Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Depanero.ro - Pareri / Sugestii / Reclamatii

- - - - -
  • Please log in to reply
881 replies to this topic

#775
hack_attack_69

hack_attack_69

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 99
  • Înscris: 06.11.2017

View Postsergiu37, on 30 noiembrie 2017 - 18:24, said:

Momentan am făcut o sesizare la sesiză[email protected] Voi vedea ce va urma. Sper să nu se piardă multă vreme și nervi pentru persoanele implicate.

Predarea a fost făcută personal și problema aceea nu a fost menționată. Dar în poza trimisă de ei defecțiunea e prea evidentă să nu poată fi detectată la predare. Sper că ajută că acel buton defect nu a fost menționat în procesul de predare.

Iar cele 30 de zile erau garanție după reparație dacă eram de acord să-mi repare produsul contra cost. Deci iau produsul cu 461 cu 2 ani garanție, dar dacă-l vreau reparat trebuie să achit 527 și să am garanție doar 30 de zile...
Eu personal faceam plangere si la ANPC...Mai ales ca ai predat produsul la ei fara curierat...si ti-au facut o fisa de constatare(Produsul neavand butonul rupt). Neaparat posteaza problema  si pe FB la ei(durere mare). Se poate ca " Dorel" a receptionat spre remediere produsul tau si acum tu sa suporti consecintele...

#776
sergiu37

sergiu37

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 328
  • Înscris: 13.11.2006
Se poate ca acesta să fie pasul următor chiar dacă nu prea sunt activ pe facebook. Le ofer ocazia să-și reconsiderere poziția puțin. Nu vreau scandal public, dar dacă nu sigur o să iasă ceva scandal.

#777
danm158

danm158

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 09.07.2008
Doresc sa fac o sesizare catre ANPC; pe cine ar trebui sa reclam ? vanzatorul(Emag) sau service-ul(Depanero) ? Cei de la emag m-au informat telefonic ca nu pot trece peste decizia service-ului.

#778
hack_attack_69

hack_attack_69

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 99
  • Înscris: 06.11.2017

View Postdanm158, on 01 decembrie 2017 - 14:27, said:

Doresc sa fac o sesizare catre ANPC; pe cine ar trebui sa reclam ? vanzatorul(Emag) sau service-ul(Depanero) ? Cei de la emag m-au informat telefonic ca nu pot trece peste decizia service-ului.
Service-ul normal...daca imi aduc bine aminte tu aveai un telefon la care ti-au anulat garantia pt soc mecanic dar s-au oferit sa iti schimbe terminalul contara cost...sa completezi reclamatia corect si cu cat mai multe detalii...Normal primesti un raspuns in 30 de zile de la ANPC...Si in plus semnaleaza problema si pe fb (https://www.facebook.com/Depanero).
Tu stii cel mai bine in ce conditii ai folosit telefonul si in ce stare a fost cand l-ai predat...Din pacate recenziile despre Depanero sunt "negative"...Sper sa o rezolvi in favoarea ta pana la urma...

#779
bogdangelu

bogdangelu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,064
  • Înscris: 16.07.2007
hack_attack_69,nu mai da ,,Quote,,Posted Image daca raspunzi imediat la mesaj.
Ce spune REGULAMENT SI GHID DE UTILIZARE A FORUMULUI SOFTPEDIA
3. Recomandari.
d). daca fac un comentariu la un mesaj postat imediat anterior, sa nu mai foloseasca citarea integrala a acestuia, pentru a nu ingreuna citirea de catre ceilalti utilizatori a textului

danm158,pe cei de la depanero îi reclami la ANPC.
sergiu37,la fel,îi reclami la ANPC

Edited by bogdangelu, 01 December 2017 - 19:07.


#780
danm158

danm158

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 09.07.2008
Am facut sesizare catre ANPC, dar intre timp cei de la Depanero au expediat telefonul catre mine (nereparat, desigur). Cum ar trebui sa procedez in acest caz ? sa il refuz ?

#781
sergiu37

sergiu37

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 328
  • Înscris: 13.11.2006
În cele din urmă mie mi-au returnat banii cei de la emag.
Rămân la părerea că cei de la Depanero sunt incompetenți și din punct de vedere tehnic și al comunicării.
De acum încolo o să am grijă să verific dacă garanția e la Depanero și dacă e să nu mai cumpăr.

#782
danm158

danm158

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 09.07.2008
Si cazul meu s-a incheiat intr-un mod favorabil mie; in urma sesizarii facute catre ANPC, s-a revenit asupra deciziei si am primit negatie cu stornarea banilor.

#783
hack_attack_69

hack_attack_69

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 99
  • Înscris: 06.11.2017
damn 158...ma bucur ca ai reusit sa rezolvi pana la urma...Sunt curios cum la a doua verificare nu a mai fost vorba de soc mecanicPosted Image ce ti-au comunicat cei de la Depanero???Sau ai primit doar negatia fara alte explicatii...In mod normal trebuie sa primesti si raspuns de la ANCP cu ce nereguli au gasit...

sergiu 37 ai reusit sa rezolvi cu sesizări@depanero sau tot cu ANPC?

#784
sergiu37

sergiu37

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 328
  • Înscris: 13.11.2006
Am rezolvat cu emag. Am discutat cu un manager după ce a venit produsul înapoi în showroom, a văzut că defectul nu era prezent în procesul de predare și mi-a dat spus că îmi dă banii înapoi. Se pare că un angajat obișnuit nu poate să decidă asta și a trebuit să revin dimineața următoare.

Sesizari@depanero mi-a răspuns întrun final că au returnat banii în contul de client emag(nu știu ce au vrut să spună), dar eu îi primisem de la emag anterior cash așa că n-am mai insistat.

I-am reclamat pe depanero și la anpc înainte să primesc banii (vreo 10 zile după ce nu mi-au răspuns), apoi după ce am primit banii am vrut să retrag plângerea, dar se pare că nu există plângerea cu numărul acela deși am primit notificare pe mail cum că s-a înregistrat plângerea.

#785
danm158

danm158

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 09.07.2008

View Posthack_attack_69, on 21 decembrie 2017 - 18:06, said:

damn 158...ma bucur ca ai reusit sa rezolvi pana la urma...Sunt curios cum la a doua verificare nu a mai fost vorba de soc mecanicPosted Image ce ti-au comunicat cei de la Depanero???Sau ai primit doar negatia fara alte explicatii...In mod normal trebuie sa primesti si raspuns de la ANCP cu ce nereguli au gasit...


Nu mi-au oferit explicatii...am fost contactat cei de la depanero si mi-au comunicat ca producatorul a oferit negatie cu stornare si ca trebuie sa trimit terminalul inapoi, cu accesoriile originale( practic nici nu s-a efectuat a doua verificare :)) ). Cei de la ANPC nu m-au contactat.

#786
hack_attack_69

hack_attack_69

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 99
  • Înscris: 06.11.2017
danm 158...deci practic pe tine au vrut sa te "tepuiasca" cu niste banuti...sunt sigur ca negatia producatorului a existat de prima data...nici nu ma mir ca Depanero are recenzii negative...

#787
bogdangelu

bogdangelu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,064
  • Înscris: 16.07.2007

View Postsergiu37, on 11 decembrie 2017 - 10:57, said:

Rămân la părerea că cei de la Depanero sunt incompetenți și din punct de vedere tehnic și al comunicării.
Corect.Posted Image

View Postsergiu37, on 11 decembrie 2017 - 10:57, said:

De acum încolo o să am grijă să verific dacă garanția e la Depanero și dacă e să nu mai cumpăr.
Poți să te duci cu un produs și la alte service-uri agreate de producator,vezi Samsung > ESD Service

View Postdanm158, on 20 decembrie 2017 - 22:57, said:

Si cazul meu s-a incheiat intr-un mod favorabil mie; in urma sesizarii facute catre ANPC, s-a revenit asupra deciziei si am primit negatie cu stornarea banilor.
O bilă albă,printre multe alte negre pentru ANPC.

#788
visy199

visy199

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 317
  • Înscris: 22.08.2010
Salutare!
Am achizitionat in 2016 o consola Xbox One de Black Friday la pretul de 600 si cu un voucher de 150 la un pret de 450.
Toate bune pana cand controllerul a inceput sa faca niste figuri ramanand blocat, asa ca am decis sa-l trimit in garantie. Fiind la pachet cu consola a trebuit sa trimit pachetul complet.
Primesc raspuns de la cei de la Depanero ca acel controller nu mai poate fi reparat si sa contactez emag pentru a primi banii.
Contactez emag si aflu ca primesc banii pe tot produsul fara voucher adica 450 RON.
Bineinteles ca nu pot fi de acord, mai ales ca, consola nu avea nicio problema si fac sesizare la emag sa mi se returneze banii pentru un controller si consola... fara niciun raspuns bineinteles.
Contactez iar Depanero si cer sa mi se returneze produsul indiferent ca nu poate fi reparat controllerul si aflu ca nu pot sa-l mai primesc ca factura a fost stornata.
Am facut sesizare ANPC, sunt dispus sa renunt la serviciile Depanero de 2 bani doar sa-mi returneze consola, nu mi se pare corect sa primesc chiar mai putin decat am dat(voucherul de 150 nefiind luat in considerare), tinand cont ca produsul valoreaza mai mult si pe piata second hand.

S-a mai intalnit cineva cu o situatie similara?

Multumesc!

#789
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,805
  • Înscris: 10.12.2006
Asa e normal, sa primesti inapoi banii pe care i-ai platit.

De stornare nu stiu ce sa-ti zic, o sa se pronunte ANPC daca e ok sau nu.

#790
bogdangelu

bogdangelu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,064
  • Înscris: 16.07.2007

View Postvisy199, on 28 decembrie 2017 - 14:06, said:

Contactez emag si aflu ca primesc banii pe tot produsul fara voucher adica 450 RON.
Să înțeleg că vrei 650 lei pe un produs pe care l-ai cumpărat cu 450 lei???!!!

#791
visy199

visy199

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 317
  • Înscris: 22.08.2010

View Postbogdangelu, on 28 decembrie 2017 - 21:46, said:

Să înțeleg că vrei 650 lei pe un produs pe care l-ai cumpărat cu 450 lei???!!!
Nu, am avut un voucher de 150, deci ar trebui sa primesc si contravaloarea voucherului, 600 cat era cu tot cu voucher.

#792
bogdangelu

bogdangelu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,064
  • Înscris: 16.07.2007
Voucherul,nu l-ai folosit(utilizat)?!

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate