Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Depanero.ro - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Dec 20 2023 14:11, Started by
viper666
, Oct 29 2014 12:06
·
0
#811
Posted 18 January 2018 - 00:23
19 - 15 zile calendaristice din ziua ridicarii produsului.
|
#812
Posted 25 January 2018 - 16:45
Sunt placut surprins de cei de la Depanero. Dupa 6 zile de la predarea in showroom-ul eMAG a 2 cafetiere defecte (una mai avea garantie 2 saptamani) mi-am recuperat banii
|
#813
Posted 02 February 2018 - 22:45
Quote Stimate client, Va informam ca situatia produsului dumneavoastra inregistrat in service Depanero cu fisa numarul *** a fost finalizata cu statusul: INLOCUIT LA CLIENT. Produsul defect e ireparabil si va fi inlocuit? |
#815
Posted 14 February 2018 - 15:19
Salut, Am trimis o boxa portabila la ei in service si dupa cateva zile am primit un mail
Va informam ca situatia produsului dumneavoastra inregistrat in service Depanero cu fisa numarul ****** a fost finalizata cu statusul: STORNARE LA CLIENT. Suma achitata pe produs a fost returnata in contul de client eMAG. Va rugam sa va exprimati opinia cu privire la modul in care doriti sa folositi soldul prin raspuns la acest email. Puteti sa folositi banii recuperati pentru a efectua o noua comanda apeland call center eMAG la 021 200.52.00 sau puteti opta sa primiti banii in contul bancar specificat de dumneavoastra. In cazul in care nu ati specificat un cont bancar, va rugam sa-l mentionati in raspunsul pe care il veti trimite catre noi. O zi excelenta! Echipa Depanero, partener de service. Nu inteleg unde pot vedea banii in contul de emag. Alta nedumerire, de ce nu s-a inlocuit produsul daca inca este pe stoc. Am incercat sa sun la ei de cateva ori si dupa 40 de min nu am mai avut rabdare sa stau "in asteptare". La email nu raspund. Ce ar trebui sa fac? |
#817
Posted 14 February 2018 - 15:32
Ma gandesc ca e treaba celor de la emag daca iti dau banii sau iti dau un produs la schimb. Ia legatura cu emag si vezi cum rezolva ei situatia ta.
|
#818
Posted 14 February 2018 - 15:32
Poate n-o fi fost cineva atent ca exista produsul in stoc la emag. Mie mi-au dat produs nou la ultima "interventie" (a se vedea experienta descrisa cu niste pagini in urma).
|
#819
Posted 14 February 2018 - 16:03
Am sunat si la emag si domnisoara/doamna de la call center mi-a spus ca cica nu mi-a inlocuit produsul deoarece nu este in stoc, dupa ce am avertizat-o ca produsul respectiv se afla pe site si este in stoc si a verificat si mi-a spus ca cica eu am achizitionat boxa de black friday si am luat-o la un pret mai mic decat este acum la vanzare si ar trebui sa mai dau diferenta ca sa o poata trimite. Am inceput sa fac un pic de scandal si dupa aia m-a pus in asteptare cateva minute sa rezolve situatia, ca intr-un final sa imi spuna ca a putut face o aliniere de preturi. Treaba este ca nu a fost vorba de ceva scump de ordinul miilor de lei ca sunt sigur ca nu mai vedeam produsul decat daca mai achitam diferenta. Asa ca rugati-va sa nu vi se strice produsele de black fridey.
|
#820
Posted 14 February 2018 - 16:23
Si-a incercat si ea norocul, sa vada daca e vreun fraier la celalalt capat al "firului". Evident ca nu are nici o relevanta cand a fost cumparat produsul initial si la ce pret. Dupa aceeasi logica, ar trebui sa ni se dea intotdeauna banii inapoi cand un produs stricat nu mai poate fi reparat, pt ca sigur va avea un alt pret la momentul constatarii in service. Si, in cazul in care pretul e mai mare la data constatarii defectului, ar trebui sa ne dea inapoi diferenta de pret.
Edited by MediumPlayer, 14 February 2018 - 16:24. |
|
#821
Posted 15 February 2018 - 09:35
MediumPlayer, on 14 februarie 2018 - 16:23, said:
Si, in cazul in care pretul e mai mare la data constatarii defectului,față de prețul de la data achiziționării ar trebui sa ne dea inapoi diferenta de pret. ORDONANŢĂ 9 /2016 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora : Art. 11. - (1) În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situaţiei în care măsura este imposibilă sau disproporţionată. Art. 13. - Consumatorul poate solicita o reducere corespunzătoare a preţului sau rezoluţiunea contractului în oricare dintre următoarele cazuri: a) dacă nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului; dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie într-o perioadă de timp rezonabilă; c) dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fără inconveniente semnificative pentru consumator. Art. 11 alin(4) : Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luânduse în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa de conformitate a produsului. Edited by bogdangelu, 15 February 2018 - 09:41. |
#822
Posted 15 February 2018 - 10:11
Da, asa e, am vrut sa zic mai mic, dar am gandit-o invers...
|
#823
Posted 22 February 2018 - 20:08
Buna seara.
Ma aflu si eu in postura de a reclama o situatie similara, cu un produs achizitionat de la Emag, de aproximativ 3 luni de zile. Am achizitionat un TV smart Sony Bravia KD 43XE7077 care a decedat la propriu nemaivrand sa se deschida sub nici o forma. Am facut sesizare la Emag de returnare asupra produsului, la care ei au pus la dispozitie firma de curierat sa il ridice, cu destinatia Depanero. Dupa o saptamana de asteptare primesc un telefon de la o domnisoara care imi confirma ca tv-ul este la ei in stadiul de reparatie, ca s-a descoperit defectul, fiind "HDMI explodat" si ca pentru reparatie trebuie schimbata placa care costa 700lei. Am ramas blocat de acest verdict deoarece tv-ul nu a fost folosit si nu a avut cablu conectat in acea mufa decat atunci cand l-am adus acasa si l-am testat sa vad ce poate. De atunci a stat fara cablu in mufa hdmi, si a functionat fara nici o problema, pana ce s-a intamplat decesul. Astazi, 22/02/2018 am primit si prin email o nota de constantare pe care v-o prezint in copy/paste: Domnule Balanescu Ioan Sebastian, in urma verificarilor efectuate la centrul de service autorizat, JustIT, s-a constatat ca produsul dumneavoastra Televizor Smart LED Sony Bravia, 108 cm, 43XE7077, 4K Ultra HD, cu SN: xxxx, achizitionat cu factura xxxxxxxxxxxxxx din data de 15 dec. 2017 si receptionat la Depanero cu fisa 3234596 din data de 13 feb. 2018, prezinta: ✓ Mufa HDMI explodata datorita unor socuri electrice sau electrostatice independente de producator. Va atasam fotografiile care argumenteaza constatarea. Aceasta situatie nu reprezinta o lipsa de conformitate, asa cum este ea prevazuta de lege si din pacate nici nu este vorba de un defect acoperit de certificatul de garantie. Acestea sunt motivele pentru care produsul dumneavoastra nu poate fi reparat gratuit. Remedierea este posibila doar in regim postgarantie, contra cost, pentru pretul de 700 lei (TVA inclus) si consta in inlocuire placa electronica. Ulterior reparatiei se va oferi garantie pe o perioada de 3 luni pentru manopera si piesele utilizate, garantia produsului fiind anulata. Pretul comunicat este valabil 24h. Va multumim, Echipa Depanero Data 22.02.2018 Intrebarea mea este: Ce pot sa fac in aceste conditii? Ce ma sfatuiti sa fac? Edited by BalanescuS, 22 February 2018 - 20:23. |
#826
Posted 23 February 2018 - 12:12
✓ Mufa HDMI explodata datorita unor socuri electrice sau electrostatice independente
de producator. Chiar nu am auzit de diagnosticul acesta pana acum...Sa speram ca vei rezolva cu ANPC... Imi poti trimite poza pe privat sa vad si eu despre ce este vorba? Stima... |
#827
Posted 23 February 2018 - 12:45
tare e si aia cu aceasta oferta e valabila 24 de ore
|
#828
Posted 23 February 2018 - 14:23
Pai sa puna presiune pe om sa nu aiba timp sa se documenteze sau sa verifice in alta parte...
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users