Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Cât de mulțumiți sunteți de telefonia mobilă de la Telekom România?
Last Updated: Apr 28 2019 08:15, Started by
RODigitalum-megafanro
, Sep 12 2014 16:56
·
0
#812
Posted 05 May 2017 - 16:19
Azi am finalizat activitatea si mi`am cerut vechiul numar .
Conform procedurilor cu angajatorul numarul meu a fost preluat de el urmind ca la incetarea raporturilor de serviciu sa`l reprimesc. Bineinteles asa a si fost, angajatorul a trecut numarul pe cartela. Pina aici totul este asa cum stiam, lucrarea stupida a aparut cind am cerut TKM sa trec acest numar pe abonament... Desi numarul este al meu din 2000, mi s`a transmis ca pentru a mi se face aceasta deosebita favoare trebuie sa astept 3 luni! La cererea mea sa discut cu un supervizor ... n`avem! Pe bune, dar parca`s batuti in cap! Deci super multumit! Grig Edited by Ion_Bumbu, 05 May 2017 - 16:25. |
#813
Posted 06 May 2017 - 11:15
Intre 6Mai,22:00-7Mai,22:00 desfasuram lucrari tehnice si activarea la cerere de optiuni, servicii, bonusuri poate fi afectata. Vei putea apela *135*COD REINCARCARE#, *134#(credit) si vei beneficia de tarife reduse: 0.02centi/MB trafic NATIONAL date, 2centi/min/sms NATIONAL, 0 centi/min/sms in Telekom.
Internet aproape gratuit 100MB cu 2 eurocenti. 1GB cu 20 eurocenti. Edited by andupustiu, 06 May 2017 - 11:18. |
#815
Posted 08 May 2017 - 22:21
Ion_Bumbu, on 05 mai 2017 - 16:19, said:
Azi am finalizat activitatea si mi`am cerut vechiul numar . Conform procedurilor cu angajatorul numarul meu a fost preluat de el urmind ca la incetarea raporturilor de serviciu sa`l reprimesc. Bineinteles asa a si fost, angajatorul a trecut numarul pe cartela. Pina aici totul este asa cum stiam, lucrarea stupida a aparut cind am cerut TKM sa trec acest numar pe abonament... Desi numarul este al meu din 2000, mi s`a transmis ca pentru a mi se face aceasta deosebita favoare trebuie sa astept 3 luni! La cererea mea sa discut cu un supervizor ... n`avem! Pe bune, dar parca`s batuti in cap! Deci super multumit! Grig |
#816
Posted 09 May 2017 - 17:31
Mai stau un pic si dupa aia plec la altii, asa au facut si ceilalti colegi aflati in situatia mea.
Dorinta mea era un pic subiectiva, cunos bine reteaua si stiu unde pot avea surprize de acoperire. |
#817
Posted 09 May 2017 - 18:11
@Ion_Bumbu, customer care-ul Telekom e un cosmar in cel mai bun caz. E foarte bine sa pleci la altii, dar ai grija ca altii astia sa nu fie Digi, pentru ca pici fix din lac in putz. Si ce putz.
|
#818
Posted 09 May 2017 - 19:12
Momentan nu`s hotarit, acoperirea o stiu binisor si la ceilalti, mai putin la Digi.
Nu ma trage ata sa plec, Cosmorom/Cosmote a fost reteaua in care am lucrat aproape 17ani. Grig |
#819
Posted 09 May 2017 - 21:09
slai, on 27 martie 2017 - 19:50, said:
Se da un abonament cosmote, 200 minute, 200 mega, ceva cu nume de marime de chiloți, in jur de 8 euro lunar. Nu a fost fidelizat niciodata, pur si simplu cand a expirat 2 ani a continut mai departe. Mai nou, de 2 luni, au scazut minutele la 100 lunar. Ca cica alea 200 erau 100 incluse si 100 bonus. Deci au dat 200 in timpul abonamentului, apoi inca aproape 2 ani au continuat asa, si acum au ajuns la concluzia ca e prea mult 200 minute la 8 euro. Astia's complet imbecili, in loc sa taca multumiti ca sta clientul in condițiile astea, fac si iures. Asa ca maine digi mai primeste o cerere de portare. |
#821
Posted 09 May 2017 - 21:27
Cererea de reziliere o iei de pe site-ul RDS și o trimiți le ei cu o copie după CI, SIM și o cerere pentru ce vrei tu să faci cu numărul acela.
|
#824
Posted 09 May 2017 - 21:36
attis21, on 09 mai 2017 - 21:12, said:
Terog frumos spune procedura pe acelasi mail am trimis inapoi cererea completata, copii dupa buletine, ultima factura. a doua zi a venit prin curier contractul si simul rcs, a treia zi s-a realizat portarea. |
#826
Posted 09 May 2017 - 21:56
Da, si eu am ramas surprins, mai ales ca am portat un abonament care era al altcuiva.
Nu zic, si helperul rds, si in magazinul rds mi-au spus ca nu se poate, decat daca mergem in magazin sa semnam, si eu, si titularul abonamentului telekom. Noroc cu forumul ca am aflat procedura. Edited by slai, 09 May 2017 - 21:57. |
#827
Posted 09 May 2017 - 22:38
Ce ii fac fratilor la al site? Ca si daca il arau, semanau si culegeau era gata pana azi, sa fim seriosi, eu cred ca Telekom a disparut...
Cum bine zice cousin Porky... that s all folks! [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/gBzJGckMYO4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#828
Posted 10 May 2017 - 08:31
La munca avem, din pacate si cu siguranta nu pentru mult timp, toate telefoanele de serviciu pe reteaua asta de carton Telekom, telefoane fara de care nu ne putem desfasura activitatea. Din dimineata asta nu mai e semnal si suntem nevoiti sa sunam clientii de pe cele personale ceea ce nu e deloc in regula, bineinteles celelalte retele functioneaza. Nu putem suna nici la customer care sa anuntam problema, la tel 0766121234 dupa ce alegi limba romana ramai in liniste, lasa impresia ca au inchis baraca, dar mai cert le-au picat antenele dupa doi stropi de ploaie. Dezastru firma asta.
LE: Nici macar sit-ul nu le functioneaza. Edited by ion-al-glanetasului, 10 May 2017 - 08:37. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users