Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Cât de mulțumiți sunteți de telefonia mobilă de la Telekom România?

- - - - -
  • Please log in to reply
1125 replies to this topic

#829
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,193
  • Înscris: 18.04.2008
Mergi și fă-le scandal că vă sabotează afacerea! Posted Image

#830
yanni17

yanni17

    -------------------

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,589
  • Înscris: 19.11.2010
A revenit site-ul.

#831
ion-al-glanetasului

ion-al-glanetasului

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 84
  • Înscris: 13.06.2013

View PostKyKyKyKy, on 10 mai 2017 - 09:32, said:

Mergi și fă-le scandal că vă sabotează afacerea! Posted Image

Cred că se sabotează singuri, că nici acum nu avem serviciul funcțional. Nu e afacerea mea, prin urmare nu e treaba mea să le fac scandal. Cei responsabili vor porta întreaga flotă, câteva zeci de numere.

Edited by ion-al-glanetasului, 10 May 2017 - 14:09.


#832
Tepelekom

Tepelekom

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 10.05.2017
Azi m-am hotarat si eu sa revin la prima mea retea (pe vremuri am avut Cosmorom) si am achizitionat o cartela Telekom ca vazusem reclamele alea cu bonus 1 GB/zi internet la viteza 4G in DOAR 5 euro. Am mers la reprezentanta, dau sa platesc cartela, nu le functioneaza pos-ul ... bun, platesc cu numerar nici o problema, 30 de lei afacerea...la ce curs este calculat, numai ei stiu, asta e tariful cica.

Bun, ajung acasa...bag cartela intr-un Iphone si surpriza...Telekom 3G la semnal in loc de Telekom 4G desi stiu bine ca e semnal 4G aici, doar este Bucuresti, capitala neamului.
Sun la ei, raspunde uimitor de repede cineva si-i spun problema ca sa verifice daca am sau nu activ serviciul 4G, domnisoara o da incontinuu cum ca se fac lucrari si ca problema mea se v-a rezolva de la sine in cel mai scurt timp fara macar sa verifice naibii in sistemul ala daca am sau nu activ serviciul. Nu ma las si merg la ei la magazin, acolo haos total, o baba fara inscriptiile magenta pe ea urla la telefon in timp ce casca ochii pe un monitor din ala al lor (probabil sefa de magazin) si restul angajatilor de vorba politicos cu clientii acolo...imi expun si eu problema, aud ca e vorba de cartela nu mai vor sa verifice si ma trimit direct sa sun la 1234 ca ei cica oricum nu au ce face in sistem ca ei nu au acces la activare/dezactivare serviciu 4G ci doar pot sa vada momentan. Daca nici la o reprezentanta oficiala nu exista acces ce sa ma astept de la un partener big T aka Germanos sau la care sa ma mai duc. Sun din nou la ei, alta domnisoara, expun din nou problema si cer explicit sa verifice naibii daca este activat serviciul sau nu, sa lase notite acolo pe numarul meu si daca este nevoie de schimbare sim ( de asta m-am dus initial la reprezentanta) sa mentioneze clar acolo sa caste ochii si aia de la magazin. Ma pune pe hold, spune aceeasi placa ca sunt lucrari etc. si guess what...sim-ul este ok, imi confirma ca intradevar nu am serviciul 4G activ pe numar si ramane sa astept pana sa rezolve lucrarile lor si serviciul 4G v-a fi activat de la sine dar asta nu se stie cand si v-a trebui sa astept. Cer sa-mi trimita sms de activare, spune ca nici o problema o sa primiti cand se activeaza dar nu stie nimeni cand....

Bai fratilor, in primul rand cand cumperi un serviciu la care se face reclama atat peste tot  ca bani de marketing au destui te astepti sa functioneze din prima, nu sa te puna pe drumuri puntru o prostie care sa ma scuze fanii Telekom dar la altii si nu dau nume aici se activeaza instant. Jur ca pe vremea Cosmorom nu am avut probleme de genul asta, pe vremea aia oricum nu era 4G dar optiuni si verivicari/activari se faceau instant...wtf ?

Si inca o teaba, ca sa activezi o amarata de extraoptiune la o cartela trebuie te plimbi prin meniul ala de la 1234 de ajungi mereu de unde ai plecat...cine l-a facut se vede ca l-a gandit prost in stil guvernamental.
Schimbati fratilor oamenii aia care gandesc treburile astea, faceti un departament de oameni capabili, maritile salariile la aia inteligenti, atrageti oamenii buni de la competitie daca nu stiti ce faceti acolo...

Jur, un haos total ca asta nu am vazut in telecom...a trebuit sa-mi fac un cont aici sa-mi expun problema pentru ca sunt sigur ca nu sunt singurul.
Sper sa citeasca si cineva de la Telekom si sa ajunga problemele reale la aia care decid toate treburile sa vada  si aia ca treaba nu e magenta ci gri.

Vroiam sa arunc sim-ul dar cum am dat bani pe el si nu este frumos sa arunci asa aiuea cu banii ma voi folosi de el si va tin la curent si pe voi daca se activeaza sau nu fabulosul serviciu....acum chiar sunt curios cat v-a dura treaba, eu rabdare am pana la un punct apoi ma indrept catre alte institutii etc.

Edited by Tepelekom, 10 May 2017 - 16:57.


#833
coldfear

coldfear

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,094
  • Înscris: 22.04.2010
La momentul asta le-as dori tlk.ului multe... ! Sunt exemplul de asa nu si de incompetenta. Sunt client al lor de cand ma stiu dar la momentul asta sunt hotarat sa-mi portez numarul in alta retea. Ce se intampla este inadmisibil, o cloaca de incompetenti.

#834
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,591
  • Înscris: 31.01.2010

View PostIon_Bumbu, on 05 mai 2017 - 16:19, said:

Azi am finalizat activitatea si mi`am cerut vechiul numar .
Conform procedurilor cu angajatorul numarul meu a fost preluat de el urmind
ca la incetarea raporturilor de serviciu sa`l reprimesc.
Bineinteles asa a si fost, angajatorul a trecut numarul pe cartela.
Pina aici totul este asa cum stiam, lucrarea stupida a aparut cind am
cerut TKM sa trec acest numar pe abonament...
Desi numarul este al meu din 2000, mi s`a transmis ca pentru a mi se face aceasta deosebita favoare
trebuie sa astept 3 luni!
La cererea mea sa discut cu un supervizor ... n`avem!
Pe bune, dar parca`s batuti in cap!
Deci super multumit!Posted Image Posted Image

Grig

Bun, azi am finalizat trecerea pe abonament, m`am portat la RDS.
Habar n`am cum mere reteaua lor dar tinind cont de faptul ca mai am colegi care au patit ca mine si`s
de 2 ani in retea sint sanse mari sa mearga bine.
La ceilalti tarifele de portare sint mai mari decit daca mi`as face abonament cu numar nou deci
am preferat RDS.
Oricum a fost o situatie de neinteles , sa nu fiu in stare sa trec pe abonament in reteaua in care am lucrat peste 16ani!
Asta este, merem tot inainte, nu ne uitam cum a fost, visam la cum va fi!

Grig

Edited by Ion_Bumbu, 19 May 2017 - 14:55.


#835
LTE_wcdma_GSM

LTE_wcdma_GSM

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 198
  • Înscris: 24.01.2017

View PostIon_Bumbu, on 19 mai 2017 - 14:53, said:

Bun, azi am finalizat trecerea pe abonament, m`am portat la RDS.
Habar n`am cum mere reteaua lor dar tinind cont de faptul ca mai am colegi care au patit ca mine si`s
de 2 ani in retea sint sanse mari sa mearga bine.
La ceilalti tarifele de portare sint mai mari decit daca mi`as face abonament cu numar nou deci
am preferat RDS.
Oricum a fost o situatie de neinteles , sa nu fiu in stare sa trec pe abonament in reteaua in care am lucrat peste 16ani!
Asta este, merem tot inainte, nu ne uitam cum a fost, visam la cum va fi!

Grig
Succes dl. Aron :)

#836
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,591
  • Înscris: 31.01.2010
Multumesc, asemenea!
Fosti colegi?

Grig

Edited by Ion_Bumbu, 19 May 2017 - 17:03.


#837
andupustiu

andupustiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,581
  • Înscris: 26.06.2010
Uite ce s-a intamplat la un magazin Telekom ,partener Telekom anul trecut.Activai 10 cartele cu 0 euro cu o reincarcare si puteai castiga o masina :D

Attached File  flyer-a5-concurs-final.jpg   553.59K   67 downloads

Edited by andupustiu, 20 May 2017 - 00:17.


#838
androholic

androholic

    nemuritor si rece

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,898
  • Înscris: 26.03.2012

View Postandupustiu, on 20 mai 2017 - 00:16, said:

Uite ce s-a intamplat la un magazin Telekom ,partener Telekom anul trecut.Activai 10 cartele cu 0 euro cu o reincarcare si puteai castiga o masina :D

Attachment flyer-a5-concurs-final.jpg
Mda, pentru umflarea statisticilor. Ar trebui interzise astfel de practici.

#839
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,591
  • Înscris: 31.01.2010

View PostIon_Bumbu, on 19 mai 2017 - 14:53, said:

Bun, azi am finalizat trecerea pe abonament, m`am portat la RDS.
...
Grig

Am finalizat pe gaia!
Epopeea continua... nu se poate efectua portarea, desi numarul este activ, in baza de date a Tlk apare inactiv...
Mai insistam...

Edited by Ion_Bumbu, 23 May 2017 - 10:14.


#840
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Insista la ANPC. Mai multa lume s-a plans de problema asta, si pe aria Orange erau useri care au incercat portarea dinspre Telekom si li s-a refuzat: https://forum.softpe...2#entry21160680

#841
coldfear

coldfear

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,094
  • Înscris: 22.04.2010
Sunt in aceeasi situatie de 2 saptamani de cand tot incerc sa prelungesc abonamentul. O dezordine totala a serviciilor a suportului clienți plus nesimțirea crasa a celor din call center care te mint in fata spunând că serviciile funcționează. Link.ul tau duce in alta parte pe alt topic.


#842
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,591
  • Înscris: 31.01.2010
Cinstit nu am intilinit nesimtiti la call center TLK, mobil sau fix.
Problema este daca dai peste un incepator, atunci mai da amaritul/a din colt in colt si apar citeodata nemultumiri din partea clientului.
Pina la urma toti am fost la inceput, cu vorba buna si intelegere se rezolva aproape toate diferendele.
Cind am incercat trecerea pe abonament operatorul care a preluat cazul, a fost de nota 10++!
Faptul ca nu am reusit finalizarea operatiunii a fost pur si simplu din cauza unei proceduri (stupida dupa mine insa probabil are si aia rostul ei pe care nu`l inteleg eu)  peste care nu s`a putut trece.
Din spusele lor se fac schimbari in aplicatii si asta perturba activitatea, inclusiv problema cu portarea.
Am depus o sesizare pe site TLK, a fost preluata si isi urmeaza traseul.

Grig

P.S.
Chiar nu pricep de ce TLK nu are creat un cont de helper???
Ar fi util pentru abonatii lor.

Edited by Ion_Bumbu, 24 May 2017 - 19:46.


#843
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,867
  • Înscris: 25.01.2007
Pentru ca nu le pasa, nu e clar?

#844
emgd2me

emgd2me

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 255
  • Înscris: 04.01.2008
Asa este. Nu le pasa de clienti. In plus, nici un helper Telekom n-ar putea sa rezolve problemele ridicate aici.

#845
nickuv

nickuv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 410
  • Înscris: 18.01.2016
Dupa 7 ani petrecuti in reteaua Telekom, astazi foarte dezamagit de semnal mai ales am solicitat portarea numarului in reteaua Vodafone.
Stiu ca nici ei nu sunt straluciti insa nu prea am ce sa aleg.

#846
maiorukaki

maiorukaki

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,289
  • Înscris: 24.03.2014
Poti alege orange

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate