Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani @Klasse!

La multi ani @shmecherul!

pareri ipad 6-2018- flip

Cum au aparut supermarketurile in...
 Campanii mincinoase Carrefour

Tv toshiba defect

touchscreen navigatie stricat

bonsai - de unde?
 Resetare Bonus Malus

Unitatea optica DVD-rw absenta pe...

Problema configurare Wireguard

Dozatoare de apa, cu alimentare d...
 Intarziere aterizare avioane

Accident masina reparata pe CASCO

Probleme Ginseng Microcarpa

Un sunet pronuntat la BMW e90 318i
 

DIGI_Helper

* * * * - 13 votes
  • Please log in to reply
15806 replies to this topic

#14149
chichirichi

chichirichi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 07.06.2009
Salut, oameni buni!Vă semnalez 2 probleme: de o săptămână am făcut portarea a 4 numere din Orange și înainte Vodafone. Problema 1: nu pot fi sunat de niciun abonat Vodafone, menționez că eu  pot apela în orice rețea  mobilă . Dacă sunt sunat din Vodafone ii spune robotul: număr format incorect.  Problema 2: nu s-a reușit portarea a 2 numere.

Edited by chichirichi, 12 July 2022 - 12:07.


#14150
StefanRO

StefanRO

    Hai noroc straine

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,757
  • Înscris: 06.03.2018
Eu am portare din Digi în Orange nici acuma nu este gata deși spunrs 09:00-13:00 când a fost vorba de Telekom spre Orange , s a făcut instant la orele menționate

#14151
clader

clader

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,673
  • Înscris: 06.03.2004

 chichirichi, on 12 iulie 2022 - 11:59, said:

Salut, oameni buni!Vă semnalez 2 probleme: de o săptămână am făcut portarea a 4 numere din Orange și înainte Vodafone. Problema 1: nu pot fi sunat de niciun abonat Vodafone, menționez că eu  pot apela în orice rețea  mobilă . Dacă sunt sunat din Vodafone ii spune robotul: număr format incorect.  Problema 2: nu s-a reușit portarea a 2 numere.
Deschide tichet online la Digi si vad ei care sunt problemele.


#14152
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,034
  • Înscris: 18.12.2007
Continuati cu offtopicul si incepem sa ne distram :)

#14153
IaBaDaBadU

IaBaDaBadU

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 686
  • Înscris: 05.05.2022
Astia au innebunit. Is intrat in tara de joi si netul se contorizeaza cu bani si acum 😡 mai e vreun helper pe aici ?

Edited by IaBaDaBadU, 12 July 2022 - 19:13.


#14154
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
La Digi de multa vreme se actualizeaza greu consumul din roaming, poate e vorba de acel delay.

#14155
ghostdlr

ghostdlr

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 337
  • Înscris: 17.10.2015
Vreau sa dezactivez toate apelurile sau SMS-urile care ar putea genera costuri suplimentare.
Ex:
- Apeluri internationale
- Plati prin SMS
- Apeluri dupa terminarea minutelor incluse in abonament

Se poate?

#14156
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,417
  • Înscris: 08.02.2011
Se numește cartela prepay ce vrei tu, foloseste-o cu încredere.

#14157
StefanRO

StefanRO

    Hai noroc straine

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,757
  • Înscris: 06.03.2018
Digi , nu mi se pare normal sa fiu sunat de la suport cu numar privat ca să si răspund...totuși poate suna cu număr normal , eu în general nu răspund la numere private.
Dacă vreți sa oferiți suport , sunați cu număr din centrala nu ca sunați cu numere persoanele cu privat.

Edited by StefanRO, 18 July 2022 - 10:34.


#14158
csachiri

csachiri

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,453
  • Înscris: 03.04.2007
Da, bun feedback pt Helper, nu știu de ce, din comoditate? tehnic? Suna de pe numere personale și de aceea ne apelează cu nr privat

De menționat ca nu tot timpul apelează asa, de multe ori apare nr de centrala.

#14159
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,359
  • Înscris: 16.04.2014

 StefanRO, on 18 iulie 2022 - 10:34, said:

Digi , nu mi se pare normal sa fiu sunat de la suport cu numar privat ca să si răspund...totuși poate suna cu număr normal , eu în general nu răspund la numere private.
Dacă vreți sa oferiți suport , sunați cu număr din centrala nu ca sunați cu numere persoanele cu privat.

Salut, StefanRO,
Am transmis mai departe feedback-ul tau.
Daca situatia nu a fost rezolvata, va fi necesar sa revii cu o sesizare.

#14160
LunaCrystal

LunaCrystal

    Clubbing is life!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,589
  • Înscris: 20.10.2006
DIGI_Helper Ne poti lamuri ce se intampla/ce se va intampla cu roamingul la Digi? Ramane inclus in abonamente sau se revine la tarifele ce au fost pana in primavara lui 2022? Se va emite vreun comunicat in acest sens?

Edited by LunaCrystal, 18 July 2022 - 12:41.


#14161
ghostdlr

ghostdlr

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 337
  • Înscris: 17.10.2015

 modoran, on 17 iulie 2022 - 23:20, said:

Se numește cartela prepay ce vrei tu, foloseste-o cu încredere.

Am nevoie de mai mult trafic de internet. Abonamentele au 50GB, cartela maxim 6gb la 4 euro.

#14162
bansh3

bansh3

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 203
  • Înscris: 24.08.2007
Ultima gaselnita, coincidenta... intamplare, nu ma bag:
- fac reclamatie ca imi trece telefonul in 2G si pierd datele in timpul convorbirii, si din cand in cand se intrerupe apelul (ma misc prin casa, sau stau pe loc... deh... in bucuresti e problema de semnal)
- dupa multe discutii cu diversi de la call-center in care am fost facut in diverse moduri, inclusiv ca sunt eu prost si nu stiu sa folosesc un telefon, ca nu am telefon care stie 5G ( ca S21 5G nu stie 5G de la digi "se pare", dar e irelevant) se decid sa trimita pe cineva sa masoare semnalul
- dupa ce ma suna colegu` de la "suport" in legatura cu masuratoarea de semnal si stabilim o zi anume, se intampla o minune... in ziua cand vine acel cineva sa masoare semnalul prin apartament sa vezi surpriza, al naibii telefon avea super semnal si nu se mai intrerupea.
O fi normal sa vii sa faci testele de semnal cu un telefon care isi face update din an in paste ? Nu de alta dar stiu cum arata mizeria aia de aparat cu care se fac acele teste, doar intreb pentru un prieten.
Apoi o fi normal ca in perioada cand se fac testele alea, se aliniaza planetele si telefon sta in L800 de parca alta retea nu mai exista si cu semnal chiar bun comparativ cu ce avusesem pana in ziua respectiva? In general nu stau sa verific detaliile astea cand folosesc telefonul dar stiu ca nu am semnal in sufragerie pentru ca din cand in cand il mai folosesc pe post de hotspot si bate la ochi viteza, sau lipsa de viteza, asa ca m-am obisnuit, pana cand a inceput sa fie enervant de deranjant.
Si ca o concluzie, la cateva zile dupa teste telefonul nu mai sta in L800 cu semnal aproape blana, ci un L2600/L2100/GSM, fix in ordinea asta. Iar din cauza ca nici dupa peste 2 luni de cand am facut reclamatia nu am primit nici un raspuns, am aflat din intamplare(traiasca NetMonitor) ca la etajul 10 semnalul nu prea ajunge, ca nu bate antena(asa e cand pici ca fraierul fix intre sectoare, probabil), si saracul telefon era indecis pe care canal/site sa stea conectat ca semnal aproape nu e in anumite locuri din apartament, iar cand e , e aproape degeaba
@DIGI_Helper cod client:35318640 , inca ma intereseaza daca se va rezolva problema sau colegii se prefac in continuare ca nu e nici o problema, nu de alta dar e enervant sa iti sara telefonul in timpul convorbirii in GSM din LTE cand mai sunt niste benzi prin care poate trece pana la GSM.

#14163
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,359
  • Înscris: 16.04.2014

 LunaCrystal, on 18 iulie 2022 - 12:41, said:

DIGI_Helper Ne poti lamuri ce se intampla/ce se va intampla cu roamingul la Digi? Ramane inclus in abonamente sau se revine la tarifele ce au fost pana in primavara lui 2022? Se va emite vreun comunicat in acest sens?

Salut, LunaCrystal,
Momentan, nu am informatii cu privire la tarifarea roaming-ului incepand cu 01.08.2022. De indata ce vor fi disponibile mai multe informatii voi reveni cu un mesaj in cadrul topicului.

 bansh3, on 19 iulie 2022 - 03:50, said:

Ultima gaselnita, coincidenta... intamplare, nu ma bag:
- fac reclamatie ca imi trece telefonul in 2G si pierd datele in timpul convorbirii, si din cand in cand se intrerupe apelul (ma misc prin casa, sau stau pe loc... deh... in bucuresti e problema de semnal)
- dupa multe discutii cu diversi de la call-center in care am fost facut in diverse moduri, inclusiv ca sunt eu prost si nu stiu sa folosesc un telefon, ca nu am telefon care stie 5G ( ca S21 5G nu stie 5G de la digi "se pare", dar e irelevant) se decid sa trimita pe cineva sa masoare semnalul
- dupa ce ma suna colegu` de la "suport" in legatura cu masuratoarea de semnal si stabilim o zi anume, se intampla o minune... in ziua cand vine acel cineva sa masoare semnalul prin apartament sa vezi surpriza, al naibii telefon avea super semnal si nu se mai intrerupea.
O fi normal sa vii sa faci testele de semnal cu un telefon care isi face update din an in paste ? Nu de alta dar stiu cum arata mizeria aia de aparat cu care se fac acele teste, doar intreb pentru un prieten.
Apoi o fi normal ca in perioada cand se fac testele alea, se aliniaza planetele si telefon sta in L800 de parca alta retea nu mai exista si cu semnal chiar bun comparativ cu ce avusesem pana in ziua respectiva? In general nu stau sa verific detaliile astea cand folosesc telefonul dar stiu ca nu am semnal in sufragerie pentru ca din cand in cand il mai folosesc pe post de hotspot si bate la ochi viteza, sau lipsa de viteza, asa ca m-am obisnuit, pana cand a inceput sa fie enervant de deranjant.
Si ca o concluzie, la cateva zile dupa teste telefonul nu mai sta in L800 cu semnal aproape blana, ci un L2600/L2100/GSM, fix in ordinea asta. Iar din cauza ca nici dupa peste 2 luni de cand am facut reclamatia nu am primit nici un raspuns, am aflat din intamplare(traiasca NetMonitor) ca la etajul 10 semnalul nu prea ajunge, ca nu bate antena(asa e cand pici ca fraierul fix intre sectoare, probabil), si saracul telefon era indecis pe care canal/site sa stea conectat ca semnal aproape nu e in anumite locuri din apartament, iar cand e , e aproape degeaba
@DIGI_Helper cod client:35318640 , inca ma intereseaza daca se va rezolva problema sau colegii se prefac in continuare ca nu e nici o problema, nu de alta dar e enervant sa iti sara telefonul in timpul convorbirii in GSM din LTE cand mai sunt niste benzi prin care poate trece pana la GSM.

Salut, bansh3,
Sesizarea a fost inchisa deoarece in urma masuratorilor nu au fost identificate problemele reclamate.
Va fi necesar sa revii cu o noua sesizare daca doresti ca situatia sa fie reverificata.

#14164
mariusr1976

mariusr1976

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,429
  • Înscris: 26.04.2016
Salut.
Nu știu dacă are vre-o relevanta, dar angajați digi sunt din ce în ce.....
Merg ieri într-un magazin digi având digi satelit m-am gândit, ca dacă tot vine fibra și îmi trag și televiziune sa îmi mai micșorez opțiunea care o plătesc la TV satelit, TV baza și opțiune cu hbo.
Plăteam în jur de 40 de lei, și am rugat pe cei de la magazin ca începând cu data de 1 august sa mi se închidă opțiunea hbo și sa rămân la cel mai mic abonament posibil, ca ulterior sa închid acest serviciu, odată cu instalarea TV prin cablu.
Când astăzi, hbo a dispărut, mi l-au închis de astăzi..
Mda..

#14165
csachiri

csachiri

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,453
  • Înscris: 03.04.2007
Te grăbești și Te agiți...
După instalarea fibrei poți rezilia serviciul DTH chiar dacă ai perioada contractuala fără costuri, doar sa predai echipamentul.
Folosești cu încredere secțiunea CONTACT de pe site sau din cont, eviți și deplasări și neînțelegeri precum dezactivarea HBO, doar tastezi ce doresti

"Contact - Servicii clienti - Deranjamente Digi | DIGI (RCS & RDS)" https://www.digi.ro/asistenta/contact
Derulează în jos pana la asistenta online 😉

#14166
mariusr1976

mariusr1976

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,429
  • Înscris: 26.04.2016
Chiar deloc.
Oricum, nu îl închideam serviciul, voi aștepta, ca este posibil sa dureze încă, dat fiind ca este o problema pe jumătate de localitate.
Mi se pare aiurea sa se poată activa aceasta opțiune din cont și sa o poți dezactiva doar din magazin.
Nu știu sigur dacă o poți dezactiva din cont.
Nu este o mare pierdere, dar speram sa mai vad game of thrones....
Doar ma enervează neînțelegerile, deși ii explici, nu ai cu cine, sau, poate vreau eu perfecțiune..

Edited by mariusr1976, 23 July 2022 - 18:19.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate