Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
"Moda" tinerilor care se ...

E.on energie aplicație intre...

Masina de tuns... buruieni

Recomandare drona
 Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...

Schimbare certificat de inmatricu...
 Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...
 Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam

Mini server - VMware
 

Vreau să cumpăr bicicletă electrică IEFTINĂ

- - - - -
  • Please log in to reply
336 replies to this topic

#73
Spring76

Spring76

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 418
  • Înscris: 13.03.2014
Eu am cam pierdut contactul cu universul bicicletelor de câțiva ani buni, de când sunt șofer, acum abia îl redescopăr.
Din ce știți voi, în București sunt parcări păzite pentru biciclete în hypermarketuri? Dacă nu, măcar poți avea încredere să le spui paznicilor să arunce o privire? Ce zic statisticile Poliției, se fură biciclete aflate în hypermarketuri și mall-uri? Pe stradă/bulevarde știu că se fură, n-aș lăsa-o legată nici cinci minute, cât intru în bancă.

#74
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002
La Bikexpert ciclometrele încep de la 40 de lei. Problema e că li s-a părut o idee bună să (1) ascundă sortarea pe dreapta, unde trebuie să dai scroll orizontal ca s-o vezi şi (2) să sorteze implicit după "aleator". Bine, şi tu puteai să intri în magazin dacă zici că e lângă tine...

Edited by wirespot, 14 April 2014 - 13:40.


#75
petre69

petre69

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,785
  • Înscris: 27.01.2009
Poate gasesti un sistem antifurt care sa urle sau sa faca galagie daca cineva incearca sa o fure

#76
sirgoofy

sirgoofy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,033
  • Înscris: 06.09.2008

 wirespot, on 14 aprilie 2014 - 13:40, said:

La Bikexpert ...
m-am uitat si acolo, acel Velo5 e 79lei vs 63lei cat e la ceilalti, adica cu diferenta il si monteaza si ii si regleaza schimbatorul spate.
Zic si eu, cine stie ce preturi au...

Edited by sirgoofy, 14 April 2014 - 13:44.


#77
Spring76

Spring76

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 418
  • Înscris: 13.03.2014

 wirespot, on 14 aprilie 2014 - 13:40, said:

La Bikexpert ciclometrele încep de la 40 de lei. Problema e că li s-a părut o idee bună să (1) ascundă sortarea pe dreapta, unde trebuie să dai scroll orizontal ca s-o vezi şi (2) să sorteze implicit după "aleator". Bine, şi tu puteai să intri în magazin dacă zici că e lângă tine...
:) Am mai zis că-s leneș. Am bicicletă electrică și bar de băuturi răcoritoare pe birou, lângă computer. Am intrat și eu la repezeală pe net, am scris „magazin biciclete Pantelimon” și am dat la accesorii/ciclometre. :) Da, aș fi putut să mă duc și la magazin...

#78
Spring76

Spring76

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 418
  • Înscris: 13.03.2014
Gata, mi-am luat și o șa cu gel deștept, un ciclometru CatEye, o alarmă cu senzor de mișcare (dacă miști bicicleta urlă - Mulțumesc, petre69!), un antifurt gros cât degetul... și mi-am reglat schimbătorul de viteze, acum merge perfect (total 368 lei).
Cea mai mare bucurie, previzibil, mi-a produs-o șaua.
A doua mare bucurie mi-a făcut-o ciclometrul, acum știu exact viteza cu care merg. Am constatat că, pe șosea, pot menține cu un efort minim de pedalare (care dublează și autonomia acumulatorului, de la 20 km la cel puțin 40) viteza de 25 (douăzeci și cinci) km/h; este enorm!
Astăzi, ieșind un pic din zona mea de confort (parc, străzi foarte familiare) și aventurându-mă într-un tur de explorare a orașului , am înțeles de ce bicicletele electrice nu se vând: denivelările și gropile sunt CRIMĂ pentru o bicicletă electrică dotată cu un acumulator masiv. La sat[e românești] ar fi absolut inutile, probabil că distrugi bicicleta în câteva zile.
Bicicleta electrică ar trebui să cucerească orașele mici, cu străzi bine întreținute, fără denivelări  și fără gropi, cu trafic auto redus.
În București, pe lângă gropi, mașinile parcate aiurea pe avarii, care blochează banda întâi, sunt adversarul principal al bicicletei electrice. Fiind mare și grea, bicicleta este puțin manevrabilă și nu prea te poți strecura... și nici nu poți sări bordurile.
Concluzie: în curând îmi voi cumpăra o bicicletă electrică cu acumulator ușor (cu litiu), cu cadru din aluminiu (nu din oțel) și obligatoriu cu suspensie și pe spate (nu numai pe față).
-----

Observație haioasă: am fost oprit pe stradă de un nene care m-a întrebat TOTUL despre bicicleta asta, observând că e electrică. După ce l-am lămurit ce și cum, a decis brusc să-și cumpere una. Stă la curte și face în fiecare zi naveta spre serviciu.
Ar trebui ca cei de la First Bike să-mi plătească deja comision, le-am făcut cu siguranță patru vânzări până acum. Posted Image
Mi se pare uluitor că bucureștenii nu știu NIMIC despre bicicletele electrice. Mai ales despre pedalarea asistată, care este esențială: asta face deosebirea între un scuter electric (de rahat!) și o bicicletă electrică (de vis!). Hibridul om-mașină dă toată plăcerea: "We are the Borg!". Posted Image

Attached Files


Edited by Spring76, 14 April 2014 - 22:19.


#79
Spring76

Spring76

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 418
  • Înscris: 13.03.2014
-----
Fapt divers: am ieșit deja trei zile consecutiv cu bicicleta asta.
Prima zi: 10 km (90% full electric)
A doua zi: 40 km (20% full electric, 70% pedalare asistată, 10% pedalare cu contactul oprit)
A treia zi (astăzi): 30 km (50% full electric, 50% pedalare asistată).
În ritmul ăsta, voi distruge întâi cauciucurile. Posted Image

#80
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002
Încă nu ai zis dacă ţi-ai făcut vreun calcul apropo de bicicleta asta. Până acum ai cheltuit 2000 pe ea, 400 pe accesorii, un drum până la Ploieşti şi o să vină şi ceva pe plus la factura electrică. Pe lângă avantaje sunt şi dezavantaje faţă de o bicicletă obişnuită, după cum povesteşti, deci eu personal nu m-am convins că merită. OK, te plimbi cu ea, asta poţi face cu orice bicicletă, dar cum te-a ajutat cu ce aveai de transportat (laptop, proiector), de exemplu? Sau cu drumurile prin oraş?

#81
Spring76

Spring76

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 418
  • Înscris: 13.03.2014

 wirespot, on 15 aprilie 2014 - 00:30, said:

Pe lângă avantaje sunt şi dezavantaje faţă de o bicicletă obişnuită, după cum povesteşti, deci eu personal nu m-am convins că merită [bicicleta electrică].
Nici nu o să te convingi că merită până nu vei merge cu una.
-----
Dacă e să fac o comparație foarte sugestivă, aș zice că diferența dintre o bicicletă obișnuită și una electrică este cea dintre o barcă cu vâsle normale (ca tâmpeniile vechi din Herăstrău) și aceeași barcă cu vâsle dar cu vreo trei scafandri care împing barca fără ca tu să-i vezi când tu TE FACI că dai din vâsle. E frumos și romantic să dai la vâsle, mai ales cu prietena/nevasta în barcă dar și mai frumos ar fi să te prefaci că dai la vâsle, să nu depui efort mai deloc și să mergi totuși la fel de repede ca și cum ai merge cu vaporașul, explorând tot lacul. Sună mișto, nu? Observație: am parcurs aproape o sută de kilometri pe bicicleta electrică în trei zile. O bună parte am dat și eu din picioare, ajutând motorașul electric. Ultima dată când m-am simțit așa de bine în șa a fost când am călărit o mârțoagă uriașă la Sebeș, acum vreo... treizeci de ani. De fapt, asta e o altă comparație foarte realistă: calul este la fel de FUN, silențios și autopropulsat precum bicicleta electrică - și chiar mai puțin „eco”!

#82
sirgoofy

sirgoofy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,033
  • Înscris: 06.09.2008
la fiecare bordura te dai jos, doar asta e destul pt mine ca sa zic nu :)
Daca eram in alta tara unde exista infrastructura necesara era altceva.

Cum o urci in casa ? nu cred ca intra in lift..

Edited by sirgoofy, 15 April 2014 - 07:02.


#83
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002
A zis ca sta la curte.

@Spring76, cred ca ori n-ai inteles intrebarile ori le ocolesti. Nu e nevoie sa ne explici ca se misca singura (cred ca ne-am prins dupa titlul topicului) si nici cum e sa mergi cu un vehicul care face chestia asta (s-au inventat de vreo 100 de ani, am mers toti cu ele, nu ne mai impresioneaza).

Mie personal imi plac bicicletele pentru chestiile care le sunt specifice: cost redus, versatilitate, faptul ca faci miscare. Daca vreau un vehicul cu 2 roti care se misca singur, s-a inventat motocicleta, cu autonomie mare, posibilitate de transport mare, si fara probleme la urcat o bordura. Dar tu ai ales o strutocamila si nu vad motivul. E dreptul tau sa te dai cu ce vrei, dar nu mi se pare o alternativa practica nici la bicicleta nici la motocicleta. Doi la mana, nu mi se pare o buna investitie, cum se va amortiza cheltuiala?

Edited by wirespot, 15 April 2014 - 08:25.


#84
adipelcz

adipelcz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,789
  • Înscris: 28.05.2004
Nici pe mine nu ma incalzeste prea tare ideea de bicicleta electrica. Am un coleg de vro 45 de ani care ma inebuneste cu bicicleta lui electrica si-mi  tot povesteste ca a mers 50 km, ca a mers 70, ca la vale a mers cu 70 la ora ceea ce n-a reusit cu bicicleta de sosea, ca poate sa-si tina pulsul la 100 bpm pe aia electrica. Ma scuzati, dar toate astea sunt LOGICE !

Faptul in sine ca te plimbi cu bicicleta electrica este absolut ok si eu il consider un lucru foarte bun daca asta inseamna ca lasi masina acasa. Insa faptul ca vii si ne spui ca ii faci de ras pe aia cu biciclete fara motor mi se pare penibil de-a dreptul. E ca si cum m-as lauda eu ca baaa, i-am facut cu masina pe toti aia cu carutele trase de cal. Inteleg entuziasmul de inceput, inteleg ca e racheta, dar hai sa nu mai facem comparatii intre biciclete electrice si biciclete normale. E absolut EVIDENT ca pe o electrica vei fi mai rapid si vei pedala mai usor, ca de aia exista, asta ii este scopul.

Eu mi-as lua una d-asta pentru naveta de 16 km / zi (care nu implica gropi si borduri de sarit) doar pentru a ajunge la munca mai repede si mai fresh. Atat. Acum trebuie sa ma abtin sa merg cu o medie de peste 18 km/h sa nu ajung prea transpirat. Daca as putea obtine o medie de 25 si sa ajung si mai "uscat" ar fi excelent. Pe de alta parte, asta o sa-mi distruga placerea de a ma da pe MTB si cursiera in rest. O sa ma obisnuiesc cu asistarea electrica si alea normale or sa mi se para un chin si nu vreau asta. Vreau sa simt ca atunci cand ma urc pe cursiera zbor fata de atunci cand ma urc pe bicicleta de naveta, nu invers.

#85
Spring76

Spring76

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 418
  • Înscris: 13.03.2014

 adipelcz, on 15 aprilie 2014 - 10:05, said:

[...] Pe de alta parte, asta o sa-mi distruga placerea de a ma da pe MTB si cursiera in rest. [...]
Corect!
Cu o observație: eu mi-am luat bicicletă electrică pentru a-mi face treaba în oraș cu ea și s-a dovedit atât de distractivă încât am uitat de treabă complet. Nu știu dacă locuiești în București dar pot deja să-ți spun că Parcul Titan este PERFECT pentru bicicletele electrice. Piste de biciclete bine trasate, cu un asfalt perfect, trasee lungi în jurul lacului cu o frumoasă priveliște (peisaj PLUS funduri perfecte de femei tinere ieșite la alergare), mici pante care îți provoacă senzație de roller coaster la peste 20 km/h, păsărele ciripind, aer curat... E chiar mai plăcut decât în Herăstrău, de necrezut!
Și altă observație: plăcerea de MTB nu ți-o ia, aia e ceva diferit; să mergi pe teren accidentat e bestial. Doar plăcerea de cursieră ți-o ia, deși și asta e discutabil; am văzut niște filmulețe pe net cu niște demenți simpatici care se dădeau pe Transfăgărășan în jos cu bicicletele, cu viteze amețitoare și un curaj nebun - pentru mine, a merge la vale cu bicicleta pe munte e exact același lucru cu a merge cu bicicleta electrică pe drum plat... te împinge de la spate „G sinus de alfa” :) în loc de motorașul electric.

#86
adipelcz

adipelcz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,789
  • Înscris: 28.05.2004
Nu locuiesc in Bucuresti, ci in Germania, unde am parte de peisaj mai frumos decat ce descrii tu acolo peste tot (eventual mai putin partea cu femeile care nu se plimba de nebune pe pistele de biciclete dintre localitati, pe camp sau prin padure). Oricum, avand in vedere ca fac ture medii cu bicicleta (si MTB si pe sosea) de 50-100 km/tura, nu prea simt nevoia sa-mi iau o bicicleta electrica. Asa cum spuneam pentru mine cel putin avantajul ar fi extrem de limitat.

Daca vrei peisaje si aer curat cu adevarat, mergi la munte cu bicicleta, nu prin parcuri in Bucuresti.

Eu in Romania am stat in Brasov si urcam cu bicicleta din oras pana pe Postavaru, asa ca mersul pe plat sau urcarea unui deal micut cu 50-100m diferenta de altitudine este plimbare si de aia nu ma pasioneaza "ajutorul motorasului electric".

Totusi, lumea e curioasa cum se descurca bicicleta aia cu caratul, ca de asta o luasesi initial. Deci? Cum e, iti faci treaba cu ea, sau doar te dai in parc?

#87
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002
Cum zicea, încă n-a pus-o la treabă. Atunci ar fi întrebat şi de coburi sau genţi specializate, că portbagaj am văzut că avea.

#88
Spring76

Spring76

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 418
  • Înscris: 13.03.2014
Azi am pus-o la treabă. Am luat un rucsac în spate și m-am dus să-mi cumpăr cartuș laser, să scot niște bani din bancă și să cumpăr mâncare și nisip silicatic pentru pisică. Am intrat cu tupeu în toate locurile: „E electrică, mi-e frică s-o las legată!”. Toată lumea vrea să știe ce face o bicicletă electrică și cum funcționează și toată lumea e amabilă. Posted Image
-----
Tot azi am fost din nou în parc cu ea. Mi s-a terminat acumulatorul (pentru că azi-noapte n-am pus-o la încărcat) în parc și am tras la pedale. Concluzie: merg fără efort cu această bicicletă, pedalând fără ajutor electric, cu EXACT 12 km/h, pe viteza „2” din șase viteze posibile cât are bicicleta (adică al doilea pinion cu diametru mare, numărând de la cel mai mare) (am o singură foaie). La această viteză cică se mai încarcă și acumulatorul... dar nu s-a încărcat prea mult.
-----
Problemă: am băgat întâi în priză încărcătorul și când l-am cuplat la acumulator a făcut o flamă de mi-a TOPIT (un pic) mufa ÎN PARTEA METALICĂ, aproape că m-am pișat de frică că l-am distrus. M-am învățat minte, întâi trebuie cuplată mufa la acumulator și abia apoi băgat încărcătorul în priză.
Încărcătorul este chinezărie praf și pulbere. Are deja contactele slabe și sfârâie dacă îl las în poziție normală. Trebuie să bag mufa în acumulator doar pe trei sferturi ca să nu aibă joc.

Edited by Spring76, 15 April 2014 - 17:50.


#89
petre69

petre69

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,785
  • Înscris: 27.01.2009
Baga bre si niste poze cu bicicleta ca m-ai facut curios

#90
Spring76

Spring76

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 418
  • Înscris: 13.03.2014

 petre69, on 15 aprilie 2014 - 18:19, said:

Baga bre si niste poze cu bicicleta ca m-ai facut curios
Cu plăcere:

Attached Files


Edited by Spring76, 15 April 2014 - 23:11.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate