Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Ce parere aveti de magazinul online kauf.ro?
Last Updated: Mar 23 2012 15:16, Started by
TripuraSundari
, Sep 25 2009 18:59
·
0
#1
Posted 25 September 2009 - 18:59
Va rog, un sfat. E ok sa cumpar de pe kauf.ro? Vad ca cer avans de 30% inainte de a livra comanda, prima oara cind mi se intimpla asa ceva... A avut cineva experiente neplacute cu ei?
Edited by Mosotti, 28 October 2010 - 06:43. |
#2
Posted 26 October 2010 - 22:44
A mai avut cineva experiente cu kauf.ro ?
In special daca ati avut probleme cu garantia sau returnarea.... As vrea sa cumpar de la ei un lcd ~ 6.000 RON si mi-e ca daca am probleme cu produsul sa nu intampin surprize din partea magazinului ... Edited by Frankie, 26 October 2010 - 22:44. |
#3
Posted 27 October 2010 - 11:51
eu am cumparat acum 2 ani de la ei - plita, cuptor si hota , insa faceau vreo 2000 si ceva de RON.
Plata am facut-o la livrare,integral. Am fost multumita atat de promptitudine cat si de colaborare! :peacefingers: Garantia si returnarea nu am avut, deci nu te pot ajuta. |
#4
Posted 18 November 2010 - 09:52
am cumparat si eu de la Kauf, nu am auzit de probleme, garantia la produse trebuie sa fie de la producator daca nu inseamna ca nu e ok................
|
#5
Posted 02 December 2011 - 11:22
FOARTE PROASTA parere am eu despre Kauf !!! De ce ? In primul rand pt. ca nu afiseaza stocurile ... si pt. ca-si fac reclama mincinoasa. Am vazut ca ofera o reducere de 12% la un produs ( Masina de tocat carne Gorenje MG 2000 E - cu motor de 800 W - redusa de la 416.77 lei la ... 367.00 lei ). O.K. zic ... hai sa o iau. Imi fac cont la ei pe site ... comand produsul ( ca daca am vazut ca-i fac asa promotie am banuit ca-l au pe stoc ) si dau sa-l si platesc online. In ultima clipa ( inainte sa bag datele cardului ) parca am un feeling ... si daca totusi nu-l au ... Hai sa mai astept cateva ore pana dimineata si sa intreb telefonic. Astept ... se face ora 09.05 ... si sun. Raspunde o ... adormita care imi zice ca ... nu stie :confuzzled: dar ca revine ea imediat cu un telefon. Bun. Astept iar ... mai trece un ceas .... sun eu iarasi. Raspunde un tip - care zice ca ... NU AU PRODUSUL :cursing: ... dar imi ofera alt produs pe care-l au in stoc ( Masina de tocat carne Gorenje MG 2000 S cu motor de 600 W la pretul de ... 409 lei ).
Dupa ce ca am pierdut timpul asteptand sa ma lamuresc cu faptul ca au sau nu produsul ... mai era cat p-aci sa-mi si blochez suma de 386 lei ( atat ar fi fost costul cu transport cu tot ) timp de cel putin cateva zile ( pana probabil mi-ar fi refuzat ei tranzactia online ) sau poate mai mult timp ( chiar 50 de zile - daca ar fi acceptat tranzactia ). Eu cred ca daca nu sunam ma trezeam la usa cu produsul pe care-l au ei pe stoc si pe mine m-ar fi aburit cu „vezi ce reducere senzationala exclusiva si irepetabila ti-am facut noi trimitandu-ti un produs mai scump in locul unuia mai ieftin”. :madanimated: Asa ca ... fac ceva maro pe ofertele magazinului Kauf.ro si pe profesionalismul angajatilor de acolo. :bigwhitegrin: |
#6
Posted 23 March 2012 - 15:16
Am comandat, m-au sunat.. si mi s-a spus ca la un anumit produs nu exista culoarea comandata dar va fi o nuanta apropiata. Am zis ok! Ieri am ridicat comanda si mi-au cerut cu 30 lei mai mult. Mi-am dat seama cand am ajuns acasa si le-am scris: "Banuiesc ca a fost o greseala asa ca va rog sa emiteti un voucher pentru diferenta de pret"
Astazi ma suna o tipa de la ei si imi explica ca de fapt eu am fost anuntat si nu-mi mai amintesc, dar ca mi-au trimis si un mail desi probabil a intrat in spam (banuieste ea). I-am zis ca am filtrele de spam dezactivate si nu mi-a zis nimeni de pret. Ghici ce raspunde: "Imi pare rau.. asta e situatia.. colegul este langa mine si confirma ca v-a anuntat. N-am ce sa fac" Alte probleme: - Descriere produs: Husa compatibila cu Ipad si minilaptopuri. Gresit! Intra vre-o 5 Ipad-uri in ea. Deci acum am si o husa care a costat aproape dublu dar este inutila. Multumesc! - Am putut ridicat produsele dupa 4 zile de la comanda. Pe site nu exista informatii despre stoc, asa ca.. comanzi ca fraieru luni si te suna sa te intrebe "vineri e ok, ca nu stim daca reuseste colegu' sa le aduca pana atunci?". - Desi introduci datele de facturare cand iti creezi contul pe site, operatorul sustine ca nu le-ai introdus si trebuie sa i le mai dai odata. Chiar si acum le vad pe site cand ma loghez!!! Ce faceati daca nu le stiam pe de rost?! Bonus: Tocmai mi-am dat seama (am primit Ipad-ul intre timp) ca au inlocuit husa de Ipad cu o husa de laptop. Minunat! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users