Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Joc de carti open-source - colaborare doritori, cu premiu
Last Updated: Jul 10 2014 10:25, Started by
dani.user
, Dec 24 2013 17:49
·
0
#1
Posted 24 December 2013 - 17:49
Incep prin a spune ca nu stiu care sunt sansele de reusita, insa m-am tot gandit la un cadru prin care ar putea colabora elevi de liceu (chiar studenti) la un proiect relativ simplu, insa cu finalitate concreta.
Ideea suna in felul urmator:
Cine pare interesat? Pot ajuta cu sfaturi in masura in care timpu-mi permite. Sa curga aici pe topic ideile, comentariile, discutii & Merry Christmas Un prim pas ar fi alegerea efectiva a jocului si stabilirea arhitecturii aplicatiei: ce structuri de date, ce functie sunt necesare. Repo-ul oficial: https://github.com/danij/CruceGame Canal de chat: #cruce-devel de pe reteaua irc freenode. Git/GitHub Git este un software pentru gestiunea versiunilor (Version Control Software). El pastreaza codul sursa alaturi de toata istoria sa (cine/ce/cand a modificat ceva). Github este un serviciu online bazat pe Git, ce permite mai multor programatori sa colaboreze. Practic in repo-ul indicat se va afla tot codul sursa al proiectului alaturi de toata documentatia, oricine putand oricand sa-l descarce, sau sa-i urmareasca evolutia. Cum va fi actualizat repo-ul? Toti cei care doresc sa efectueze o modificare vor trebui sa aibe cont pe GitHub si sa creeze o clona a repo-ului indicat. In acest repo clonat au drepturi depline si pot efectua orice modificari. Cand doresc ca aceste modificari sa devina oficiale, imi trimit o cerere in acest sens (Pull request), care, in urma aprobarii, va face ca toate modificarile cerute sa fie inregistrate in repo-ul oficial. Issues Github ofera deasemenea o gestiunea foarte faina a necesitatiilor/problemelor (Issues). Cine doreste sa contribuie si nu stie inca cu ce, poate incepe prin a citi Issues Update: Am scris o pagina introductiva in romana care sper sa raspunda la multe intrebari aparute pana acum si sa dea curaj mai multora: https://github.com/d...roduction_ro.md Am scris instructiuni pentru Windows: https://github.com/d...docs/windows.md |
#3
Posted 24 December 2013 - 20:28
Qt implica C++, iar incepatorii tintiti nu stiu C++/OOP.
|
#4
Posted 24 December 2013 - 20:37
Cred că începătorii ţintiţi au nevoie de un roadmap concret şi un management "strict": descrierea jocului, requirements, împărţirea implementării în iteraţii şi responsabilităţi atribuite fiecărui membru pe iteraţie.
|
#5
Posted 24 December 2013 - 20:38
Adevarat. Dar cu un pic de ajutor, eu zic ca se poate face. Si oricum, eu ma gandeam la QML mai mult
|
#6
Posted 24 December 2013 - 20:47
OriginalCopy, on 24 decembrie 2013 - 20:37, said:
Cred că începătorii ţintiţi au nevoie de un roadmap concret şi un management "strict": descrierea jocului, requirements, împărţirea implementării în iteraţii şi responsabilităţi atribuite fiecărui membru pe iteraţie. Corect. Pentru inceput vreau sa vad cine se baga, ce joc aleg (n-am fost niciodata bun la regulile jocurilor de carti), si, in functie de asta, ce requirements identificam. |
#7
Posted 24 December 2013 - 21:01
Poti sa propui mai multe jocuri in functie de dificultate. Cel mai simplu ar fi un joc de tras cartea cea mai mare.
Sau asta ar putea sa fie o portiunea din viitorul joc care stabileste cine incepe primul sau ofera castigatorului posibilitatea sa aleaga daca incepe primul sau nu . Edited by vlad2991, 24 December 2013 - 21:05. |
#8
Posted 24 December 2013 - 21:30
Eu ma bag, in limita timpului disponibil.
P.S. Nu ma deranjeaza o eventuala solutie oop. |
#9
Posted 24 December 2013 - 21:59
#10
Posted 24 December 2013 - 22:23
Eu as zice intai sa se adune lumea, sa vedem fiecare ce stie si dupa alegem si jocul, in functie de media cunostintelor si dificultatea acestuia.
|
|
#12
Posted 25 December 2013 - 12:19
Si eu as vota pentru Cruce fiindca se poate juca multiplayer si aduce ceva provocari pentru implementarea unui AI single-player, existand astfel loc pentru multe variante.
Pasul urmator ar fi sa descrieti in cuvinte naturale, desfasurarea jocului. Scopul e odata de a stabili ce trebuie sa ofere jocul, iar apoi de a identifica, cu subiect si predicat, elementele ce vor compune aplicatia. Deasemenea incepeti va rog sa va familiarizati cu git respectiv github. |
#13
Posted 25 December 2013 - 13:02
Eu va urmaresc cu interes dar nu ma implic prea mult, imi concentrez timpul pe altceva.
Am lacune mari in c++ in ceea ce priveste declararea claselor si instantierea lor, m-ar interesa motivatia din spatele alegerii lor. Legatura cu fisierele .h, construirea arhitecturii, compilarea si parametrii ei. |
#14
Posted 25 December 2013 - 13:06
Se va folosi C pentru acest proiect.
Pentru nelamuririle tale sunt carti intregi si deasemenea poti deschide topic-uri noi cu intrebari concrete. |
#15
Posted 25 December 2013 - 21:30
Care este nivelul minim de cunostinte pe care trebuie sa-l detina un participant la acest proiect?
|
|
#16
Posted 25 December 2013 - 21:34
Quote Oricine poate participa cu idei/sugestii/bucati de cod |
#18
Posted 26 December 2013 - 15:03
Ce tip de joc de carti se va creea?
Cel mai popular joc de carti,este pokerul...in acelasi timp daca vom crea asa ceva mai exista alte zeci de mi de jocuri de poker atat gratuite cat si contra cost. Ceva romanesc...septica,66?daca cautam pe internet astfel de jocuri nu cred ca exista sau in orice caz,daca exista nu sunt deloc populare. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users