Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata
 Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool
 Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...
 Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...
 

Orange_helper

* * * * - 8 votes
  • Please log in to reply
14834 replies to this topic

#8911
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,818
  • Înscris: 18.12.2007

 HouseFreak, on 15 martie 2018 - 21:28, said:

salut orange helper

am luat de la orange shop un ps4 in rate ,am achitat un avans de 480 ron si a ramas sa platesc in rate timp de 12 luni cate 49 ron.

Mai am un serviciu fix de la orange (tv prin satelit abonament world hd ) ,factura cand se emite ,se emite fara suma de rata .

Problema mea este ca doresc sa achit rata cat mai repede si sa platesc in avans 2-3 luni intr-o luna iar cu cine am tot vorbit pe chat a zis ca nu se poate ,pot sa platesc doar rata in curs dar nu si in avans din contul meu orange la alta suma ....

este foarte fustrant si doresc sa fac plangere anpc daca acest lucru nu se rezolva ...

Daca vrei sa platesti rata in avans poti sa mergi in orice shop si sa platesti cate rate vrei tu in avans.
Rata pentru produse este in situatia financiara, e o hartie separata, nu se amesteca cu facturile pentru servicii. Factura pentru rate ai primit-o la inceput cand ai cumparat produsul, nu o sa iti apara respectiva rata pe o alta factura fiindca ar fi dubla facturare.

Pentru ce vrei sa faci plangere la ANPC? Ca nu poti sa faci din contul Orange un anumit tip de plata? Iti urez succes.

#8912
codrutn

codrutn

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 421
  • Înscris: 12.11.2014
Pot efectua oricate reincarcari de prepay in mai putin de 30 de zile?
De exemplu, sa presupunem ca activez o extraoptiune cu minute de 5 euro, apoi dupa 10 zile mai am nevoie de minute nat sau trebuie sa plec din țarã, pot reincarca cu alta extraoptiune de minute, tot cea de 5 euro sau de 6 euro sau de 10 euro pentru SEE?

Edited by codrutn, 16 March 2018 - 12:54.


#8913
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

 codrutn, on 16 martie 2018 - 12:52, said:

Pot efectua oricate reincarcari de prepay in mai putin de 30 de zile?
De exemplu, sa presupunem ca activez o extraoptiune cu minute de 5 euro, apoi dupa 10 zile mai am nevoie de minute nat sau trebuie sa plec din țară, pot reincarca cu alta extraoptiune de minute, tot cea de 5 euro sau de 6 euro sau de 10 euro pentru SEE?


Salut,

Poti reincarca cu credit ori de cate ori ai nevoie. In ceea ce priveste activarea de optiuni, daca ai o optiune mai veche aceasta se va dezactiva automat la activarea celei noi, insa beneficiile vor fi disponibile pana la data lor initiala de valabilitate.
Referitor la optiunea de 10 Euro, ce iti ofera resurse in SEE, vrem sa stii ca utilizarea resurselor de roaming este considerata rezonabila atat timp cat serviciul de roaming este folosit doar pentru calatorii ocazionale in afara teritoriului Romaniei. In acest scop, se urmareste activitatea pe perioade de minimum 4 luni, pe fiecare SIM, in functie de mai multi indicatori.
Toate informatiile cu privire la “politica de utilizare rezonabila a serviciilor roaming SEE” le gasesti aici https://www.orange.r...oaming-see-6828

O zi buna,
Orange helper

#8914
Groh

Groh

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,595
  • Înscris: 03.09.2008
Asta este mailul imbecil pe care il primeste prietena de fiecare data cand i se inchidea telefonul si le scria.
Ma rog,apare inca o fraza in care se specifica ca Orange trateaza cu seriozitate fiecare client in parte.
Acest email copy-paste il are prietena de la 8 persoane diferite de la Orange.
Desi am trimis un email cu reclamatie la ANPC si suntem in asteptarea raspunsului,imbecilii,deoarece dupa 4 luni de discutii,nu se pot numi altfel,au blocat definitiv abonamentul si nu vor sa il deschida pana nu se platesc sumele datorate.
Mentionez ca abonamentul a fost platit lunar in ziua emiterii facturii,doar sumele restante sunt contestate si nu au fost platite.
Este vorba de vreo 250 roni,cred.
Dar acum,in ultima luna,au luat din plata abonamentului ca sa acopere din sumele restante si cica abonamentul nu a fost platit si de aceea nu poate fi deblocat accesul.
Cum spuneam,imbecilitate mai mare nu exista, si de fiecare data cand vb cu unul de pe acolo si ii spui ca este complet ilegal sa blocheze un serviciu atata timp cat exista o suma in disputa,exista o reclamatie la institutiile statului si trebuie asteptat raspunsul oficial,ala sta ca vaca si iti respira in telefon si nu zice nimic,dar repete placa cu directiva europeana.
Pana la urma,nu depindem de rahatul lor de abonament,astfel incat nu il vom mai plati incepand de luna viitoare.
Sa vedem ce va face orange in aceasta privinta.
Chiar este greu sa fie angajati niste oameni cat de cat competenti,care sa nu raspunda ca niste roboti?


#8915
FreeMan_FX

FreeMan_FX

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,387
  • Înscris: 11.09.2004

 Orange_helper, on 15 martie 2018 - 09:17, said:

Salut,

Am verificat si noi configuratorul si acesta este functional. Te asteptam cu un mesaj privat in care sa ne oferi numarul de telefon si o captura de ecran cu eroarea afisata.

O zi buna,
Orange Helper

Posibil sa fi fost o eroare din cauta activarii implicite a profilului APN "orange wap"

#8916
garett

garett

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 41,874
  • Înscris: 28.06.2006
Salut Helper,
Folosirea punctelor Thank You pentru achzitionarea unui produs non-telefon implica automat prelungirea abonamentului cu 24 de luni?

#8917
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

 garett, on 17 martie 2018 - 23:59, said:

Salut Helper,
Folosirea punctelor Thank You pentru achzitionarea unui produs non-telefon implica automat prelungirea abonamentului cu 24 de luni?

Salut,

Daca beneficiezi de preturi speciale la achizitionarea dispozitiului prin programul de loialitate Orange Thank You, iti exprimi in mod expres acordul de a continua relatia contractuala cu Orange Romania pe o perioada de cel putin 12 luni. Dar, poti folosi punctele achizitionate inclusiv pentru achizitie de produse la pret standard.

O zi buna,
Orange helper

#8918
garett

garett

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 41,874
  • Înscris: 28.06.2006
N-am  inteles, sincer sa fiu!
Deci:
Concret ma intereseaza un videoproiector, pretul standard este 195e, daca nu sunt logat.
Daca ma loghez, imi apare, pentru acelasi produs 150e, folosind punctele TY.
Daca il cumpar la 150e mi se prelungeste perioada contractuala sau nu?

#8919
mariusnorbert

mariusnorbert

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,565
  • Înscris: 03.06.2009
Nu se prelungește. Ai 450 puncte?

#8920
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

 garett, on 18 martie 2018 - 13:03, said:

N-am  inteles, sincer sa fiu!
Deci:
Concret ma intereseaza un videoproiector, pretul standard este 195e, daca nu sunt logat.
Daca ma loghez, imi apare, pentru acelasi produs 150e, folosind punctele TY.
Daca il cumpar la 150e mi se prelungeste perioada contractuala sau nu?

 garett, on 18 martie 2018 - 13:03, said:

N-am  inteles, sincer sa fiu!
Deci:
Concret ma intereseaza un videoproiector, pretul standard este 195e, daca nu sunt logat.
Daca ma loghez, imi apare, pentru acelasi produs 150e, folosind punctele TY.
Daca il cumpar la 150e mi se prelungeste perioada contractuala sau nu?

Nu se va prelungi perioada contractuala. Vei folosi punctele Thank You ca reducere pentru achizitia acestuia, iar diferenta va trebui achitata la livrare.

#8921
Groh

Groh

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,595
  • Înscris: 03.09.2008

 Groh, on 16 martie 2018 - 15:52, said:

Asta este mailul imbecil pe care il primeste prietena de fiecare data cand i se inchidea telefonul si le scria.
Ma rog,apare inca o fraza in care se specifica ca Orange trateaza cu seriozitate fiecare client in parte.
Acest email copy-paste il are prietena de la 8 persoane diferite de la Orange.
Desi am trimis un email cu reclamatie la ANPC si suntem in asteptarea raspunsului,imbecilii,deoarece dupa 4 luni de discutii,nu se pot numi altfel,au blocat definitiv abonamentul si nu vor sa il deschida pana nu se platesc sumele datorate.
Mentionez ca abonamentul a fost platit lunar in ziua emiterii facturii,doar sumele restante sunt contestate si nu au fost platite.
Este vorba de vreo 250 roni,cred.
Dar acum,in ultima luna,au luat din plata abonamentului ca sa acopere din sumele restante si cica abonamentul nu a fost platit si de aceea nu poate fi deblocat accesul.
Cum spuneam,imbecilitate mai mare nu exista, si de fiecare data cand vb cu unul de pe acolo si ii spui ca este complet ilegal sa blocheze un serviciu atata timp cat exista o suma in disputa,exista o reclamatie la institutiile statului si trebuie asteptat raspunsul oficial,ala sta ca vaca si iti respira in telefon si nu zice nimic,dar repete placa cu directiva europeana.
Pana la urma,nu depindem de rahatul lor de abonament,astfel incat nu il vom mai plati incepand de luna viitoare.
Sa vedem ce va face orange in aceasta privinta.
Chiar este greu sa fie angajati niste oameni cat de cat competenti,care sa nu raspunda ca niste roboti?


Hai ca revin cu detalii,ca este din ce in ce mai amuzant.
Prostia Orange dusa la maxim.
Azi vorbesc cu un reprezentant al lor,bla,bla,dupa textele de introducere cu directiva,bla,bla...intr-un final spune:
Putem sa va deblocam abonamentul,va stergem si sumele restante si revenim la normal.
Prin urmare,prin acest lucru ei recunosc ca taxeaza ilegal,sterg datoriile si deblocheaza si va fi totul ca inainte.
Ii spun:mai nene,pai daca sunt de acord cu acest lucru,inseamna ca de luna viitoare cand o sa mai taxati ilegal inseamna ca eu nu mai pot face nici o plangere deoarece am fost de acord cu ce mi-ati oferit voi.
Prin urmare,normal ca zic pas.
A venit cu alta oferta:alt abonament care are incluse niste minute si 1 gb de net.
Evident,de la minute nelimitate sunt doar cateva sute in roaming si nelimitate innretea si la abonament mai mic,25 in loc de 31 euro.
Ii spun:in contractul facut de voi,exista  un paragraf in care se specifica foarte clar ca nu poti trece la un abonament inferior in primii doi ani.
Acuma incalcati si regulamentele voastre?
Ca sa nu mai spun,ca angajatul orange mi-a spus ca stie ca exista o plangere la ANPC deoarece au verificat.
Pai daca orange stie acest lucru,cum poate bloca un abonament,care este platit luna de luna?
Cum poti bloca un abonament cand exista o suma in disputa,o suma suplimentara,ca abonamentul este platit si exista si reclamatie la ANPC de care si orange stie deoarece au verificat.
Se poate imbecilitate mai mare sau nu?
Se poate ca de aceea este Romania.
Ca afara ar face pe ei de frica autoritatilor si nu ar misca in front.


#8922
kryysty

kryysty

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 50
  • Înscris: 23.09.2015
Salut Helper,
Am un abonament pe societate comerciala, pe care as vrea sa il trec la cartela deoarece nu mai folosesc societatea, iar contabilul il platesc doar pentru facturi. Se poate face trecerea fara sa platesc vreo taxa de reziliere? Mentionez ca mai am contract pana in februarie anul viitor, iar cand am facut abonamentul nu am luat nici un telefon.

Edit: Si de asemenea as dori o oferta pentru portarea unu abonament, de aceasta data pe persoana fizica.

Multumesc!

Edited by kryysty, 19 March 2018 - 18:42.


#8923
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

 kryysty, on 19 martie 2018 - 18:41, said:

Salut Helper,
Am un abonament pe societate comerciala, pe care as vrea sa il trec la cartela deoarece nu mai folosesc societatea, iar contabilul il platesc doar pentru facturi. Se poate face trecerea fara sa platesc vreo taxa de reziliere? Mentionez ca mai am contract pana in februarie anul viitor, iar cand am facut abonamentul nu am luat nici un telefon.

Edit: Si de asemenea as dori o oferta pentru portarea unu abonament, de aceasta data pe persoana fizica.

Multumesc!


Salut,
Pentru a putea analiza solicitarea ta, te rugam sa ne trimiti numarul de telefon prin sectiunea de mesaje private.
O zi buna,
Orange Helper

#8924
garett

garett

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 41,874
  • Înscris: 28.06.2006

 mariusnorbert, on 18 martie 2018 - 14:58, said:

Nu se prelungește. Ai 450 puncte?
Nope, am vreo 600, nu apar toate cand selectezi altceva decat telefon.
Pana la urma l-am luat la pret intreg, vreau sa scap de Orange cand imi expira abonamentele.

#8925
catalin22

catalin22

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 686
  • Înscris: 16.03.2006
Salutare. Recent sotia s-a portat in Orange. La abonament a primit si 25 GB de storage in cloud. Are o problema cu aplicatia de Orange Cloud pe Iphone. Se instaleaza, dar nu se conecteaza, da o eroare dupa ce introduce datele de logare. Contul e ok pentru ca deja am incarcat niste fisiere in el de pe un desktop. A intampinat problema acesta atat cu un Iphone 5S cat si cu 7. Mai are cineva probleme cu aplicatia de Orange Cloud pe Iphone.

#8926
floryn-dof

floryn-dof

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 671
  • Înscris: 05.10.2012
Buna ziua Helper, am gasit o oferta Buy-back Special pentru Huawei Mate 10 Pro, ptr o prelungire de abonament pe 24 luni.

"Bucură-te de o ofertă specială de Buy-Back la achiziția unui telefon de ultimă generație: Huawei Mate 10 Pro.
Vino în magazinele Orange cu un telefon Huawei mai vechi sau un alt telefon cu sistem de operare Windows, Symbian, Blackberry, dar funcțional, și mai primești un voucher suplimentar de 100€. Cuponul de reducere primit îl poți folosi la cumpărarea unui Huawei Mate 10 Pro împreună cu activarea sau prelungirea unui abonament de voce de minim 5 euro, pentru 24 de luni.
Oferta Buy-Back special pentru Huawei Mate 10 Pro este valabilă în perioada 1 decembrie 2017 – 1 aprilie 2018. Ofertele de Buy-Back special nu se cumulează cu alte oferte de Buy-Back."
Reducerea cuponului se aplica la pretul telefonului fara abonament sau la pretul celui cu abonament (care este deja redus) ??? Se accepta la buy-back un Samsung cu Android, perfect functional ?? Multumesc anticipat.

#8927
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

 floryn-dof, on 23 martie 2018 - 17:04, said:

Buna ziua Helper, am gasit o oferta Buy-back Special pentru Huawei Mate 10 Pro, ptr o prelungire de abonament pe 24 luni.

"Bucură-te de o ofertă specială de Buy-Back la achiziția unui telefon de ultimă generație: Huawei Mate 10 Pro.
Vino în magazinele Orange cu un telefon Huawei mai vechi sau un alt telefon cu sistem de operare Windows, Symbian, Blackberry, dar funcțional, și mai primești un voucher suplimentar de 100€. Cuponul de reducere primit îl poți folosi la cumpărarea unui Huawei Mate 10 Pro împreună cu activarea sau prelungirea unui abonament de voce de minim 5 euro, pentru 24 de luni.
Oferta Buy-Back special pentru Huawei Mate 10 Pro este valabilă în perioada 1 decembrie 2017 – 1 aprilie 2018. Ofertele de Buy-Back special nu se cumulează cu alte oferte de Buy-Back."
Reducerea cuponului se aplica la pretul telefonului fara abonament sau la pretul celui cu abonament (care este deja redus) ??? Se accepta la buy-back un Samsung cu Android, perfect functional ?? Multumesc anticipat.
Salut,

Voucher-ul primit prin Buy-Back se scade din pretul telefonului cu abonament (din pretul redus in functie de abonamentul ales). Pentru programul Buy-back poti merge si cu un Samsung cu sistem de operare Android.

O zi buna,
Orange Helper

#8928
pisiculverde

pisiculverde

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 41
  • Înscris: 01.08.2014
Salut Orange_helper,

Vreau sa folosesc bonusul Orange Phone Credit pentru a cumpara produse (accesorii si conectabile) din magazinul online. Este posibil acest lucru? Intreb pentru ca la pasul final (la plata produselor din cos) nu am gasit posibilitatea utilizarii bonusului Orange Phone Credit pentru a plati. Sa inteleg din aceasta ca bonusul Orange Phone Credit nu se poate folosi in magazinul online, ci doar in magazinele fizice? Sau trebuie sa procedez intr-un anume fel pentru a folosi bonusul la achizitia din magazinul onine?

In cazul unui cont online pe care sunt inregistrate pe un singur nume 2 numere de telefon, fiecare numar cu bonusul sau, se poate face o singura comanda folosind bonusul total de pe cele 2 numere, sau este obligatoriu sa se faca 2 comenzi, fiecare comanda folosind la fiecare din ele bonusul de pe cate un numar?

Multumesc.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate