Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Cât de mulțumiți sunteți de telefonia mobilă de la Telekom România?

- - - - -
  • Please log in to reply
1125 replies to this topic

#865
craiova70

craiova70

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 394
  • Înscris: 01.12.2010
Vine moda retro si la telefonie.

#866
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,437
  • Înscris: 31.01.2010
A aparut mobil cu disc??

#867
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
Orange și Vodafone revin pe plus la portabilitate în luna mai. Lider rămâne RCS&RDS

Următoarele două locuri revin Telekom Romania Mobile Communications (fost Cosmote Romania) – 25.770 (comparativ cu 29.201 în luna mai 2016) și Telekom Romania Communications (fost Romtelecom) – 7.005 (de la 10.623 în primele cinci luni ale anului 2016).

https://www.profit.r...cs-rds-17045814

Edited by danutz1, 21 June 2017 - 07:19.


#868
andupustiu

andupustiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,571
  • Înscris: 26.06.2010
Cam asa merge internetul la aceasta retea minunata, anul trecut aveam si 20 Mbps.

Attached File  Screenshot_2017-07-07-20-55-19.png   936.91K   52 downloads

Edited by andupustiu, 07 July 2017 - 20:00.


#869
maiorukaki

maiorukaki

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,289
  • Înscris: 24.03.2014
De ce polueaza unii pe aici?
E topic telekom nu rds...
Nu stiu daca interesează pe cineva de aici cine e liderul la portare indiferent care ar fi acesta

#870
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
La două luni de la migrarea sistemelor de IT, Telekom încă are probleme cu emiterea facturilor. Compania: Lucrăm la ultimele detalii, nu percepem penalităţi la facturi

Clienţii Telekom România, cel mai mare grup de comunicaţii fixe şi mobile de pe piaţa locală, înregistrează în continuare întârzieri în recep­ţio­narea facturilor pentru serviciile contractate şi se confruntă cu pro­bleme în accesarea informaţiilor şi plata serviciilor pe fondul unui proces complex de migrare a sistemelor de IT realizat de grupul de operatori în urmă cu două luni, dar la a cărui definitivare echipele tehnice ale celor doi operatori lucrează în continuare.

Clienţii Telekom care accesează portalul companiei de unde pot con­sul­ta situaţia contului sunt de altfel întâm­pi­naţi cu un mesaj privind aceste pro­ble­me. „Te informăm că factura ta Telekom aferentă lunii iunie va fi dis­po­nibilă până la sfârşitul lunii iulie. (…) Depunem toate eforturile pentru remedierea acestei situaţii cât mai curând posibil”, conform mesajului de pe portalul MyAccount al Telekom. Şi apli­caţia mobilă înre­gis­trează erori în afişarea informaţiilor pri­­vind sumele de plată şi la plata aces­tora cu cardul.

Solicitaţi să ofere detalii privind numărul de clienţi afectaţi şi să precizeze dacă problemele sunt cauzate de gestionarea internă a procesului de migrare - care este coordonat de Timos Tsokanis, director pentru tehnologie şi IT în cadrul Telekom România, sau de furnizori externi implicaţi în procedură, reprezentanţii grupului de comunicaţii nu au oferit aceste informaţii, menţionând însă că se lucrează la eliminarea disfuncţionalităţilor.

„Acest proces (de migrare a sistemelor de IT - n. red.) a fost finalizat, iar în această perioadă echipele tehnice Telekom lucrează la definitivarea ultimelor detalii de natură tehnică şi la remedierea oricăror disfuncţionalităţi. În acest context, anumite operaţiuni pot fi afectate”, au spus reprezentanţii grupului, adăgând şi că în această perioadă nu vor fi aplicate penalităţi la depăşirea la plată a facturilor. Grupul a redus perioada de plată fără penalizări a facturilor în mandatul de CEO al germanului Nikolai Beckers. „Facturile Telekom pot avea întârzieri în această perioadă sau clienţii pot întâmpina dificultăţi la plată facturii. Îi asigurăm pe toţi clienţii noştri aflaţi în această situaţie că serviciile nu vor fi deconectate şi nu se vor percepe penalităţi pentru întârzierile la plată facturii Telekom. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create din cauza acestor disfuncţionalităţi şi îi asigurăm pe clienţii noştri că echipele Telekom lucrează pentru remedierea acestor situaţii cât mai curând posibil”, au adăugat reprezentanţii grupului. Ei au menţionat că utilizatorii afectaţi de acest tip de probleme ar trebui să contacteze serviciul de relaţii cu clienţii.

Iniţial grupul Telekom anunţase că perioada în care nu sunt percepute penalităţi la plata facturilor a fost mărită cu 10 zile.

Grupul de comunicaţii fixe şi mobile Telekom România a desfăşurat în perioada 5-8 mai un proces de amploare de migrare de la mai multe platforme de IT distincte către un set unic de sisteme, care presupune şi întreruperea accesului la anumite servicii şi operaţiuni. „Migrarea va asigura procese orientate către client şi procese de suport îmbunătăţite. Această iniţiativă are ca scop îmbunătăţirea experienţei oferite clienţilor noştri. Acest set de sisteme IT va oferi un suport sporit echipelor de vânzări, celor din departamentele de relaţii cu clienţii din call-center, din magazine, precum şi echipelor din teren, care vor putea astfel să răspundă mai bine şi mai rapid nevoilor şi solicitărilor clienţilor”, potrivit datelor furnizate la acea dată de reprezentanţii grupului.

http://www.zf.ro/bus...acturi-16584492

#871
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,157
  • Înscris: 18.04.2008
Mai are și la portare.

#872
micutu82

micutu82

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,783
  • Înscris: 25.07.2004
Dănuț, noroc cu tine 😀 aflăm informații noi 😀

#873
xperia_ray

xperia_ray

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,090
  • Înscris: 13.01.2013

View Postdanutz1, on 12 iulie 2017 - 23:55, said:

La două luni de la migrarea sistemelor de IT, Telekom încă are probleme cu emiterea facturilor. Compania: Lucrăm la ultimele detalii, nu percepem penalităţi la facturi

Clienţii Telekom România, cel mai mare grup de comunicaţii fixe şi mobile de pe piaţa locală, înregistrează în continuare întârzieri în recep­ţio­narea facturilor pentru serviciile contractate şi se confruntă cu pro­bleme în accesarea informaţiilor şi plata serviciilor pe fondul unui proces complex de migrare a sistemelor de IT realizat de grupul de operatori în urmă cu două luni, dar la a cărui definitivare echipele tehnice ale celor doi operatori lucrează în continuare.

Clienţii Telekom care accesează portalul companiei de unde pot con­sul­ta situaţia contului sunt de altfel întâm­pi­naţi cu un mesaj privind aceste pro­ble­me. „Te informăm că factura ta Telekom aferentă lunii iunie va fi dis­po­nibilă până la sfârşitul lunii iulie. (…) Depunem toate eforturile pentru remedierea acestei situaţii cât mai curând posibil”, conform mesajului de pe portalul MyAccount al Telekom. Şi apli­caţia mobilă înre­gis­trează erori în afişarea informaţiilor pri­­vind sumele de plată şi la plata aces­tora cu cardul.

Solicitaţi să ofere detalii privind numărul de clienţi afectaţi şi să precizeze dacă problemele sunt cauzate de gestionarea internă a procesului de migrare - care este coordonat de Timos Tsokanis, director pentru tehnologie şi IT în cadrul Telekom România, sau de furnizori externi implicaţi în procedură, reprezentanţii grupului de comunicaţii nu au oferit aceste informaţii, menţionând însă că se lucrează la eliminarea disfuncţionalităţilor.

„Acest proces (de migrare a sistemelor de IT - n. red.) a fost finalizat, iar în această perioadă echipele tehnice Telekom lucrează la definitivarea ultimelor detalii de natură tehnică şi la remedierea oricăror disfuncţionalităţi. În acest context, anumite operaţiuni pot fi afectate”, au spus reprezentanţii grupului, adăgând şi că în această perioadă nu vor fi aplicate penalităţi la depăşirea la plată a facturilor. Grupul a redus perioada de plată fără penalizări a facturilor în mandatul de CEO al germanului Nikolai Beckers. „Facturile Telekom pot avea întârzieri în această perioadă sau clienţii pot întâmpina dificultăţi la plată facturii. Îi asigurăm pe toţi clienţii noştri aflaţi în această situaţie că serviciile nu vor fi deconectate şi nu se vor percepe penalităţi pentru întârzierile la plată facturii Telekom. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create din cauza acestor disfuncţionalităţi şi îi asigurăm pe clienţii noştri că echipele Telekom lucrează pentru remedierea acestor situaţii cât mai curând posibil”, au adăugat reprezentanţii grupului. Ei au menţionat că utilizatorii afectaţi de acest tip de probleme ar trebui să contacteze serviciul de relaţii cu clienţii.

Iniţial grupul Telekom anunţase că perioada în care nu sunt percepute penalităţi la plata facturilor a fost mărită cu 10 zile.

Grupul de comunicaţii fixe şi mobile Telekom România a desfăşurat în perioada 5-8 mai un proces de amploare de migrare de la mai multe platforme de IT distincte către un set unic de sisteme, care presupune şi întreruperea accesului la anumite servicii şi operaţiuni. „Migrarea va asigura procese orientate către client şi procese de suport îmbunătăţite. Această iniţiativă are ca scop îmbunătăţirea experienţei oferite clienţilor noştri. Acest set de sisteme IT va oferi un suport sporit echipelor de vânzări, celor din departamentele de relaţii cu clienţii din call-center, din magazine, precum şi echipelor din teren, care vor putea astfel să răspundă mai bine şi mai rapid nevoilor şi solicitărilor clienţilor”, potrivit datelor furnizate la acea dată de reprezentanţii grupului.

http://www.zf.ro/bus...acturi-16584492

Exista vreo zi incare sa nu fii nemultumit de ceva? Dumnezeule !

#874
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
Cum sa fiu nemultumit daca eu nu am nicio legatura cu Telekom?
Mai gandeste si tu inainte sa scrii...
Daca nu il postam eu, il posta altcineva, n-ai cum sa opresti raspandirea informatiei.

Edited by danutz1, 13 July 2017 - 07:48.


#875
micutu82

micutu82

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,783
  • Înscris: 25.07.2004
Nu posta nimeni. Toti care au telekom au observat faptul ca nu primesc facturile Posted Image, nu era nevoie de un articol. Oricum, meriti un pupic Posted Image  c-ai fost primul care ai postat o stire asa importanta si ai ajutat la raspandirea ei. Acum mi-am dat si eu seama ca nu mai primesc facturi de vreo 2 luni si ceva Posted Image Nu stiam de ce mi-au ramas bani in plus la final de luna. In carnetelul lunar, nu stiam de ce nu am taiat capitolul "bani pentru granzi" Posted Image sau pentru "nenorocitii aia de la multinationale" care fura banii romanilor impreuna cu SorosPosted Image

Edited by micutu82, 13 July 2017 - 08:04.


#876
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,437
  • Înscris: 31.01.2010
Nu stiu ce sa spun insa parca acel "update" de aplicatii
seamana mai mult cu pierderea bazei de date.

#877
MariuSsss1

MariuSsss1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 150
  • Înscris: 08.02.2015
Sunt foarte mulțumit de Telekom.

Factura nu a mai venit de 2 luni jumate , dracu o mai plateste .

*181* nu mai funcționează și în my account nu pot sa intru pentru că îmi zice că parola e incorecta.  :)

Azi am prins o viteza de 5G pe H+ in apropiere de Tg Jiu , 2.49 D & 0.67 U .

Super mulțumit ,recomand ;) .

#878
CRISTAKEM10

CRISTAKEM10

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 831
  • Înscris: 05.02.2005
Mie mi-a venit factura umflata fata de cat plateam deobicei .
Mai am din contract vre-o 6 luni .
Trebuie sa ma adresez vre-unei institutii ca sa ma portez fara costuri sau direct la concurenta ?

#879
banzai77

banzai77

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 151
  • Înscris: 16.01.2016

View PostCRISTAKEM10, on 15 iulie 2017 - 00:14, said:

Mie mi-a venit factura umflata fata de cat plateam deobicei .
Mai am din contract vre-o 6 luni .
Trebuie sa ma adresez vre-unei institutii ca sa ma portez fara costuri sau direct la concurenta ?
.                                  Încearcă să închei contractul cu ei, nu pleca mai devreme, ai să plătești taxe de reziliere,după portează liniștit într.o altă rețea, ideea e că au probleme mari prin departamente...Am exemple

Să vă povestesc una din problemele cunoscute...Cumnatul meu și.a fct abonament print.un alt cumnat fiindcă nu avea o locuință proprie...Mai târziu a dorit să.și treacă acel abonament pe numele lui,această perioadă fiind când activa cosmote pe piață...

Edited by banzai77, 15 July 2017 - 00:24.


#880
banzai77

banzai77

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 151
  • Înscris: 16.01.2016
Toate bune,am mers împreună la un magazin cosmote din magazinul unirii,s,a fct trecerea pe numele lui,a achiziționat și un telefon, iar cel de la magazin  a operat în calculator toate modificările în baza de date pe contul lui...Minutele atunci nu erau nelimitat în rețeaua ta,acel abonament avea inclus 1000 Min în rețea și 100 național, numai vorbim de internațional... Cumnatul de buna credință știind că abonamentul e pe numele lui,a crezut că s,au operat modificările, doar așa i s a spus de către angajatul cosmote,vorbește în rețeaua cosmote din cele 1000 Min în rețea.  Trec 6-7 ani și vecinul meu,care e cumnat cu cumnatul meu,e sunat de către o firmă de recuperări creanțe precum ca ar avea o datorie de 2500 lei (25 mil),pt niste convorbiri neachitate...Atenție mare acel abonatnu a fost oprit niciodată pt neachitată facturii,singura problemă fiind că la acel moment departamentele de vânzări și cei care trb să facă modificarea in sistem nu au colaborat,așa că între timp cosmote a vândut către telekom, iar telekom a vândut acea datorie,care nu este o datorie ci problema lor de comunicare între departamente...Iar de atunci,vecinul meu este sunat zilnic de cel puțin 2 ani cu amenințări și că îi vor pune poprire pe salariu,că il vor executa silit,etc...Acum spuneți voi cu cine să te cerți, fiindcă cosmote a vândut iar cei de la telekom spun că nu mai au cum să pună la dispoziție acele convorbiri efectuate, deoarece au șters toată baza de date de la cosmote...iar ei cică numai au treabă cu acea datorie,deoarece ei au vândut datoria respectivă către o firmă de recuperari creanțe, parcă kruk sau mama lor de hoți... Iar vecinul meu băiat deștept a blocat să mai fie sunat pe acel nr,menționez nr de vodafone deoarece el are abonament de vodafone,niciodată nu a preferat vre.o altă rețea... După câte știu eu se prescriu după 3-5 ani datoriile,acum sunt 10 ani de la acea întâmplare... Dar tot e sunat de respectiva firmă de recuperări...

#881
banzai77

banzai77

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 151
  • Înscris: 16.01.2016
....

Edited by banzai77, 15 July 2017 - 02:16.


#882
vio73

vio73

    Guru member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,831
  • Înscris: 13.07.2010
O firmă serioasă oferă servicii cu perioadă de grație... De-aia întârzie ei cu emiterea facturilor!Posted Image

Eu credeam că RDS este cel mai mare grup de servicii fixe și mobile din România.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate