"Broasca" nu mai "sare"
Last Updated: Jul 26 2016 11:13, Started by
LauCalin
, Jul 24 2016 19:57
·
0
#1
Posted 24 July 2016 - 19:57
Asadar, cred ca m-au urmărit niste blesteme.
M-a sunat sor'mea azi sa-mi spună ca Beetle-ul face niste zgomote oribile. Iar zgomotele astea se intensifica f tare atunci când vireaza. I-am zis sa oprească motorul si sa lase masina in pace ca vin sa mă uit si eu la ea. Asadar am vazut o pata de ulei maricica undeva in marginea rotii din dreapta. Am verificat imediat nivelul din motor care era in regula. Am pus contactu si becul rosu de la ulei s-a stins normal. Următorul gand a fost uleiul din servodirectie. Nu stiu cum se poate verifica nivelul lui sau daca se poate veifica. Anul trecut am rămas fără ulei si am fost la un service pentru completare. Normal ca de acasa pana la service nu se mai auzise nimic. Ideea e ca e cam acelasi tip de zgomot, doar ca acum se aude mai tare si cu motorul pornit. Iar in cazul in care se încearcă o virare de volan, zgomotul se intensifica. Maine am sa iau legatura cu un mecanic. As vrea sa o duc pe platforma la service pentru ca nu vreau sa solicit f mult dorectia. Ceva păreri, sfaturi, opinii? Mai stiti cazuri de genul asta? Attached Files |
#2
Posted 24 July 2016 - 20:08
Nivelul uleiului de servo se verifica in borcan. Cauta borcanul si vezi cat mai are. La mine e notat pe el maxim si minim.
|
#3
Posted 24 July 2016 - 20:45
Habar nu am unde e borcanul ala.
Cred ca e tot acolo unde e si la Golf 4, masinile impartind platforma ternica. |
#4
Posted 24 July 2016 - 20:52
La golf 4 1.4 benzina am belit ochii cu un prieten intr-o noapte si tot n-am gasit borcanul . Tot asa ii scoteau si lui sunete. Om fi fost noi prea chiori la ora aia de nu l-am gasit.
|
#7
Posted 24 July 2016 - 21:06
La Golf 4 1.4 e in partea stanga, pe langa rezervorul de lichid de parbriz. Se vede in poza in zona incercuita. Capacul ala verde cu mot.
Eu am avut o problema de genul la Bora 1.6 si a fost caseta de directie pe partea dreapta dusa. Am rezolvat cu o reconditionare la Targoviste. Edit: Mai e posibilitatea sa se fi crapat furtunul care intra in rezervorul ala si sa nu mai ai lichid'. Attached FilesEdited by Volvo, 24 July 2016 - 21:08. |
#8
Posted 24 July 2016 - 21:57
Eu totusi nu cred ca s-a busit caseta pentru ca nu s-a mers cu masina in starea asta. S-a rotit putin de volan cand s-au verificat "simptomele".
Cred ca doar s-a pierdut uleiul de la pompa servo. Singura chestie pe care nu o inteleg, cum spanac pe bat curge ulei pe-acolo (vezi poza). Nu îmi dau seama ce conducte si piese sunt in zona aia. E drept insa ca masina e folosita doar in oras si evident directia este solicitata mult mai mult. Maine am sa sun un mecanic sa vina sa o vada acolo si sa vedem ce ar fi de facut. As vrea sa o duc la service pe platforma. Masina are 80000 de km. Dar din curiozitate, daca sa zicem ca ar fi afectata caseta de directie, cam cat ar costa reconditionarea ei? Oare mai mult de 1000 de lei? |
#9
Posted 24 July 2016 - 21:58
Volvo, on 24 iulie 2016 - 21:06, said:
La Golf 4 1.4 e in partea stanga, pe langa rezervorul de lichid de parbriz. Se vede in poza in zona incercuita. Capacul ala verde cu mot. Eu am avut o problema de genul la Bora 1.6 si a fost caseta de directie pe partea dreapta dusa. Am rezolvat cu o reconditionare la Targoviste. Edit: Mai e posibilitatea sa se fi crapat furtunul care intra in rezervorul ala si sa nu mai ai lichid'. Imi poti spune cat te-a ajuns recodintionarea? Si a mea incepe sa faca figuri la caseta. |
#10
Posted 25 July 2016 - 07:56
|
#12
Posted 25 July 2016 - 11:08
Iacătă-l.
Attached FilesEdited by Razvan_N, 25 July 2016 - 11:08. |
#13
Posted 25 July 2016 - 11:58
Maine dimineata vorbesc cu mecanicul sa vedem cum ne sincronizam ca sa duc masina la service pentru o constatare.
Multumesc de ajutor. Va tin la curent. Edited by LauCalin, 25 July 2016 - 11:59. |
#14
Posted 25 July 2016 - 13:06
Casetele se reconditioneaza foarte bine la Targoviste - la firma Trami.
Costul variaza in functie de model, de la 700 lei pana la peste 1000 lei. Fiind din Bucuresti, e mai aproape Targoviste decat Sighisoara. Pe de alta parte, e posibil sa nu fie de vina caseta de directive, ci chiar pompa de servodirectie. Daca ai pierdut uleiu de servo, se poate strica si pompa de servo. Bafta! |
#15
Posted 25 July 2016 - 13:45
Totusi eu nu cred ca pompa de servodirectie s-a stricat pentru ca nu s-a mers nici macar un metru cu masina in starea asta si doar s-a virat foarte putin de volan pentru a vedea ce se intampla cu acel zgomot.
Apropo, am uitat sa spun ca atunci cand am virat usor, volanul se misca la fel ca inainte. Nu era tare. Am mai completat in urma cu 5 luni (nu cu un an cum am spus mai sus)uleiul de la servo (habar nu am de care s-a pus) pentru ca si atunci "huruia". Dar nu la fel de tare si doar cand se vira. Acum se aude si cand masina e la ralanti. Si oare doar la Targoviste as puea sa o duc daca va fi cazul?! |
|
#16
Posted 25 July 2016 - 13:56
Cei din Targoviste sunt foarte cunoscuti si (probabil) cei mai buni din RO.
Evident ca exista si alte ateliere care reconditioneaza, dar eu cand am avut nevoie am rezolvat la Targoviste. Daca primesti confirmarea de la service ca e defecta caseta de directive, atunci ai 3 posibilitati: 1. de la service ti se va recomanda (sau nu) un atelier pentru reconditionare 2. demontezi caseta la acel service si o trimiti prin curier la Trami (sau unde vrei tu) 3. Faci programare si te duci cu masina la Targoviste si se rezolva totul la Trami (au elevatoare, au tot ce trebuie). Pe de alta parte daca exista zgomot la miscarea de volan, atunci poate fi defecta pompa de servo. Adica ai pierdut ceva ulei de servo si in timp s-a defectat pompa, si acum se aude acel zgomot. Cred ca o pompa de servodirectie e mai ieftin de reparat decat caseta. Oricum, du-te la service si afla exact care e problema... |
#17
Posted 25 July 2016 - 19:53
Serafim606, on 24 iulie 2016 - 21:58, said:
Imi poti spune cat te-a ajuns recodintionarea? Si a mea incepe sa faca figuri la caseta. Noua nu renteaza ca e tot reconditionata si in cele mai multe cazuri iti cere piesa veche la schimb. Edited by Volvo, 25 July 2016 - 19:54. |
#18
Posted 26 July 2016 - 11:11
Am rezolvat. Cu siguranta masina a avut parte de o lovitura si a iesit o conducta cu ulei, din îmbinarea cu pompa de servodirectie. Am pus ulei febi (vasul era gol), s-au refăcut imbinarile si din nou "broasca sare voioasa". Totul m-a costat 100 de lei. Am condus-o dupa 3-4 luni. Mi-a cam fost dor de ea.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users