficul recomandat si ca acum sunt limitat la 64kbps. OK... dau cost control: aveam folositi vreo 1600mb... zic wtf.

Incearca sa contorizezi traficul in paralel cu 3G Watchdog sa vezi daca iti arata aproximativ la fel.

#18
Cap-shoot

Cap-shoot

    Un fel de doua feluri

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,328
  • Înscris: 21.05.2006
Luna trecuta am contorizat. Si era aprox. La fel ca la cost control

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate