Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Cosmote, sau cum sa platesti ceva ce nu primesti
Last Updated: Apr 18 2014 19:33, Started by
Cap-shoot
, Apr 15 2014 17:43
·
0
#1
Posted 15 April 2014 - 17:43
Abonament FREE L. In abonament am 2gb la viteza 3/4g dupa care am nelimitat la 64kbps.
Data de facturare 8-a fiecarei luni (zi in care imi baga si beneficiile, in cazul de fata internet, pentru ca restul e nelimitat). Pe data de 26 martie BANG primesc mesaj ca am consumat traficul recomandat si ca acum sunt limitat la 64kbps. OK... dau cost control: aveam folositi vreo 1600mb... zic wtf. Sun la dobitocii de la 1234 ... ba ca e cu caracter informativ, ba ca hai sa facem o sesizare... (asta la doi operatori diferiti). Fac sesizare... TIMP DE SOLUTIONARE 30 de zile WTF. Zic ok... astept. Trec zilele, vine data de 8 aprilie ... iar 2gb la cost control... insa netu mergea ca p**a ... dau un speedtest: 0.07mbps.. Sunt iar la dobitocii de la 1234... raspunde un cretin care cred ca matura pe acolo. Inchid si sun iara. De data asta raspunde o domnisoara care imi reseteaza reteaua (sau ceva de genu), dau restart la telefon si BANG viteza maxima. Toate bune si frumoase pana astazi 15 aprilie. Primesc acelasi mesaj. La cost control ~400mb folositi din cei 2gb. Sun iar... cica sa astept sa se solutioneze sesizarea trecuta pana sa fac alta... A mai patit cineva asa ceva??? Ma gandesc sa le fac o plangere la ANPC si sa cer rezilierea contractului. Edited by Cap-shoot, 15 April 2014 - 17:55. |
#2
Posted 15 April 2014 - 17:52
practic sunt incompetenti, e plin de d-astia, va trebui sa te obisnuiesti
|
#3
Posted 15 April 2014 - 17:54
Cap-shoot, on 15 aprilie 2014 - 17:43, said:
Abonament FREE L. In abonament am 2gb la viteza 3/4g dupa care am nelimitat la 64kbps. Data de facturare 8-a fiecarei luni (zi in care imi baga si beneficiile, in cazul de fata internet, pentru ca restul e nelimitat). Pe data de 26 martie BANG primesc mesaj ca am consumat traficul recomandat si ca acum sunt limitat la 64kbps. OK... dau cost control: aveam folositi vreo 1600mb... zic wtf. Sun la dobitocii de la 1234 ... ba ca e cu caracter informativ, ba ca hai sa facem o sesizare... (asta la doi operatori diferiti). Fac sesizare... TIMP DE SOLUTIONARE 30 de zile WTF. Zic ok... astept. Trec zilele, vine data de 8 aprilie ... iar 2gb la cost control... insa netu mergea ca p**a ... dau un speedtest: 0.07mbps.. Sunt iar la dobitocii de la 1234... raspunde un cretin care cred ca matura pe acolo. Inchid si sun iara. De data asta raspunde o domnisoara care imi reseteaza reteaua (sau ceva de genu), dau restart la telefon si BANG viteza maxima. Toate bune si frumoase pana astazi 15 aprilie. Primesc acelasi mesaj. La cost control ~400mb folositi din cei 2gb. Sun iar... cica sa astept sa se solutioneze sesizarea trecuta pana sa fac alta... A mai patit cineva asa ceva??? Ma gandesc sa le fac o plangere la ANPC si sa cer rezilierea contractului. ........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ Fa plangere, macar scapi de ei. Iti faci abonament la Digi, ca tot au semnal peste tot acum, si ai scapat. Ai net cacalau, minute nationale si tot ce-ti doresti |
#4
Posted 15 April 2014 - 17:57
Exprimarea asta cu ''caracter informativ'' lasa loc de multe alte interpretari.
|
#6
Posted 15 April 2014 - 17:58
Bun venit la Cosmote.
Este posibil ca in timpul zborului de 2 ani sa intampinati turbulente, asa ca va rog sa va relaxati si sa va obisnuiti cu situatia,suntem asa de la infiintare. |
#7
Posted 15 April 2014 - 17:58
Cap-shoot, on 15 aprilie 2014 - 17:43, said:
Abonament FREE L. In abonament am 2gb la viteza 3/4g dupa care am nelimitat la 64kbps. Data de facturare 8-a fiecarei luni (zi in care imi baga si beneficiile, in cazul de fata internet, pentru ca restul e nelimitat). Pe data de 26 martie BANG primesc mesaj ca am consumat traficul recomandat si ca acum sunt limitat la 64kbps. OK... dau cost control: aveam folositi vreo 1600mb... zic wtf. Sun la dobitocii de la 1234 ... ba ca e cu caracter informativ, ba ca hai sa facem o sesizare... (asta la doi operatori diferiti). Fac sesizare... TIMP DE SOLUTIONARE 30 de zile WTF. Zic ok... astept. Trec zilele, vine data de 8 aprilie ... iar 2gb la cost control... insa netu mergea ca p**a ... dau un speedtest: 0.07mbps.. Sunt iar la dobitocii de la 1234... raspunde un cretin care cred ca matura pe acolo. Inchid si sun iara. De data asta raspunde o domnisoara care imi reseteaza reteaua (sau ceva de genu), dau restart la telefon si BANG viteza maxima. Toate bune si frumoase pana astazi 15 aprilie. Primesc acelasi mesaj. La cost control ~400mb folositi din cei 2gb. Sun iar... cica sa astept sa se solutioneze sesizarea trecuta pana sa fac alta... A mai patit cineva asa ceva??? Ma gandesc sa le fac o plangere la ANPC si sa cer rezilierea contractului. |
#8
Posted 15 April 2014 - 17:58
Parca am citit si de dimineata un topic similar. E acelasi?
|
#9
Posted 15 April 2014 - 18:01
#10
Posted 15 April 2014 - 18:06
MembruAnonim, on 15 aprilie 2014 - 18:01, said:
Pentru noile abonamente de voce... da. Si eu care ma plang in partea cealalta de 128 k... @Cap-shoot: Facuta reclamatie si vazut care este problema. Apoi te vor minti pe fata si vor spune ca e vina ta ca lasi datele pornite. Nu m-ar mira ca astia sa-ti bage si din burta vreo cativa euro pe cost suplimentar, ca deh... e cu caracter informativ. |
|
#11
Posted 15 April 2014 - 18:06
Am plecat de la orange acum doi ani jumate
La astia (cosmote) mai am doua luni ... si plec... Dupa asta , promit solemn c-o sa vorbesc doar cu mine insumi - sa vedem cine o sa mai indrazneasca sa ma contrazica edit: telefonul meu: 555-spam-spam |
#12
Posted 15 April 2014 - 19:58
E chiar basita situatia.
Am fost cu un prieten sa-si activeze extension+ pt. 4g ( gratis inclus in abonament). La factura iau venit 5 euro in plus. Aceasi extraoptiune am activato si eu cu 2 zile inainte si nu am cei 5 euro in plus. E durere |
#14
Posted 15 April 2014 - 20:06
Sunt pe minus grav la banet, pana in toamna la rebranding, mai trebuie rezolvata situatia, sa deie bine la nemtzalai.
|
#15
Posted 15 April 2014 - 21:04
problema este ca serviciile in romania sunt oferite, ce sa vezi, tot de romani. de aici si problemele. indiferent de domeniu.
|
|
#17
Posted 16 April 2014 - 05:15
Cap-shoot, on 15 aprilie 2014 - 17:43, said: Abonament FREE L. In abonament am 2gb la viteza 3/4g dupa care am nelimitat la 64kbps. Data de facturare 8-a fiecarei luni (zi in care imi baga si beneficiile, in cazul de fata internet, pentru ca restul e nelimitat). Pe data de 26 martie BANG primesc mesaj ca am consumat traficul recomandat si ca acum sunt limitat la 64kbps. OK... dau cost control: aveam folositi vreo 1600mb... zic wtf. Incearca sa contorizezi traficul in paralel cu 3G Watchdog sa vezi daca iti arata aproximativ la fel. |
#18
Posted 16 April 2014 - 13:19
Luna trecuta am contorizat. Si era aprox. La fel ca la cost control
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users