Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Orange_helper
Last Updated: Apr 15 2024 20:33, Started by
morogan
, Jun 23 2014 16:10
·
331
#8929
Posted 24 March 2018 - 11:56
pisiculverde, on 23 martie 2018 - 21:28, said:
Salut Orange_helper, Vreau sa folosesc bonusul Orange Phone Credit pentru a cumpara produse (accesorii si conectabile) din magazinul online. Este posibil acest lucru? Intreb pentru ca la pasul final (la plata produselor din cos) nu am gasit posibilitatea utilizarii bonusului Orange Phone Credit pentru a plati. Sa inteleg din aceasta ca bonusul Orange Phone Credit nu se poate folosi in magazinul online, ci doar in magazinele fizice? Sau trebuie sa procedez intr-un anume fel pentru a folosi bonusul la achizitia din magazinul onine? In cazul unui cont online pe care sunt inregistrate pe un singur nume 2 numere de telefon, fiecare numar cu bonusul sau, se poate face o singura comanda folosind bonusul total de pe cele 2 numere, sau este obligatoriu sa se faca 2 comenzi, fiecare comanda folosind la fiecare din ele bonusul de pe cate un numar? Multumesc. Salut, Poti folosi creditul cumulat in Orange Phone Credit de maximum doua ori in 12 luni, daca numărul tau PrePay este in perioada activa, doar in Orange shop si la partenerii Orange. La cumpararea telefonului, trebuie sa ai la tine SIM-ul Orange PrePay si un act de identitate. Mai multe detalii despre acest program poti gasi aici https://www.orange.r...phone-credit-56 Bonusul de pe cele 2 numere de telefon nu se poate cumula. O zi buna, Orange helper |
#8930
Posted 24 March 2018 - 12:22
Salut Orange_helper.
Am facut si eu joi dimineata comanda pentru un Huawei Mate 10 Pro prin Orange Thank You si de atunci statusul comenzii a ramas la stadiul de comanda aprobata, iar termenul de livrare este de 23 martie, adica ziua de ieri. Cand ma pot astepta sa fie expediata comanda? Nr, de comanda este 2140426. Multumesc. |
#8931
Posted 24 March 2018 - 13:21
KillerRapid, on 24 martie 2018 - 12:22, said:
Salut Orange_helper. Am facut si eu joi dimineata comanda pentru un Huawei Mate 10 Pro prin Orange Thank You si de atunci statusul comenzii a ramas la stadiul de comanda aprobata, iar termenul de livrare este de 23 martie, adica ziua de ieri. Cand ma pot astepta sa fie expediata comanda? Nr, de comanda este 2140426. Multumesc. Salut, Am verificat si am vazut ca numarul AWB aferent comenzii inregistrate este ORO1052118001N. Poti verifica aici satusul comenzii www.urgent-curier.ro . In cursul zilei de ieri a ajuns in depozitul din Cluj Napoca. O zi buna, Orange helper |
#8932
Posted 26 March 2018 - 08:17
Salut!
Dețin un terminal Blackberry Key One Black Edition achiziționat la liber, versiunea BBB100-2 (EMEA), abonament. Nu am acces la nici una din funcțiile suplimentare de tip WiFi Call, Volte, HD Voice, etc. Aparent ele sunt activate din centrală, însă asta este nivelul maxim de ajutor pe care l-am putut obține de la serviciul de suport tehnic Orange care într-un final s-a și dat bătut cu rezoluția cu nu suportă telefonul aceste servicii (fals). Aș dori să știu dacă această problemă provine de la faptul că nu este un terminal achiziționat din rețeaua Orange (și în acest caz dacă există vreo soluție) sau este vorba pur și simplu de o setare care trebuie făcută suplimentar din partea Orange. Mulțumesc mult! |
#8933
Posted 26 March 2018 - 08:40
Greuceanu, on 26 martie 2018 - 08:17, said:
Salut! Dețin un terminal Blackberry Key One Black Edition achiziționat la liber, versiunea BBB100-2 (EMEA), abonament. Nu am acces la nici una din funcțiile suplimentare de tip WiFi Call, Volte, HD Voice, etc. Aparent ele sunt activate din centrală, însă asta este nivelul maxim de ajutor pe care l-am putut obține de la serviciul de suport tehnic Orange care într-un final s-a și dat bătut cu rezoluția cu nu suportă telefonul aceste servicii (fals). Aș dori să știu dacă această problemă provine de la faptul că nu este un terminal achiziționat din rețeaua Orange (și în acest caz dacă există vreo soluție) sau este vorba pur și simplu de o setare care trebuie făcută suplimentar din partea Orange. Mulțumesc mult! Apel Wi-Fi si Apel 4G sunt disponibile doar pe terminalele comercializate de Orange care au implementate de catre noi in soft, cele doua functii. Lista terminalelor compatibilie sunt disponibile aici https://www.orange.r...ogii/apel-wifi/ si aici https://www.orange.r...ologii/apel-4g/ . O zi buna, Orange Helper |
#8934
Posted 26 March 2018 - 17:52
Apropo de apel wi-fi, mie nu-mi merge fix de când mi s-a reînnoit abonamentul, adică de joi. E vreun glitch sau n-am citit eu bine actul adițional?
|
#8935
Posted 26 March 2018 - 22:47
Helper..un sfat te rog..
Vreau sa prelungesc abonamentul..deși cred că sunt nebun la ce oferiți..am 18 luni..vreau me 26 însă imbecilul ăla de coleg al tău..nu am cum sa ii zic altcumva scuze Mă tot aburește..cu rahatul ăla de politică de utilizare rezonabilă..ce naiba inseamna exact?? Pe scurt voi pleca în Anglia..UK..și nu vreau să depășesc beneficiile din abonament...cat am voie maxim lunar acolo sa sun,SMS in Romania și internet acolo pe date?? Îmi poți explica tu la punct?? Că de 2 zile îl întreb pe ăla să zică exact...el doar politica de utilizare rezonabilă..nu e în stare.. PS...moto z2 play din oferta cu ce vine la pachet?? Husa,căști și moto mod jbl?? Că am văzut pe 2 siteuri la reducere și vreau să știu dacă și voi aveți oferta..ms!!! Aștept răspuns sa vad daca mai continui cu voi... |
#8936
Posted 26 March 2018 - 23:00
Politica de utilizare rezonabilă are două puncte mari și tari: să nu stai în străinătate mai mult decît în România și să nu consumi mai mult în străinătate decît în România! Toate astea luate ca o medie pe durata a 4 (patru) luni de monitorizare. Asta e condiția UE... acum depinde puțin și de modul în care o aplică Orange, au fost raportate cazuri în care „monitorizarea” a durat mai puțin de 4 luni și clienții s-au trezit cu costuri suplimentare sau chiar cu serviciul suspendat...
P.S. Prin „străinătate” se înțelege SEE, deci inclusiv UK. Edited by crislacor, 26 March 2018 - 23:01. |
#8937
Posted 27 March 2018 - 00:08
Și ce e de făcut?? Sa trec la alt operator?? Și să stau maxim 4 luni pe an in UK sau cum?? Nu te anunță ei cumva ?? El zice că aș avea nelimitat că și în tara..insa e limita asta..ce rahat ar însemna..eu știu cat consum in tara lunar că sa nu depășesc lunar acolo?? Ce naiba...cred că renunt la ei..trec pe cartela ceva..deși nu as vrea..dar sa plătesc lunar suplimentar..nu prea tentează..și am 600 min și 5gb roaming..lunar
|
#8938
Posted 27 March 2018 - 07:13
La cartelă e același lucru, dacă îți încarci cu opțiune de roaming vei fi supus regulii utilizării rezonabile. Singura variantă în care nu are nimeni treabă cu tine e să încarci credit simplu și să consumi resursele la tarifele standard.
Personal recomand să îți iei cartelă/abonament de UK dacă stai mai mult timp acolo. Acest roaming-like-at-home a fost introdus cu un singur scop (menționat și în directivele europene): pentru călătorii ocazionale în străinătate! P.S. Fiică-mea are credit pe cartela de România (așa, să fie ceva acolo) și și-a luat și cartelă de Three cu roaming la greu. Tot ce avem de vorbit, o facem pe Whatsapp, indiferent că e în Anglia sau aiurea prin Europa (prin natura serviciului călătorește mult)... Edited by crislacor, 27 March 2018 - 07:13. |
|
#8939
Posted 27 March 2018 - 14:18
@OH,
Am o solicitare , nr 71972922, initial am primit mesaj ca voi fi sunat, azi am primit un mesaj cum ca am raspunsul pe mail dar nu am primit nimic |
#8940
Posted 27 March 2018 - 14:57
becali, on 27 martie 2018 - 14:18, said:
@OH, Am o solicitare , nr 71972922, initial am primit mesaj ca voi fi sunat, azi am primit un mesaj cum ca am raspunsul pe mail dar nu am primit nimic Salut, Am identificat mesajul primit si te asiguram ca a fost transmis in mod automat de sistem, ca urmare a interactiunii inregistrate pe cont in data de 26 martie. O zi buna, Orange Helper |
#8941
Posted 27 March 2018 - 15:05
Orange_helper, on 27 martie 2018 - 14:57, said:
Salut, Am identificat mesajul primit si te asiguram ca a fost transmis in mod automat de sistem, ca urmare a interactiunii inregistrate pe cont in data de 26 martie. O zi buna, Orange Helper nu inteleg, in 26,03 am 2 sesizari 1, ref 71921820, primit raspuns pe mail 2 ref 71972922, am primit mesaj ca voi fi sunat, astazi am primit un nou mesaj cum ca as avea raspuns pe mail, dar nu exista raspunsul Rezumand, am primit raspuns doar la prima sesizare. Sa inteleg ca nu voi mai fi contactat pentru a doua? Edited by becali, 27 March 2018 - 15:06. |
#8942
Posted 27 March 2018 - 15:11
becali, on 27 martie 2018 - 15:05, said:
nu inteleg, in 26,03 am 2 sesizari 1, ref 71921820, primit raspuns pe mail 2 ref 71972922, am primit mesaj ca voi fi sunat, astazi am primit un nou mesaj cum ca as avea raspuns pe mail, dar nu exista raspunsul Rezumand, am primit raspuns doar la prima sesizare. Sa inteleg ca nu voi mai fi contactat pentru a doua? A doua solicitare este una pentru ofertare, insa a fost inchisa de catre colegii nostri deoarece abonamentele sunt programate pentru inchidere. Doresti sa trimitem o cerere catre ei pentru a te apela in vederea unei noi oferte? O zi buna, Orange Helper |
#8943
Posted 27 March 2018 - 15:17
Asta am solicitat, o oferta pentru a nu inchide contul
|
|
#8944
Posted 27 March 2018 - 15:30
#8945
Posted 27 March 2018 - 17:31
alinator, on 27 martie 2018 - 00:08, said:
Și ce e de făcut?? Sa trec la alt operator?? Și să stau maxim 4 luni pe an in UK sau cum?? Nu te anunță ei cumva ?? El zice că aș avea nelimitat că și Ă®n tara..insa e limita asta..ce rahat ar Ă®nsemna..eu știu cat consum in tara lunar că sa nu depășesc lunar acolo?? Ce naiba...cred că renunt la ei..trec pe cartela ceva..deși nu as vrea..dar sa plătesc lunar suplimentar..nu prea tentează..și am 600 min și 5gb roaming..lunar |
#8946
Posted 28 March 2018 - 09:30
Orange_helper, on 27 martie 2018 - 15:30, said: Am trimis mesajul tau colegilor nostri, urmand a te contacta in termen de 3 zile lucratoare, pentru finalizarea situatiei. As dori sa fiu din nou apelat in cazul in care erau de la ofertare |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users