Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 

Depanero.ro - Pareri / Sugestii / Reclamatii

- - - - -
  • Please log in to reply
881 replies to this topic

#847
Rayker

Rayker

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 14.06.2014
Am citit cateva pagini aici pe forum despre depanero... nu prea ma incanta😂. Eu am luat un laptop de pe Pcgarage si vreau sa ii adaug niste ram si un sdd. Cei de la pcgarage au spus ca trebuie sa-l trimit la depanero pt a face acest lucru si sa raman cu garantia valabila. Imi este frica ca il trimit perfect functional si il primesc perfect defect:)).

#848
bogdangelu

bogdangelu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,064
  • Înscris: 16.07.2007
Ce model/firmă ? Caută un alt service ?

#849
stefcori

stefcori

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 86
  • Înscris: 05.06.2016
Si eu am combina frigorifica Hotpoint Ariston si a picat motorul a doua oara in 4 ani de la achiziționarea produsului. In 2015 Depanero s-a miscat exemplar, 2-3 zile cred. Acum au depasit termenul de 15 zile si le-am facut sesizare atat lor cat si Hotpoint.
Si le-am povestit si de alte 2 reparatii pe produse Hotpoint la care numarul de zile aferent reparațiilor a fost de 1 luna si 3 spatamani ca sa schimbe o usa de masina de spalat rufe si 1 luna pt inlocuirea unui timmer la cuptorul electric. Si nu vreau sa ma opresc aici in aceste conditii...

#850
capy2008

capy2008

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 131
  • Înscris: 13.06.2009
Sunt seriosi, totul a mers bine de fiecare data, inlocuire sau banii inapoi. Nu merge sa ii fentati daca produsul este stricat din vina dumneavoastra, prin mana lor trec mii de produse! Ca un minus este durata mare a termenului limita de reparatie care uneori este depasit daca sunt defecte mai greu de reparat care implica si transport piese din nu stiu ce tara. Depinde aici si ce va doriti ,produs "rapid reparat" sau bine reparat .

Edited by capy2008, 19 January 2019 - 15:23.


#851
khristy36

khristy36

    Sunt bestii care se plimba prea mult pe pamant

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,596
  • Înscris: 02.10.2010
Am un xiaomi note 5 trimis la ei ,cu microfon defect.Pe 13 l-am dus la emag si pe 17 apare reparatie in curs.Stie cineva urmatorul mesaj care este? Sa inteleg ca l-au reparat pe 17 si acum este in teste? Sperante sa-l primesc pana pe 26.

Edited by khristy36, 20 January 2019 - 19:39.


#852
bog4u

bog4u

    @Român

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,032
  • Înscris: 20.12.2007
Depanero sunt firma de call center nu de reparatii.

Am trimis in service un aspirator zelmer care nu mai pornea(garantie emag).
Depanero imi trimit fisa de reparatie de 372 lei, motor ars filtre....pe motiv ca am un filtru ciupit(utilizare necorespunzatoare)
Am refuzat reparatia si am solicitat sa mi se returneze produsul.
Soseste aspiratorul, il desfac, misc contactul putin si totul revine la normal. Motorul functioneaza perfect.
Sun la depanero si le explic evenimentul : ei spun sa trimit din nou aspiratorul in service sa refaca garantia.
Trimit toate actele la ANPC impreuna cu reclamatia si astept sa-i arda pentru neseriozitate.

#853
khristy36

khristy36

    Sunt bestii care se plimba prea mult pe pamant

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,596
  • Înscris: 02.10.2010
Update la mesajul de mai sus.Luni am primit acest mail
Produsul Dvs. inregistrat cu numarul de identificare 3588....a fost receptionat pentru remediere in centrul autorizat de service al producatorului/importatorului. 

Cu toate că știam că nu există nici un service autorizat Xiaomi in Romania.Vedem ce urmeaza

#854
mirel3003

mirel3003

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,965
  • Înscris: 04.10.2007

View Postkhristy36, on 22 ianuarie 2019 - 19:48, said:

Update la mesajul de mai sus.Luni am primit acest mail
Produsul Dvs. inregistrat cu numarul de identificare 3588....a fost receptionat pentru remediere in centrul autorizat de service al producatorului/importatorului.

Cu toate că știam că nu există nici un service autorizat Xiaomi in Romania.Vedem ce urmeaza
Eu am trimis un Robot Aspirator Xiaomi Roborock 2 si am primit acelas mesaj: "a fost receptionat pentru remediere in centrul autorizat de service al producatorului/importatorului"


Am gasit ceva foarte interesant despre ei:
https://lorenalupu.c...uieste-scolari/

Legislatia la zi pentru cei care vreti sa reclamati Depanero:


LEGE nr. 449 din 12 noiembrie 2003 privind vânzarea produselor si garanţiile asociate acestora - Republicare*)
Art. 11
(1) În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situaţiei în care măsura este imposibilă sau disproporţionată.
(la data 27-Dec-2008 Art. 11, alin. (1) din capitolul III modificat de Art. I, punctul 4. din Ordonanta urgenta 174/2008)
(4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul, după caz, a adus la cunoştinţa vânzătorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vânzătorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare.
(la data 02-Mar-2016 Art. 11, alin. (4) din capitolul III modificat de Art. I, punctul 5. din Ordonanta 9/2016 )
(5) În cazul reparării produsului, în acesta vor fi montate numai piese noi.
(la data 27-Dec-2008 Art. 11 din capitolul III completat de Art. I, punctul 5. din Ordonanta urgenta 174/2008 )
(6) Vânzătorul are aceleaşi obligaţii pentru produsul înlocuit ca şi pentru produsul vândut iniţial, dar în baza garanţiei legale de conformitate.
(la data 06-Jan-2019 Art. 11, alin. (6) din capitolul III modificat de Art. 1, punctul 1. din Legea 353/2018 )
Art. 23
(1) Constituie contravenţii următoarele fapte şi se sancţionează după cum urmează:
a) nerespectarea prevederilor art. 20 şi 21, cu amendă de la 1.000 lei la 2.000 lei;
b) nerespectarea prevederilor art. 9, 11 şi 19, cu amendă de la 5.000 lei la 25.000 lei.
(la data 27-Dec-2008 Art. 23, alin. (1), litera B. din capitolul VII modificat de Art. I, punctul 9. din Ordonanta urgenta 174/2008 )
(2) Constatarea contravenţiilor şi aplicarea sancţiunilor se fac de către reprezentanţii împuterniciţi ai Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor.

Edited by mirel3003, 14 February 2019 - 10:03.


#855
-koss-

-koss-

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,329
  • Înscris: 29.11.2017
Probabil la depanero nu mai fac fata cu servicul si de aceea externalizeaza unele produse catre alte serviceuri de reparatii acolo unde este cazul.

In general depanero este un service.. mie mi-au schimbat un potentiometru foarte naspa cu 7 potentiometre integrate la un sistem home cinema.. care era iesit din garantie.. (ca am dat eu cu el de pamant de a sarit de tot). Am vrut sa il schimb singur dar nu am gasit potentiometru ala pe niciun site nici macar prin China cand am cautat.. mama lui de potentiometru... curios ca depanero l-au avut in service si mi l-au schimbat.

Edited by -koss-, 14 February 2019 - 11:57.


#856
BeT3rD

BeT3rD

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 07.05.2019
Hai noroc...
Am si eu un laptop Lenovo Legion Y520 - 15IKBN si l-am trimis in garantie catre acesti "Depanero" prin intermediul "ALTEX Romania"
Chiar nici eu nu stiu ce sa cred din cele vazute aici...Unii au probleme, altii sunt multumiti...
Problema la laptop este cu placa video, mai exact nu mai ruleaza in parametrii optimi..mi s-ar parea o prostie sa mi se spuna ca trebuie sa platesc ceva atata timp cat produsul are cel mult 9 luni, in situatia in care l-am achizitonat cu garantie extinsa.
Sper sa fie totul in regula, am sa revin cu un edit!
[ https://imgur.com/a/qoW8gMt - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://i.imgur.com/HwjGHjL.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#857
romikatm

romikatm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,407
  • Înscris: 14.02.2008
Am avut o experienta f.placuta cu ei!
Am trimis un tv led Telefunken(cumparat de la eMag) aflat in garantie la reparat(sunet f.distorsionat, tv-ul pornea apoi intra singur in stand-by).
Am facut cererea de trimitere in service miercurea, joi am primit acceptul de la Depanero si s-a facut comanda pt. trimitere la firma de curierat, vineri am trimis tv-ul, luni l-au receptionat, marti l-au reparat(schimbat placa de baza si difuzoare) si l-au si trimis, miercuri l-am primit(Timisoara).
Deci operativitate si seriozitate!
Asta a fost strict cazul meu, nu stiu la altii cum a fost!

#858
razvan_3asy

razvan_3asy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 570
  • Înscris: 19.03.2008
Verific rma-ul si imi spune ca fisa nu exista, posibil ca inca nu au vizionat produsul?

#859
asanil

asanil

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 14.08.2007
Salut,

trimis telefon, de catre echipa Flanco la ei, de doua ori............. retur in acceasi stare...nefunctional.
a treia ora este cu noroc....parca asa se spune....

#860
mirel3003

mirel3003

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,965
  • Înscris: 04.10.2007
Eu am trimis 2 produse catre depanero anul acesta, si sunt destul de multumit de ei

Un aspirator Robot Xiaomi Roborock 2 - care dupa 16 zile nu au reusit sa il repare si i-am sunat sa le reamintesc ca termenul legal sa mi-l repare e 15 zile si in aceeas zi mi-au dat ca nu se poate repara si mi-au inapoiat banii

16 GB DDR 4 - una din placute nu mai functiona, in 10 zile am primit ca nu se pot repara si imediat mi-au dat si banii pe ei.

Am citit foarte multe pareri negative despre ei dar din fericire eu nu am avut probleme cu ei. Daca vreodata o sa am vre-o problema cu ei pana in panzele albe merg la ANPC sa mi-o rezolv. Nu ii las pentru nimic in lume mai ales la ce magari sunt cu unii clienti.

#861
valentinbunea

valentinbunea

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 12.11.2004
Niste nesimtiti cu totii!!!!!
Acum  3 ani am cumparat de la EMAG un HDD Purple WD  3TB pentru un DVR. Nu a functionat de la prima instalare, am crezut ca e de vina DVR-ul, am incercat si pe ddoua PC-URI dar nu a functionat(nu era detectat), am achizitionat un alt HDD Segate care a functionat si am tot zis ca am sa-l trimit la garantie. Nu am considerat o prioritate trimiterea HDD defect la garantie si asa au trecut aproape 3 ani fara 2 luni. Vazand ca se apropie  iesirea din garantie mi-am facut timp si m-am deplasat la Depanero cu HDD defect, tipul de la primmire a facut cateva foto, a specificat ca prezinta urme de utilizare si lovire....nu stiu de unde a tras aceasta concluzie...(am avut primul PC in 1993 adus din SUA si a  fost un Pentium 4) si de atunci am tot achizitionat divers PC si am tot facut UP GRADE si consider ca stiu sa manevrez un HDD car este o componenta sensibila!!!
Mi-au rupt o bucatica  din  mufa de pe HDD ca sa spuna ca a fost utilizare necorespunzatoare!!!!!!!!...cu toate ca el nu a functionat deloc. si nici vorba de asa ceva. Prostia mea a fost ca nu am facut poze inainte de al preda la Depanero...nu mi-am imaginat ca se pot injosi cu asemenea practici..sa rupa o bucatica din mufa ca sa refuze garantia!!!!!!
Nu e vorba de bani..ca deja il trecusem la pierderi....dar nu m-am gandit niciodata ca se va recurge la asemenea MOJICII ca sa zic asa.numai ca sa nu constate ca era defect de cand l-au trimis.

Mi-e sila de asemenea comercianti (si eu sunt un comerciant) si vad ca pentru profit recurg la niste practici ROMANESTI...ca sa-ti bage pumnul in gura stiind ca in cele mai multe cazuri nu vei actiona in instanta, acesti DERBEDEI NENOROCITI care isi permit sa trucheze aceste defectiuni ca sa nu iti rezolve defectul produsului.

Scuze pt greselile gramaticale dar sunt foarte dezgustat de acest service DEPANERO.

#862
Alexium2019

Alexium2019

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 12.04.2019
O intrebare am si eu: daca cei de la depanero se deplaseaza acasa la mine si se constata de ei ca produsul meu stricat nu face obiectul garantiei, voi plati eu deplasarea? Multumesc !

Edited by Alexium2019, 21 November 2019 - 14:09.


#863
vandemm

vandemm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 686
  • Înscris: 05.05.2009

 valentinbunea, on 30 octombrie 2019 - 18:46, said:

Niste nesimtiti cu totii!!!!!
Acum  3 ani am cumparat de la EMAG un HDD Purple WD  3TB pentru un DVR. Nu a functionat de la prima instalare, am crezut ca e de vina DVR-ul, am incercat si pe ddoua PC-URI dar nu a functionat(nu era detectat), am achizitionat un alt HDD Segate care a functionat si am tot zis ca am sa-l trimit la garantie. Nu am considerat o prioritate trimiterea HDD defect la garantie si asa au trecut aproape 3 ani fara 2 luni. Vazand ca se apropie  iesirea din garantie mi-am facut timp si m-am deplasat la Depanero cu HDD defect, tipul de la primmire a facut cateva foto, a specificat ca prezinta urme de utilizare si lovire....nu stiu de unde a tras aceasta concluzie...(am avut primul PC in 1993 adus din SUA si a  fost un Pentium 4) si de atunci am tot achizitionat divers PC si am tot facut UP GRADE si consider ca stiu sa manevrez un HDD car este o componenta sensibila!!!
Mi-au rupt o bucatica  din  mufa de pe HDD ca sa spuna ca a fost utilizare necorespunzatoare!!!!!!!!...cu toate ca el nu a functionat deloc. si nici vorba de asa ceva. Prostia mea a fost ca nu am facut poze inainte de al preda la Depanero...nu mi-am imaginat ca se pot injosi cu asemenea practici..sa rupa o bucatica din mufa ca sa refuze garantia!!!!!!
Nu e vorba de bani..ca deja il trecusem la pierderi....dar nu m-am gandit niciodata ca se va recurge la asemenea MOJICII ca sa zic asa.numai ca sa nu constate ca era defect de cand l-au trimis.

Mi-e sila de asemenea comercianti (si eu sunt un comerciant) si vad ca pentru profit recurg la niste practici ROMANESTI...ca sa-ti bage pumnul in gura stiind ca in cele mai multe cazuri nu vei actiona in instanta, acesti DERBEDEI NENOROCITI care isi permit sa trucheze aceste defectiuni ca sa nu iti rezolve defectul produsului.

Scuze pt greselile gramaticale dar sunt foarte dezgustat de acest service DEPANERO.

Pentru asa ceva e greseala sa nu fac reclmatie la ANPC. Iti vei luna banii inapoi, si asa banii a ualta valaore deja


Si ei merita amenda, am zeci de cazuri cu ei

#864
livio2009

livio2009

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 279
  • Înscris: 28.03.2009
Buna am trimis si eu un tv Wellington la Depanero era in garantie, aparuse pe ecran 2 dungi albe, după 2 saptamani mi-au trimis mesaj ca era apa in televizor și că s-a ars display-ul televizorului, acasă fiind montat pe perete, mi-au cerut 2300 Ron reparatia am să aștept să vină tv-ul acasă și mă duc mai departe că am dovada cum arăta tv-ul când l-am trimis, băiatul de call center emag  a zis ca ei nu pot face nimic și să mă duc unde vreau si sa fac reclamatie. Rusine Emag rusine Depanero pe viitor numai cumpăr de la Emag si nici de la alta firma care lucra cu Depanero

Edited by livio2009, 04 February 2020 - 10:04.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate