Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Cartela Cosmote, date activate.... "credit insuficient" la initierea convorbirilor
Last Updated: Oct 24 2013 09:12, Started by
Werewolfc
, Oct 23 2013 22:50
·
0
#1
Posted 23 October 2013 - 22:50
Salutare.
Sunt posesor de cartela cosmote de cativa ani buni (si sper ca inca multi de acum incolo), dar incepand de ieri au aparut unele probleme. Se da o cartela cu extraoptiuni active de voce si de date cu mb dispoibili - in termen si credit 1.8e. Avand datele activate (2g sau 3g nu conteaza) in momentul in care incercam sa sun pe cineva, auzeam mesajul "Credit insuficient pentru a initia ....blablabla ". Si acum incepe balul: am sunat ieri la call center, unde un operator mi-a sugerat sa repornesc telefonul. Nici o schimbare. Azi am sunat din nou, unde un alt operator mi-a spus sa dezactivez optiunea de date si apoi sa o activez din nou (cu reboot intre) printr-un sms gratuit la 638. Nici o schimbare . Cat timp am datele active, nu pot sa initiez apeluri de voce (ultimul operator cu care am vb mi-a spus ca "serviciul" de date rezerva TOT creditul pentru date). In momentul in care dezactivez datele (din meniul telefonului) totul e ok si pot efectua convorbiri. Cartela o folosesc cu net cam de 1 an, pe mai multe telefoane, si a functionat ok pana ieri. Fara nici o alta indicatie, am rescris setarile de date (mesaj venit de la 638) si si-a revenit.... pana acuma pe seara... cand iar l-a apucat pandaliile. Ciudat e faptul ca dupa ce am incarcat 5 euro, acest "comportament suspect" a disparut. Acum pot efectua convorbiri cu datele active..... pana cand? Nu stiu! Ca si completare, extraoptiunea de date expira maine si mai aveam 15mb disponibili din extraoptiune. Mi se pare fffff ciudata chestia? Sa fie ceva voit? Pentru ca daca e asa, la prima dovada logica/palpabila..... imi iau abonamentul si cartela .... si Pa! Rog pe cei care s-au intalnit cu aceasta problema sa posteze eventuala rezolvare. |
#2
Posted 23 October 2013 - 23:06
Eu am renuntat la ei, cand au inceput cu mizerii de acest fel... erau prea evidente, pentru inteligenta mea
Edited by crisstonne, 23 October 2013 - 23:07. |
#3
Posted 23 October 2013 - 23:08
Daca ai vreun alt operator mai bun/ieftin de ce nu te muti oricum?
Daca nu ai de ce vrei sa te muti, doar de ambitie ca trebuie sa ai pe cartela o suma de ordinul 2-4 euro? Si dupa aia sa platesti mult mai mult? |
#4
Posted 24 October 2013 - 09:12
Eu nu am niciodata credit pe telefon, intrucat EO mi se activeaza automat si incarc exact de cat imi trebuie. Totusi, nu am avut niciodata astfel de problemele, cu ultimele 4 modele de telefoane...pe Cosmote, bineinteles.
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users