Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Polizoare, masini de gaurit, scule si unelte
Last Updated: Apr 29 2024 19:36, Started by
NickRvl
, Jun 09 2014 10:18
·
20
#6373
Posted 06 September 2018 - 22:34
Asta cu nu golesc unul pana se incarca rezerva nu-i neaparat un argument, in conditiile in care teoretic intr-o ora s-a incarcat. Hai , 2 sa fie sigur.
Mare lucru sa reziste vre-un acumulator la conditiile in care am tras eu: soare puternic si solicitari mari. Iti zic, am tras de mitraliera prea tare. Am avut chiar un surub intepenit in nod, surub pe care n-am mai putut sa-l misc cu nimic: mox, cleste, nimic. Roteam cateva grade bune, el se arcuia dar nu se invartea in lemn. Pana la urma l-am batut sa-l indoi si s-a spart; am bagat alt surub alaturi. Altfel, cu filetanta normala pe negrese de 45 lucrez juma de zi in bataia soarelui, fara sa schimb acumulatorul. Testat, cand am pus OSB-ul pe acoperis. Am doua scule la doi acumulatori: filetanta cu doua viteze si mitraliera aia cu impact. In primele zile lucram in paralel cu ele, iar cand se golea acumulatorul mitralierei il duceam frumos la umbra la incarcat si mutam acumulatorul filetantei in mitraliera. Treaba asta a functionat bine vreo doua zile, pana cand ajutorul meu si-a bagat picioarele si a inceput sa apara spre pranz. Lucram in arsita soarelui, nu mai protejam acumulatori, scule, trageam de ele, ca sa nu irosesc ziua de concediu. In prima zi a dat semne ca cedeaza, din a doua a fost clar: trebuie tanc Panzer, ca urmau si lucrari mai grele. Mult mai multe suruburi lungi, noi tot lungind lucrarea lemnele s-au uscat si s-au facut tun samd. Sunt destul de sigur ca ai fi incantat de parkside-urile astea cu acumulator de 20V. O zic, cu toate ca nu mai sunt fan parkside de vreo doi ani, de cand m-am fript cu alte scule de la ei. Si alternativa echivalenta ar fi chinezariile de 18V care costa enorm. Am pus poze aici pe topic. Graphite: acumulator 2Ah 168 lei, incarcator 68 lei. Total spre 236 lei Parkside: acumulator 2 Ah plus incarcator: total 100 lei In plus, filetanta parkside a venit cu tot cu un acumulator si incarcator, la pret bun. |
#6374
Posted 06 September 2018 - 22:48
#6375
Posted 07 September 2018 - 04:09
#6376
Posted 07 September 2018 - 09:53
Zi de "doliu" în atelier.. . Bormșina e varză.. axul melacat este "tuns" .
Acest model are inversor electronic , adica schimba tensiunea pe rotor sau stator cu ajutorul condensatoarelor . Motorul merge bine , dar nu mai transmite miscarea spre mandrina . Avea vaselina ... dar probabil batranetea.. Tre' să ma orientez către o bormașină .. turatie mica , forta mare. Ziceti ca unele au reductor in componenta? Attached FilesEdited by scub, 07 September 2018 - 10:00. |
#6377
Posted 07 September 2018 - 10:15
Probabil calitatea otelului, prelucrarea, tratamentul termic al pinionului...
Mai era un coleg care sustinea ca la toate e otel si`s la fel, chinezesti, europene, etc... La orice angrenaj cu pinioane duritatea trebuie se fie diferita, unu mai dur si celalalt mai moale. Aici era de preferat sa se uzeze coroana, aia este ieftina si mai usor de gasit, asa...alta noua! |
#6378
Posted 07 September 2018 - 10:18
Dar cat de veche e bormasina aia? Ai folosit-o intens?
|
#6379
Posted 07 September 2018 - 10:39
Este de prin 2005 , luata din Bucuresti .Bricostore . Am luat atunci mai multe scule , polidisk mare makita , pendular bosch , circular de mana B&D. Nu e facuta la chinezi asta-i sigur . O caciula de bani o costat . A cam fost folosita , dar pe langa casa , am dat sute de gauri in grinda de 5 de curand , cu burghiu conic. Pe percutie , prea putin . O sa incerc , prin Pitesti pe la ateliere de reparat , poate dau de un rotor sa se potriveasca . Ma bate gandul sa sudez eu acolo un ax melcat , sa fie "la pas" , am de pe la niste polizoare de mana de C. de Arges ( stricate) . Dar nu cred ca voi reusi .
Cert este ca tre' sa ma port frumos în perioada urmatoare , pentru a înlesni , deblocarea de fonduri . Eu nu prea am nevoie de turatie , dar imi place sa fie puternica . Am cam "agesat-o" , folosind-o cu un cutit , improvizatie , nu prea bine centrat si mai tocam carton in apa . Cred ca de acolo i se trage . Dar am adaptat un polidisk si i-am pus mandrina . Merge brici si are si putere mare . - o poza cu disp. de taiere , cand mergea pe bormasina si una cu adaptorul pentru polidisk - o sa caut o perioada , axul rotor , iar daca nu gasesc in 6 luni , îi fac parastasu' Attached FilesEdited by scub, 07 September 2018 - 10:45. |
#6380
Posted 07 September 2018 - 10:56
Cred ca la tarabele Obor din Bucuresti gasesti rotor, dar probabil costa cat nu face!
Nu te aventura sa sudezi alt melc...nu o sa reusesti sa faci ceva bun! Din ce ai spus se pare ca ai supra solicitat bormasina, asa ca n-ar trebui sa te surprinda...a cedat unde a fost mai slaba. |
#6381
Posted 07 September 2018 - 11:14
Da , am gresit , stiu . Acum imi dau seama ca a functionat cu "bataie" . Descentrat si la 2500-3000 ture .. Eu nu simteam pentru ca amortiza apa , dar mandrina a preluat si transmis mai departe .. si de aici uzura .
O sa iau rotorul in geanta , poate gasesc pe la service-uri . Si daca o repar , o voi folosi cu mai multa intelepciune . . Imi pare tare rau de ia. |
#6382
Posted 07 September 2018 - 11:19
Panzer PT82218de 1100W cu reductor mecanic în doua trepte. De când am luat-o a dat sute de găuri de 13mm în tabla de 8. Singurul dezavantaj e ca este destul de grea dar am rezolvat cu o chinezărie de 45 de lei pe care o folosesc la mărunțișuri.
1536312006559-1532802768.jpg 370.33K
34 downloads
1536312061251-940105977.jpg 410.53K
29 downloads
Edited by PoeOvidiu, 07 September 2018 - 11:21. |
|
#6383
Posted 07 September 2018 - 11:39
Asa cum arata posibil sa fi fost un pinion cementat, iasa mai ieftin la productia de masa, s`a dus stratul cementat...adio pinion.
De sudat se poate suda fara probleme, ce e greu este alinierea si decalirea materialului in urma sudurii deci pas. Doar daca ar merge depresarea axului vechi si sa represezi unu nou, asta insa e tare putin probabil sa mearga la rotorul ala. |
#6384
Posted 07 September 2018 - 11:55
Imi place , este robusta puternica , partea metalica din fata inspira forta / incredere . Cred ca o aveti mai de mult timp . Modelul acesta nu-l mai gasesc. Ca vad acum pe la dd si altii sunt unele cu plastic .. si update-uri de model >> PT82529
Daca gasesc una PT82218 o iau ! Merci de sugestie. Daca nu , cred ca o sa caut o makita mai de buget .. dar as vrea fara percutie . Pentru percutie , adaptez ciocanu' pneumatic... poate-l pun "pe burta" si pe acela Da , rotorul pare de neatins , fara a distruge infasurarile . Incerc sa fac rost de altul , poate se potriveste de la alt model. Attached FilesEdited by scub, 07 September 2018 - 12:17. |
#6385
Posted 07 September 2018 - 12:38
Modelul existent acum la vanzare ar fi acesta . Dar am o nelamurire : rozeta aceea mica , este pentru reglarea turatiei liniar , electronic? Daca e cu reductor mecanic cu 2 trepte , ce cauta acest reglaj pe ia?
Attached Files |
#6386
Posted 07 September 2018 - 12:45
Sa nu poti apasa mai mult decit il reglezi.
E regulator electronic in buton, din surub setezi turatia maxima. Edited by Ion_Bumbu, 07 September 2018 - 12:59. |
#6387
Posted 07 September 2018 - 13:05
scub, on 07 septembrie 2018 - 12:38, said:
Modelul existent acum la vanzare ar fi acesta . Dar am o nelamurire : rozeta aceea mica , este pentru reglarea turatiei liniar , electronic? Daca e cu reductor mecanic cu 2 trepte , ce cauta acest reglaj pe ia? Treapta de viteza inferioara=turatie mare la motor=turatie mica la roata=cuplu mare la roata Treapta superioara e fix invers. Practic la aceeasi apasare a butonului intr-o treapta ai turatia de 3 ori mai mica decat in cealalta dar ai cuplul (forta) de 3 ori mai mare. Edited by PoeOvidiu, 07 September 2018 - 13:09. |
|
#6388
Posted 07 September 2018 - 13:43
Acum am ințeles . Nu am avut , pana acum cu rozeta , reglaj turatie în buton. Credeam ca au renuntat la reductorul mecanic!! . Avea si masina mea , in partea de sus o rozeta mare si ditamai modulul electronic sub carcasa (variatorul de turatie).
*********************************************888 Am mai gasit una Panzer ce are maxim 800rpm ( de bine pentru mine ) dar doar 800w . . Tot PT82218 pare mai buna . Mai caut ... Edited by scub, 07 September 2018 - 13:57. |
#6389
Posted 07 September 2018 - 14:12
Daca are reductor mecanic sunt arhisuficienti 800w.
Are socru o bormasina veche cu carcasa din aluminiu, doar 350W, dar iti rupe mana! Are cutie cu cca 5 trepte de viteza. |
#6390
Posted 07 September 2018 - 14:46
Scub, ia panzerul pe care ni l-ai aratat, cel cu reductor. E Tanc.
Mi se pare ca are 1100W, nu 1050 cum scrie pe site, dar asta-i mai putin important. Cu reductorul, muta muntii. https://www.dedeman....050-w/p/1025071 Revin cu pozele cerute, cu garajul si sculele. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users