Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)
 

Cât de mulțumiți sunteți de telefonia mobilă de la Telekom România?

- - - - -
  • Please log in to reply
1125 replies to this topic

#1117
galsven

galsven

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 207
  • Înscris: 11.12.2007

View Postandrei_david7, on 31 ianuarie 2019 - 15:22, said:

Salut!
M-am portat la telekom pe cartela prepay anul trecut pt internet nelimitat la 5€ și m-am trezit cu 2 facturi. După ce am văzut prima factura (in valoare de 2,14 lei doar pentru "factura pe suport de hârtie"), am sunat la call center și mi au spus sa nu o plătesc, fiindcă ar fi o eroare. Am primit și o a doua factura, m am dus la un magazin telekom și i am întrebat ce e cu ea și mi au zis ca dupa portare trebuia sa plătesc 5 lei pt cartela.

Îmi puteți spune despre ce este vorba mai exact? Când m am portat nu am fost informat ca ar trebui sa plătesc 5 lei pentru cartela.

Am mai fost odată portat în telekom acum câțiva ani, după care am trecut la Vodafone și acum din nou la telekom.



Salut!

Situația asta se datorează faptului că pentru a depune o cerere de portare, chiar și la cartelă, (adică pentru a putea fi înregistrată în sistem acea cerere), trebuie să ți se deschidă cod de client și cod de facturare de Telekom Mobile în CRM-ul lor Hercules. Așa e sistemul Telekom. Nu se poate depune cererea de portare altfel. Apoi tu primești un cod de client și încă un sub cod, denumit cod de facturare de forma R.... unde R=9 pt mobil și R=4 pt fix. Pe acel cod de facturare care nu are atașat nici un serviciu, ți se va înregistra o cerere de portare prepaid.
Toată greșeala este că trebuie să fie bifată factura electronică, deoarece având cod de facturare, chiar ȘI FĂRĂ SERVICII, asta implică automat emiterea unei facturi lunare la data de facturare, cu valoare facturată 0. Dacă e electronică nu e nicio problemă. Dacă e bifată factura prin poștă, atunci vine factura acasă cu cost de servicii inexistente egal cu 0, dar cu cost de 2,5 lei de expediție. Și de acolo datoriile. Dar nu e eroare tehnică. E doar necunoaștere de folosire a sistemului IT.

Diferența față de alte rețele este că la Telekom trebuie să ai un cod de client peste care se depune cererea de portare, deci aceasta se află înregistrată PE UN COD DE CLIENT, în subordinea acelui cod de client ca să zic așa. Nu se poate înregistra cererea altfel fără a avea ID de client. Evident acel ID de client rămâne gol, fără servicii și doar cu cererea trecută.
La alte rețele, în speță Vodafone, cererea de portare se înregistrează în EPOS, deci nu în CRM-ul de gestionare cod client și sub-serviciile atașate unui ID de client. Deci nu se deschide cod de client, cererea se înregistrează separat.

Tot încerc să aflu cum este la RDS iar angajații lor sunt deosebit de nesimțiți și aroganți și plini de superioritate. Dar am dedus că la ei cererea de portare se înregistrează separat de codul de client, dar tot în CRM dar nu pe un ID de client, iar apoi după ce portarea e finalizată se activează numărul de telefon pe acel ID de client.
Asta mă enervează la culme la ei, că cei de la RDS cu toată bunătatea lor falsă, când îi întrebi ceva despre funcționalitățile tehnice ale sistemului IT, respectiv cum funcționează practic activarea și gestionarea clienților în mizeria lor de CRM numită RDSDB (DB4) imediat devin deosebit de isterici și foarte, dar foarte plini de superioritate că "vai că întrebați chestii confidențiale iar pe un client ar trebui să-l intereseze furnizarea serviciului nu modul în care el este provizionat sau cum funcționează la noi în baza de date". Auzi la ei!
Atât știu șefii din RDS să-i instruiască. De parcă ar fura cineva datele din baza de date, la care oricum în interfața aceea te poți conecta doar din punctele lor de prezență.
Dar rigiditatea față de client și modul de tratare a clienților și cum îi consideră, mă face să folosesc Telekom în continuare, și nu mă interesează că e ADSL de 20 Mbps. Prefer acesta oricând și amabilitatea angajaților din Telekom decât FTTH-ul de Digi de 1000 Mbps la jumătate de preț la pachet cu nesimțirea și superiozitatea cu care RDS tratează clienții atunci când calci angajații lor pe coadă și îi întrebi "INFORMAȚII INTERNE" cică, chiar dacă Digi e mult mai calitativ pe internetul fix. Nici la bancă nu comentează nimeni dacă tragi cu ochiul pe monitoarele lor să vezi aplicația CRM în care ți se gestionează codul de client de la bancă, în subordinea căruia ai atașate contul bancar curent, de economii, creditele, etc. Doar la ăștia din telecomunicații există paranoia.

Și ca să nu fiu off-topic, sunt foarte mulțumit de Telekom ca și rețea, deoarece pe mine nu mă interesează așa tare calitatea serviciului comparând cu alții, ci funcționalitățile, informațiile de care am nevoie și serviciile de REȚEA care sunt disponibile doar la Telekom precum notificarea aceea de pe ecran care te informează la orice apel efectuat de tine că REDIRECȚIONĂRILE CONDIȚIONATE sunt active. Notificare pe care RDS a dezactivat-o anul trecut și multe alte servicii de restricționări apeluri și mesaje disponibile doar la Telekom. Precum consider că Telekom are un sistem IT de o grămadă de ori mai orientat înspre client și nu înspre spionarea clienților și ținerea lor în istoric precum fac alții.
La telekom dacă reziliezi un contract, în 6 luni de zile dispari din orice bază de date că ai avut pe codul de client acel număr de telefon reziliat. Da, codul de client rămâne în sistem și se poate șterge la cerere, dar dacă nu-l ștergi partea bună este că rămâne GOL și fără a figura în sistem că a avut un anumit număr de telefon cândva. La fel, la căutarea după un anumit număr de telefon reziliat în CRM-ul Telekom, acesta figurează pentru câteva luni cărui ID de client i-a aparținut.

La RDS figurează pe viață și dacă se caută în sistem pe baza unui număr de telefon se găsește imediat toate ID-urile de client (codurile de client) cărora le-au fost alocat cândva acel număr de telefon. Oare ANSPDC ce spune de asta? Cred că ar merita o sesizare pentru prelucrarea abuzivă a datelor personale. Ar trebui prelucrate doar cât e termenul legal și nu ulterior iar companiile să nu-și mai poată face propria lege cu privire la datele personale. Să-și prelucreze ce vrea altceva dacă n-au ce face.
Nu e o problemă că rămâi cu datele tale înregistrate în sistem după reziliere dar doar cu un anume cod de client ci problema este că figurează pe acel cod de client toate serviciile și numerele pe care le-ai avut cândva, ceea ce nu e normal. Precum figurează și invers dacă cauți un număr de telefon, rezultă la căutare toate codurile de client pe care a fost activ acel număr. La telekom dispare și rămâne un cod de client doar.

De reținut că numărul de telefon mobil, MSISDN-ul, precum și numărul de fix sunt doar identificatori pentru găsirea codului de client cărora sunt sau au fost atașate. Este ca și cum ai căuta după adresă, CNP, după nume, etc. La toate rezultatul de căutare duce înspre un singur lucru, CODUL DE CLIENT, deoarece pe codul de client sunt trecute acestea de mai sus. La fel e și la bancă, etc.


Deci, David, dacă dorești ștergerea din baza de date a Telekom a codului de client care ți-a rămas, trimite un e-mail la [email protected] cu această mențiune. Dacă ei nu ți-au închis încă codul de client, oricum lună de lună ți se vor emite facturi electronice cu cost 0 pe care doar în sistem le vei vedea. Poți verifica dacă ți-au închis codul de client sunând la 1234 dar la abonamente nu la departamentul de cartele și ceri identificarea după CNP menționând că nu mai ai numărul de telefon activ, adică așa să zici către ei. Sau suni la 0800800800 apel gratuit, apeși 1 română, apoi nu sunt client 2. Apoi magenta one și apoi intrare în legătura cu cineva de la telefonie mobilă.

Edited by galsven, 02 February 2019 - 16:30.


#1118
Vlad_22

Vlad_22

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,002
  • Înscris: 16.07.2015

View Postgalsven, on 02 februarie 2019 - 16:25, said:





Salut!

Situația asta se datorează faptului că pentru a depune o cerere de portare, chiar și la cartelă, (adică pentru a putea fi Ă®nregistrată Ă®n sistem acea cerere), trebuie să ți se deschidă cod de client și cod de facturare de Telekom Mobile Ă®n CRM-ul lor Hercules. Așa e sistemul Telekom. Nu se poate depune cererea de portare altfel. Apoi tu primești un cod de client și Ă®ncă un sub cod, denumit cod de facturare de forma R.... unde R=9 pt mobil și R=4 pt fix. Pe acel cod de facturare care nu are atașat nici un serviciu, ți se va Ă®nregistra o cerere de portare prepaid.
Toată greșeala este că trebuie să fie bifată factura electronică, deoarece având cod de facturare, chiar ȘI FĂRĂ SERVICII, asta implică automat emiterea unei facturi lunare la data de facturare, cu valoare facturată 0. Dacă e electronică nu e nicio problemă. Dacă e bifată factura prin poștă, atunci vine factura acasă cu cost de servicii inexistente egal cu 0, dar cu cost de 2,5 lei de expediție. Și de acolo datoriile. Dar nu e eroare tehnică. E doar necunoaștere de folosire a sistemului IT.

Diferența față de alte rețele este că la Telekom trebuie să ai un cod de client peste care se depune cererea de portare, deci aceasta se află Ă®nregistrată PE UN COD DE CLIENT, Ă®n subordinea acelui cod de client ca să zic așa. Nu se poate Ă®nregistra cererea altfel fără a avea ID de client. Evident acel ID de client rămâne gol, fără servicii și doar cu cererea trecută.
La alte rețele, Ă®n speță Vodafone, cererea de portare se Ă®nregistrează Ă®n EPOS, deci nu Ă®n CRM-ul de gestionare cod client și sub-serviciile atașate unui ID de client. Deci nu se deschide cod de client, cererea se Ă®nregistrează separat.

Tot Ă®ncerc să aflu cum este la RDS iar angajații lor sunt deosebit de nesimțiți și aroganți și plini de superioritate. Dar am dedus că la ei cererea de portare se Ă®nregistrează separat de codul de client, dar tot Ă®n CRM dar nu pe un ID de client, iar apoi după ce portarea e finalizată se activează numărul de telefon pe acel ID de client.
Asta mă enervează la culme la ei, că cei de la RDS cu toată bunătatea lor falsă, când Ă®i Ă®ntrebi ceva despre funcționalitățile tehnice ale sistemului IT, respectiv cum funcționează practic activarea și gestionarea clienților Ă®n mizeria lor de CRM numită RDSDB (DB4) imediat devin deosebit de isterici și foarte, dar foarte plini de superioritate că "vai că Ă®ntrebați chestii confidențiale iar pe un client ar trebui să-l intereseze furnizarea serviciului nu modul Ă®n care el este provizionat sau cum funcționează la noi Ă®n baza de date". Auzi la ei!
Atât știu șefii din RDS să-i instruiască. De parcă ar fura cineva datele din baza de date, la care oricum Ă®n interfața aceea te poți conecta doar din punctele lor de prezență.
Dar rigiditatea față de client și modul de tratare a clienților și cum Ă®i consideră, mă face să folosesc Telekom Ă®n continuare, și nu mă interesează că e ADSL de 20 Mbps. Prefer acesta oricând și amabilitatea angajaților din Telekom decât FTTH-ul de Digi de 1000 Mbps la jumătate de preț la pachet cu nesimțirea și superiozitatea cu care RDS tratează clienții atunci când calci angajații lor pe coadă și Ă®i Ă®ntrebi "INFORMAȚII INTERNE" cică, chiar dacă Digi e mult mai calitativ pe internetul fix. Nici la bancă nu comentează nimeni dacă tragi cu ochiul pe monitoarele lor să vezi aplicația CRM Ă®n care ți se gestionează codul de client de la bancă, Ă®n subordinea căruia ai atașate contul bancar curent, de economii, creditele, etc. Doar la ăștia din telecomunicații există paranoia.

Și ca să nu fiu off-topic, sunt foarte mulțumit de Telekom ca și rețea, deoarece pe mine nu mă interesează așa tare calitatea serviciului comparând cu alții, ci funcționalitățile, informațiile de care am nevoie și serviciile de REȚEA care sunt disponibile doar la Telekom precum notificarea aceea de pe ecran care te informează la orice apel efectuat de tine că REDIRECȚIONĂRILE CONDIȚIONATE sunt active. Notificare pe care RDS a dezactivat-o anul trecut și multe alte servicii de restricționări apeluri și mesaje disponibile doar la Telekom. Precum consider că Telekom are un sistem IT de o grămadă de ori mai orientat Ă®nspre client și nu Ă®nspre spionarea clienților și ținerea lor Ă®n istoric precum fac alții.
La telekom dacă reziliezi un contract, Ă®n 6 luni de zile dispari din orice bază de date că ai avut pe codul de client acel număr de telefon reziliat. Da, codul de client rămâne Ă®n sistem și se poate șterge la cerere, dar dacă nu-l ștergi partea bună este că rămâne GOL și fără a figura Ă®n sistem că a avut un anumit număr de telefon cândva. La fel, la căutarea după un anumit număr de telefon reziliat Ă®n CRM-ul Telekom, acesta figurează pentru câteva luni cărui ID de client i-a aparținut.

La RDS figurează pe viață și dacă se caută Ă®n sistem pe baza unui număr de telefon se găsește imediat toate ID-urile de client (codurile de client) cărora le-au fost alocat cândva acel număr de telefon. Oare ANSPDC ce spune de asta? Cred că ar merita o sesizare pentru prelucrarea abuzivă a datelor personale. Ar trebui prelucrate doar cât e termenul legal și nu ulterior iar companiile să nu-și mai poată face propria lege cu privire la datele personale. Să-și prelucreze ce vrea altceva dacă n-au ce face.
Nu e o problemă că rămâi cu datele tale Ă®nregistrate Ă®n sistem după reziliere dar doar cu un anume cod de client ci problema este că figurează pe acel cod de client toate serviciile și numerele pe care le-ai avut cândva, ceea ce nu e normal. Precum figurează și invers dacă cauți un număr de telefon, rezultă la căutare toate codurile de client pe care a fost activ acel număr. La telekom dispare și rămâne un cod de client doar.

De reținut că numărul de telefon mobil, MSISDN-ul, precum și numărul de fix sunt doar identificatori pentru găsirea codului de client cărora sunt sau au fost atașate. Este ca și cum ai căuta după adresă, CNP, după nume, etc. La toate rezultatul de căutare duce Ă®nspre un singur lucru, CODUL DE CLIENT, deoarece pe codul de client sunt trecute acestea de mai sus. La fel e și la bancă, etc.


Deci, David, dacă dorești ștergerea din baza de date a Telekom a codului de client care ți-a rămas, trimite un e-mail la [email protected] cu această mențiune. Dacă ei nu ți-au Ă®nchis Ă®ncă codul de client, oricum lună de lună ți se vor emite facturi electronice cu cost 0 pe care doar Ă®n sistem le vei vedea. Poți verifica dacă ți-au Ă®nchis codul de client sunând la 1234 dar la abonamente nu la departamentul de cartele și ceri identificarea după CNP menționând că nu mai ai numărul de telefon activ, adică așa să zici către ei. Sau suni la 0800800800 apel gratuit, apeși 1 română, apoi nu sunt client 2. Apoi magenta one și apoi intrare Ă®n legătura cu cineva de la telefonie mobilă.
Aoleu,da ii mai ridici mult in slăvi? Telekom-ul are cel mai prost serviciu pt clienți dintre toți operatorii din Romania. Observ că ești și pornit să critici Digi.Daca tu ai avut probleme cu ei,nu înseamnă că nu le da clasă celor de la Telekom,la orice ora,la capitolul internet fix și nici la mobil nu mai au mult.

Edited by Vlad_22, 03 February 2019 - 10:52.


#1119
emanu900

emanu900

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,356
  • Înscris: 03.04.2004
Vlad, nu mai cita tot postul anterior, ocupa enorm de mult, e si o regula pe tema asta.
Dpdv tehnic colegul nostru critica Digi nu dpdv al calitatii retelei ci al unor servicii de retea care au fost scoase.
In ceea ce priveste CRM-urile daca asta e politica RDS de retinere a datelor e trist, totusi am un feeling ca ei au o relatie mai 'special' cu unele structuri ale statului si beneficiaza de o anumita protectie la cateva capitole (cam de cand un fost prim minstru a ajuns sef la autoritate).

Edited by emanu900, 03 February 2019 - 11:27.


#1120
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,825
  • Înscris: 10.12.2006
Mai aveti careva probleme cu trimiterea sms-urilor? Mi s-a intamplat chiar sa-mi ia banii de pe cartela si sms-ul sa nu fie trimis. Dar in general doar da eroare si trebuie sa incerci din nou pana merge.

#1121
heinz

heinz

    Cheers!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,586
  • Înscris: 11.02.2016
E de la android, nu e de la operator.
Am patit-o și eu, și la Digi și la Telekom

#1122
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,825
  • Înscris: 10.12.2006
Am incercat azi de pe vreo trei telefoane, inclusiv nokia 108 care nu are android.

#1123
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Foarte mare nerușinarea celor de la Telekom care cer 1 euro/luna ca sa vezi meciuri de liga 1!  Nu îmi dau seama daca aceasta taxa e una de disperare financiara a companiei sau o simpla metoda sa "jupuiasca" pe unii de niste bani. Că oricum, 1 euro sunt doua beri proaste pierdute la meci. Deci mare brânză că mai da fraierul 5 lei/luna...

#1124
Vlad_22

Vlad_22

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,002
  • Înscris: 16.07.2015

View PostLauCalin, on 09 martie 2019 - 22:16, said:

Foarte mare nerușinarea celor de la Telekom care cer 1 euro/luna ca sa vezi meciuri de liga 1!  Nu îmi dau seama daca aceasta taxa e una de disperare financiara a companiei sau o simpla metoda sa "jupuiasca" pe unii de niste bani. Că oricum, 1 euro sunt doua beri proaste pierdute la meci. Deci mare brânză că mai da fraierul 5 lei/luna...
Ce sa vezi la Liga 1?Zici că-i mare pierdere.

Edited by Vlad_22, 18 March 2019 - 21:20.


#1125
daniel28

daniel28

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,192
  • Înscris: 07.08.2003
Foarte mulțumit.

#1126
dragosh82

dragosh82

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 658
  • Înscris: 18.12.2004
Mai nou, daca esti in roaming si perioada de valabilitate e expirata, nu mai poti primi SMS-uri, iar numarul este raportat la facebook ca fiind inactiv. Roam like @ home ...

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate