Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...
 Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 

Joc de carti open-source - colaborare doritori, cu premiu

- - - - -
  • Please log in to reply
175 replies to this topic

#37
IonutYo

IonutYo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 285
  • Înscris: 30.07.2013
Dupa ce puneti la punct structura echipei si formalitatile specifice cum aveti de gand sa comunicati? Veti continua aici pe forum pentru a ramane un istoric al coversatiilor voastre sau veti opta pentru o alta modalitate?

#38
OriginalCopy

OriginalCopy

    I'm harmful, fear me please! :))

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,268
  • Înscris: 10.08.2006

View PostIonutYo, on 26 decembrie 2013 - 21:59, said:

Dupa ce puneti la punct structura echipei si formalitatile specifice cum aveti de gand sa comunicati? Veti continua aici pe forum pentru a ramane un istoric al coversatiilor voastre sau veti opta pentru o alta modalitate?

Te înscrii la dezvoltare?

#39
MarianG

MarianG

    be that as it may

  • Grup: Moderators
  • Posts: 31,445
  • Înscris: 10.08.2005

View PostIonutYo, on 26 decembrie 2013 - 21:59, said:

Dupa ce puneti la punct structura echipei si formalitatile specifice cum aveti de gand sa comunicati? Veti continua aici pe forum pentru a ramane un istoric al coversatiilor voastre sau veti opta pentru o alta modalitate?
structura exista, indrumatorul ii ajuta pe cei care au nelamuriri
nelamuriri sa existe

#40
IonutYo

IonutYo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 285
  • Înscris: 30.07.2013
Mi-ar placea, dar, deocamdata, nivelul meu de cunostinte este foarte redus. Totusi, as fi bucuros daca v-as putea fi de ajutor in vreun fel.

#41
OriginalCopy

OriginalCopy

    I'm harmful, fear me please! :))

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,268
  • Înscris: 10.08.2006

View PostIonutYo, on 26 decembrie 2013 - 22:07, said:

Mi-ar placea, dar, deocamdata, nivelul meu de cunostinte este foarte redus. Totusi, as fi bucuros daca v-as putea fi de ajutor in vreun fel.

Sunt sigur că se vor găsi mici task-uri sau bug-uri de reparat pentru orice nivel.

View Postdani.user, on 24 decembrie 2013 - 17:49, said:

Sa curga aici pe topic ideile, comentariile, discutii & Merry Christmas :)
D-asta îmi e teamă, mulţi care doar vor trage cu ochiul, în loc să pună mâna să facă ceva, fie acel ceva şi mic.

#42
MarianG

MarianG

    be that as it may

  • Grup: Moderators
  • Posts: 31,445
  • Înscris: 10.08.2005

View PostIonutYo, on 26 decembrie 2013 - 22:07, said:

Mi-ar placea, dar, deocamdata, nivelul meu de cunostinte este foarte redus. Totusi, as fi bucuros daca v-as putea fi de ajutor in vreun fel.
Tocmai de aia incearca dani.user  sa faca proiecte de acest gen.
e pentru voi, nu pentru el

Ce aspecte/metode crezi ca vom folosi si nu le stapanesti?

Edited by MarianG, 26 December 2013 - 22:12.


#43
Gady_paul

Gady_paul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,421
  • Înscris: 12.01.2008
Deci, ca sa folosesc sintagma de mai sus, "ma inscriu in dezvoltare".

Propun ca fiecare pas (cum ar fi cel cu descrierea jocului) sa ajunga mai repede sau mai tarziu intr-un fisier in repo, pentru a putea contribui cu totii. Asa, pe forum e mai dificil. De asemenea, consider ca ar trebui sa consideram alternative de comunicare la forum (irc, skype).

Ca sa aduc o contributie timida, voi pleca de la descrierea jocului si voi incerca niste struc (foarte superficiala).


1. carte, cu membrii culoare si valoare.
2. constante pentru culori si valorile cartilor (poate ceva gen enum).
3. jucator, cu membrii:
- scor (nu cred ca e relevant sa memoram toate mainile pe care le ia)
- nume
- tip (om sau AI)
- carti (cartile pe care le are in mana)

4. runda
- tromf
- carti (cartile care au fost date in runda aceasta)
- licitatii (o asociere intre id-urile jucatorilor si ce au licitat)

5. echipa
- membrii
- scorul (desi cred ca ar fi mai eficienta o functie care sa adune scorurile membrilor)
Structa echipa practic face legatura intre cei 2 membri ai unei echipe.

6. Joc
- jucatori
- numar runde
- echipe
- scoruri (ma gandesc mai mult la un vector sortat dupa scor, ca sa poata fi facuta si o ierarhie)
- tip de joc (pe echipe sau individual)

Scopul acestei strucuri este mai mult pentru a retine parametri despre modul de desfasurare al jocului cat si pentru un eventual istoric.

P.S. Numele membrilor nu sunt cum ar trebui sa fie

Edited by Gady_paul, 26 December 2013 - 22:38.


#44
MarianG

MarianG

    be that as it may

  • Grup: Moderators
  • Posts: 31,445
  • Înscris: 10.08.2005

View Postdani.user, on 26 decembrie 2013 - 21:15, said:

Functia AdaugaJucator(Echipa* echipa, Jucator*) adauga un jucator la o echipa.
@Gady_paul adaugam puncte la jucator sau la echipa?

Edited by MarianG, 26 December 2013 - 22:59.


#45
Gady_paul

Gady_paul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,421
  • Înscris: 12.01.2008
Eu as propune sa adaugam la jucator. Daca joaca in mod echipa, facem o functie ce ia jucatorii dintr-o echipa si le aduna scorul.

#46
repp4radu

repp4radu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 459
  • Înscris: 14.01.2010
Mie mi se pare ca cel mai usor ar fi sa adaugam punctele unei echipe si sa consideram si echipa formata dintr-un jucator tot ca echipa Posted Image

LE Trebuie sa facem o terminologie clara prin care sa diferentiem scorul din cadrul unei runde de numarul de puncte din cadrul partidei.

Edited by repp4radu, 26 December 2013 - 23:12.


#47
OriginalCopy

OriginalCopy

    I'm harmful, fear me please! :))

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,268
  • Înscris: 10.08.2006
Condiţia de stop a jocului e per jucător.

View Postrepp4radu, on 26 decembrie 2013 - 23:10, said:

Mie mi se pare ca cel mai usor ar fi sa adaugam punctele unei echipe si sa consideram si echipa formata dintr-un jucator tot ca echipa Posted Image
Dar ca şi principiu general de abstractizare, e corect ce zici tu. Doar că nu e aplicabil aici.

#48
Gady_paul

Gady_paul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,421
  • Înscris: 12.01.2008

View Postrepp4radu, on 26 decembrie 2013 - 23:10, said:

LE Trebuie sa facem o terminologie clara prin care sa diferentiem scorul din cadrul unei runde de numarul de puncte din cadrul partidei.

Scorul din cadrul partidei e cel din structura runda (se poate obtine prin evaluarea cartilor - o varianta ar fi chiar adaugarea unui membru scor) si scorul jocului e cel de la jucatori.

#49
dani.user

dani.user

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,239
  • Înscris: 24.02.2007
Jocul se opreste cand o echipa pierde

#50
Gady_paul

Gady_paul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,421
  • Înscris: 12.01.2008
Problema e ca vom avea functii de ales carte si chestii de genul, care sunt individuale. Deci nu merge sa avem doar echipe. Dar o optiune ar fi in loc sa avem 2 moduri de joc (echipe si individual), toate jocurile sa fie in echipe (de un jucator sau de 2).

#51
OriginalCopy

OriginalCopy

    I'm harmful, fear me please! :))

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,268
  • Înscris: 10.08.2006
Îi voi cumpăra o licenţă boUML celui care stă până la sfârşit (versiunea 1.0.0, semantic versioning) în proiect şi care voi considera (voi încerca să fiu obiectiv) că a învăţat (şi că a contribuit) cel mai mult în cadrul proiectului.

Consider "contribuţie" atât lucrurile tehnice (=cod), cât şi cele organizatorice/sociale/soft skills.

Voi folosi doar ceea ce văd pe github ca referinţă (şi într-un mailing list, dacă veţi avea unul) - pentru că mi-e greu să ţin minte cine e cine şi pe forum, şi pe IRC, şi ce altceva mai folosiţi voi. Username github + email, atât.

Condiţia e ca totul să se desfăşoare în engleză. Puteţi folosi forumul pentru întrebări în română, însă nu voi lua în calcul ceea ce se desfăşoară aici.

Aşadar, înscrieţi-vă la proiect, participaţi, de învăţat aveţi ce învăţa, deci sigur câştigaţi ceva.


Cam pe la încheierea a 25% din proiect voi publica o descrierea concretă a modului meu de "notare".

#52
repp4radu

repp4radu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 459
  • Înscris: 14.01.2010
@Gady_paul Eu ma refeream ca tre sa ne hotaram cum le zicem ca sa nu trebuiasca sa explicam de fiecare data. Cred ca scor_partida si scor_runda ar fi ok.
@dani.user, OriginalCopy Jocul se opreste cand o echipa castiga. In cazul jocului in 4 nu castiga un jucator, ci o echipa, indiferent cum o iei, iar in cazul jocului in 3 pierd 2 echipe, nu una.
@OriginalCopy Cred totusi ca discutiile organizatorice ar trebui sa se desfasoare in romana

#53
OriginalCopy

OriginalCopy

    I'm harmful, fear me please! :))

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,268
  • Înscris: 10.08.2006

View Postrepp4radu, on 26 decembrie 2013 - 23:34, said:

@OriginalCopy Cred totusi ca discutiile organizatorice ar trebui sa se desfasoare in romana
Puteţi să discutaţi în română, nu asta e problema, însă tot ceea ce e oficial (git, github, eventual mailing list) trebuie să fie exclusiv în engleză.

#54
dani.user

dani.user

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,239
  • Înscris: 24.02.2007
Am creat repo-ul https://github.com/danij/CruceGame

Git/GitHub

Git este un software pentru gestiunea versiunilor (Version Control Software). El pastreaza codul sursa alaturi de toata istoria sa (cine/ce/cand a modificat ceva).

Github este un serviciu online bazat pe Git, ce permite mai multor programatori sa colaboreze.
Practic in repo-ul indicat se va afla tot codul sursa al proiectului alaturi de toata documentatia, oricine putand oricand sa-l descarce, sau sa-i urmareasca evolutia.

Cum va fi actualizat repo-ul?

Toti cei care doresc sa efectueze o modificare vor trebui sa aibe cont pe GitHub si sa creeze o clona a repo-ului indicat. In acest repo clonat au drepturi depline si pot efectua orice modificari.
Cand doresc ca aceste modificari sa devina oficiale, imi trimit o cerere in acest sens (Pull request), care, in urma aprobarii, va face ca toate modificarile cerute sa fie inregistrate in repo-ul oficial.

Issues

Github ofera deasemenea o gestiunea foarte faina a necesitatiilor/problemelor (Issues). Cine doreste sa contribuie si nu stie inca cu ce, poate incepe prin a citi Issues

Mai multe informatii despre lucrul cu Git gasiti pe Google, respectiv puteti deschide un alt topic strict pentru asta.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate