Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cât de mulțumiți sunteți de telefonia mobilă de la Telekom România?
Last Updated: Apr 28 2019 08:15, Started by
RODigitalum-megafanro
, Sep 12 2014 16:56
·
0
#1099
Posted 31 August 2018 - 14:31
Si a facut cont de cateva zile are 3 mesaje face publicitate etc..
Ar merita un report. Sau mai multe... |
#1100
Posted 31 August 2018 - 21:19
Avertizat. Daca mai posteaza chestii de genul va rog raport, ne paraseste rapid. Multumesc
|
#1102
Posted 11 September 2018 - 20:33
Salut! Am o problema, poate are cineva o rezolvare. Am 3 abonamente pe firma, prelungite acum cu oferta aceea de 5 euro libera de contract. Problema este urmatoarea: Inainte aveam 200 de minute international pe mobil. Reprezentantul care se ocupa de firma I-a zis mamei(cu ea a vorbit), ca o sa aiba nelimitat tot(inclusiv international mobil). Binenteles ca nu a fost asa, m-am trezit dupa prima luna cu 60 de euro cost suplimentar, iar reprezentantul care se ocupa de noi nu mai raspunde la telefon..Si la 1234 imi zic sa vorbesc cu reprezentantul. Ce pot face sa rezolv problema? Si in plus de asta pe langa cele 3 abonamente am mai facut cerere de portare pentru un al 4-lea, binenteles ca portarea nu s-a facut, am primit un abonament cu un numar "temporar" pana cand se va face portarea. Au trecut aproape 2 luni de la cererea de portare si inca nu s-a facut. In acest timp a trebuit sa platesc abonamentul la cealalta retea, dar si abonamentul "temporar" pana se face portarea..Ce sfaturi imi dati? Multumesc!
|
#1104
Posted 24 December 2018 - 19:19
Sunt probleme astăzi la reîncărcările Telekom , zice câteodată acest număr nu poate fi reîncărcat.Si in MyAccount face figuri , nu afișează mereu informațiile din cont.
|
#1105
Posted 22 January 2019 - 11:42
Azi mi-au facut portarea dar 1234 indisponibil,am incercat sa adaug numarul portat in contul online dar nu primesc sms de confirmare..internetul merge bine,pot suna...
|
#1106
Posted 22 January 2019 - 14:28
Mai stai 24h si se rezolva cu toate, din prima clipa dupa portare mai sunt cateva detalii de activat/optimizat.
|
#1107
Posted 23 January 2019 - 21:37
#1110
Posted 27 January 2019 - 23:02
Mă bate gândul să scap de mizeria de Vodafone
Edited by DieselCRDI, 27 January 2019 - 23:04. |
#1111
Posted 27 January 2019 - 23:15
Pai și digi? Nu erau ei rețeaua perfecta pentru tine?
Îți cumperi o cartela prepaid de la ei și testezi rețeaua. S-ar putea sa ai o surpriza plăcută Edited by heinz, 27 January 2019 - 23:18. |
#1112
Posted 27 January 2019 - 23:21
Întotdeauna am și un backup.
Digi e numărul principal. Așa și în producție ai live, backup și disaster recovery! Oricum o să testez cu o cartelă dar voiam să aflu și alte păreri. Până în August am timp să testez! |
#1113
Posted 31 January 2019 - 15:22
Salut!
M-am portat la telekom pe cartela prepay anul trecut pt internet nelimitat la 5€ și m-am trezit cu 2 facturi. După ce am văzut prima factura (in valoare de 2,14 lei doar pentru "factura pe suport de hârtie"), am sunat la call center și mi au spus sa nu o plătesc, fiindcă ar fi o eroare. Am primit și o a doua factura, m am dus la un magazin telekom și i am întrebat ce e cu ea și mi au zis ca dupa portare trebuia sa plătesc 5 lei pt cartela. Îmi puteți spune despre ce este vorba mai exact? Când m am portat nu am fost informat ca ar trebui sa plătesc 5 lei pentru cartela. Am mai fost odată portat în telekom acum câțiva ani, după care am trecut la Vodafone și acum din nou la telekom. Attached Files |
|
#1114
Posted 31 January 2019 - 15:29
Factura in plic se taxeaza lunar, daca nu vrei s-o platesti activeaza-ti factura electronica pe mail, din MyAccount. Asa e la toti furnizorii.
|
#1115
Posted 31 January 2019 - 17:58
La Vodafone cât am fost nu am primit nicio factura în plus în afara de cele pentru reîncărcări
Edited by andrei_david7, 31 January 2019 - 17:59. |
#1116
Posted 01 February 2019 - 17:55
Vad ca s-a rezolvat situația mea de la sine..🤔🤔
Attached FilesEdited by andrei_david7, 01 February 2019 - 17:56. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users