Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Reziliere contract la Telekom România.
Last Updated: Apr 01 2023 12:14, Started by
RODigitalum-megafanro
, Sep 12 2014 16:36
·
0
#1261
Posted 10 October 2016 - 18:56
Nu este relevant pentru postarea mea cine este operatorul care a extins reteaua si nici in ce localitate.
Am vrut sa scot in evidenta problemele intampinate cu TELEKOM si faptul ca vine puternic din spate concurenta iar TELEKOM trebuie sa isi revizuiasca atat atitudinea fata de clienti, cat si preturile si, mai ales, sa investeasca masiv in infrastructura si in cresterea calitatii serviciilor daca vor sa ramana in topul marilor operatori de comunicatii din Romania. Oricum, ipoteza dvs. este corecta, este vorba despre operatorul pe care l-ati mentionat si la adresa caruia, deocamdata, nu am reprosuri (exceptand unele disfunctii existente la nivelul firmelor subcontractate pentru a realiza instalarea serviciilor). Multumesc. |
#1262
Posted 16 October 2016 - 11:21
AM NEVOIE DE AJUTOR!!!
Salutare tuturor! Am o mare problema. Nu stiu daca s-a mai vorbit pe site de asa ceva si nu prea am timp sa citesc toate paginile acestui topic. Am o firma iar in urma cu 3 ani si ceva am facut contract cu telekom , la casa, in oras, (telefonie fixa, internet si TV cu antena,pe casa) pe 2 ani . Mentionez ca pe vremea aia toti se fereau de cablu pt televizor pt ca trebuia tras firul de departe ( digi accepta doar daca ne mutam cu totul la ei) si avusesem deja un contract cu romtelecom de atunci pt televiziune la vechiul sediu de firma si am acceptat in final telekom. Dupa ce a expirat durata contractuala, nu m-a sunat nimeni pentru o alta oferta si pana astazi am aceleasi servicii ( nu am avut timp deloc sa ma ocup de reinoirea abonamentelor, fiind foarte ocupat cu firma). In plus serviciile oferite de ei au fost foarte proaste, internetul mergea cand vroia el, televiziunea foarte proasta(la o ploaie mai puternica sau o cantitate de zapada mai mare pe acoperisul casei nu mai mergea deloc) iar telefonia fixa....nu puteam suna deloc pe mobil. In fine, decid sa ma mut la RCS RDS cu preluarea telefoniei fixe si ma sfatuieste baiatul de acolo, totusi, sa depun la telekom o cerere de reziliere, conform contractuluiu cu ei ( ii aratasem contractul ce scria ca, daca vrei sa reziliezi cu ei, trebuie depusa o cerere de inchidere iar inchiderea se va face la prima zi dupa cele 30 de zile de la cerere). Problema ar fi asa: In cererea de reziliere am scris ca doresc inchiderea tuturor serviciilor cu telekom INCEPAND CU DATA DE ASTAZI , adica in ziua in care am facut cererea (asta a fost greseala mea). Ma suna dupa o ora un consultant vanzari care se ocupa de contractele cu societati si in special cu noi si imi spune ca nu mai pot porta numerele de fix, ca el imi inchide tot, conform cererii sau imi face o oferta "avantajoasa". Mentionez ca la ora actuala, la telekom platesc pt servicii 450 LEI!!! incluzand chiria echipamentelor. I-am zis ca nu mai vreau antena la TV si ca nu vreau sa le platesc chirie la echipamente si ca vreau sa trec la o alta retea, cu TV prin cablu. Mi-au facut "o oferta" cu numai 100 lei pe LUNA! DOAR ATAT!!!Ei ce sa spun ca in contract mai pun 60 euro cu TVA inchirierea echipamentelor, pe care nu le precizase in telefon. Abia am reusit sa il conving sa nu imi inchida telefoanele fixe si ca o sa ma mai gandesc la oferta pana martia asta (Vineri discutasem cu el), cu gandul ca poate pana atunci intra digi cu portarea. Intrebarea ar fi asa: Cum fac sa scap de ei cat mai repede , fara sa imi inchida telefonia fixa???Nu cred ca pana marti se va finaliza portarea. |
#1263
Posted 16 October 2016 - 13:22
Pentru portare nu trebuie să depui cerere de reziliere, de portare se ocupă operatorul în care îți muți serviciile.
|
#1264
Posted 16 October 2016 - 15:11
Asa e dar numai la telefonie...sa zicem...dar la TV si internet? Trebuie depusa cerere obligatoriu conform contractelor lor
|
#1265
Posted 16 October 2016 - 19:59
Depui doar la internet și TV și telefonul fix își urmează cursul portării.
|
#1266
Posted 18 October 2016 - 08:29
daca tii foarte mult la nr de telefon porteaza-l si ulterior depune cerere pentru rezilierea celorlalte servicii. ai de pierdut maxim 30 zile de abonament platit la 2 companii. pentru telefonie NU trebuie depusa cerere de reziliere. Cererea de portare rezolva acest aspect. Pt TV si Net trebuie depusa. in urma cu ceva timp se rezilia automat si net-ul la portarea telefoniei, fiindca nu furnizau net fara telefon. acum parca o fac.
ai grija ca la RDS dureaza pana se vor instala serviciile. de la instalare mai dureaza 3 zile pana se va porta nr. cererea de reziliere depusa deja la Telekom isi va urma in continuare cursul. in 30 zile va trebui solutionata fie prin inchiderea serviciilor, fie prin prelungirea lor (acceptarea unuei alte oferte) sau prin anularea cererii. Edited by gabriel_gavrila, 18 October 2016 - 08:31. |
#1267
Posted 19 October 2016 - 09:27
S-a rezolvat pana la urma. A intrat cerere de portare alaltaieri si ieri m-a sunat reprezentantul de la telekom si s-a suparat ca am vorbit ceva vineri si nu m-am tinut de cuvant. Oricum am reusit pana la urma sa scap de ei. Multumesc mult pentru raspunsuri.
|
#1268
Posted 16 November 2016 - 23:48
Când ai un singur neuron şi te cheamă "Telekom": te sună de două ori la interval de câteva luni omul să-ţi spună că e reziliat contractul de la adresa lui şi să nu-i mai tot trimiţi dracului aceeaşi factură de -10 lei în fiecare lună, zici că da, ai înţeles, aşa va fi, şi continui să spamezi cutia poştală cu factura de -10 lei la nesfârşit. Pentru că un singur neuron nu e suficient ca să înţelegi limba română.
|
#1270
Posted 17 November 2016 - 01:10
Are poate ăla de avea cândva contract cu ei, iar pe mine nu mă interesează să aflu chestia asta în fiecare lună.
|
|
#1271
Posted 06 December 2016 - 07:59
Buna ziua,sant abonat la serviciul internet prin telefon de mai bine de 3 ani.
ZILNIC in intervalul 03:00 AM-- 06:00 AM mi se opreste abuziv internetul,asta de o luna. Eu daca platesc netul integral,de ce mi se ofera restrictionat??? In fiecare dimineata,ori de la ora 3,ori de la 4 de inchide centrala pana la 6 fara 10 minute. Consider acest lucru un abuz fata de contractul semnat,cu parere de rau si regret am inceput de azi sa adun numarul sesizarii(mesaj pe mobil) ca sa pot face rezilierea contractului care va expira abia in 2018 martie. Mai sant alternative pe piata in comuna noastra,Radiocom,UPC si RCS-RDS si orange prin modem. Si nu sant doar eu,santem un grup destul de mare din aceasta comuna,vom renunta la acest serviciu care ne restrictioneaza accesul la informatie exact ca pe timpul lui Ceausescu,noi fiind abonati cu plata la zii. Azi am sunat la ora 4AM ,s-a luat netul de la 3AM si a venit la 6 fara 5 minute. Vor pierde abonati care vor migra catre servicii mai stabile,momentan santem pe centrala in comuna,pe linie de telefon fix pe cupru. Intrebare:cum pot scapa de serviciul lor de net? Ajutati-ma va rog! |
#1272
Posted 06 December 2016 - 10:01
3 ani e puțin.
Dacă ai făcut sesizare ce ți s-a spus? |
#1273
Posted 06 December 2016 - 10:11
Dupa ce am reziliat un contract expirat (!) cu 3 servicii (fix, net, TV), dupa ce am fost facturat abuziv vreo 2 luni dupa reziliere (am scris tot aici mai prin vara), dupa ce mi-au anulat facturile abuzive (dupa 2 reclamatii si o cearta cu aia de la collection), alta belea cu Telekom. Un tip de la retentie imi recomandase sa mentin nr. de fix ca sa pot beneficia oricand de ofertele lor de retentie daca vreau sa revin; pe telefon i-am spus ca ideea e buna si daca ma voi hotari voi semna acel contract (omul imi precizase ca va trebui sa semnez un nou contract). Chiar a revenit cu telefonul dupa un timp ca nu semnasem ! Dupa aia mi-a aparut o factura cu acel tel. fix lunar, nu i-am dat importanta (eram obosit de reclamatii), dupa aia pauza... iar acum sunt somat sa platesc penalizarea pentru reziliere contract in perioada initiala
Stiu ca pe noul Cod Civil contractele verbale sunt valide, dar nu mi-am dat acordul (desi am spus ca e o idee buna) si nici nu am stabilit termenii. NIci nu am semnat nimic. Le-am dat o sesizare in care le-am cerut sa-mi prezinte in ce fel au ei acordul meu pe acest contract ?! Poate mi-a falsificat vreunul semnatura ca-mi iau timpul sa fac o plangere penala. Indiferent de suma, pentru semnatura falsa cineva face parnaie. |
#1274
Posted 06 December 2016 - 13:28
Dacă ai făcut sesizare ce ți s-a spus?
M-a sunat azi un tehnician zonal si a spus caci inclusiv alti 4 consateni au sunat azi dimineata pe la 5:00AM cu sesizare. Nu are ce face,acu merge.A ramas sa sune la Bacau(nu am inteles de ce) probabil au acolo un sediu principal,mai pe ROMANESTE,nimic rezolvat si BIROCRATIE cat incape. Concluzia o trageti voi,eu am obosit,ideea e LA CATE SESIZARI ZILNICE am si eu un cuvant de spus in legatura cu rezilierea??? |
#1275
Posted 06 December 2016 - 20:05
overseas, on 06 decembrie 2016 - 10:11, said:
Stiu ca pe noul Cod Civil contractele verbale sunt valide, dar nu mi-am dat acordul (desi am spus ca e o idee buna) si nici nu am stabilit termenii. NIci nu am semnat nimic. Le-am dat o sesizare in care le-am cerut sa-mi prezinte in ce fel au ei acordul meu pe acest contract ?! Poate mi-a falsificat vreunul semnatura ca-mi iau timpul sa fac o plangere penala. Indiferent de suma, pentru semnatura falsa cineva face parnaie. ei trebuie sa faca dovada ca ti-au trimis acel contract. Edited by gabriel_gavrila, 06 December 2016 - 20:05. |
|
#1277
Posted 07 December 2016 - 11:53
gabriel_gavrila, on 06 decembrie 2016 - 20:05, said:
daca ti-ai dat acordul verbal nu trebuie sa existe un contract in forma scrisa semnat de tine. ei au obligatia sa-ti remita contractul in forma scrisa (conform discutiei telefonice in care ti-ai dat acordul) si tu ai dreptul de a-l denunta in termen de 14 zile de la data la care l-ai primit. daca nu l-ai denuntat se numeste acceptare tacita si contractul e perfect valabil. ei trebuie sa faca dovada ca ti-au trimis acel contract. E buna precizarea pentru colegi, in general. Eu nu mi-am dat acordul, dar am spus "hei, e o idee buna", iar individul a revenit cu al doilea telefon sa-mi ceara sa merg sa semnez (nu am fost), dupa care au venit facturile pe care le-am ignorat. Chiar daca-ti dai acordul pe telefon, nu s-au discutat termenii (durata contractului, tariful etc) deci are sens sa-ti transmita contractul. Azi m-au sunat de la collection, habar nu aveau de sesizarea mea dar de data asta a fost o fatuca isteata, a priceput repede. Si ea spunea ca ar trebui sa existe contract semnat. |
#1278
Posted 08 December 2016 - 12:28
sunt abonat la telekom cu internet si fix si in 19 ianuarie 2017 mi se termina perioada contractuala si vreau sa reziliez contractul,nu vreau sa am mari batai de cap si va rog sa ma sfatuiti cum ar fi mai sa procedez deoarece nu am magazin telekom aproape,va multumesc
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users