Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Reparatie scara mozaic vechi

Cablu curte destinat deplasarii l...

Sfat de cumparare pentru un Jagua...

La mulți ani @mishu_bz!
 La mulți ani @kyrre!

PF vinde 3 autoturisme ce se inti...

windows 10 drivere startup degrad...

Suturi la relantii 2.0 tdi + fum ...
 Tencuiala exterioara casa caramid...

Restituire RCA Allianz

Contact posibil deteriorat proces...

ce se mai lucreaza remote ?
 Quantum computing / Calculatoare ...

Care din urmatoarele optiuni este...

Cum se calculeaza MTBF la un swit...

Distante etrieri
 

Logan v Cielo

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
473 replies to this topic

#19
AcerMate

AcerMate

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 847
  • Înscris: 14.05.2003

 GunX, on Nov 7 2005, 19:17, said:

Eu cand m-am urcat prima data intr-un Cielo m-am gandit "deci asa se simt aia mici in masinutele de plastic de la carucioarele din Carrefour" :)
Ce chestie. Eu am avut acelasi sentiment la Logan sambata asta cu un prieten.
Hai sa nu ne certam, cred ca e chestie de perceptie.

#20
seerkan

seerkan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 577
  • Înscris: 26.10.2004
Cam asa e ..nu prea le poti compara dar la unele capitole parca mi-a placut mai mult cielo decat loganu,de ex la 120 in cielo nu se auzea asa tare motoru ca la Logan,la logan peste 3000 deja se simte nevoia unei insonorizari mai bune..cat despre pozitia la volan depinde unii spun ca la logan stai foarte rau.

#21
shumilica

shumilica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,011
  • Înscris: 05.02.2004
tocmai ce am coborât dintr-un cielo și, intr-adevar, e o pozitie cam ciudată la volan, dar oricând poți da scaunul mai în spate...
oricum mi se pare ilogic ca e câta mai mașina și totuși nu se observă acest lucru în interior :w00t:
dar ambreiajul, cutia de viteze, insonorizarea motorului, servodirectia, frana, faptul ca claxonul este pe volan mi se par chiar uimitoare (desigur, eu conduc de obicei Dacia berlina din 01)

#22
alexmohora

alexmohora

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 994
  • Înscris: 25.05.2005
Dacă Cielo avea airbag-uri, ABS se menținea la calitatea celor coreene + fabrica de la Craiova și DAEWOO nu ar fi fost în faliment aș fi zis clar Cielo DAR așa cum se prezintă situația suntem condamnați la Logan!

Totuși mare atenție că Logan-ul costă 6.300 euro varianta cea mai cheală și 8750 sau 9.000 (cu vopsea metalizată) varianta de vârf. Ceea ce înseamnă că are opționale de 43% din prețul de bază. Adică ai:
- aproape același motor
- aceași tablă
- aceleași arcuri, roți, pivoți, tobă, scaune, plastice, geamuri, faruri etc.
- aceeași ținută de drum, confort la condus, aproape același confort interior al pasagerilor, același portbagaj etc. ca o mașină de 6.300 euro dar dai pe ea 9000 (să nu cumva să dai 9000 euro pe ea)!

#23
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
asta pentru ca masina e relativ ieftina si daca vrei sa pui chestii tehnologice (adica motor mai puternic, abs, radio-cd , aer conditionat) costa destul de mult . Citeam pe un alt forum ca un sistem abs costa in jur de 800 de euro.. un aer conditionat cred ca costa si el vre-o 700-800(nu stiu daca chiar astea sunt preturile exacte). Si de ce ar fi rau ca se ofera optionale? Cand te duci sa cumperi un Mercedes, lista de optionale poate sa fie intinsa pe 2-3 foi si sa te coste masina dublu sau chiar triplui fata de versiunea de baza.. deci.. unde e problema?

Edited by romaximusro, 08 November 2005 - 13:29.


#24
Riper

Riper

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,939
  • Înscris: 14.01.2005

 alexmohora, on Nov 8 2005, 12:56, said:

Totuși mare atenție că Logan-ul costă 6.300 euro varianta cea mai cheală și 8750 sau 9.000 (cu vopsea metalizată) varianta de vârf. Ceea ce înseamnă că are opționale de 43% din prețul de bază. Adică ai:
- aproape același motor
- aceași tablă
- aceleași arcuri, roți, pivoți, tobă, scaune, plastice, geamuri, faruri etc.
- aceeași ținută de drum, confort la condus, aproape același confort interior al pasagerilor, același portbagaj etc. ca o mașină de 6.300 euro dar dai pe ea 9000 (să nu cumva să dai 9000 euro pe ea)!

Nu e chiar asa. Diferenta intre varianta de varf si cea de baza este destul de mare.

- Airbag frontal pasager
- Computer de bord
- Proiectoare ceața
- Aer condiționat
- Scaun șofer cu reglare lombară și pe înălțime
- Direcție asistată hidraulic

si astea sunt cateva dintre ele. Eu sincer daca tot o sa imi iau masina asta o sa dau bani in plus pana la varianta Laureat. Nu stiu cat merita dar vreau sa am cel putin AC si Scaun reglabil. Sincer am stat pe scaunul de la un Logan care nu era reglabil si nu m-am simtit bine de loc dar pe cel reglabil am reusit sa il fac sa fie cat de cat comfortabil. Bineinteles ca nu s-a transformat in scaun de BMW dar oricum.

@romaximusro problema lui nu era legata de faptul ca sunt optionale ci era un sfat sa nu cumpar varianta ful.

#25
bogwol

bogwol

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,514
  • Înscris: 26.04.2005
inca de la inceput vreau sa mentionez ca sunt un fost proprietar de Cielo
logan avem la firma; nu l-am condus eu ci soferul asa ca pot sa va spun numai din experienta de pasager

Logan mai bine dotat la partea de securitate:airbaguri, abs; mi se pare cel putin ciudat sistemul de deschidere a usilor din interior; lasa impresia de ieftin in privinta materialelor; parca mai mult spatiu pt picioare in spate; super ciudat cotiera de la usile din fata/spate
Cielo: masina cu demaraj mai puternic; raspunde mai bine la comenzi; nu lasa impresia de materiale ieftine asa de mult ca si logan; mie mi se pare mai eleganta (ma rog, asta e chestie de gust); masina fiabila in privinta motorului, pieselor de schimb; portbagaj mult mai bine gandit decat la logan

Intretinere Cielo: manopera 300k ora, piese ieftine, comparabile cu o dacie normala; experienta de 10 ani a mecanicilor in privinta intretinerii (fata de Logan care e totusi un model nou si nu se stie inca ce hibe ascunse mai are); dezavantaj: consum ridicat in oras: cca 10-11%; in afara consum bun: 5.5 - 6%

Intretinere Logan: nu stiu

Ca optiune personala -as opta pt un Cielo de prin 1999- 2000

Si o chestie care ar trebui sa puna pe ganduri pe posesorii prezenti/viitori de logan: Cielo, o masina veche de 10-12 ani se poate compara, cat de cat, cu o masina lansata anul trecut

Cred ca Daewoo Rom a facut o greseala strategica neimbunatatind modelul initial; de ex, Nexia fabricata in Polonia are in dotare si airbaguri; la noi s-a vrut sa se mentina pretul scazut.

Edited by bogwol, 08 November 2005 - 15:46.


#26
tkd29

tkd29

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 5,231
  • Înscris: 01.09.2003

 Riper, on Nov 7 2005, 11:19, said:

Te rog frumos dezvolta. Ma intereseaza in primul rand consum si cat te costa intretinerea masinii.

Cum faci cu piesele de schimb? Se gasesc, nu se gasesc.
Cat te costa o revizie?

Daca ar putea sa raspunda si un posesor de Logan ar fi extraordinar.

Piese se gasesc peste tot si sunt ieftine in comparatie cu Loganul.
Masina mea are 8 ani si cine a vazut-o nu ia dat mai mult de 2 ani vechime.
Afara am scos cu ea in jur de 7.5 l, in oras inca nu i-am facut consumul dar dupa banuielile mele imi cam 10 l.
As fi curios daca loganul peste 8 ani arata ca si Cielo meu.

#27
seerkan

seerkan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 577
  • Înscris: 26.10.2004
Al tau era facut pe vremea cand erau si coreeni.Cumpara un cielo acum din fabrica ,fabricat in 2005 si un Logan tot 2005 si o sa vezi ca cielo este mult sub logan,a scazut f mult calitatea si finisajele..

#28
seerkan

seerkan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 577
  • Înscris: 26.10.2004
Post dublu..netu  :death:

Edited by seerkan, 14 November 2005 - 14:20.


#29
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005
Nexia, cieloul pt europa de vest, avea dublu airbag, abs. Cieloul de craiova nici in anul 2005 nu are asa ceva. Asta pt ca nu le pasa de romani.

PS Acelasi lucru a fost si in cazul espero, matiz, nubira.

#30
GunX

GunX

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,291
  • Înscris: 18.01.2002
Uite test de impact frontal la Nexia (a se vedea lipsa airbagurilor) si vedeti si voi ce se alege din masina & manechin :
[ http://www.autoreview.ru/new_site/year2002/n15/nexia/200/anim.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

http://www.autorevie...00/9C7B2461.jpg
http://www.autorevie...00/9C7B2424.jpg
http://www.autorevie...00/9C7B2623.jpg

Loganul are de bine de rau din proiectare o samanta de deformare controlata si sunt convins ca poti scapa usor cu viata la 50km/h (impact frontal cu obiect nemiscat). La Cielo...tare ma indoiesc, asa ca nu cred ca exista comparatie pentru ca vorbim de rani usoare vs moarte sigura.

Edited by GunX, 14 November 2005 - 20:26.


#31
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
cred ca unii indivizi de pe daewooclub ar fi extrem de "fericiti" sa vada imaginile astea,mai ales cei care socoteau loganul o troaca la impacturi  :death:

#32
GunX

GunX

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,291
  • Înscris: 18.01.2002
Eu cred ca se stie ca Cielo e o masina proiectata intr-o perioada in care testele astea erau material SF. Sa fim seriosi, Passatul din 97 abia avea protectia Loganului de azi...si era practic fala si mandria Volkswagen la vremea aia!

Edited by GunX, 14 November 2005 - 20:35.


#33
seerkan

seerkan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 577
  • Înscris: 26.10.2004
Degeaba ar avea cielo airbaguri daca te trezesti cu motorul peste tine,practic cielo e proiectata prin 84 ca mari modificari fata de kadet nu sunt.

#34
$eb

$eb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,916
  • Înscris: 08.06.2005
Cielo , Rest in peace. Si-a trait viata. Astea din 2000 incoace sunt o ruina la finisaje. Avem la firma unul (model 2004) si dupa prima ploaie avea portbagajul plin de apa. :death:
Daca Logan nu e o varianta buna, atunci sunt altele in bani mai putini: Clio, Fiat Albeea sau Punto, o Scoda etc.

#35
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
unde sunt la bani mai putini?

Un Fiat albeea star, cu motor de 1.2 si 80 cp are ca dotari:

Geamuri anterioare actionate electric si inchidere centralizata  
Roata de rezerva de dimensiuni normale  
Oglinzi retrovizoare actionate electric in culoarea caroseriei  
Oglinda integrata in parasolar latura pasager  
Volan reglabil pe inaltime  
Tetiere anterioare reglabile pe inaltime  
Faruri cu halogen  
Proiectoare ceata  
Luneta termica  
Plafoniera anterioara cu spot si stingere temporizata  
Plafoniera posterioara  
Comanda deschidere portbagaj din interior  
Incinta portbagaj iluminata  
Stergator cu 2 viteze + intermitenta  
Sistem Follow me home  
Maner sustinere latura pasager anterior / posterior  
Scrumiera anterioara + scrumiera posterioara pe portiera dreapta  
Bricheta iluminata in bord  
Al treilea stop  
Turometru si ceas  
Airbag sofer  
Servodirectie  
Centuri de siguranta anterioare autorulante reglabile pe inaltime  
Centuri de siguranta posterioare autorulante  
Sistem antiincendiu  
Sistem antifurt  
Bare de protectie in culoarea caroseriei  
Manere portiere de culoare neagra  
Praguri de culoare neagra  
Benzi protectie usi  
Aer conditionat  
2 tetiere bancheta posterioara  
Scaun sofer cu reglare mecanica pe inaltime  

si ca sa ajungi la dotarile golanului mai punem:

ABS
Autoradio cu CD
Airbag anterior pasager

si totul ajunge la 8706 Euro CIP adica 10.440 Euro DDP

sau sa vorbim de Skoda Fabia Junior, care pe langa ca e mai mica si ca nu are portbagajul loganului are ca dotari:

Spoilere vopsite in culoarea caroseriei, cu banda protectoare neagra
Lampi semnalizare laterale albe
Faruri optice cu geam clar cu rama interioara neagra
Volan cu 4 spite de 370 mm
Jante 5 J x 14 din otel
Tetiere fata/spate reglabile pe inaltime
Portbagaj capitonat integral cu material textil
Imobilizator electronic
Airbag sofer (full size)
Centuri de siguranta fata reglabile pe inaltime
Centuri de siguranta spate in trei puncte
Intrerupere carburant in caz de accidente
Doua sisteme de ancorare "IZOFIX" pentru scaun copil
A 3-a lampa de stop
Stopuri de ceata
Caroserie complet galvanizata
Iluminare verde a instrumentelor de bord
Iluminare habitaclu cu contacte pe usile din fata
Luneta incalzita
Buzunare in capitonajul usilor fata
Spatiu de depozitare in consola centrala
Reglare faruri de la sofer
Aparatoare noroi sub aripi din plastic
Roata de rezerva normala
Inele de amarare in compartiment portbagaj
Pregatire radio cu 4 difuzoare si antena rabatabila
Semnal sonor pentru faruri aprinse
Manere plafon si agatatoare haine in spate
Oglinzi laterale reglabile din interior
A 5-a usa capitonata integral
Turometru cu ceas
Numar sasiu la vedere

adica cheala cheala cheala de tot ajunge la 7560 Euro CIP adica 9.138 Euro DDP pentru un motor de 55 CP!!!! Mai adaugi un abs, airbag pasager si un radio (banuiesc ca e casetofon) si ajungi in jur la 9800 euro DDP. Asta fara aer conditionat , fara jante aliaj , fara radiocd


Punto e clar ca e mai scump, Clio Fidji la fel..


Domnilor, inainte de a vorbi ceva haideti sa ne documentam inainte :cursing:

#36
Riper

Riper

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,939
  • Înscris: 14.01.2005
ai mai uitat ceva : o scoda (fie si Fabia junior) te costa intretinerea de te indoaie. eu vreau o masina pe care peste 2-3 ani sa i-o las tatalui meu, sa o conduca pana la adanci batranete(sa nu aud faze la modul ca nu o sa tina atat de mult pt ca nu aveti de unde sa stiti si presupuneri nu ma intereseaza sa aud).

PS: Am vorbit aseara cu un prieten bun pe care nu l-am mai vazut de mult. Este unu dintre primi posesori de Logan dci (relatii mari la uzina). Mi-a zis ca e super multumit de ea si ca merita bani. Initial a vrut sa ia un Clio dar s-a razgandit pt ca ala ii venea mai greu decat loganul si la clio dadea mai mult. In schimb a zis ca faptul ca nu e varianta de varf il deranjeaza si ca vrea sa o schimbe.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate