Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Noul cod rutier 2014
Last Updated: Nov 01 2013 17:07, Started by
Adm
, Oct 07 2013 10:11
·
0
#56
Posted 10 October 2013 - 09:26
Sper ca nu va intra in vigoare noul cod rutier. Nu stiu daca s-a mai postat, dar ar fi indicat sa urmarim materialul urmator : http://stirileprotv....unt-uriase.html
1600 Lei amenda pentru ca vorbesti un minut la telefon? Sau aceasi valoare pentru ca nu ai avut centura!? Sa fie 800 de Lei in 48 de ore, dar tot e mult! Majoritatea populatiei castiga pana in maxim 1500 Lei si mai are si o familie de intretinut! Asa cum am zis : din nefericire, nu se poate face nimic...chiar daca s-ar vrea. In privinta vitezei : o sa fim atenti sa nu depasim cu mult limitarea de viteza, respectiv o sa fie ca in Polonia : fiecare masina o sa fie dotata cu statie radio cb. Poate si "colegii" o sa vorbeasca mai mult de controale si nu de problemele "personale"... |
#57
Posted 10 October 2013 - 10:34
Nu e chiar asa, alea sunt maximele amenzilor.
Asta nu inseamna ca amenzile nu sunt si asa destul de mari... Quote
4. CENTURA DE SIGURANŢĂ. Nepurtatea centurii de siguranţă vor aduce amenzi de până la 720-1.600 de lei, faţă de 160-240 lei în prezent. Punctele de penalizare pentru această sancţiune vor fi de asemenea majorate, de la 2 la 6. Şoferii vor fi de asemenea traşi la răspundere şi pentru copiii care îi însoţesc în maşini şi nu poartă centură de siguranţă sau echipamentele omologate. În prezent sancţiunea este de 2-3 puncte-amendă şi 2 puncte penalizare. Centura de siguranţă pentru minori devine obligatorie, în condiţiile în care şi după regulile vechi copiii trebuie să stea pe bancheta din spate. Scaunele speciale, pentru cei mici, ataşate de bancheta din spate, pot fi folosite numai dacă acele echipamente sunt omologate. Până acum, nu fusese clarificată în mod explicit responsabilitatea şoferului de-a asigura toate aceste măsuri pentru copii. http://www.romaniali...ern-314777.html Si mai iei si 6 puncte de penalizare... Suupeer!! Dar poporul se bucura ca poate sa bea o bere inainte de a se urca la volan... |
#58
Posted 10 October 2013 - 10:45
Si care e problema? foarte bine ca este obligat sa poarte centura copilul.
Tu, ca esti sofer daca nu vrei sa o porti e fix treaba ta. Daca mori mori din mana ta. In schimb pentru copil esti reponsabil. |
#59
Posted 10 October 2013 - 11:03
DarkAngelBv, on 10 octombrie 2013 - 10:45, said:
Si care e problema? foarte bine ca este obligat sa poarte centura copilul. Tu, ca esti sofer daca nu vrei sa o porti e fix treaba ta. Daca mori mori din mana ta. In schimb pentru copil esti reponsabil. Eu port centura mereu si la fel toti cei care merg in masina cu mine. La telefon nu vorbesc in masina. Adica vorbesc, dar cu handsfree. S-a intamplat totusi sa ma prinda exact cand mi s-a terminat bateria la handsfree si mi-am luat amenda si 2 puncte. Nu am nimic impotriva regulamentului de circulatie ci doar impotriva amenzilor mult prea mari. Se poate intampla sa mergi regulamentar o viata intreaga si sa treci din motive care nu tin neaparat de vina ta pe rosu. Atunci vei plati cat nu poti duce si asta doar pentru ca Ponta nu are bani sa plateasca ce a promis. Edited by SineNomine, 10 October 2013 - 11:03. |
#60
Posted 10 October 2013 - 11:18
Partea cu centura si telefonul nu ma privesc, sunt de acord cu ele, mai ales cu partea cu telefonul (sa vad pitzi care mai vorbesc la telefon si sunt "singure" pe drum dupa ce incaseaza vreo 2-3 amenzi din astea cu care-si luau aifon).
|
#61
Posted 10 October 2013 - 14:48
Noul Cod Rutier este pe cale sa fie aprobat saptamana viitoare in Guvern, insa nu ramane asa pentru mult timp, fiindca o noua modificare ar putea sa urmeze in 6-12 luni daca se constata ca va fi nevoie de asa ceva, a spus ministrul de Interne, Radu Stroe la deschiderea Salonului Auto Bucuresti & Accesorii. Radu Stroe spune ca ordonanta va fi cu siguranta adoptata saptamana viitoare.
“Este un proiect care se incadreaza in nivelul din majoritatea tarilor europene. Depasirea lui 0,5 inseamna infractionalitate si noi eram undeva la 0,8, nu era in regula”, spune ministrul, legat de propunerile pentru stabilirea noilor praguri de alcoolemie care vor elimina toleranta zero fata de alcool, permitand o alcoolemie de maxim 0,2 care nu va mai fi inclusa la contraventie . “Pana la 0,2 este un fapt natural, uman, nu pentru ca am permite noi sa se consume alcool, pentru ca la urma urmei nimeni nu poate sta langa oamenii care doresc sa faca lucrul acesta. Este problema lor personala. Ei trebuie sa stie daca pot bea un pahar de bere sau doua. Perioada dintre 0,2 si 0,5 e o chestiune care vizeaza contraventionalul, e o chestiune ceva mai simpla”, a mai spus membrul Guvernului. Intrebat daca e vorba de valoarea din etilotest sau in sange, el a spus ca “vom vedea, medicii vor stabili, deocamdata se face discutia, se fac calcule” Schimbarea anuntata luni de premier a starnit controverse. Astfel, pragul minim de alcoolemie de la care consumul de alcool la volan se considera infractiune ar urma sa fie coborat la 0,5 g/l alcool pur in sange, de la 0,8 g/l alcool pur in sange cat prevede legislatia actuala.Totodata, pana la 0,2 g/l nu se va mai considera contraventie, iar acesta a fost punctul care a suparat multa lume, ideea fiindca ca soferi care acum ici nu s-ar gandi sa bea alcool inainte sa conduca, ar putea de acum sa fie incurajati sa bea, devenind un pericol pe sosele. Un alt lucru care a suparat multa lume tine si de faptul ca in ultimii ani s-au facut schimbari dese ale Codului Rutier si nici pe viitor nu vom avea o varianta durabila. “Sa aprobam noi acest Cod Rutier si apoi el va opera o perioada, sa zicem sase luni sau un an. Vom vedea care sunt rezultatele pe toate planurile si vom vedea si la alcool daca am fost prea drastici sau prea lejeri, iar aici ma refer doar la chestiunea cu 0,2. Cat despre celelalte lucruri, vom vedea cum opereaza acest act normativ si, in functie de constatarile facute in termen de 6-12 luni vom veni probabil cu modificari”, a mai spus ministrul. |
#62
Posted 10 October 2013 - 18:54
asztalos, on 10 octombrie 2013 - 09:26, said:
1600 Lei amenda pentru ca vorbesti un minut la telefon? Sau aceasi valoare pentru ca nu ai avut centura!? Sa fie 800 de Lei in 48 de ore, dar tot e mult! Majoritatea populatiei castiga pana in maxim 1500 Lei si mai are si o familie de intretinut! Amenzile mici nu-i sperie pe soferi, s-a vazut in timp, deci e cazul sa fie unele mai adevarate, macar ca in vest Totusi eu nu vad inca prevederea aia cu confiscarea masinii RealThing, on 10 octombrie 2013 - 14:48, said:
iar aici ma refer doar la chestiunea cu 0,2. |
#63
Posted 10 October 2013 - 19:33
In ce tara traim,ati ajuns sa va bucurati si la amenzi aberant de mari !!!
In Germania si Bulgaria amenda pt centura este 30 euro,Franta 45 euro,Spania 50 euro,Danemarca 66 euro. In Germnaia daca depasesti viteza cu 30km/h in localitati platesti amenda 60 euro,pe autostrazi cu restrictie sau dn-uri 50 euro,daca o depasesti doar cu 10km/h 15 euro. Ce salariu minim au astia si ce salariu avem noi,ce infrastructura au ei si ce avem noi ??? |
#64
Posted 10 October 2013 - 19:58
intro tara cu cel mai mare procent de oameni saraci,prosti si indobitociti de biserica.
|
|
#65
Posted 10 October 2013 - 20:42
ionut_ionut, on 10 octombrie 2013 - 19:33, said:
ce infrastructura au ei si ce avem noi ??? ionut_ionut, on 10 octombrie 2013 - 19:33, said:
Ce salariu minim au astia si ce salariu avem noi ionut_ionut, on 10 octombrie 2013 - 19:33, said:
In Germania si Bulgaria amenda pt centura este 30 euro,Franta 45 euro,Spania 50 euro,Danemarca 66 euro. |
#66
Posted 10 October 2013 - 20:59
SineNomine, on 10 octombrie 2013 - 10:34, said:
Nu e chiar asa, alea sunt maximele amenzilor. Asta nu inseamna ca amenzile nu sunt si asa destul de mari... http://www.romaniali...ern-314777.html Si mai iei si 6 puncte de penalizare... Suupeer!! Dar poporul se bucura ca poate sa bea o bere inainte de a se urca la volan... Problema este ca, la drumurile lungi, copii mei dorm intansi pe bancheta din spate. Cu noua prevedere sper sa nu se spanzure ! |
#67
Posted 10 October 2013 - 21:02
#68
Posted 10 October 2013 - 21:50
andreic, ai copii? Ce fac ei in masina? Daca dorm, in ce pozitie o fac?
|
#69
Posted 10 October 2013 - 22:09
O aberatie cu amenzile astea. Dupa cum se stie aia care incalca frecvent regulile de circulatie sunt aia de bani gata. ii afecteaza pe aia cu ceva ca s-au marit amenzile? Ii doare la banana 1 mil sau 7 pt ei e tot aia. Dar pt omul normal care chiar si daca e prima amenda in 5 ani o sa il coste un salariu cum mai e?
Sincer mi-ar fi rusine sa fiu politist la rutiera si sa aplic amenzi de 2-3 salarii la oameni amarati Deja s-a ajuns prea departe, pur si simplu atentezi la viata omului ala care o singura amenda daca ia pe an atunci ii ruineaza cateva excursii sau alte planuri. Edited by bossake, 10 October 2013 - 22:11. |
|
#70
Posted 10 October 2013 - 22:57
andreic, on 10 octombrie 2013 - 20:42, said:
Asta cu infrastructura e cea mai patetica scuza a incapabililor la volan... care fac accidente ca n-au infrastructura domne De cand cu finalizarea A2-ul,pe ruta Buc-Ct,numarul accidentelor si al victimelor a crescut sau a scazut ? Cate incalcari de legistlatie la 1000 soferi e in UE si cat e la noi (sa nu vorbesc si de gravitate) ? Daca ai date posteaza-le,oricum tot la infrastructura ajungem. Asta cu centura e o exagerare intr-adevar, e disproportionat. Aia cu telefonul nu, pentru ca ala e un factor de risc major, ma lovesc zilnic de telefonari care conduc cu o singura mana (in cealalta e telefonul) pe strazi inguste cu vitraje si merg muci. Totul este disproprtionat,nemtii castiga considerabil mai mult,amenzile si impozitele auto sunt mai mici,nu au vignieta,nu au acciza la peste 3000cm,nu au taxe de drum,in schimb au infrastructura. Noi platim,platim si platim dar nu primim nimic in plus,in schimb intampinam cu aplauze orice majorare a taxelor menita sa mai astupe din gaurile facute de guvernanti. Oricum va bucurati degeaba,in RO. legea se aplica dupa ureche,tot pe muritorii de rand ii va afecta,cei smecheri,pilosi si cu bani fie ofera militianului o recompensa fie dau un telefon fie se judeca si castiga fie isi pun sofer. |
#71
Posted 10 October 2013 - 23:46
@Gabi_B_HD
Copiii ar trebui să doarmă în scaunul lor, nu întinși pe bancheta din spate . Edited by Aries(ro), 10 October 2013 - 23:47. |
#72
Posted 11 October 2013 - 00:02
bossake, on 10 octombrie 2013 - 22:09, said:
Sincer mi-ar fi rusine sa fiu politist la rutiera si sa aplic amenzi de 2-3 salarii la oameni amarati Deja s-a ajuns prea departe, pur si simplu atentezi la viata omului ala care o singura amenda daca ia pe an atunci ii ruineaza cateva excursii sau alte planuri. Da de unde, cele 2-3 amenzi date se traduc prin 10-15 șpăgi luate. Și după ce ai 2000-3000 de lei în buzunar încasați pe ziua curentă parcă te cam doare fix undeva de sentimentele fraierilor. P.S. Mi se pare mie sau au lăsat niște portițe? Exemplu: dacă mergi cu 80 km/h pe centura unei localități, să zicem Mehadia (aici http://goo.gl/maps/aBA0j), ziua în amiaza mare, ai depășit o căruță trecând cu roțile din stânga de linia continuă și îți sare un om agitând o caschetă de poliție dintr-o mașină roșie, nu ieși mai ieftin să-l calci sau să te bagi frontal în mașina respectivă? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users