Opel Astra H 1.7CDTI
Last Updated: May 26 2019 09:26, Started by
cosminnnn
, Aug 29 2013 20:21
·
0
#91
Posted 26 April 2014 - 14:12
Acuma dupa ce am schimbat distributia si am resetat ambele calculatoare de bord, consumul este identic si nu mai am diferenta aia intre BC1 si BC2. Curioasa treaba!
Si despre parfumarea aia din habitaclu nici eu nu stiam pana nu am intrat pe forumuri si am vazut la altii ca si-au parfumat filtru! Eu nu l-am mai parfumat pe al meu! |
#95
Posted 12 May 2014 - 13:11
Este posibil sa nu ai activat CB-ul . A fost extraoptiune.
Se poate activa doar daca ai display mai mare de TID ( cel cu 2 linii de afisaj). Edited by mihai!, 12 May 2014 - 13:11. |
#96
Posted 12 May 2014 - 20:32
Ba da este activat CB dar este de tip BID Nu are notiunea de bc1 si bc2 acum am aflat
|
#97
Posted 19 May 2014 - 15:52
Salutare ,si eu am tot BC tip BID si ma intereseaza cum sa-l resetex cum aflu mai multe despre acest BC
|
#98
Posted 19 June 2014 - 21:42
salutare,am o problema,se aprinde masina cu cheia in capota (service)si nu mi da voie sa o turez peste 3000 ture ce sa aiba
|
#99
Posted 19 June 2014 - 21:51
Trebuie sa o duci la un Service pentru tester, numai asa te poti edifica. Mai exista si posibilitatea sa afli ce cod de eroare iti da si sa cauti pe internet ce inseamna. Oricum pot fi mai multe, de la vreun senzor care nu mai funcționează bine (Ex. : senzorul barometric) ,... sau altceva.
|
#100
Posted 19 June 2014 - 22:18
Am facut test Pseudo -Agrafa Adica am apasat concomitent acceleratia si frana si unde ami arata km mia aratat eroarea stocata in ECU0038 00 ceva de genu asta insemnand ceva def. la bujii sa schimb bujiile incandescente ?
Edited by redbull777, 19 June 2014 - 22:19. |
|
#101
Posted 19 June 2014 - 23:00
Doar nu vrei sa le schimbi de capul tău? Eu știu ca testul agrafa este destul de bun, dar parca nu m-as apuca să cumpăr piese si sa mi le înlocuiesc singur.... dă-o naiba ca nu e Dacie!
|
#103
Posted 25 August 2014 - 17:43
Salutare baietii.Am o problema la opelu meu ma lasat alternatorul,( fulia 200 lei si puntea cu diode 200 lei).Simptome: nu mai aveam servo, totii martorii pe bord aprinsi motor turat 1200rot /min. baterie masurata 9 volti.Asta ca idee care avetii Opel .Revin dupa ce fac o tura cu ia dupa ce o face mecanicu.
|
#104
Posted 04 September 2014 - 16:49
Salutare. Ma bag si eu in discutie. Vreau sa achizitionez un Opel Astra H din 2006 , 1.7 CDTI de la cineva din orasul meu. A testat-o un pic fratele meu (eu nu am condus decat masina de scoala in urma cu 4 ani si o dacie 1310 din 1999, deci orice alta masina as conduce, nu cred ca imi voi da seama daca merge ok sau nu, deoarece sigur va merge m bn decat dacia) si a zis ca se comporta bine. Fata de altele, masina are acel display din bord mai micut si cu doua butoane in partea de jos (precum in imaginea atasata). Asta inseamna ca masina nu are computer de bord, sau daca are, pe viitor l-as putea inlocui cu unul din acela mai mare?
mm_2069.jpg 31.72K 146 downloads |
#105
Posted 05 September 2014 - 07:21
Daca are afisajul pe 2 linii , nu poate afisa informatiile computerui de bord si nici nu se poate activa.
Da, il poti inlocui cu unul mai mare insa ca sa vezi ce ? Iti spun din start ca la aceasta motorizare informatiile despre consum afisate pe CB nu sunt reale. |
|
#106
Posted 05 September 2014 - 13:57
OK. Am facut astazi achizitia si mi-a aratat tipul ca daca tin apasat lung pe butonu SETTINGS, se aude un tiuit si apoi la apasarea butonului drept de sub display apar pe rand si alte informatii. Insa o chestie careia nu ii dau de cap este urmatoarea... daca apas butonul de aer conditionat, nu se aprinde ledul indicator decat daca ventilatorul este la 4. Daca il dau la 3, indicatorul de pe butonul de AC se stinge. Fostul proprietar a tinut-o in garaj, el cam o luna a circulat cu ea de cand a venit in tara si maine pleaca si mi-a zis fara sa il intreb eu, ca trebuie sa completez cu freon. Oare de la asta sa fie problema, sau poate e setat ceva anume?
|
#107
Posted 06 September 2014 - 09:41
maxx_bgd, on 05 septembrie 2014 - 13:57, said: OK. Am facut astazi achizitia si mi-a aratat tipul ca daca tin apasat lung pe butonu SETTINGS, se aude un tiuit si apoi la apasarea butonului drept de sub display apar pe rand si alte informatii. Insa o chestie careia nu ii dau de cap este urmatoarea... daca apas butonul de aer conditionat, nu se aprinde ledul indicator decat daca ventilatorul este la 4. Daca il dau la 3, indicatorul de pe butonul de AC se stinge. Fostul proprietar a tinut-o in garaj, el cam o luna a circulat cu ea de cand a venit in tara si maine pleaca si mi-a zis fara sa il intreb eu, ca trebuie sa completez cu freon. Oare de la asta sa fie problema, sau poate e setat ceva anume? Modelul vechi are o siguranta termica, care daca se arde , functioneaza doar pe treapta 4. Freonul daca esti fan clima, este bine sa-l completezi anual sau la doi ani. |
#108
Posted 06 September 2014 - 17:27
tfmercedez, on 06 septembrie 2014 - 09:41, said:
Dar ventilatorul merge pe treptele 1-2-3?? Modelul vechi are o siguranta termica, care daca se arde , functioneaza doar pe treapta 4. Freonul daca esti fan clima, este bine sa-l completezi anual sau la doi ani. SIncer sa fiu, nu cred, deoarece cand comut de la treapta 1 la 2 si apoi la 3, nu se simte nici o diferenta de zgomot sau flux de aer, insa cand trec pe 4, baga un flux puternic aer si se amplifica si zgomotul, la inceput mai cald apoi parca parca da sa se raceasca. Si daca ar fi siguranta respectiva, e greu de schimbat? Edited by maxx_bgd, 06 September 2014 - 17:29. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users