Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Elicopterul care-l transporta pe ...

Sfaturi achizitionare apartament ...

Permis de conducere nou

Packet Loss la Digi
 Masurare parametri CATV prin Conn...

Youtube a inceput sa aiba lag!?

Internet Archive - adauga item la...

Electrica Furnizare + Poșta ...
 Probleme cu scurgerea de ulei pe ...

Blocuri cu apartamente de 5+ camere

Casa noua finisata, teava incalzi...

Ce marca si model de DVD-RW sa cu...
 Achizitie camera video auto (II)

Baza de date cu imagini pe bani

Robotul martian european, revigor...

Are cineva o inregistrare Radio R...
 

Orange_helper

* * * * - 8 voturi
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
14846 răspunsuri în acest subiect

#10729
vladn2016

vladn2016

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 300
  • Înscris: 06.04.2018
La Slatina in Kaufland de pe Titulescu e mort semnalul un leșinat de 2g poate 3g pe lângă ușă ! Digi are full !

#10730
gykanes

gykanes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.256
  • Înscris: 06.06.2010
Orange helper...De ce am accesul restricționat la nr 300? Am avut sesizări la voi dar toate au fost cu probleme reale... si au fost rezolvate satisfăcător- practic mi s-a dat dreptate de fiecare dată... iti las pe privat nr de telefon.
Multumesc!

#10731
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Mesaje: 7.604
  • Înscris: 19.12.2011

Vizualizare mesajgykanes, pe 23 mai 2019 - 17:51, a scris:

Orange helper...De ce am accesul restricționat la nr 300? Am avut sesizări la voi dar toate au fost cu probleme reale... si au fost rezolvate satisfăcător- practic mi s-a dat dreptate de fiecare dată... iti las pe privat nr de telefon.
Multumesc!
Salut,

Am raspuns prin mesajul tau privat.

O seara buna,
Orange Helper

#10732
EricJohn

EricJohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.724
  • Înscris: 21.03.2014
Salut Orange Helper,

pe mine mă interesează dacă la portare de la abonament din altă rețea se poate obține abonamentul Me Start 14 cu 50 GB bonus.

Mulțumesc.

#10733
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 30.878
  • Înscris: 26.02.2010
Cred ca se poate.

#10734
cris2d2

cris2d2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.903
  • Înscris: 16.03.2007
Aveti probleme la activarea datelor mobile pe telefoane cu Android? In sensul ca acestea nu se activeaza atunci cand apasam butonul Date mobile din quick settings. La mine si pe alt telefon din familie, de vreo cateva zile, doar dupa cateva apasari (de 5 pana la 10 ori sau doar dupa repornirea telefonului) pe tile-ul Date mobile acestea pornesc. Mi-e greu sa cred ca e din cauza telefoanelor...

Editat de cris2d2, 26 mai 2019 - 07:48.


#10735
Grogu

Grogu

    Humble Homo Sapiens

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 11.668
  • Înscris: 11.09.2002

Vizualizare mesajEricJohn, pe 26 mai 2019 - 06:46, a scris:

Salut Orange Helper,

pe mine mă interesează dacă la portare de la abonament din altă rețea se poate obține abonamentul Me Start 14 cu 50 GB bonus.

Mulțumesc.

E abonament standard, nu vad unde ar fi problema. La portare ar trebui sa ai facilitati in plus sau reducere la abonament.

#10736
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 30.878
  • Înscris: 26.02.2010

Vizualizare mesajcris2d2, pe 26 mai 2019 - 07:47, a scris:

Aveti probleme la activarea datelor mobile pe telefoane cu Android? In sensul ca acestea nu se activeaza atunci cand apasam butonul Date mobile din quick settings. La mine si pe alt telefon din familie, de vreo cateva zile, doar dupa cateva apasari (de 5 pana la 10 ori sau doar dupa repornirea telefonului) pe tile-ul Date mobile acestea pornesc. Mi-e greu sa cred ca e din cauza telefoanelor...

Ai dat restart la telefoane?

#10737
cris2d2

cris2d2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.903
  • Înscris: 16.03.2007

Vizualizare mesajaris86, pe 26 mai 2019 - 07:59, a scris:



Ai dat restart la telefoane?
Da, dar e ciudat ca se intampla dintr-o data, pe doua telefoane diferite, manifestandu-se identic. Nu poate fi o problema cu telefoanele. Tocmai din acest motiv am intrebat aici daca li se mai intampla si altora.

#10738
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 30.878
  • Înscris: 26.02.2010
Personal nu mi s-a întâmplat. In prima etapa, ia legătura cu helper și roagă-l să-ți resetez contul de internet, poate se rezolva, apoi schimba simul și în final încearcă simurile în alte cartele.

#10739
lone-wolf

lone-wolf

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 812
  • Înscris: 27.06.2007

Vizualizare mesajcris2d2, pe 26 mai 2019 - 07:47, a scris:

Aveti probleme la activarea datelor mobile pe telefoane cu Android? In sensul ca acestea nu se activeaza atunci cand apasam butonul Date mobile din quick settings. La mine si pe alt telefon din familie, de vreo cateva zile, doar dupa cateva apasari (de 5 pana la 10 ori sau doar dupa repornirea telefonului) pe tile-ul Date mobile acestea pornesc. Mi-e greu sa cred ca e din cauza telefoanelor...
Nu am sesizat problema asta, datele se activeaza/dezactiveaza instantaneu. Eu am o aplicatie care dezactiveaza datele pe timpul noptii si le reactiveaza dimineata dar nu am avut probleme.

Vizualizare mesajaris86, pe 26 mai 2019 - 09:45, a scris:

încearcă simurile în alte cartele.
Asta a fost buna. Posted image

#10740
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Mesaje: 7.604
  • Înscris: 19.12.2011

Vizualizare mesajEricJohn, pe 26 mai 2019 - 06:46, a scris:

Salut Orange Helper,

pe mine mă interesează dacă la portare de la abonament din altă rețea se poate obține abonamentul Me Start 14 cu 50 GB bonus.

Mulțumesc.
Salut,

Toate detaliile despre oferta pe care o poti alege, iti pot fi oferite doar de catre colegii din departamentul Oferte. Asadar, daca esti decis in acest sens, te asteptam cu un numar de telefon de contact, adresa ta de email, precum si localitatea in care te afli, intr-un mesaj privat.

O zi buna,
Orange Helper

#10741
VipeR85

VipeR85

    Il Magnifico

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.676
  • Înscris: 13.12.2006

Vizualizare mesajcris2d2, pe 26 mai 2019 - 09:16, a scris:

Da, dar e ciudat ca se intampla dintr-o data, pe doua telefoane diferite, manifestandu-se identic. Nu poate fi o problema cu telefoanele. Tocmai din acest motiv am intrebat aici daca li se mai intampla si altora.
da, am patit-o ieri...da n-am bagat in seama prea tare.

#10742
zappull

zappull

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 30
  • Înscris: 16.05.2012
Salut Orange Helper,

am o veche cartela prepay care are doar 2 si 3G, am decupat-o in nanosim si nu mai am seria cartelei ca sa o schimb pt am avea semnal 4G, asa mi sa spus la partenerul orange, ca am nevoie de seria simului ca sa o schimbe. Este alta posibilitate ca sa o schimb, mentionez ca am cont orange cu numaraul respectiv. Multumesc

Editat de zappull, 27 mai 2019 - 20:37.


#10743
catalin30

catalin30

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 354
  • Înscris: 13.02.2006
Mie mi-au schimbat-o contra cost, 40 sau 50 de lei, tot asa decupata, nu se mai vedea seria, schimbata pentru ca era 3G si vroiam 4G.

#10744
VIGame

VIGame

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.604
  • Înscris: 24.12.2018

Vizualizare mesajzappull, pe 27 mai 2019 - 20:35, a scris:

Salut Orange Helper,

am o veche cartela prepay care are doar 2 si 3G, am decupat-o in nanosim si nu mai am seria cartelei ca sa o schimb pt am avea semnal 4G, asa mi sa spus la partenerul orange, ca am nevoie de seria simului ca sa o schimbe. Este alta posibilitate ca sa o schimb, mentionez ca am cont orange cu numaraul respectiv. Multumesc
Te duci in Shop si ceri o cartela sim blank, dupa care apelezi relatii clienti de pe numarul pe care vrei sa il schimbi pe simul blank si urmezi pasii de schimbare de sim cu operatorul.
Daca te refuza in shop poti apela direct din shop relatii clienti si te descurci tu.

Vizualizare mesajcatalin30, pe 27 mai 2019 - 20:50, a scris:

Mie mi-au schimbat-o contra cost, 40 sau 50 de lei, tot asa decupata, nu se mai vedea seria, schimbata pentru ca era 3G si vroiam 4G.
Schimbarea e gratuita, dar cei din Shop incearca sa te pacaleasca sa le dai 7 euro pentru asta daca vad ca nu cunosti procedura.

#10745
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Mesaje: 7.604
  • Înscris: 19.12.2011

Vizualizare mesajzappull, pe 27 mai 2019 - 20:35, a scris:

Salut Orange Helper,

am o veche cartela prepay care are doar 2 si 3G, am decupat-o in nanosim si nu mai am seria cartelei ca sa o schimb pt am avea semnal 4G, asa mi sa spus la partenerul orange, ca am nevoie de seria simului ca sa o schimbe. Este alta posibilitate ca sa o schimb, mentionez ca am cont orange cu numaraul respectiv. Multumesc
Salut,

Poti schimba cartela SIM doar intr-un magazin Orange Shop, nu partener.  Mai multe detalii gasesti aici: https://www.orange.r...a-sim-prepay-70

O zi buna,
Orange Helper

#10746
Angel_Face

Angel_Face

    New Member

  • Grup: Validating
  • Mesaje: 18
  • Înscris: 28.05.2019
Orange_helper : de doua zile,Cronos nu-mi arata disponibilul traficului de internet.

Nici in aplicatia de desktop,nici in cea de mobil si nici prin apel la 415.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate