Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Opel Astra H 1.7CDTI
Last Updated: May 26 2019 09:26, Started by
cosminnnn
, Aug 29 2013 20:21
·
0
#73
Posted 01 April 2014 - 19:54
mihai!, on 01 aprilie 2014 - 16:49, said:
Hai mai taie din ele da-le dracu. Inteleg ca minte la greu CB-ul la motoarele astea , dar si tu sa il crezi... Sau poate ai decalate ceasurile . Mergi cu 80-90 si crezi ca ai 130-140. Numai asa poate rezulta consum de 3.8 . Prietene, unu la mana, daca ai belit bine ochii, am scris cum am calculat consumul, de la plin la plin, nu m-am luat dupa ce spune BC. Doi la mana, vad ca esti din Bucuresti. Cand ai chef te scot la o plimbare, uite, daca vrei, pana la Pitesti si retur. Fac plinul la plecare din Bucuresti si apoi la intoarcere, tot in Bucuresti. Daca ai tu dreptate, te alegi cu o plimbare gratuita. Daca am eu dreptate, platesti tu motorina? De ce dati din gura fara sa ganditi. Crezi ca am chef sa scriu aici basme? Te rog sa ma anunti daca vrei sa-ti fac demonstratia. LE: Pentru ca rezultatul sa fie credibil, il invit si pe cosminnnn sa ia parte la aceasta demonstratie. Edited by ammazon, 01 April 2014 - 20:14. |
#74
Posted 02 April 2014 - 07:22
S-a facut.
Iti las mai târziu un PM sa aranjam in weekend. Cosminnn te bagi ? Edited by mihai!, 02 April 2014 - 07:24. |
#75
Posted 02 April 2014 - 14:25
Ai PM.
Va fi interesant . 200 km la130-140 km/h in tr.4 ,cu consum de 3.8 % ,nu crede nimeni pana nu vede. Edited by mihai!, 02 April 2014 - 14:27. |
#76
Posted 08 April 2014 - 01:43
ammazon, on 01 aprilie 2014 - 06:40, said: La 150 km/h masina da semne de oboseala numai atunci cand ceva nu e in regula la motor (injectoare defecte, electrovalva turbo defecta, admisie infundata, EGR murdar etc...). Pentru consum optim, Z17DTH trebuie sa ruleze la 2900 de rpm. A mea vede treapta a 5-a doar peste 140 de km/h, in rest, numai treapta a 4-a. Cu treapta a 4-a la 130-140 de km/h, pe autostrada, merg cu un consum de 3,7 - 3,8 l/100km.. La aceeasi viteza dar cu treapta a 5-a merg cu un consum de 5 - 6,5 l/100km. Ca si exemplu, la un drum Bucuresti - Satu Mare, prin Pitesti, Valcea, Sibiu, Alba, Cluj, Zalau, cu stilul meu de mers, adica tot timpul in jurul valorii de 2900 - 3000 de rpm, am scos un consum de 3,89 l/100km. Am facut plinul la plecare, la petromul de pe Iuliu Maniu, apoi am facut plinul la petromul din Satu Mare, la iesirea spre Oradea. Au intrat fix 25 de litri de motorina iar in bord era afisata o distanta parcursa de 642 de km. Concluzia este ca mie imi ajunge un plin de motorina sa fac un drum dus - intors, Bucuresti - Satu Mare, la un regim corect de exploatare al motorului. Eu am astra g 1,7 CDTI 17DTL 80 cp. Consumul minim iese pe la 80 kmh cu a 4 sau cel mult 100 cu a 5 -a. Si nu scade sub 4,3-4,5 L/100km. Dupa 110kmh consumul creste la toate masinile peste consumul minim pentru ca intervine rezistenta aerodinamica. Daca tu scoti sub 4 L/100km la viteze peste 120, atunci cat scoti la 70-80kmh? Nu se prea leaga. Sunt legile fizicii, nu ai cum sa le fentezi. Cel mai economic 17DTH care este defapt o evolutie de la 17DTL, are 100cp. Prin faptul ca este mai puternic cu 20 % , consumul specific este mai mare in orice conditii , mai ales la viteze mai mari. Consumul creste cu patratul vitezei, daca m-am exprimat bine. Ca sa dublezi viteza , triplezi consumul. O masina consuma triplu la 200kmh comparativ cu 100kmh. Intervine rezistenta aerului intampinata la inaintare. mihai!, on 02 aprilie 2014 - 14:25, said: Ai PM. Va fi interesant . 200 km la130-140 km/h in tr.4 ,cu consum de 3.8 % ,nu crede nimeni pana nu vede. mihai!, on 20 martie 2014 - 22:48, said: 1. Daca omul a avut medie de 96 km/ ora fii sigur ca nu a mers cu 110 . 2.La 35 grade afara , AC-ul consuma ~1 litru la ora . Daca l-a folosit 10 ore , i-a papat 10 litri si a ridicat consumul cu 1l/100 de km . In concluzie , consumul este unul normal. Consumuri de genul 4,2-4,4L/100km ( la pompa ,nu pe cb ) scot si eu insa numai in anumite conditii . Mers 110 constant pe autostrada , fara AC , si masina goala .Doar eu cu prietena . Ia si 4% mers constant la 90 km/h in tr.4 . Insa daca mergi 110, vrei sa faci si tu ceva sprinturi pana la 130-140 , depasiri repetate, in jur de 5 este este consumul cu 2 persoane si masina goala. La 4 persoane , bagaje si alergat se duce la 5.5 -5.6 . La 4 persoane , bagaje ,alergat si AC permanent se apropie de 6 % . Pe langa ca subturatul dauneaza oricarui diesel ( turbina , injectoare ,egr bla-bla) , motorul asta ( Z17DTH) consuma mai mult subturat . Este un diesel mai ciudat . Are cuplul maxim destul de sus fata de altele .La 2300rpm . Ca sa ramai in turatia de cuplu dupa ce schimbi , trebuie sa schimbi un pic dupa 3000 rpm. Daca schimbi mai sus , mai bine se simte . Consumul l-am determinat numai la pompa, ACEEASI pompa de la aceeasi benzinarie. Pentru ca si pompele fura pana la 3 % din cantitatea afisata cu plus sau minus, cantitate acceptata de metrologie. Si pompele sigur nu sunt reglate sa fure pe minus. Mi-a spus-o un prieten care a lucrat inginer la patriciu.. Si plinul cand il faci , de unde stii cand e plin? Astepti sa se duca spuma din rezervor , mai bagi putin , mai astepti , si iar bagi pana se revarsa? Tot ai o eroare de cateva sute de ml de motorina , diferenta intre 4,2 sau 4,3L/100km. Mai adaugi sau scazi catva furat pompa ca sa ai valoarea exacta.. Astra g 17DTL 80CP are la 100kmh in a 4 aproape spre 3000 si 2250 rpm in a 5-a. Acuma vreti sa ma convingeti ca scoate consum mai bun la 3000 decat la 2250, turatie care se afla la mijlocul plajei de cuplu maxim? La 3000 rpm deja cuplul scade si motorul urla. |
#77
Posted 10 April 2014 - 01:21
Am facut ieri un drum cu masina incarcata si 5 persoane.. 100 cu a 4a+ clima. A consumat in draci de a scazut vizibil si acul de la indicatorul de motorina. Eu consider ca e mai mic consumul la 2200 in a 5 a decat la 3000 cu a 4a.
|
#78
Posted 10 April 2014 - 22:09
Buna, am si eu un Opel Astra H Caravan din 2008 si la consumul de pe calculator imi arata diferit si nu stiu dupa ce sa ma iau.
Eu am resetat la 0 BC1 si BC2 si imi arata la fel toate inafara de litri de motorina, adica kilometrii , viteza medie,consumul mediu toate sunt egale si ii o diferenta de aproximativ 2litri de motorina in plus la BC2 fata de BC1, la unu ii 9,4 si la celalalt 11,7. Mai apare la cineva diferenta asta? Care sa fie consumul exact cel de la BC1 sau BC2? |
#80
Posted 11 April 2014 - 12:48
pascutz, on 10 aprilie 2014 - 22:09, said: Buna, am si eu un Opel Astra H Caravan din 2008 si la consumul de pe calculator imi arata diferit si nu stiu dupa ce sa ma iau. Eu am resetat la 0 BC1 si BC2 si imi arata la fel toate inafara de litri de motorina, adica kilometrii , viteza medie,consumul mediu toate sunt egale si ii o diferenta de aproximativ 2litri de motorina in plus la BC2 fata de BC1, la unu ii 9,4 si la celalalt 11,7. Mai apare la cineva diferenta asta? Care sa fie consumul exact cel de la BC1 sau BC2? Poti descarca de pe net, si atunci poti vedea ce anume arata ala, ce calculeaza si cum. Adica tu ai doua computere de bord? Mai bine cauta sa intelegi cum functioneaza, si ce afiseaza. |
#81
Posted 11 April 2014 - 16:37
Ciudat ca ai diferenta aia.
La Astra nu sunt doua computere de bord. Dar sunt doua afisaje diferite. Unul il poti lasa neatins (de ex BC2) si BC1 il poti reseta la diverse drumuri pentru a calcula consumuri. Intre timp, BC2 continua sa inregistreze. Consumul curent, si cel instant afisate pe ecran sunt de la BC1. Dar daca zici ca le-ai resetat pe ambele in acelasi timp, nu stiu de ce ar fi diferente de consum. Eu nu mai tin minte la mine, pentru ca nu am resetat de f mult timp BC2. BC1 il mai resetez la cate un drum in exterior, de curiozitate, sa vad ce consum scot. |
#82
Posted 11 April 2014 - 19:05
Si la mine (astra h 1.7 cdti -2004) sunt diferențe intre BC1 si BC2 cu ambele resetate in acelasi timp.... BC2 arata mai mult.
|
|
#83
Posted 12 April 2014 - 08:31
BC2 calculeaza si consumul la relantii cand masina e pe liber, pe cand BC1 nu. De aici diferentele de consum.
|
#85
Posted 13 April 2014 - 18:14
BC1 e cel care e mereu afisat pe display alaturi de consumul instant? Pentru ca daca stau la relanti, consumul mediu imi creste. Consumul instant e afisat in l/h. Deci eu trag concluzia ca si BC1 calculeaza consumul la relanti
|
#86
Posted 13 April 2014 - 18:53
http://www.clubopel....pic.php?t=60423
Eu am citat ce am vazut pe club Opel. Sunt nou in lumea opel deci nu pot garanta. |
#87
Posted 14 April 2014 - 21:22
SI eu am ajuns la concluzia ca bc2 calculeaza consumul de motorina si cand masina nu inainteaza, adica imi consuma si cand stau la semafor, treceree pieton,parcare(pana deschid poarta)etc. Pe cand bc1 imi arata consumul in functie de kilometrii parcursi!
O sa mai fac cateva teste sa vad daca mi se mai confirma aceasta teorie! O sa imi schimb si distributia si filtrele saptamana asta si am cateva intrebari: -pe filtru de habitaclu(polen) se pune parfum, sau ii indicat sa se puna? -dupa ce schimbi uleiul ce trebuie sa faci?(asteptare,accelerare) -eu imi schimb si cureaua de alternator(accesorii) pe langa distributie si sunt interesat sa stiu daca trebuie schimbate si rolele la cureaua asta la fel ca la distributie si pe langa astea si pompa de apa necesita inlocuirea cu alta noua? |
|
#88
Posted 16 April 2014 - 15:18
pascutz, on 14 aprilie 2014 - 21:22, said:
SI eu am ajuns la concluzia ca bc2 calculeaza consumul de motorina si cand masina nu inainteaza, adica imi consuma si cand stau la semafor, treceree pieton,parcare(pana deschid poarta)etc. Pe cand bc1 imi arata consumul in functie de kilometrii parcursi! O sa mai fac cateva teste sa vad daca mi se mai confirma aceasta teorie! O sa imi schimb si distributia si filtrele saptamana asta si am cateva intrebari: -pe filtru de habitaclu(polen) se pune parfum, sau ii indicat sa se puna? -dupa ce schimbi uleiul ce trebuie sa faci?(asteptare,accelerare) -eu imi schimb si cureaua de alternator(accesorii) pe langa distributie si sunt interesat sa stiu daca trebuie schimbate si rolele la cureaua asta la fel ca la distributie si pe langa astea si pompa de apa necesita inlocuirea cu alta noua? Sa dai cu parful pe filtru de polen ? asta nu am mai auzit-o... Pompa de apa nu necesita inlocuirea cu alta noua. |
#89
Posted 16 April 2014 - 19:38
tfmercedez, on 08 aprilie 2014 - 01:43, said:
Te rog sa ma anunti si pe mine cand faceti tesul. Daca scoate 3,9 eu platesc acciza lui ponta din motorina. Nu s-a facut testul. In alte polemici legate de consum , turatii etc nu mai intru . pascutz, on 14 aprilie 2014 - 21:22, said:
-pe filtru de habitaclu(polen) se pune parfum, sau ii indicat sa se puna? -dupa ce schimbi uleiul ce trebuie sa faci?(asteptare,accelerare) -eu imi schimb si cureaua de alternator(accesorii) pe langa distributie si sunt interesat sa stiu daca trebuie schimbate si rolele la cureaua asta la fel ca la distributie si pe langa astea si pompa de apa necesita inlocuirea cu alta noua? -Este prima data când aud asa ceva. Insa daca vrei sa-ti umfli ficatul in tine nu ai decat sa dai. Cu filtrul nu se intampla nimic. -Dupa ce schimbi uleiul nu ai nici o restrictie. -Daca ai Z17DTH , pompa de apa nu este pe cureaua de distributie . Daca nu este necesar poti sa nu o schimbi . Eu nu am schimbat-o . Edited by mihai!, 16 April 2014 - 19:40. |
#90
Posted 18 April 2014 - 22:49
Am facut un drum Timisoara -Bucuresti si retur..
La dus am dat talpa pe "autostrazi" 135km/h in bord, 124-126km/h pe GPS si am consumat aproape 3/4din rezervor. La intoarcere nu ma mai grabeam si a plouat cu galeata.. am mers mai lejer pe la 110 kmh pe bord ~ 104 km pe GPS. De data asta consumul a fost mai mic, acul la rezervor a ramas cam la mijloc intre 3/4 si 1/2 ceea ce inseamna cam 6 hai 7 litri mai multa motorina ramasa pe aceeasi distanta de 600km. Concluzia generala este ca diferenta de consum creste cu aproape 1L/100km la 3000rpm comparativ cu 2400-2500 valabil pentru motorul 17DTH 80CP cu 5 trepte de viteze Edited by tfmercedez, 18 April 2014 - 22:51. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users