Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Ce garantie avem ca motorina de la OMV e cea mai buna?
#37
Posted 10 November 2013 - 10:29
Daaa, se simte la cum trage....mhm... si cand e spalata fresh iarasi trage mai bine, no?!
Eu am remarcat,intr adevar ,o diferenta la zgomotul motorului. Parca e mai zgomotos in Rom. Am pus pe seama carburantilor. Dar la cate sute de mii de km am facut, la 2500 de ture, tot la 140 km/h rula masina. Acum o sa vina unu sa imi explice ca e vorba de cum trage masina pe demaraj... lasati. Daca vrea cineva sa se linisteasca in privinta asta, sa faca niste teste -autorizate - cu carburant din Ro. Apoi, cand ajunge cu nevasta la shopping la Viena, baga gaz la OMV si fuga la teste. Si asa afla. Si cel mai tare m-as bucura sa descopere o diferenta - notabila chiar - sa vad atunci de unde mai alimenteaza.... Asta e din categoria "masina mea-printesa soselelor, as dormi cu ea in pat" ?!? I spuneti domnilor, cati dintre cei care aveti doleante in privinta carburantilor, cumparati filtre si ulei din strainatate - de cea mai buna calitate chiar?? Cati dintre dvs ati bagat un aditiv la schimbul de ulei? (Aditiv de ala care costa cat tot schimbul la un loc) Edited by mad_boy, 10 November 2013 - 10:32. |
#38
Posted 10 November 2013 - 10:33
#39
Posted 10 November 2013 - 10:38
mad_boy, on 10 noiembrie 2013 - 10:29, said:
Daca vrea cineva sa se linisteasca in privinta asta, sa faca niste teste -autorizate - cu carburant din Ro. Apoi, cand ajunge cu nevasta la shopping la Viena, baga gaz la OMV si fuga la teste. Si asa afla. Si cel mai tare m-as bucura sa descopere o diferenta - notabila chiar - sa vad atunci de unde mai alimenteaza.... Edited by cristi.r, 10 November 2013 - 10:38. |
#40
Posted 10 November 2013 - 10:38
cristi.r, on 10 noiembrie 2013 - 10:28, said:
Te pricepi la cuvinte . Insusi Hitler are origini austriece. Voila si misterul . Orice ai baga in combinatie cu numele "hitler" are mari sanse sa nu se vanda prea bine , stim bine de ce, dar daca folosesti "german" , "germania" sau chiar "austria" , poti vinde orice , chiar si chiloti murdari. |
#41
Posted 10 November 2013 - 10:39
abancor, on 10 noiembrie 2013 - 10:33, said:
Pot spune că nu am probleme. Mai mult nu cred că poate spune nimeni despre o rețea de benzinării. Că „nu știu care” motorină e cea mai bună nu ai cum să știi, necum să demonstrezi. multumesc. am avut un prieten care lucra la una din statii si-mi spunea ca sunt controlati cel putin o data pe saptamana, pentru calitate ! |
#42
Posted 10 November 2013 - 10:40
marius87ism, on 10 noiembrie 2013 - 09:50, said:
Vorba aia - LOL - nisip? Era betoniera sau cum ? Cum naiba a trecut nisipul de filtru totusi ? |
#43
Posted 10 November 2013 - 10:50
CorneliuRos, on 10 noiembrie 2013 - 09:53, said:
Cand alimentez la masina mea ma preocup doar ca benzina sa fie de aia fara plumb, si cat mai ieftina posibil. Apropo , benzina cu plumb nu se mai gaseste la noi , a fost scoasa prin 2008 sau 2009 cred , motivele pentru care a fost scoasa sunt evidente, dar eu cred totusi ca le-a trebuit plumbul ca sa improvizeze undite sa mearga la pescuit Pentru cei care aveti nevoie totusi de plumb in benzina , cred ca se gaseste la OMV , motiv pentru care puteti sa tot alimentati de acolo , arata ceva de genu [ http://fl1.shopmania.org/files/p/ro/m/164/liqui-moly-lead-substitute-aditiv-benzina-inlocuitor-plumb~20658164.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] MembruAnonim, on 10 noiembrie 2013 - 10:40, said:
Habar nu am cum a trecut nisipul ala prin filtru si a ajuns in injectoare. Ciudat este si faptul ca tot la serviceul ala facusem si revizia cu doar ceva timp in urma si nu au spus ca ar fi ceva in neregula dupa schimbarea filtrului de motorina dar cand a fost sa o repare m-au chemat in atelier si mi-au aratat un vas cu motorina si nisip scoase din carcasa filtrului. Daca au maturat pe jos si au pus nisip in vas pentru a scapa de costul reparatiei sau chiar era nisipul acolo, doar mecanicii stiu. Ciudat si nasol in acelasi timp pentru ca ai avut probleme costisitoare cu masina , daca stai bine sa te gandesti la ce sa mai dai bani pe filtru daca trece de el nisipul , ce sa zici de chestii mai fine cum ar fi cenusa , reziduu care se regaseste in motorina. |
#44
Posted 10 November 2013 - 10:54
#45
Posted 10 November 2013 - 10:56
V-am recomandat de nu stiu cate ori masinile electrice aici pe forum, pana am fost banat...Chiar nu sunteti in stare sa pricepeti ca astea sunt viitorul si nu o sa mai trebuiasca sa va bateti capul cu benzina sau motorina?
|
#46
Posted 10 November 2013 - 10:56
cristi.r, on 10 noiembrie 2013 - 10:38, said:
Asta ca sa afli ce ? Ca cisterna din care ai luat tu proba are o anumita calitate, care calitate va fi aceeasi la toate cisternele turnate in acea benzinarie de acum incolo, nu ? Edited by mad_boy, 10 November 2013 - 10:58. |
|
#47
Posted 10 November 2013 - 10:57
Nu inteleg de ce va mirati si de ce va intrebati cine a spus ca motorina de la OMV e cea mai buna. Mai toti soferii spun asta pentru ca la noi functioneaza foarte bine efectul de turma. Eu nu sunt de aceeasi parere. Toata motorina din Romania e slaba si cred ca are strict aceeasi calitate avand in vedere ca la rafinarii vezi la coada cisterne de la Petrom, de la OMV, de la Lukoil... Problema apare insa la unele benzinarii unde gainarii de angajati vor sa faca un ban in plus si pentru asta completeaza cu apa cantitatea vanduta la negru. De aceea nu e indicat sa alimentezi mereu din acelasi loc.
Cum am spus mai devreme, pe mine alimentatul de la aceeasi benzinarie m-a costat fix 2400 de lei bagati in reparatul injectoarelor. De cand am inceput sa alimentez din locuri diferite si sa schimb filtrul de motorina din 3000 in 3000 de kilometri nu mai am nicio problema. LE: Gonthar, daca ma finantezi tu sa-mi iau o masina electrica iti dau cuvantul meu ca iti fac cadou masina diesel pe care o am in prezent. Edited by ammazon, 10 November 2013 - 10:59. |
#48
Posted 10 November 2013 - 10:58
Gonthar, on 10 noiembrie 2013 - 10:56, said:
V-am recomandat de nu stiu cate ori masinile electrice aici pe forum, pana am fost banat...Chiar nu sunteti in stare sa pricepeti ca astea sunt viitorul si nu o sa mai trebuiasca sa va bateti capul cu benzina sau motorina? Or sa aiba alte probleme specifice |
#49
Posted 10 November 2013 - 11:00
CorneliuRos, on 10 noiembrie 2013 - 10:54, said:
Ai nostrii dupa ce fac plinul , scuipa in rezervoare! E comic-tragic ceea ce zici , dar sa vedem partea plina a paharului , dupa ce s-a scos plumbul din benzina , a devenit mai "uscata" sa zic asa , la fel este si motorina , desi nu exista termen de comparatie intre cele 2 , si mai ales sa numesti o motorina uscata din moment ce este practic ulei la baza , dar stiu destui care baga un pic de ulei de motor in motorina ca sa o faca mai "unsa" , o modalitate de a face-o mai "unsa" la motorina si care are in vedere si protectia mediului a fost introducerea de bio-diesel in ea , dar multe motoare din ziua de azi nu gusta cu placere bio-diesel , deci pana la urma flegma aia ar putea fi benefica |
#50
Posted 10 November 2013 - 11:01
ammazon, on 10 noiembrie 2013 - 10:57, said:
Nu inteleg de ce va mirati si de ce va intrebati cine a spus ca motorina de la OMV e cea mai buna. Mai toti soferii spun asta pentru ca la noi functioneaza foarte bine efectul de turma. Eu nu sunt de aceeasi parere. Toata motorina din Romania e slaba si cred ca are strict aceeasi calitate avand in vedere ca la rafinarii vezi la coada cisterne de la Petrom, de la OMV, de la Lukoil... Problema apare insa la unele benzinarii unde gainarii de angajati vor sa faca un ban in plus si pentru asta completeaza cu apa cantitatea vanduta la negru. De aceea nu e indicat sa alimentezi mereu din acelasi loc. Cum am spus mai devreme, pe mine alimentatul de la aceeasi benzinarie m-a costat fix 2400 de lei bagati in reparatul injectoarelor. De cand am inceput sa alimentez din locuri diferite si sa schimb filtrul de motorina din 3000 in 3000 de kilometri nu mai am nicio problema. Nu vad logica in a alimenta din locuri diferite !!! Adica nu bagi apa doar de la unul singur, bagi de la mai multi?!? plus ca exagerezi cu shimbatul filtrului la 3000 de km. Daca te pricepi putin, il desfaci singur si vezi daca are gunoaie sau apa. GARANTAT ca la 3000 de km nu are cum sa fie mereu infundat. Poate odata,plm...se mai intamla, dar daca la fiecare 3000 de km e infundat, cineva iti toarna noapte nisip in rezervor |
#51
Posted 10 November 2013 - 11:03
Am alimentat cu benzina din Romania, Ungaria, Serbia, Bosnia, Croatia, Slovenia, Macedonia, Muntenegru, Grecia, Austria, Italia, Franța și concluzia mea e ca ori e peste tot la fel de bună ori e peste tot la fel de proastă ! Benzina sau mașina, cum vreți voi sa o luați !
De vreo luna alimentez de la ... Gazprom ! Mi se pare cea mai bună benzină, că în loc de 8.3 îmi consumă 8.1, așa arăta ieri când am alimentat ! Pe ecranul de la pompa Gazprom scria ca furnizorul benzinei este: Petrom ! |
|
#52
Posted 10 November 2013 - 11:03
mad_boy, on 10 noiembrie 2013 - 11:01, said:
Nu vad logica in a alimenta din locuri diferite !!! Adica nu bagi apa doar de la unul singur, bagi de la mai multi?!? plus ca exagerezi cu shimbatul filtrului la 3000 de km. Daca te pricepi putin, il desfaci singur si vezi daca are gunoaie sau apa. GARANTAT ca la 3000 de km nu are cum sa fie mereu infundat. Poate odata,plm...se mai intamla, dar daca la fiecare 3000 de km e infundat, cineva iti toarna noapte nisip in rezervor Prefer sa exagerez cu schimbatul filtrului care costa 30 de lei decat sa dau 2400 de lei, crede-ma. |
#53
Posted 10 November 2013 - 11:05
ammazon, on 10 noiembrie 2013 - 10:57, said:
Nu inteleg de ce va mirati si de ce va intrebati cine a spus ca motorina de la OMV e cea mai buna. Mai toti soferii spun asta pentru ca la noi functioneaza foarte bine efectul de turma. Eu nu sunt de aceeasi parere. Toata motorina din Romania e slaba si cred ca are strict aceeasi calitate avand in vedere ca la rafinarii vezi la coada cisterne de la Petrom, de la OMV, de la Lukoil... Problema apare insa la unele benzinarii unde gainarii de angajati vor sa faca un ban in plus si pentru asta completeaza cu apa cantitatea vanduta la negru. De aceea nu e indicat sa alimentezi mereu din acelasi loc. Cum am spus mai devreme, pe mine alimentatul de la aceeasi benzinarie m-a costat fix 2400 de lei bagati in reparatul injectoarelor. De cand am inceput sa alimentez din locuri diferite si sa schimb filtrul de motorina din 3000 in 3000 de kilometri nu mai am nicio problema. LE: Gonthar, daca ma finantezi tu sa-mi iau o masina electrica iti dau cuvantul meu ca iti fac cadou masina diesel pe care o am in prezent. Deci apa din motorina ti-a stricat injectoarele ? Ca sa ne facem o idee nu ne zici si despre ce marca si model e vorba ? |
#54
Posted 10 November 2013 - 11:05
Am alimentat luni la Lukoil, benzina 95, 5.36 lei litru
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users