Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Noul cod rutier 2014
Last Updated: Nov 01 2013 17:07, Started by
Adm
, Oct 07 2013 10:11
·
0
#91
Posted 14 October 2013 - 07:22
MembruAnonim, on 14 octombrie 2013 - 06:11, said:
E bine ca tu crezi ca centura te poate scapa din orice situatie. |
#92
Posted 14 October 2013 - 07:27
Nu-mi aduc aminte sa fi existat vreun clip cu un copil dormind intins pe bancheta si care sa zboare prin parbriz asa ca va fi interesant de vazut.
|
#93
Posted 14 October 2013 - 08:16
Statul are grija de tine, fiindca daca nu mori, ci ramai paralizat, atunci statul plateste mult pentru tine. Daca mori, nu e o problema.
Copii in spate fara centura (bine, ei nu dorm, dar rezultatul va fi similar): [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/K6tsgzFvVI0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/VijdxAD8DN8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Wn4YmPh9oXg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] (o alta misconceptie: tinand copilul in mana) Folosirea centurii nu garanteaza supravietuirea, dar mareste sansa de supravietuire si recuperare in caz de accident. Faza ca "folosesc in afara, dar nu si in Romania" e chiar aiurea (scuze), fiindca in Romania sunt mult mai multe sanse sa ai un accident... Un alt motiv pentru folosirea centurii din spate: eu nu vreau sa mor/sa am probleme fiindca cel din spate zboara peste mine. |
#94
Posted 14 October 2013 - 08:32
MembruAnonim, on 14 octombrie 2013 - 07:22, said:
Pe principiul "pilotii kamikaze poarta casca de protectie"? De ce as accepta un astfel de experiment atata vreme cat nu am nici cea mai mica intentie de a ma sinucide? Pai asta e si ideea, sa nu ai nicio intentie de a te sinucide, sa vrei din tot sufletul sa traiesti. Sa zicem ca participi fara voia ta intr-un experiment nazist, esti bagat cu forta intr-o masina care urmeaza a fi azvarlita de pe bloc. E alegerea ta daca folosesti centura sau nu, ideea e ca dupa ce se termina experimentul esti liber sa pleci, daca mai esti capabil fizic. Deci iti pui centura sau nu? Edited by izometric, 14 October 2013 - 08:33. |
#95
Posted 14 October 2013 - 08:47
izometric, sansa ca impactul sa se produca este de 100% iar in cazul producerii, sansa sa supravietuiesti, cu centura sau fara este "0". Daca esti obligat sa participi in mod cert ti se dau si conditiile in care o faci deci nu tu decizi ce si cum. Mai mult decat atat, la momentul ala deciziile pot fi surprinzatoare, in sensul sa alegi sa mori inainte de a urca in masina sau sa o faci fara centura. Situatii ca cea descrisa de tine nu am vazut decat in filme.
amandigi, - clipul 1: copil asezat spacial in pozitia care favorizeaza zborul printre sacaune - clipul 2: lipseste scaunul din dreapta deci copilul ajunge in bord dupa ce zboara ceva vreme - clipul 3: copil tinut in brate pe scaunul din fata. Iti reamintesc faptul ca discutia a pornit strict de la pozitia de dormit: intins pe bancheta si fara centura versus in fund si cu centura pusa. Edited by MembruAnonim, 14 October 2013 - 08:50. |
#96
Posted 14 October 2013 - 08:56
Deci refuzi sa raspunzi la o intrebare extrem de clara si de logica. Asta spune foarte multe.
Dinamica accidentelor este imprevizibila. In caz de accident totul zboara in toate directiile posibile si imposibile. Adica un copil culcat pe bancheta din spate, in urma unui impact lateral intr-o intersectie poate sa intre cu capul prin gemuletul din spate al masinii si sa ramana intepenit acolo, cu capul scos pe geam, iar cand masina ricoseaza intr-un stalp, impactul razant cu stalpul retezand capul copilului. Orice, dar absolut orice se poate intampla intr-un accident. Adica e aberant sa crezi ca numai un impact frontal lejer se poate produce si copilul va fi moale si pufos retinut de scaunele pasagerilor din fata. Acum zi tu, nu-i mai bine cu centura pusa incat nicio parte a copilului sa nu poata ajunge la niciun moment in afara autovehiculuilui in timpul desfasurarii accidentului? Edited by izometric, 14 October 2013 - 09:03. |
#97
Posted 14 October 2013 - 09:12
@Gabi_B_HD
Da' copilul de ce crezi că ar accepta experimentele tale? Ia scaun (sunt până la 36kg, cu siguranță) și lasă teoriile cu bancheta. Edited by Aries(ro), 14 October 2013 - 09:12. |
#98
Posted 14 October 2013 - 09:16
izometric,
Intrebarea este ilogica pentru ca, daca ar exista o constrangere ca cea descrisa de tine, ar fi rezultatul unei infractiuni. Fata de acest aspect, vorbim discutii. Dormitul intins pe bancheta este la fel de periculos, in cazul unui impact lateral, ca si cel in fund si cu centura pusa: capul copilului este la catva cm de stalpul din spate al masinii iar un impact lataral ca cel din filmul rusesc cu Mazda este la fel de ucigator, mai ales daca este fix pe partea masinii unde este copilul este expus. Ce facem ca sa ne protejam copii de un astfel de scenariu? Cumva nu-i mai suim in masina? Aries(ro), Nu mai cumpar un alt scaun pentru ca e suficient de mare incat sa nu mai fie necesar atata timp cat nu doarme. Iar cu somnul, pe masura ce trece timpul, perioadele se scurteaza asa ca in 1-2 ani este posibil sa nu mai fie nevoie. |
#100
Posted 14 October 2013 - 09:18
Quote Intrebarea este ilogica pentru ca, daca ar exista o constrangere ca cea descrisa de tine, ar fi rezultatul unei infractiuni. Fata de acest aspect, vorbim discutii. Intrebarea este ilogica pentru ca nu iti convine raspunsul, nu din alt motiv. Era un exerciciu de imaginatie, un caz ipotetic, la care erai rugat sa dai un raspuns sincer, nu era vorba de executat careva infractiuni cu tine intr-o masina aruncata de pe bloc. In acelasi spirit, producatorii de masini care pun airbaguri intr-o masina pentru cazul ipotetic in care s-ar produce un accident, ar putea lua decizia sa nu le mai puna, caci accidentele, nu-i asa, se produc numai in cazul infractiunilor, deci de ce sa ia in calcul un accident rezultat in urma unei infractiuni? De ce sa "vorbeasca discutii" consumandu-si timpul aiurea pe planseta de proiectare si pe testari in laborator? Edited by izometric, 14 October 2013 - 09:23. |
|
#101
Posted 14 October 2013 - 09:19
Am scris ca filmutele nu sunt cu copilul dormind intins, dar rezultatul va fi similar. Poate nu iese prin parbriz, dar zboara pana in tetiere. Daca vrei, faci un experimten. Pune o geanta mai lunga care sa aiba 30-40kg in bancheta pe spate, mergi cu 60km, si apesi frana (dupa ce uiti in oglinda) la maxim. Dar chiar la maxim. Si vezi ce se intampla cu geanta de pe bancheta. Si asta va fi numai o frana, nu un accident.
Si despre accidente cu rasturnari inca nu am vorbit. |
#102
Posted 14 October 2013 - 09:35
izometric, cati oameni stii care au fost pusi sa faca asemenea alegeri?
Aries(ro), stii cate modele de masini circula pe strazile din romanica si nu au centuri la bancheta din spate? Toti cei care merg cu astfel de masini cum isi duc copii? amandigi, un nou experiment? Am suficienti km si experienta sa stiu ce se intampla cu geanta aia. Au existat experimente si cu pachetul de servetele pus la geamul din spate. Voi, incercati sa lasati impresia ca faceti tot ce este posibil incat tehnologia, oricare ar fi ea, sa va ajute sa scapati cat mai putin sifonati dintr-un accident pe care il veti face. Sunteti liberi sa o faceti si nu voi incetca sa va conving ca nu e bine. Intre timp, eu voi incerca sa nu fac accident. |
#103
Posted 14 October 2013 - 10:01
De ce m-ar interesa pe mine toți inconștienții? După cum observ, oricum toată lumea e mult mai sigură că „știe ea mai bine”.
Eu atât zic, copiii nu sunt ceva care să-i faci și să nu ai grijă, pe cât posibil, de ei. Cum unii nu le asigură nici măcar un minim acceptabil de hrană, adăpost etc. sunt sigur că sunt și unii care bagă centura/scaunul la „opționale”. Edited by Aries(ro), 14 October 2013 - 10:04. |
#104
Posted 14 October 2013 - 10:22
Aries(ro), on 14 octombrie 2013 - 10:01, said:
unii care bagă centura/scaunul la „opționale”. Quote HOTARARE nr. 1.391 din 4 octombrie 2006 (*actualizata*) pentru aprobarea Regulamentului de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice EMITENT: GUVERNUL PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 876 din 26 octombrie 2006 Data intrarii in vigoare : 26 octombrie 2006 Forma actualizata valabila la data de : 14 octombrie 2013 Prezenta forma actualizata este valabila de la 8 august 2013 pana la 14 octombrie 2013 ART. 97 (1) Copiii cu varsta sub 12 ani sau cu inaltimea sub 150 cm trebuie sa poarte centuri de siguranta adaptate greutatii si dimensiunilor lor, iar cei cu varsta sub 3 ani se transporta numai in dispozitive de retinere omologate. (2) Conducatorilor de autovehicule le este interzis sa transporte copii cu varsta de pana la 12 ani pe scaunul din fata, chiar daca sunt tinuti in brate de persoane majore, in timpul deplasarii pe drumurile publice. (3) Se interzice conducatorilor de autovehicule, precum si persoanelor care ocupa scaunul din fata sa tina in brate animale in timpul deplasarii pe drumurile publice |
#105
Posted 14 October 2013 - 10:28
Așa și? Legea e făcută fix pentru ăia cu întrebări „majore”, nu te pune nimeni să nu-l ții și mai încolo.
Când conduci tu e una, și când conduce un profesionist, e alta. Sau cel puțin asta ar fi teoria. Oricum, fiecare după cum îl duce capul, nu știu ce nu-ți e clar. Atât de duce, atât faci. Nu cauți decât scuze despicând firul în paișpe. Io am terminat că e futil. |
|
#106
Posted 14 October 2013 - 10:31
Si cum imparti userii forumului in profesionisti si neprofesionisti? Sau profesionistul cand coboara de la volanul microbuzului si se urca la cel al autoturismului personal si-a pierdut calitatea de profesionist?
|
#107
Posted 14 October 2013 - 10:39
Amice! Tu-ți lași copii să doarmă întinși pe banchetă!
Îți place ție să despici firul în patru în teorii ample? Ce ține de tine, faci tu. Ce ține de alții și nu-ți convine, eviți sau încerci să schimbi. E așa de greu? Lasă scuzele idioate și pune-i naiba în centuri, că nu-i faci din nou în caz de mai știu eu ce. PS: de data asta chiar că m-am dus |
#108
Posted 14 October 2013 - 12:12
(1) Copiii cu varsta sub 12 ani sau cu inaltimea sub 150 cm trebuie sa poarte centuri de siguranta adaptate greutatii si dimensiunilor lor, iar cei cu varsta sub 3 ani se transporta numai in dispozitive de retinere omologate.
1) Trebuie sa poarta. 2) Adaptate greutatii si deminsunilor: fara scaune sau boostere nu prea poti sa transporti in conditii legale (sau trebuie sa modifici masina). |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users