Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Aplicatia MyVodafone
Last Updated: Mar 15 2022 21:52, Started by
usd
, Jul 21 2013 16:34
·
0
#289
Posted 08 December 2017 - 09:03
Oferte și reduceri reale în aplicație. De exemplu protecție antivirus BitDefender pe un an de zile la doar 40 lei.
Cred că merită și un topic separat.... |
#291
Posted 02 January 2018 - 17:41
In minunatia asta de aplicatie pot sa asociez aceluiasi user un abonament si doua cartele care sunt pe numele meu sau este inca de domeniul science fiction?
|
#292
Posted 02 January 2018 - 19:56
La persoane juridice mai sunt care nu le merg contul ? "Acest cont nu este asociat unui cod client Vodafone"
|
#294
Posted 03 January 2018 - 18:30
Mie nu imi merge de 2 luni, nu sunt in stare cei de la relatii clienti sa il faca sa mearga. Singurul lucru care il fac e sa trimita mailuri la asa zisul departament tehnic care este o firma externalizata care le-o facut aplicatia... Chiar nu rezolva nimic. Iti spun negru pe alb ca ei nu stiu cand se rezolva si ca asteapta si ei de la departamentul tehnic. Solutii ?
|
#295
Posted 03 January 2018 - 18:36
Este posibil sa incerci versiuni mai vechi ale aplicatiei?
|
#296
Posted 04 January 2018 - 06:01
Ma refer la varianta web de pe calculator normal / laptop. Aplicatie nu e necesar.
|
#297
Posted 04 January 2018 - 13:04
Intre timp aplicatia MyVodafone pe telefon (ios) tot nu merge... incredibil
|
#298
Posted 04 January 2018 - 13:06
Cum nu merge? Am verificat pe un 6S si merge. Cartela.
|
|
#300
Posted 04 January 2018 - 19:41
La relatii clienti spun ca nu functioneaza la mai multe firme contul pe varianta PC. Este adevarat ?
|
#301
Posted 04 January 2018 - 21:18
danghetau, on 04 ianuarie 2018 - 13:06, said:
Cum nu merge? Am verificat pe un 6S si merge. Cartela. Mie. de vreo 2 luni. Se inchide imediat ce o pornesc. Iar de la RC au zis ca e o problema cunoscuta si se lucreaza la ea, dar aplicatia nu functioneaza pentru pers juridice. Pentru ca, citez din memorie, conturile pers juridice au "migrat" pe o alta platforma si sunt incompatibilitati. Vodafone, adica ditai compania, nu e in stare sa repare o aplicatie. Iar cine incearca sa creeze un cont de PJ in aplicatie este intampinat cu mesaj de eroare ca nu se pot crea conturi de PJ momentan Cam la fel cu bannerul din Drumul Taberei: in 3 ani aici o sa fie statie de metrou. nu au zis de cand se numare cei 3 ani.... Pe calculator merge contul. Edited by SwatKat, 04 January 2018 - 21:26. |
#302
Posted 05 January 2018 - 06:23
”Acum 3 ani, aici a fost statia ta de metrou”. Gata, a trecut! Ca apa calda pe vremuri: La al cincilea semnal va fi apa calda. Pic, pic, pic, pic, pic. Stimati ascultatori, a fost apa calda!
Nici mie nu mi-a mai functionat aplicatia (PF). Asta nu inseamna ca acum imi merge! Am dezinstalat-o de pe toate cele 3 Androide pe care functionase anterior ani de zile fara probleme. Pornind sau sfarsind de aici, am renuntat si la ultimul abobament Vodafone - portat la Digi. Si cand te gandesti ca am avut o ”flotila” de 7 SIM-uri la Vodafone - repet, persoana fizica. Si pentru toate SIM-urile puteam sa vad in aplicatie orice informatie utila: de la minute sau trafic de date consumat, costuri suplimentare etc. Dupa ”upgradare” nu a mai functionat nimic, nici macar pentru ultimul SIM ramas. Programatorii de la Vodafone sau firma externalizata or fi facut ”scoala” la Pitesti?! |
#303
Posted 07 January 2018 - 15:13
danghetau, on 02 decembrie 2017 - 17:25, said:
Pe mobil am salvat username si parola apoi tot pe telefon am ales varianta desktop, am introdus username si parola, am ales retinere/memorare dar la prima accesare primesc fereastra de mai jos. La doua accesare merge. Nu am aplicatie pe W10 si ma refer la browserul Edge de pe Lumia. wp_ss_20171202_0001.png |
|
#304
Posted 08 January 2018 - 16:24
Iert, on 05 ianuarie 2018 - 06:23, said:
.......... Programatorii de la Vodafone sau firma externalizata or fi facut ”scoala” la Pitesti?! In cazul in care aveti o problema cu aplicatia, voi ati trmis un mail(la dezvoltatorul aplicatiei) sa comunicati aceasta problema, ori bociti pe forum ca babele? Cand ati trimis ultima oara niste sugestii sau propuneri pentru imbunatatirea aplicatiei pe mail? |
#305
Posted 08 January 2018 - 17:54
Aplicatia pentru iOS merge ok. Android nu am.
In browser nu merge decat a doua oara, atat pe W10m cat si pe iOS. Asta reclam eu. Altii nu stiu. Personal m-am saturat cate detalii le-am dat celor de la Vodafone, am impresia ca unii sunt retardati de nu pricep ce le scrii clar in limba romana. |
#306
Posted 09 January 2018 - 05:12
gump4, on 08 ianuarie 2018 - 16:24, said:
Aplicatia functioneaza ok. In cazul in care aveti o problema cu aplicatia, voi ati trmis un mail(la dezvoltatorul aplicatiei) sa comunicati aceasta problema, ori bociti pe forum ca babele? Cand ati trimis ultima oara niste sugestii sau propuneri pentru imbunatatirea aplicatiei pe mail? Ca "aplicatia functioneaza OK” este ”evident” din recenziile din market. Tot asa, raspunsurile standard ale ”dezvoltatorului”, cu toate ca la ce a ”produs” ar trebui sa se numeasca ”limitatorul” sau ”terminatorul”. Raspunsurile incep cu ”Salutare” sau ”Salut xxx”. Invariabil urmeaza sugestia: ”Pentru aceasta situatie iti recomand sa ne apelezi la *222 sau completand formularul de email...”. Si asta pentru ”a putea verifica si noi situatia”. Deci inteleg din postarea ta @gump4, ca aveti nevoie de ajutor de specialitate, nu doar de descrierea ”situatiilor” intampinate de utilizatori? Si ca veni vorba, cand a vazut cineva ca in urma unui apel la *222 s-a rezolvat vreo problema de SW semnalata de vreun utilizator? Asta s-ar putea numi XSF! Apropo, serviciul RC sau o parte a acestuia nu este tot ”externalizat”? Iar ”roboteii” de acolo nu raspund urmand algoritmi standard? Si in loc sa asteptati sa va ajute utilizatorii ”sa treceti strada”, nu ar fi mai bine sa incepeti sa invatati principii si metode de proiectare, optimizare, ergonomie si chiar de programare? Edited by Iert, 09 January 2018 - 05:03. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users