Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
pareri ipad 6-2018- flip

Cum au aparut supermarketurile in...

Campanii mincinoase Carrefour

Tv toshiba defect
 touchscreen navigatie stricat

bonsai - de unde?

Resetare Bonus Malus

Unitatea optica DVD-rw absenta pe...
 Problema configurare Wireguard

Dozatoare de apa, cu alimentare d...

Intarziere aterizare avioane

Accident masina reparata pe CASCO
 Probleme Ginseng Microcarpa

Un sunet pronuntat la BMW e90 318i

Caut sugestii pentru achizitionar...

Acest LNB......
 

Cât de mulțumiți sunteți de telefonia mobilă de la Telekom România?

- - - - -
  • Please log in to reply
1125 replies to this topic

#811
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,197
  • Înscris: 18.04.2008
Eu mă refeream la altceva Posted Image

#812
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,644
  • Înscris: 31.01.2010
Azi am finalizat activitatea si mi`am cerut vechiul numar .
Conform procedurilor cu angajatorul numarul meu a fost preluat de el urmind
ca la incetarea raporturilor de serviciu sa`l reprimesc.
Bineinteles asa a si fost, angajatorul a trecut numarul pe cartela.
Pina aici totul este asa cum stiam, lucrarea stupida a aparut cind am
cerut TKM sa trec acest numar pe abonament...
Desi numarul este al meu din 2000, mi s`a transmis ca pentru a mi se face aceasta deosebita favoare
trebuie sa astept 3 luni!
La cererea mea sa discut cu un supervizor ... n`avem!
Pe bune, dar parca`s batuti in cap!
Deci super multumit!Posted Image Posted Image

Grig

Edited by Ion_Bumbu, 05 May 2017 - 16:25.


#813
andupustiu

andupustiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,581
  • Înscris: 26.06.2010
Intre 6Mai,22:00-7Mai,22:00 desfasuram lucrari tehnice si activarea la cerere de optiuni, servicii, bonusuri poate fi afectata. Vei putea apela *135*COD REINCARCARE#, *134#(credit) si vei beneficia de tarife reduse: 0.02centi/MB trafic NATIONAL date, 2centi/min/sms NATIONAL, 0 centi/min/sms in Telekom.

Internet aproape gratuit 100MB cu 2 eurocenti.
1GB cu 20 eurocenti.

Edited by andupustiu, 06 May 2017 - 11:18.


#814
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,197
  • Înscris: 18.04.2008
Nu îmi merg apelurile către Telekom fix  Posted Image

#815
serious1

serious1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 08.05.2017

 Ion_Bumbu, on 05 mai 2017 - 16:19, said:

Azi am finalizat activitatea si mi`am cerut vechiul numar .
Conform procedurilor cu angajatorul numarul meu a fost preluat de el urmind
ca la incetarea raporturilor de serviciu sa`l reprimesc.
Bineinteles asa a si fost, angajatorul a trecut numarul pe cartela.
Pina aici totul este asa cum stiam, lucrarea stupida a aparut cind am
cerut TKM sa trec acest numar pe abonament...
Desi numarul este al meu din 2000, mi s`a transmis ca pentru a mi se face aceasta deosebita favoare
trebuie sa astept 3 luni!
La cererea mea sa discut cu un supervizor ... n`avem!
Pe bune, dar parca`s batuti in cap!
Deci super multumit!Posted Image Posted Image

Grig
sesizeaza in scris, sunt obligati sa-ti raspunda, ai dovada de comunicare...nu se rezolva?  forward treaba mai departe...scurt.

#816
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,644
  • Înscris: 31.01.2010
Mai stau un pic si dupa aia plec la altii, asa au facut si ceilalti colegi aflati in situatia mea.
Dorinta mea era un pic subiectiva, cunos bine reteaua si stiu unde pot avea surprize de acoperire.

#817
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011
@Ion_Bumbu, customer care-ul Telekom e un cosmar in cel mai bun caz. E foarte bine sa pleci la altii, dar ai grija ca altii astia sa nu fie Digi, pentru ca pici fix din lac in putz. Si ce putz.

#818
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,644
  • Înscris: 31.01.2010
Momentan nu`s hotarit, acoperirea o stiu binisor si la ceilalti, mai putin la Digi.
Nu ma trage ata sa plec, Cosmorom/Cosmote a fost reteaua in care am lucrat aproape 17ani.

Grig

#819
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,890
  • Înscris: 25.01.2007

 slai, on 27 martie 2017 - 19:50, said:

Se da un abonament cosmote, 200 minute, 200 mega, ceva cu nume de marime de chiloți, in jur de 8 euro lunar. Nu a fost fidelizat niciodata, pur si simplu cand a expirat 2 ani a continut mai departe. Mai nou, de 2 luni, au scazut minutele la 100 lunar. Ca cica alea 200 erau 100 incluse si 100 bonus. Deci au dat 200 in timpul abonamentului, apoi inca aproape 2 ani au continuat asa, si acum au ajuns la concluzia ca e prea mult 200 minute la 8 euro. Astia's complet imbecili, in loc sa taca multumiti ca sta clientul in condițiile astea, fac si iures. Asa ca maine digi mai primeste o cerere de portare.
Totul ok, portarea realizata fara probleme, nici nu a trebuit sa ajung la vreun sediu rds, totul s-a desfășurat pe mail.

#820
attis21

attis21

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 832
  • Înscris: 01.12.2014
Terog frumos spune procedura

#821
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,197
  • Înscris: 18.04.2008
Cererea de reziliere o iei de pe site-ul RDS și o trimiți le ei cu o copie după CI, SIM și o cerere pentru ce vrei tu să faci cu numărul acela.

#822
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
Cererea de portare vrei sa spui.

#823
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,197
  • Înscris: 18.04.2008
Da, de portare.
:lol:

#824
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,890
  • Înscris: 25.01.2007

 attis21, on 09 mai 2017 - 21:12, said:

Terog frumos spune procedura
comandat abonament pe site rcs, cand au sunat am zis ca vreau portare, mi-au trimis pe mail cererea de portare.
pe acelasi mail am trimis inapoi cererea completata, copii dupa buletine, ultima factura.
a doua zi a venit prin curier contractul si simul rcs, a treia zi s-a realizat portarea.

#825
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
Nu credeam ca RCS e in stare de asa ceva...

#826
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,890
  • Înscris: 25.01.2007
Da, si eu am ramas surprins, mai ales ca am portat  un abonament care era al altcuiva.
Nu zic, si helperul rds, si in magazinul rds mi-au spus ca nu se poate, decat daca mergem in magazin sa semnam, si eu, si titularul abonamentului telekom. Noroc cu forumul ca am aflat procedura.

Edited by slai, 09 May 2017 - 21:57.


#827
xperia_ray

xperia_ray

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,106
  • Înscris: 13.01.2013
Ce ii fac fratilor la al site? Ca si daca il arau, semanau si culegeau era gata pana azi, sa fim seriosi, eu cred ca Telekom a disparut...
Cum bine zice cousin Porky... that s all folks!

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/gBzJGckMYO4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#828
ion-al-glanetasului

ion-al-glanetasului

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 84
  • Înscris: 13.06.2013
La munca avem, din pacate si cu siguranta nu pentru mult timp, toate telefoanele de serviciu pe reteaua asta de carton Telekom, telefoane fara de care nu ne putem desfasura activitatea. Din dimineata asta nu mai e semnal si suntem nevoiti sa sunam clientii de pe cele personale ceea ce nu e deloc in regula, bineinteles celelalte retele functioneaza. Nu putem suna nici la customer care sa anuntam problema, la tel 0766121234 dupa ce alegi limba romana ramai in liniste, lasa impresia ca au inchis baraca, dar mai cert le-au picat antenele dupa doi stropi de ploaie. Dezastru firma asta.

LE: Nici macar sit-ul nu le functioneaza.

Edited by ion-al-glanetasului, 10 May 2017 - 08:37.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate