Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Logan v Cielo
Last Updated: Jul 25 2006 09:20, Started by
Riper
, Sep 17 2005 15:47
·
0
#19
Posted 07 November 2005 - 20:06
GunX, on Nov 7 2005, 19:17, said: Eu cand m-am urcat prima data intr-un Cielo m-am gandit "deci asa se simt aia mici in masinutele de plastic de la carucioarele din Carrefour" Hai sa nu ne certam, cred ca e chestie de perceptie. |
#20
Posted 07 November 2005 - 23:47
Cam asa e ..nu prea le poti compara dar la unele capitole parca mi-a placut mai mult cielo decat loganu,de ex la 120 in cielo nu se auzea asa tare motoru ca la Logan,la logan peste 3000 deja se simte nevoia unei insonorizari mai bune..cat despre pozitia la volan depinde unii spun ca la logan stai foarte rau.
|
#21
Posted 07 November 2005 - 23:55
tocmai ce am coborât dintr-un cielo și, intr-adevar, e o pozitie cam ciudată la volan, dar oricând poți da scaunul mai în spate...
oricum mi se pare ilogic ca e câta mai mașina și totuși nu se observă acest lucru în interior dar ambreiajul, cutia de viteze, insonorizarea motorului, servodirectia, frana, faptul ca claxonul este pe volan mi se par chiar uimitoare (desigur, eu conduc de obicei Dacia berlina din 01) |
#22
Posted 08 November 2005 - 12:56
Dacă Cielo avea airbag-uri, ABS se menținea la calitatea celor coreene + fabrica de la Craiova și DAEWOO nu ar fi fost în faliment aș fi zis clar Cielo DAR așa cum se prezintă situația suntem condamnați la Logan!
Totuși mare atenție că Logan-ul costă 6.300 euro varianta cea mai cheală și 8750 sau 9.000 (cu vopsea metalizată) varianta de vârf. Ceea ce înseamnă că are opționale de 43% din prețul de bază. Adică ai: - aproape același motor - aceași tablă - aceleași arcuri, roți, pivoți, tobă, scaune, plastice, geamuri, faruri etc. - aceeași ținută de drum, confort la condus, aproape același confort interior al pasagerilor, același portbagaj etc. ca o mașină de 6.300 euro dar dai pe ea 9000 (să nu cumva să dai 9000 euro pe ea)! |
#23
Posted 08 November 2005 - 13:28
asta pentru ca masina e relativ ieftina si daca vrei sa pui chestii tehnologice (adica motor mai puternic, abs, radio-cd , aer conditionat) costa destul de mult . Citeam pe un alt forum ca un sistem abs costa in jur de 800 de euro.. un aer conditionat cred ca costa si el vre-o 700-800(nu stiu daca chiar astea sunt preturile exacte). Si de ce ar fi rau ca se ofera optionale? Cand te duci sa cumperi un Mercedes, lista de optionale poate sa fie intinsa pe 2-3 foi si sa te coste masina dublu sau chiar triplui fata de versiunea de baza.. deci.. unde e problema?
Edited by romaximusro, 08 November 2005 - 13:29. |
#24
Posted 08 November 2005 - 13:51
alexmohora, on Nov 8 2005, 12:56, said: Totuși mare atenție că Logan-ul costă 6.300 euro varianta cea mai cheală și 8750 sau 9.000 (cu vopsea metalizată) varianta de vârf. Ceea ce înseamnă că are opționale de 43% din prețul de bază. Adică ai: - aproape același motor - aceași tablă - aceleași arcuri, roți, pivoți, tobă, scaune, plastice, geamuri, faruri etc. - aceeași ținută de drum, confort la condus, aproape același confort interior al pasagerilor, același portbagaj etc. ca o mașină de 6.300 euro dar dai pe ea 9000 (să nu cumva să dai 9000 euro pe ea)! Nu e chiar asa. Diferenta intre varianta de varf si cea de baza este destul de mare. - Airbag frontal pasager - Computer de bord - Proiectoare ceața - Aer condiționat - Scaun șofer cu reglare lombară și pe înălțime - Direcție asistată hidraulic si astea sunt cateva dintre ele. Eu sincer daca tot o sa imi iau masina asta o sa dau bani in plus pana la varianta Laureat. Nu stiu cat merita dar vreau sa am cel putin AC si Scaun reglabil. Sincer am stat pe scaunul de la un Logan care nu era reglabil si nu m-am simtit bine de loc dar pe cel reglabil am reusit sa il fac sa fie cat de cat comfortabil. Bineinteles ca nu s-a transformat in scaun de BMW dar oricum. @romaximusro problema lui nu era legata de faptul ca sunt optionale ci era un sfat sa nu cumpar varianta ful. |
#25
Posted 08 November 2005 - 15:38
inca de la inceput vreau sa mentionez ca sunt un fost proprietar de Cielo
logan avem la firma; nu l-am condus eu ci soferul asa ca pot sa va spun numai din experienta de pasager Logan mai bine dotat la partea de securitate:airbaguri, abs; mi se pare cel putin ciudat sistemul de deschidere a usilor din interior; lasa impresia de ieftin in privinta materialelor; parca mai mult spatiu pt picioare in spate; super ciudat cotiera de la usile din fata/spate Cielo: masina cu demaraj mai puternic; raspunde mai bine la comenzi; nu lasa impresia de materiale ieftine asa de mult ca si logan; mie mi se pare mai eleganta (ma rog, asta e chestie de gust); masina fiabila in privinta motorului, pieselor de schimb; portbagaj mult mai bine gandit decat la logan Intretinere Cielo: manopera 300k ora, piese ieftine, comparabile cu o dacie normala; experienta de 10 ani a mecanicilor in privinta intretinerii (fata de Logan care e totusi un model nou si nu se stie inca ce hibe ascunse mai are); dezavantaj: consum ridicat in oras: cca 10-11%; in afara consum bun: 5.5 - 6% Intretinere Logan: nu stiu Ca optiune personala -as opta pt un Cielo de prin 1999- 2000 Si o chestie care ar trebui sa puna pe ganduri pe posesorii prezenti/viitori de logan: Cielo, o masina veche de 10-12 ani se poate compara, cat de cat, cu o masina lansata anul trecut Cred ca Daewoo Rom a facut o greseala strategica neimbunatatind modelul initial; de ex, Nexia fabricata in Polonia are in dotare si airbaguri; la noi s-a vrut sa se mentina pretul scazut. Edited by bogwol, 08 November 2005 - 15:46. |
#26
Posted 14 November 2005 - 08:17
Riper, on Nov 7 2005, 11:19, said: Te rog frumos dezvolta. Ma intereseaza in primul rand consum si cat te costa intretinerea masinii. Cum faci cu piesele de schimb? Se gasesc, nu se gasesc. Cat te costa o revizie? Daca ar putea sa raspunda si un posesor de Logan ar fi extraordinar. Piese se gasesc peste tot si sunt ieftine in comparatie cu Loganul. Masina mea are 8 ani si cine a vazut-o nu ia dat mai mult de 2 ani vechime. Afara am scos cu ea in jur de 7.5 l, in oras inca nu i-am facut consumul dar dupa banuielile mele imi cam 10 l. As fi curios daca loganul peste 8 ani arata ca si Cielo meu. |
#28
Posted 14 November 2005 - 14:19
Post dublu..netu
Edited by seerkan, 14 November 2005 - 14:20. |
|
#29
Posted 14 November 2005 - 19:56
Nexia, cieloul pt europa de vest, avea dublu airbag, abs. Cieloul de craiova nici in anul 2005 nu are asa ceva. Asta pt ca nu le pasa de romani.
PS Acelasi lucru a fost si in cazul espero, matiz, nubira. |
#30
Posted 14 November 2005 - 20:17
Uite test de impact frontal la Nexia (a se vedea lipsa airbagurilor) si vedeti si voi ce se alege din masina & manechin :
[ http://www.autoreview.ru/new_site/year2002/n15/nexia/200/anim.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] http://www.autorevie...00/9C7B2461.jpg http://www.autorevie...00/9C7B2424.jpg http://www.autorevie...00/9C7B2623.jpg Loganul are de bine de rau din proiectare o samanta de deformare controlata si sunt convins ca poti scapa usor cu viata la 50km/h (impact frontal cu obiect nemiscat). La Cielo...tare ma indoiesc, asa ca nu cred ca exista comparatie pentru ca vorbim de rani usoare vs moarte sigura. Edited by GunX, 14 November 2005 - 20:26. |
#31
Posted 14 November 2005 - 20:22
cred ca unii indivizi de pe daewooclub ar fi extrem de "fericiti" sa vada imaginile astea,mai ales cei care socoteau loganul o troaca la impacturi
|
#32
Posted 14 November 2005 - 20:31
Eu cred ca se stie ca Cielo e o masina proiectata intr-o perioada in care testele astea erau material SF. Sa fim seriosi, Passatul din 97 abia avea protectia Loganului de azi...si era practic fala si mandria Volkswagen la vremea aia!
Edited by GunX, 14 November 2005 - 20:35. |
#33
Posted 14 November 2005 - 21:54
Degeaba ar avea cielo airbaguri daca te trezesti cu motorul peste tine,practic cielo e proiectata prin 84 ca mari modificari fata de kadet nu sunt.
|
|
#34
Posted 15 November 2005 - 16:05
#35
Posted 15 November 2005 - 16:36
unde sunt la bani mai putini?
Un Fiat albeea star, cu motor de 1.2 si 80 cp are ca dotari: Geamuri anterioare actionate electric si inchidere centralizata Roata de rezerva de dimensiuni normale Oglinzi retrovizoare actionate electric in culoarea caroseriei Oglinda integrata in parasolar latura pasager Volan reglabil pe inaltime Tetiere anterioare reglabile pe inaltime Faruri cu halogen Proiectoare ceata Luneta termica Plafoniera anterioara cu spot si stingere temporizata Plafoniera posterioara Comanda deschidere portbagaj din interior Incinta portbagaj iluminata Stergator cu 2 viteze + intermitenta Sistem Follow me home Maner sustinere latura pasager anterior / posterior Scrumiera anterioara + scrumiera posterioara pe portiera dreapta Bricheta iluminata in bord Al treilea stop Turometru si ceas Airbag sofer Servodirectie Centuri de siguranta anterioare autorulante reglabile pe inaltime Centuri de siguranta posterioare autorulante Sistem antiincendiu Sistem antifurt Bare de protectie in culoarea caroseriei Manere portiere de culoare neagra Praguri de culoare neagra Benzi protectie usi Aer conditionat 2 tetiere bancheta posterioara Scaun sofer cu reglare mecanica pe inaltime si ca sa ajungi la dotarile golanului mai punem: ABS Autoradio cu CD Airbag anterior pasager si totul ajunge la 8706 Euro CIP adica 10.440 Euro DDP sau sa vorbim de Skoda Fabia Junior, care pe langa ca e mai mica si ca nu are portbagajul loganului are ca dotari: Spoilere vopsite in culoarea caroseriei, cu banda protectoare neagra Lampi semnalizare laterale albe Faruri optice cu geam clar cu rama interioara neagra Volan cu 4 spite de 370 mm Jante 5 J x 14 din otel Tetiere fata/spate reglabile pe inaltime Portbagaj capitonat integral cu material textil Imobilizator electronic Airbag sofer (full size) Centuri de siguranta fata reglabile pe inaltime Centuri de siguranta spate in trei puncte Intrerupere carburant in caz de accidente Doua sisteme de ancorare "IZOFIX" pentru scaun copil A 3-a lampa de stop Stopuri de ceata Caroserie complet galvanizata Iluminare verde a instrumentelor de bord Iluminare habitaclu cu contacte pe usile din fata Luneta incalzita Buzunare in capitonajul usilor fata Spatiu de depozitare in consola centrala Reglare faruri de la sofer Aparatoare noroi sub aripi din plastic Roata de rezerva normala Inele de amarare in compartiment portbagaj Pregatire radio cu 4 difuzoare si antena rabatabila Semnal sonor pentru faruri aprinse Manere plafon si agatatoare haine in spate Oglinzi laterale reglabile din interior A 5-a usa capitonata integral Turometru cu ceas Numar sasiu la vedere adica cheala cheala cheala de tot ajunge la 7560 Euro CIP adica 9.138 Euro DDP pentru un motor de 55 CP!!!! Mai adaugi un abs, airbag pasager si un radio (banuiesc ca e casetofon) si ajungi in jur la 9800 euro DDP. Asta fara aer conditionat , fara jante aliaj , fara radiocd Punto e clar ca e mai scump, Clio Fidji la fel.. Domnilor, inainte de a vorbi ceva haideti sa ne documentam inainte |
#36
Posted 16 November 2005 - 16:06
ai mai uitat ceva : o scoda (fie si Fabia junior) te costa intretinerea de te indoaie. eu vreau o masina pe care peste 2-3 ani sa i-o las tatalui meu, sa o conduca pana la adanci batranete(sa nu aud faze la modul ca nu o sa tina atat de mult pt ca nu aveti de unde sa stiti si presupuneri nu ma intereseaza sa aud).
PS: Am vorbit aseara cu un prieten bun pe care nu l-am mai vazut de mult. Este unu dintre primi posesori de Logan dci (relatii mari la uzina). Mi-a zis ca e super multumit de ea si ca merita bani. Initial a vrut sa ia un Clio dar s-a razgandit pt ca ala ii venea mai greu decat loganul si la clio dadea mai mult. In schimb a zis ca faptul ca nu e varianta de varf il deranjeaza si ca vrea sa o schimbe. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users