Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Joc de carti open-source - colaborare doritori, cu premiu
Last Updated: Jul 10 2014 10:25, Started by
dani.user
, Dec 24 2013 17:49
·
0
#22
Posted 26 December 2013 - 15:38
In ce ani se juca cruce??? Eu in copilarie n-am auzit de cruce .
http://www.calificat...boi-a12343.html Edited by vlad2991, 26 December 2013 - 15:38. |
#24
Posted 26 December 2013 - 15:51
Nu stiu ce-i whist sau macaua, dar cruce e ca 66, dar in 4
|
#25
Posted 26 December 2013 - 16:19
Da...Cruce e fix 66 din cate stiu eu.Diferenta era ca se juca pe echipe...se folosesc carti dinalea unguresti,nu de poker.
|
#26
Posted 26 December 2013 - 18:52
Dupa cum ati scris, cruce este un joc asemanator cu whist, cu cateva mici exceptii care vor fi evidentiate mai jos. Incep astfel descrierea jocului de cruce cu elementele sale:
Pachetul de carti Este format din 24 de carti diferite impartite astfel:
Numarul de jucatori prezenti la masa de cruce nu este fix. Acest joc se poate desfasura in 2, 3 sau 4 jucatori. In primele 2 cazuri, jucatorii sunt pe cont propriu(singuri in echipa vom spune, pentru a putea vorbi mai apoi de echipa cand vom vorbi despre scor), iar in cazul jocului in 4, jucatorii pozitionati diametral opus la masa formeaza echipe. Jocul Un joc de cruce(este posibil ca pe viitor sa folosesc si denumirea de cruceas) este format din mai multe ture si se incheie cand una din echipele prezente la masa de joc atinge un anumit scor. Scorul acesta este stabilit la inceputul meciului si este de regula una dintre valorile: 11, 15 sau 21. Pentru incheierea unui joc este necesar ca diferenta dintre jucatorul care a depasit limita de puncte si urmatorul jucator(in ordinea descrescatoare a punctajelor) sa fie de minim 2 puncte. In caz contrar se va continua jocul pana cand aceasta conditie va fi indeplinita. Tura O tura se desfasoara in urmatoarele etape:
Licitatia Fiecare jucator spune cate crede ca va face(stiu ca vi s-ar putea parea ca lipseste ceva dupa "cate", dar nu lipseste nimic). Cel care zice cele mai multe pana la final, castiga licitatia. Acum sa vedem ce inseamna sa faci: pas, una, doua, etc. Pentru fiecare punct este necesara acumularea a 33 de puncte. Astfel ca sa faceti una aveti nevoie de 33 de puncte, pentru doua - 66 de puncte, trei - 99, patru - 132, cinci - 165, sase - 198(desi sunt destul de increzator ca nu veti face 6 vreodata) In cazul in care echipa care a castigat licitatia nu strange un numar suficient de puncte pentru a isi satisface pariul, la scor acestea se vor scadea. Voi da cateva exemple pentru a clarifica totul: Sa zicem ca jucam in 4, iar scorul pana la tura curenta este 4 - 8. Licitatia este castigata de un membru al primei echipe care a zis doua. La finalul turei, prima echipa reuseste sa acumuleze un total de numai 64 de puncte, iar cea de-a doua echipa, restul de 56 de puncte. Scorul in urma rundei va fi 2 - 9. Sa zicem ca ne continuam jocul in 4 lasat la scorul de 2 - 9 si acelasi jucator al primei echipe castiga licitatia cu doua. La finalul turei, se numara punctele si prima echipa a acumulat 102 puncte, iar cea de-a doua 18. Scorul va fi 5 - 9 (A se observa diferenta fata de whist unde daca nu faci exact cat ai licitat, iei minus, si toti jucatorii au pariurile lor, neexistand un singur pariu pentru fiecare tura). Scorul In principal este destul de intuitiv:
Mana Inca nu am stabilit ce este lumea obligata sa dea jos. Vom trata separat cazul jocului in doi. Momentan ne referim doar la jocurile in trei sau in patru. Cand un jucator pune jos o carte de valoare V si culoare C, toti ceilalti jucatori sunt obligati sa dea o carte de culoare C. In cazul in care un jucator nu are o carte de culoare C el este obligat sa dea tromf. In cazul in care nici tromf nu are, el poate da orice culoare jos. O alta regula este marirea. Consideram V cea mai mare valoare de pe masa la un moment dat. Jucatorul care este la rand este obligat sa dea jos o carte cu valoarea V' > V, in cazul in care detine o astfel de carte. In caz contrar, el poate da orice. In cazul in care s-a jucat tromf, lucrurile se complica putin. Sa presupunem ca sunt al treilea jucator care da. Primul jucator a dat un patrar de duba(duba nu este tromf. Tromf este verde, sa zicem). Eu am in mana asul si doiarul de duba. In mod normal as fi obligat sa dau asul. Totusi, al doilea jucator nu are duba si este obligat sa dea cu tromf(verde) si pune jos treiarul de verde. In acest moment regula maririi pentru cartile de duba inceteaza, iar eu voi putea sa dau doiarul de duba. Este randul celui de-al patrulea jucator. Nici el nu are duba in mana, dar are in mana doiarul si patrarul de verde(tromf), deci este obligat conform regulii maririi sa ia mana, dand patrarul de verde. O formulare mai intuitiva a acestei reguli ar suna asa: La fiecare moment, jucatorul care este la rand, are obligatia, daca poate, sa dea o carte care sa ii asigure luarea mainii(bineinteles, el considera doar cartile expuse pana la el). Cine ia mana? In cazul in care nu s-a jucat tromf, mana este luata de persoana care a dat cartea cu valoarea cea mai mare, avand culoarea primei carti jucate(degeaba dau eu as de ghinda<ghinda nu e tromf in exemplul de fata>, daca prima carte jucata a fost duba, ca nu iau mana). In cazul in care s-a jucat tromf, jucatorul care a dat tromful de valoarea cea mai mare castiga mana. Cand o mana este castigata de o echipa, valoarea tuturor cartilor din acea mana se aduna la punctajul echipei. A se mentiona ca fiecare tura este inceputa cu punctaj 0 de toate echipele. Cine ia mana este si cel care va incepe urmatoarea mana. Jocul in doi In cadrul jocului in doi, atata timp cat sunt carti jos, obligatia de a da la culoare sau de a mari cartea de jos nu se respecta. Dupa fiecare mana jucata, fiecare jucator ia cate o carte de jos. Cred ca am cam spus tot ce era de spus si e timpul sa identificam niste notiuni cheie: Joc Masa de joc Jucator Scor Tura Mana(totalitatea cartilor pe care le are jucatorul in mana la un moment dat) Licitatie Mana(din nou mana, dar cu sens diferit. Aici ne referim la notiunea explicata anterior<cea cu cartile puse pe masa>. Cred ca le vom deosebi fara probleme din context) Tromf Acum voi incerca un rezumat al celor de mai sus La un joc de cruce se joaca atatea ture pana cand o echipa poate fi declarata castigatoare. In cadrul fiecarei ture, un jucator primeste un anumit numar de carti in mana, acest numar depinzand de numarul de jucatori aflati la masa de joc. Dupa ce toti jucatorii si-au vazut cartile, are loc licitatia, castigata de cel care liciteaza cele mai multe. Castigatorul licitatiei alege tromful si este cel care incepe prima mana. Se joaca un numar fix de maini, numar egal cu numarul cartilor primite de fiecare jucator la impartirea cartilor. La finalul tuturor mainilor se numara punctele si se actualizeaza scorul. Sfarsit! Sper ca am explicat destul de clar si imi cer scuze pentru eventualele greseli de formulare/scriere, dar nu am avut rabdare sa recitesc tot ce am scris mai sus |
#27
Posted 26 December 2013 - 20:42
dani.user, on 26 decembrie 2013 - 14:44, said:
Cine "sparge gheata"? În primul rând, au probleme cu înţelegerea postării #1: dcrysty23, on 26 decembrie 2013 - 15:03, said:
Ce tip de joc de carti se va creea? După cum ţi-am spus, vei avea de furcă cu conducerea: românii nu sunt obişnuiţi să colaboreze democratic, preferă bocanci comunistoizi în locuri întunecate. |
#28
Posted 26 December 2013 - 21:15
Ai dreptate, insa incerc sa gasesc metode pentru a "overcome" treaba asta.
Acum ca s-a descris jocul, urmatorul pas ar fi sa identificam ce structuri de date (din perspectiva calculatorului, a C-ului) ar fi necesare pentru a memora informatiile de mai sus si ce functii ar fi necesare pentru a descrie interactiunile. Ex: "Jucator" are un "nume" (sir de caractere), face parte dintr-o "echipa" (pointer spre "Echipa") Functia AdaugaJucator(Echipa* echipa, Jucator*) adauga un jucator la o echipa. Vreau sa pun accent pe SRP (Single Responsibility Principle), adica fiecare functie trebuie sa faca un singur lucru, sa existe un singur motiv de ce cineva ar dori sa modifice o functie. Astfel vor rezulta multe functii, de dimensiuni mici, si nu un main() pentru intreg jocul. |
|
#29
Posted 26 December 2013 - 21:20
De ce nu faceţi deja un repo unde adaugi participanţii care să documenteze deja jocul şi ce mai e de documentat?
E o încălzire bună pentru colaborare. |
#30
Posted 26 December 2013 - 21:23
Eu sunt confuz in legatura cu o chestie. Cum poti avea tipul de data Echipa si Jucator? Poti crea in C clase? OOP nu apare doar in C++?
|
#31
Posted 26 December 2013 - 21:25
typedef struct.
O clasă în C++ nu e "nimic altceva" decât o structură cu date şi pointeri la funcţii. |
#32
Posted 26 December 2013 - 21:26
Fac si repo-ul in seara asta.
O dilema: numele functiilor/structurilor de date sa-l las in romana pentru simplitate, sau sa-l cer in engleza, ca in orice soft ce se respecta? |
#33
Posted 26 December 2013 - 21:27
Mersi
LE Ce-i ala repo? Edited by repp4radu, 26 December 2013 - 21:27. |
|
#34
Posted 26 December 2013 - 21:31
dani.user, on 26 decembrie 2013 - 21:26, said:
Fac si repo-ul in seara asta. O dilema: numele functiilor/structurilor de date sa-l las in romana pentru simplitate, sau sa-l cer in engleza, ca in orice soft ce se respecta? Experienţă personală: am avut de-a face cu nişte servicii SOAP în slovenă. Pfff, ce dureri de cap m-au luat. repp4radu, on 26 decembrie 2013 - 21:27, said: LE Ce-i ala repo? dani.user, on 24 decembrie 2013 - 17:49, said:
Codul ar urma sa fie stocat pe github, astfel invata lumea ce-i un Version Control System Obişnuieşte-te să citeşti cu atenţie ce ţi se spune şi să întrebi cât mai din timp tot ce nu ştii. |
#35
Posted 26 December 2013 - 21:36
dani.user, on 26 decembrie 2013 - 21:15, said:
Ex: "Jucator" are un "nume" (sir de caractere), face parte dintr-o "echipa" (pointer spre "Echipa") Functia AdaugaJucator(Echipa* echipa, Jucator*) adauga un jucator la o echipa.
Spoiler
Edited by MarianG, 26 December 2013 - 21:43. |
#36
Posted 26 December 2013 - 21:41
MarianG, on 26 decembrie 2013 - 21:36, said:
"Pachetul" este format din carti (vector de structura carte) Codul e chiar "ultima provocare" pe care o aveţi. Mai întâi trebuie să documentaţi totul. De exemplu, nici nu ştiţi cine va participa - aveţi nevoie măcar de 2-3 membri de bază (dani.user sau alţii care vă vor îndruma, poate şi eu, nu se pun). Din experienţele mele, aceşti factori netehnici sunt foarte importanţi. Mult mai importanţi de cât crezi Dacă te grăbeşti, mai târziu vei avea o echipă dezbinată în care fiecare trage de sfoară într-o altă direcţie. Şi uite aşa nu veţi finaliza proiectul. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users