Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Cât de mulțumiți sunteți de telefonia mobilă de la Telekom România?
Last Updated: Apr 28 2019 08:15, Started by
RODigitalum-megafanro
, Sep 12 2014 16:56
·
0
#831
Posted 10 May 2017 - 14:00
KyKyKyKy, on 10 mai 2017 - 09:32, said:
Mergi și fă-le scandal că vă sabotează afacerea! Cred că se sabotează singuri, că nici acum nu avem serviciul funcțional. Nu e afacerea mea, prin urmare nu e treaba mea să le fac scandal. Cei responsabili vor porta întreaga flotă, câteva zeci de numere. Edited by ion-al-glanetasului, 10 May 2017 - 14:09. |
#832
Posted 10 May 2017 - 16:51
Azi m-am hotarat si eu sa revin la prima mea retea (pe vremuri am avut Cosmorom) si am achizitionat o cartela Telekom ca vazusem reclamele alea cu bonus 1 GB/zi internet la viteza 4G in DOAR 5 euro. Am mers la reprezentanta, dau sa platesc cartela, nu le functioneaza pos-ul ... bun, platesc cu numerar nici o problema, 30 de lei afacerea...la ce curs este calculat, numai ei stiu, asta e tariful cica.
Bun, ajung acasa...bag cartela intr-un Iphone si surpriza...Telekom 3G la semnal in loc de Telekom 4G desi stiu bine ca e semnal 4G aici, doar este Bucuresti, capitala neamului. Sun la ei, raspunde uimitor de repede cineva si-i spun problema ca sa verifice daca am sau nu activ serviciul 4G, domnisoara o da incontinuu cum ca se fac lucrari si ca problema mea se v-a rezolva de la sine in cel mai scurt timp fara macar sa verifice naibii in sistemul ala daca am sau nu activ serviciul. Nu ma las si merg la ei la magazin, acolo haos total, o baba fara inscriptiile magenta pe ea urla la telefon in timp ce casca ochii pe un monitor din ala al lor (probabil sefa de magazin) si restul angajatilor de vorba politicos cu clientii acolo...imi expun si eu problema, aud ca e vorba de cartela nu mai vor sa verifice si ma trimit direct sa sun la 1234 ca ei cica oricum nu au ce face in sistem ca ei nu au acces la activare/dezactivare serviciu 4G ci doar pot sa vada momentan. Daca nici la o reprezentanta oficiala nu exista acces ce sa ma astept de la un partener big T aka Germanos sau la care sa ma mai duc. Sun din nou la ei, alta domnisoara, expun din nou problema si cer explicit sa verifice naibii daca este activat serviciul sau nu, sa lase notite acolo pe numarul meu si daca este nevoie de schimbare sim ( de asta m-am dus initial la reprezentanta) sa mentioneze clar acolo sa caste ochii si aia de la magazin. Ma pune pe hold, spune aceeasi placa ca sunt lucrari etc. si guess what...sim-ul este ok, imi confirma ca intradevar nu am serviciul 4G activ pe numar si ramane sa astept pana sa rezolve lucrarile lor si serviciul 4G v-a fi activat de la sine dar asta nu se stie cand si v-a trebui sa astept. Cer sa-mi trimita sms de activare, spune ca nici o problema o sa primiti cand se activeaza dar nu stie nimeni cand.... Bai fratilor, in primul rand cand cumperi un serviciu la care se face reclama atat peste tot ca bani de marketing au destui te astepti sa functioneze din prima, nu sa te puna pe drumuri puntru o prostie care sa ma scuze fanii Telekom dar la altii si nu dau nume aici se activeaza instant. Jur ca pe vremea Cosmorom nu am avut probleme de genul asta, pe vremea aia oricum nu era 4G dar optiuni si verivicari/activari se faceau instant...wtf ? Si inca o teaba, ca sa activezi o amarata de extraoptiune la o cartela trebuie te plimbi prin meniul ala de la 1234 de ajungi mereu de unde ai plecat...cine l-a facut se vede ca l-a gandit prost in stil guvernamental. Schimbati fratilor oamenii aia care gandesc treburile astea, faceti un departament de oameni capabili, maritile salariile la aia inteligenti, atrageti oamenii buni de la competitie daca nu stiti ce faceti acolo... Jur, un haos total ca asta nu am vazut in telecom...a trebuit sa-mi fac un cont aici sa-mi expun problema pentru ca sunt sigur ca nu sunt singurul. Sper sa citeasca si cineva de la Telekom si sa ajunga problemele reale la aia care decid toate treburile sa vada si aia ca treaba nu e magenta ci gri. Vroiam sa arunc sim-ul dar cum am dat bani pe el si nu este frumos sa arunci asa aiuea cu banii ma voi folosi de el si va tin la curent si pe voi daca se activeaza sau nu fabulosul serviciu....acum chiar sunt curios cat v-a dura treaba, eu rabdare am pana la un punct apoi ma indrept catre alte institutii etc. Edited by Tepelekom, 10 May 2017 - 16:57. |
#833
Posted 19 May 2017 - 10:12
La momentul asta le-as dori tlk.ului multe... ! Sunt exemplul de asa nu si de incompetenta. Sunt client al lor de cand ma stiu dar la momentul asta sunt hotarat sa-mi portez numarul in alta retea. Ce se intampla este inadmisibil, o cloaca de incompetenti.
|
#834
Posted 19 May 2017 - 14:53
Ion_Bumbu, on 05 mai 2017 - 16:19, said:
Azi am finalizat activitatea si mi`am cerut vechiul numar . Conform procedurilor cu angajatorul numarul meu a fost preluat de el urmind ca la incetarea raporturilor de serviciu sa`l reprimesc. Bineinteles asa a si fost, angajatorul a trecut numarul pe cartela. Pina aici totul este asa cum stiam, lucrarea stupida a aparut cind am cerut TKM sa trec acest numar pe abonament... Desi numarul este al meu din 2000, mi s`a transmis ca pentru a mi se face aceasta deosebita favoare trebuie sa astept 3 luni! La cererea mea sa discut cu un supervizor ... n`avem! Pe bune, dar parca`s batuti in cap! Deci super multumit! Grig Bun, azi am finalizat trecerea pe abonament, m`am portat la RDS. Habar n`am cum mere reteaua lor dar tinind cont de faptul ca mai am colegi care au patit ca mine si`s de 2 ani in retea sint sanse mari sa mearga bine. La ceilalti tarifele de portare sint mai mari decit daca mi`as face abonament cu numar nou deci am preferat RDS. Oricum a fost o situatie de neinteles , sa nu fiu in stare sa trec pe abonament in reteaua in care am lucrat peste 16ani! Asta este, merem tot inainte, nu ne uitam cum a fost, visam la cum va fi! Grig Edited by Ion_Bumbu, 19 May 2017 - 14:55. |
#835
Posted 19 May 2017 - 16:42
Ion_Bumbu, on 19 mai 2017 - 14:53, said:
Bun, azi am finalizat trecerea pe abonament, m`am portat la RDS. Habar n`am cum mere reteaua lor dar tinind cont de faptul ca mai am colegi care au patit ca mine si`s de 2 ani in retea sint sanse mari sa mearga bine. La ceilalti tarifele de portare sint mai mari decit daca mi`as face abonament cu numar nou deci am preferat RDS. Oricum a fost o situatie de neinteles , sa nu fiu in stare sa trec pe abonament in reteaua in care am lucrat peste 16ani! Asta este, merem tot inainte, nu ne uitam cum a fost, visam la cum va fi! Grig |
#836
Posted 19 May 2017 - 17:03
Multumesc, asemenea!
Fosti colegi? Grig Edited by Ion_Bumbu, 19 May 2017 - 17:03. |
#837
Posted 20 May 2017 - 00:16
Uite ce s-a intamplat la un magazin Telekom ,partener Telekom anul trecut.Activai 10 cartele cu 0 euro cu o reincarcare si puteai castiga o masina
flyer-a5-concurs-final.jpg 553.59K 67 downloads Edited by andupustiu, 20 May 2017 - 00:17. |
#838
Posted 22 May 2017 - 23:01
andupustiu, on 20 mai 2017 - 00:16, said: Uite ce s-a intamplat la un magazin Telekom ,partener Telekom anul trecut.Activai 10 cartele cu 0 euro cu o reincarcare si puteai castiga o masina flyer-a5-concurs-final.jpg |
|
#839
Posted 23 May 2017 - 10:13
Ion_Bumbu, on 19 mai 2017 - 14:53, said:
Bun, azi am finalizat trecerea pe abonament, m`am portat la RDS. ... Grig Am finalizat pe gaia! Epopeea continua... nu se poate efectua portarea, desi numarul este activ, in baza de date a Tlk apare inactiv... Mai insistam... Edited by Ion_Bumbu, 23 May 2017 - 10:14. |
#840
Posted 23 May 2017 - 16:10
Insista la ANPC. Mai multa lume s-a plans de problema asta, si pe aria Orange erau useri care au incercat portarea dinspre Telekom si li s-a refuzat: https://forum.softpe...2#entry21160680
|
#841
Posted 24 May 2017 - 16:28
Sunt in aceeasi situatie de 2 saptamani de cand tot incerc sa prelungesc abonamentul. O dezordine totala a serviciilor a suportului clienți plus nesimțirea crasa a celor din call center care te mint in fata spunând că serviciile funcționează. Link.ul tau duce in alta parte pe alt topic.
|
#842
Posted 24 May 2017 - 19:43
Cinstit nu am intilinit nesimtiti la call center TLK, mobil sau fix.
Problema este daca dai peste un incepator, atunci mai da amaritul/a din colt in colt si apar citeodata nemultumiri din partea clientului. Pina la urma toti am fost la inceput, cu vorba buna si intelegere se rezolva aproape toate diferendele. Cind am incercat trecerea pe abonament operatorul care a preluat cazul, a fost de nota 10++! Faptul ca nu am reusit finalizarea operatiunii a fost pur si simplu din cauza unei proceduri (stupida dupa mine insa probabil are si aia rostul ei pe care nu`l inteleg eu) peste care nu s`a putut trece. Din spusele lor se fac schimbari in aplicatii si asta perturba activitatea, inclusiv problema cu portarea. Am depus o sesizare pe site TLK, a fost preluata si isi urmeaza traseul. Grig P.S. Chiar nu pricep de ce TLK nu are creat un cont de helper??? Ar fi util pentru abonatii lor. Edited by Ion_Bumbu, 24 May 2017 - 19:46. |
#844
Posted 25 May 2017 - 11:42
Asa este. Nu le pasa de clienti. In plus, nici un helper Telekom n-ar putea sa rezolve problemele ridicate aici.
|
#845
Posted 25 May 2017 - 13:15
Dupa 7 ani petrecuti in reteaua Telekom, astazi foarte dezamagit de semnal mai ales am solicitat portarea numarului in reteaua Vodafone.
Stiu ca nici ei nu sunt straluciti insa nu prea am ce sa aleg. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users