DIGI_Helper
Last Updated: Apr 30 2024 18:51, Started by
cricri51
, Jul 20 2014 17:31
·
82
#14149
Posted 12 July 2022 - 11:59
Salut, oameni buni!Vă semnalez 2 probleme: de o săptămână am făcut portarea a 4 numere din Orange și înainte Vodafone. Problema 1: nu pot fi sunat de niciun abonat Vodafone, menționez că eu pot apela în orice rețea mobilă . Dacă sunt sunat din Vodafone ii spune robotul: număr format incorect. Problema 2: nu s-a reușit portarea a 2 numere.
Edited by chichirichi, 12 July 2022 - 12:07. |
#14150
Posted 12 July 2022 - 12:16
Eu am portare din Digi în Orange nici acuma nu este gata deși spunrs 09:00-13:00 când a fost vorba de Telekom spre Orange , s a făcut instant la orele menționate
|
#14151
Posted 12 July 2022 - 12:58
chichirichi, on 12 iulie 2022 - 11:59, said:
Salut, oameni buni!Vă semnalez 2 probleme: de o săptămână am făcut portarea a 4 numere din Orange și înainte Vodafone. Problema 1: nu pot fi sunat de niciun abonat Vodafone, menționez că eu pot apela în orice rețea mobilă . Dacă sunt sunat din Vodafone ii spune robotul: număr format incorect. Problema 2: nu s-a reușit portarea a 2 numere. |
#14153
Posted 12 July 2022 - 19:13
Astia au innebunit. Is intrat in tara de joi si netul se contorizeaza cu bani si acum 😡 mai e vreun helper pe aici ?
Edited by IaBaDaBadU, 12 July 2022 - 19:13. |
#14154
Posted 12 July 2022 - 22:45
La Digi de multa vreme se actualizeaza greu consumul din roaming, poate e vorba de acel delay.
|
#14155
Posted 17 July 2022 - 14:14
Vreau sa dezactivez toate apelurile sau SMS-urile care ar putea genera costuri suplimentare.
Ex: - Apeluri internationale - Plati prin SMS - Apeluri dupa terminarea minutelor incluse in abonament Se poate? |
#14156
Posted 17 July 2022 - 23:20
Se numește cartela prepay ce vrei tu, foloseste-o cu încredere.
|
#14157
Posted 18 July 2022 - 10:34
Digi , nu mi se pare normal sa fiu sunat de la suport cu numar privat ca să si răspund...totuși poate suna cu număr normal , eu în general nu răspund la numere private.
Dacă vreți sa oferiți suport , sunați cu număr din centrala nu ca sunați cu numere persoanele cu privat. Edited by StefanRO, 18 July 2022 - 10:34. |
#14158
Posted 18 July 2022 - 11:47
Da, bun feedback pt Helper, nu știu de ce, din comoditate? tehnic? Suna de pe numere personale și de aceea ne apelează cu nr privat
De menționat ca nu tot timpul apelează asa, de multe ori apare nr de centrala. |
|
#14159
Posted 18 July 2022 - 12:04
StefanRO, on 18 iulie 2022 - 10:34, said:
Digi , nu mi se pare normal sa fiu sunat de la suport cu numar privat ca să si răspund...totuși poate suna cu număr normal , eu în general nu răspund la numere private. Dacă vreți sa oferiți suport , sunați cu număr din centrala nu ca sunați cu numere persoanele cu privat. Salut, StefanRO, Am transmis mai departe feedback-ul tau. Daca situatia nu a fost rezolvata, va fi necesar sa revii cu o sesizare. |
#14160
Posted 18 July 2022 - 12:41
DIGI_Helper Ne poti lamuri ce se intampla/ce se va intampla cu roamingul la Digi? Ramane inclus in abonamente sau se revine la tarifele ce au fost pana in primavara lui 2022? Se va emite vreun comunicat in acest sens?
Edited by LunaCrystal, 18 July 2022 - 12:41. |
#14161
Posted 19 July 2022 - 00:53
#14162
Posted 19 July 2022 - 03:50
Ultima gaselnita, coincidenta... intamplare, nu ma bag:
- fac reclamatie ca imi trece telefonul in 2G si pierd datele in timpul convorbirii, si din cand in cand se intrerupe apelul (ma misc prin casa, sau stau pe loc... deh... in bucuresti e problema de semnal) - dupa multe discutii cu diversi de la call-center in care am fost facut in diverse moduri, inclusiv ca sunt eu prost si nu stiu sa folosesc un telefon, ca nu am telefon care stie 5G ( ca S21 5G nu stie 5G de la digi "se pare", dar e irelevant) se decid sa trimita pe cineva sa masoare semnalul - dupa ce ma suna colegu` de la "suport" in legatura cu masuratoarea de semnal si stabilim o zi anume, se intampla o minune... in ziua cand vine acel cineva sa masoare semnalul prin apartament sa vezi surpriza, al naibii telefon avea super semnal si nu se mai intrerupea. O fi normal sa vii sa faci testele de semnal cu un telefon care isi face update din an in paste ? Nu de alta dar stiu cum arata mizeria aia de aparat cu care se fac acele teste, doar intreb pentru un prieten. Apoi o fi normal ca in perioada cand se fac testele alea, se aliniaza planetele si telefon sta in L800 de parca alta retea nu mai exista si cu semnal chiar bun comparativ cu ce avusesem pana in ziua respectiva? In general nu stau sa verific detaliile astea cand folosesc telefonul dar stiu ca nu am semnal in sufragerie pentru ca din cand in cand il mai folosesc pe post de hotspot si bate la ochi viteza, sau lipsa de viteza, asa ca m-am obisnuit, pana cand a inceput sa fie enervant de deranjant. Si ca o concluzie, la cateva zile dupa teste telefonul nu mai sta in L800 cu semnal aproape blana, ci un L2600/L2100/GSM, fix in ordinea asta. Iar din cauza ca nici dupa peste 2 luni de cand am facut reclamatia nu am primit nici un raspuns, am aflat din intamplare(traiasca NetMonitor) ca la etajul 10 semnalul nu prea ajunge, ca nu bate antena(asa e cand pici ca fraierul fix intre sectoare, probabil), si saracul telefon era indecis pe care canal/site sa stea conectat ca semnal aproape nu e in anumite locuri din apartament, iar cand e , e aproape degeaba @DIGI_Helper cod client:35318640 , inca ma intereseaza daca se va rezolva problema sau colegii se prefac in continuare ca nu e nici o problema, nu de alta dar e enervant sa iti sara telefonul in timpul convorbirii in GSM din LTE cand mai sunt niste benzi prin care poate trece pana la GSM. |
#14163
Posted 21 July 2022 - 12:32
LunaCrystal, on 18 iulie 2022 - 12:41, said:
DIGI_Helper Ne poti lamuri ce se intampla/ce se va intampla cu roamingul la Digi? Ramane inclus in abonamente sau se revine la tarifele ce au fost pana in primavara lui 2022? Se va emite vreun comunicat in acest sens? Salut, LunaCrystal, Momentan, nu am informatii cu privire la tarifarea roaming-ului incepand cu 01.08.2022. De indata ce vor fi disponibile mai multe informatii voi reveni cu un mesaj in cadrul topicului. bansh3, on 19 iulie 2022 - 03:50, said:
Ultima gaselnita, coincidenta... intamplare, nu ma bag: - fac reclamatie ca imi trece telefonul in 2G si pierd datele in timpul convorbirii, si din cand in cand se intrerupe apelul (ma misc prin casa, sau stau pe loc... deh... in bucuresti e problema de semnal) - dupa multe discutii cu diversi de la call-center in care am fost facut in diverse moduri, inclusiv ca sunt eu prost si nu stiu sa folosesc un telefon, ca nu am telefon care stie 5G ( ca S21 5G nu stie 5G de la digi "se pare", dar e irelevant) se decid sa trimita pe cineva sa masoare semnalul - dupa ce ma suna colegu` de la "suport" in legatura cu masuratoarea de semnal si stabilim o zi anume, se intampla o minune... in ziua cand vine acel cineva sa masoare semnalul prin apartament sa vezi surpriza, al naibii telefon avea super semnal si nu se mai intrerupea. O fi normal sa vii sa faci testele de semnal cu un telefon care isi face update din an in paste ? Nu de alta dar stiu cum arata mizeria aia de aparat cu care se fac acele teste, doar intreb pentru un prieten. Apoi o fi normal ca in perioada cand se fac testele alea, se aliniaza planetele si telefon sta in L800 de parca alta retea nu mai exista si cu semnal chiar bun comparativ cu ce avusesem pana in ziua respectiva? In general nu stau sa verific detaliile astea cand folosesc telefonul dar stiu ca nu am semnal in sufragerie pentru ca din cand in cand il mai folosesc pe post de hotspot si bate la ochi viteza, sau lipsa de viteza, asa ca m-am obisnuit, pana cand a inceput sa fie enervant de deranjant. Si ca o concluzie, la cateva zile dupa teste telefonul nu mai sta in L800 cu semnal aproape blana, ci un L2600/L2100/GSM, fix in ordinea asta. Iar din cauza ca nici dupa peste 2 luni de cand am facut reclamatia nu am primit nici un raspuns, am aflat din intamplare(traiasca NetMonitor) ca la etajul 10 semnalul nu prea ajunge, ca nu bate antena(asa e cand pici ca fraierul fix intre sectoare, probabil), si saracul telefon era indecis pe care canal/site sa stea conectat ca semnal aproape nu e in anumite locuri din apartament, iar cand e , e aproape degeaba @DIGI_Helper cod client:35318640 , inca ma intereseaza daca se va rezolva problema sau colegii se prefac in continuare ca nu e nici o problema, nu de alta dar e enervant sa iti sara telefonul in timpul convorbirii in GSM din LTE cand mai sunt niste benzi prin care poate trece pana la GSM. Salut, bansh3, Sesizarea a fost inchisa deoarece in urma masuratorilor nu au fost identificate problemele reclamate. Va fi necesar sa revii cu o noua sesizare daca doresti ca situatia sa fie reverificata. |
|
#14164
Posted 23 July 2022 - 13:56
Salut.
Nu știu dacă are vre-o relevanta, dar angajați digi sunt din ce în ce..... Merg ieri într-un magazin digi având digi satelit m-am gândit, ca dacă tot vine fibra și îmi trag și televiziune sa îmi mai micșorez opțiunea care o plătesc la TV satelit, TV baza și opțiune cu hbo. Plăteam în jur de 40 de lei, și am rugat pe cei de la magazin ca începând cu data de 1 august sa mi se închidă opțiunea hbo și sa rămân la cel mai mic abonament posibil, ca ulterior sa închid acest serviciu, odată cu instalarea TV prin cablu. Când astăzi, hbo a dispărut, mi l-au închis de astăzi.. Mda.. |
#14165
Posted 23 July 2022 - 17:13
Te grăbești și Te agiți...
După instalarea fibrei poți rezilia serviciul DTH chiar dacă ai perioada contractuala fără costuri, doar sa predai echipamentul. Folosești cu încredere secțiunea CONTACT de pe site sau din cont, eviți și deplasări și neînțelegeri precum dezactivarea HBO, doar tastezi ce doresti "Contact - Servicii clienti - Deranjamente Digi | DIGI (RCS & RDS)" https://www.digi.ro/asistenta/contact Derulează în jos pana la asistenta online 😉 |
#14166
Posted 23 July 2022 - 18:10
Chiar deloc.
Oricum, nu îl închideam serviciul, voi aștepta, ca este posibil sa dureze încă, dat fiind ca este o problema pe jumătate de localitate. Mi se pare aiurea sa se poată activa aceasta opțiune din cont și sa o poți dezactiva doar din magazin. Nu știu sigur dacă o poți dezactiva din cont. Nu este o mare pierdere, dar speram sa mai vad game of thrones.... Doar ma enervează neînțelegerile, deși ii explici, nu ai cu cine, sau, poate vreau eu perfecțiune.. Edited by mariusr1976, 23 July 2022 - 18:19. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users