Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Opel Astra H 1.7CDTI
Last Updated: May 26 2019 09:26, Started by
cosminnnn
, Aug 29 2013 20:21
·
0
#109
Posted 07 September 2014 - 00:09
maxx_bgd, on 06 septembrie 2014 - 17:27, said: SIncer sa fiu, nu cred, deoarece cand comut de la treapta 1 la 2 si apoi la 3, nu se simte nici o diferenta de zgomot sau flux de aer, insa cand trec pe 4, baga un flux puternic aer si se amplifica si zgomotul, la inceput mai cald apoi parca parca da sa se raceasca. Si daca ar fi siguranta respectiva, e greu de schimbat? Rezistenta aia termica costa la magazin cat nu face, vreo 100 de coco. De la dezmembrari am gasit cu 50 lei. La astra G era pe langa filtrul de polen , langa ventilator. Trebuie dat jos torpedoul. Nu garantez ca e la fel si la astra ta. Baga pe forumul marcii sau pe google un forum strain. |
#110
Posted 07 September 2014 - 07:57
Pe 1, 2 si 3 nu sufla. Din ce am inteles si pe alte forumuri tot pe langa filtrul de polen ar fi, doar ca ar fi pe undeva in partea dreapta.
|
#111
Posted 10 September 2014 - 16:59
Am ajuns la un service in aceasta seara, dar era inainte de terminarea programului si s-a uitat in mare la instalatia de AC, si mi-a zis ca presiune am, dar cica nu porneste compresorul si a verificat si cica nu primeste curent. O fi oare din cauza faptului ca e arsa acea rezistenta termica?
|
#112
Posted 20 September 2014 - 21:54
La mine, la un golf 5 , mergea numai la 4 ventilatorul. 1,2,3, nu. e o rezistenta bobinata, sub bord care se incinge foarte tare, aerul trece prin ea cand vine la partbriz. cred ca e desteapta chestia.Pe rezistenta bobinata e o SIGURANTA TERMICA. am schimbat-o singur, (ca fac electronica in timpul liber ) si totul merge perfect. Daca e de acolo, mergi la un magazin de piese electronice . O siguranta termica costa 4 sau 5 lei . la mine trebuia sa fie de 240 grade . scrie pe ea !
|
#113
Posted 21 September 2014 - 01:07
valentin78ro, on 20 septembrie 2014 - 21:54, said: La mine, la un golf 5 , mergea numai la 4 ventilatorul. 1,2,3, nu. e o rezistenta bobinata, sub bord care se incinge foarte tare, aerul trece prin ea cand vine la partbriz. cred ca e desteapta chestia.Pe rezistenta bobinata e o SIGURANTA TERMICA. am schimbat-o singur, (ca fac electronica in timpul liber ) si totul merge perfect. Daca e de acolo, mergi la un magazin de piese electronice . O siguranta termica costa 4 sau 5 lei . la mine trebuia sa fie de 240 grade . scrie pe ea ! Nu as baga mana in foc , ca magazinele mentionate ar avea piesa care ii trebuie lui. La Opel piesa arata ca un cub metalic cu niste arcuri mici (rezistentele) pentru treptele mici ale ventilatorului. Sanse mai mari la schrot. |
#114
Posted 07 April 2015 - 20:42
Buna seara, am si eu o rugaminte la dumneavoastra referitoare la modul in care se reseteaza BC. Mentionez ca masina nu dispune de comenzi pe volan, ci doar de butoane ca in imaginea atasata. Multumesc frumos!
Attached Files |
#115
Posted 07 April 2015 - 21:06
Apasi BC, selectezi BC1 sau BC2 si apoi apesi pe "Next" (ca si cum ai selecta urmatoarea melodie).
|
#116
Posted 22 June 2015 - 08:50
redbull777, on 19 iunie 2014 - 22:18, said:
Am facut test Pseudo -Agrafa Adica am apasat concomitent acceleratia si frana si unde ami arata km mia aratat eroarea stocata in ECU0038 00 ceva de genu asta insemnand ceva def. la bujii sa schimb bujiile incandescente ? |
#117
Posted 17 July 2015 - 16:35
Are cineva Astra H cu motorizarea 1,7CDTI 110 cai putere si sate trepte de viteza?Este fiabila aceasta motorizare?Care sunt problemele tehnice care apar de regula la aceasta motorizare?Detin o Astra G, 1,7CDTI si sunt tentat sa trec la o Astra H mai tanara cu aproape 5 ani si circa 35.000km fata de actualul meu autoturism.
Edited by fredy2007, 17 July 2015 - 16:35. |
#118
Posted 13 September 2015 - 19:48
Buna seara, putin ajutor din partea dumneavoastra daca se poate.
La cutia de viteze manuala 6+1 trepte de Astra H 1.7 cdti se inlocuie/reface nivelul de ulei? Ce cantitate de ulei este necesara si ce tip de ulei este recomandat? Multumesc! Edited by Swerige, 13 September 2015 - 19:49. |
|
#119
Posted 22 December 2015 - 13:33
Ce diametru are volanul la astra h? vreau sa iau o husa dar nu am masina la mine.
|
#120
Posted 22 December 2015 - 14:42
Da' nu scrie pe cutie daca se potriveste (ca la stergatoare) ? Eu asa am vazut cand am fost ultima data in Carrefour.
Edited by paul_kelso, 22 December 2015 - 14:42. |
#121
Posted 22 December 2015 - 14:56
Scuze ca poluez pe aici.. dar ma tot roade o chestie:
Cureaua de distributie- in carte scrie schimb la 10 ani sau 150000km. Am schimbat prima data inainte de 300000km. Primul schimb l-a facut primul proprietar. Cureaua schimbata era "oem" adica isuzu -made in japan. Astia ai nostri bine inteles ca au doar za best adoca gioarse contitech.. si imi zice sa o schimb la 50000km. Cum este posibil asa ceva? Cum poate primi o firma ca si Contitech licenta sa fabrice o curea pentru un tip de motor 1.7zdtl, la care cartea specifica schimb la 150000km, si ei sa nu se conformeze. Nu scrie nici unde pe cutia curelei de nr de km. Dar am impresia ca doreii din service au frica zilei de maine si ca sa fie siguri ca au clienti lasa mitul ca in romania totul rezista mai putin. Manca sau nu rahat mecanicii din atelierele auto? Am uitat sa mentionez ca am studiat cureaua data jos de pe masina dupa 8 ani si 142000km. Arata putin murdara si ca noua, nici o fisura nimic defect pe ea! |
#122
Posted 13 February 2016 - 20:40
salut, am in posesie un Opel astra f 1,6 16V ,1996, benzina si acum aprox 1an in timpul mersului mi s-a spart rulmentul la alternator. Nu s-a oprit motorul, dar s-a aprins martorul baterie si ulei. Tot de atunci a ramas si motorasul aprins ( ceva cu sonda Lambda, catalizator). Am ajuns acasa fara probleme. A doua zi am dus alternatorul la reparat si dupa montarea pe masina, la prima cursa mi-au sarit si capacele de la baterie, asa de tare incarca. Am dus iarasi alternatorul la reparat si i-a fost schimbat sau nu stiu cum si rotorul. Dupa aceasta nu am avut probleme o perioada scurta, dar cateodata martorul baterie are o culoare visinie vizibila care persista pe durata condusului sau cateodata dispare cam dupa 20 minute. Problema este ca de 2 ori am patit ca din mers sa se aprinda martorul baterie si ulei pentru aprox 10 secunde timp in care masina pierde din viteza. O data s-a si oprit masina, iar la incercarea de repornire a trebuit sa dau de 7-8 ori la cheie. M a poate ajuta cineva cu un sfat?
Stiu ca masina este foarte veche, dar eu am fost fff multumita de ea. Multumesc anticipat |
#123
Posted 15 March 2016 - 12:38
Astra h inca mai are motoare isuzu?daca da cum pot fi deosebite de alt tip de motoare de pe astra?
|
|
#126
Posted 21 May 2018 - 10:33
Salut! Sunt la început de drum. Am găsit un Opel astra h 1.3 din 2006 cu 116000km. 4x geamiri electrice
Oglinzi electrice incalzite Volan reglabil Proiectoare ceata Inchidere centralizata Aer conditionat (compresor A/C defect) Abs Esp Cauciucuri de iarna (dot 2017) si de vara. Baterie nou nouta Masina se prezinta ca orice alta masina de varsta ei ( are mici defecte vizuale). La 2400€. Ce părere aveți? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users