Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Sistemul ECO Start/Stop

- - - - -
  • Please log in to reply
89 replies to this topic

#37
DDuras

DDuras

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,528
  • Înscris: 23.11.2006
Da prietene,dar daca tot apesi butonul ala de cate ori pornesti masina, cat timp crezi tu ca o sa tina ?
La cat de repede se strica toate la masinile de azi ...

#38
Crispy23

Crispy23

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 612
  • Înscris: 04.04.2009
Prietene DDuras,

Dar de cate ori aprinzi luminile? Cat crezi ca te tine blocul de lumini ?
Cam cat te tine si masina, iti spun eu.
Asta cu se strica repede e generalizata de ''bucsele'' care sunt intre volan si scaun si care
in afara de talpa nu stiu mai nimic despre masini.
Eu zic ca masinile au ajuns din ce in ce mai fiabile...vezi Honda care da 7 ani garantie la CR-V,
Toyota 6 ani, Suzuki 5 ani, pana si Dacia da 4 ani.
Banii si scot ei din revizii, stai linistit, te obliga ''doar'' sa mergi la ei in perioada garantiei, altfel o pierzi.
Am o hibrida care e fabricata in 2010 si care a avut garantie initial 5 ani iar luna trecuta am fost sunat de
reprezentanta ca la sistemul hibrid am primit inca 5 ani garantie, deci pana-n 2020. Deci da, nu prea
sunt fiabile, ce sa zic...

Am si o masina cu sistemul start/stop si mi se pare ok. Inca e in garantie iar sistemul il folosesc zilnic...eu zic ca o sa
functioneze fara probleme cel putin cat o sa o tin eu (5-6 ani). Sistemele astea sunt testate si super testate inainte de
a fi puse pe masini. Citeam undeva ca demarorul unei masini normale, fara start/stop e eficient pana pe la 50000 de porniri.
Cu ajutorul sistemului start/stop el rezista pana la 500000 de porniri asa ca nu va mai faceti probleme, just enjoy the driving
cum ar zice francezul...

Daca mergi cu masina ca la carte (dar romanii au o problema cu cititul manualelor de orice fel, ca ei in general se pricep la toate)
si respecti programul reviziilor te tine mult si bine o masina, fie ea si Fiat, Tata sau mai stiu eu ce chinezarie.

Bafta!

Edited by Crispy23, 10 June 2016 - 09:42.


#39
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
Desi sunt total pe dinafara ariei auto, parca cele mai mari socuri se produc in motor la pornire, socuri mecanice evident! Porneste un motor de 100 de ori pe zi si porneste-l de 10 ori. Clar tine mai mult cu start stop, e mai eco...eco ce? Mai exact caci nici macar economie de combustibil nu face, sa nu mai vorbim de noxe! Care parca tot asa sunt mai multe la pornire!

#40
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,327
  • Înscris: 09.09.2006
Păi depinde de regimul de folosire. Dacă locuiești într-un oraș aglomerat sau măcar pe un traseu aglomerat la orele de vârf, e posibil chiar să ajute destul la consumul de combustibil, mai ales considerând prețurile la benzină total neprietenoase din unele locuri.
Cel mai enervant e atunci când ești prins în trafic de tip târâș, eu doar atunci îl dezactivez. Dar dacă ai de stat la același semafor de vreo 3 ori până să treci (din motive de coadă + timer scurt pe direcția respectivă, intersecție blocată de nesimțiți de pe alte sensuri etc.), e chiar mișto. Sincer, mie mi se pare mișto și când stau doar o singură dată tot ciclul de semafoare (forțat să opresc la galben).
@DDuras: Butonul de start-stop cred ca are cam același număr de utilizări ca și cel de la geamul șoferului. Chestiile astea sunt destul de fiabile deja.

#41
alintiberius

alintiberius

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 11.05.2016

View Postmihaicozac, on 20 iunie 2013 - 22:49, said:

Motorul se uzează şi mergând la ralanti la semafor, mai ales dacă are ceva km la bord şi uleiul e subţire nu îţi urcă corect în rampe, de asemenea şi barbotarea din baie e mai slabă la turaţii mici, cu efecte asupra ungerii cămăşilor. Deci scapi de dracu şi dai de mă-sa.
Salut! Mie nu-mi sună prea corect chestia cu uzura la turația de ralanti.  Dacă turația asta e atât de periculoasă pentru motor și înseamnă ungere deficitară, atunci de ce producătorii de mașini o lasă așa de zeci de ani? Ce motor poate fi ăla care nu-și face ungere în funcționare, indiferent de turație?

#42
M4V3RiCk_

M4V3RiCk_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,672
  • Înscris: 01.08.2007
Mie personal Start-Stop-ul asta mi se pare o mare prostie !

Ca economie...ca stiu eu ce.

Ce rahat economie ai cand la un Diesel ai consum de 0.4L/h sau 0.6L/h cu AC pornit ?! Unde e marea economie ??

In schimb uzura motorului. Pornit oprit de atatea ori pe zi, cica demaror-ul ar rezista la mai multe porniri.Baterii schimbate mai des.

Piesele din motor sa le fabrici, cred ca necesita mai multa motorina decat aia 0.4L/h, la baterii care contin Cadmiu si Plumb nu mai zic !
Unde e ECO in asta, nu stiu !

Cred ca tot ideea unor hipsteri care au zis: Bah ce tare ar fi daca am oprii motoarele la semafor si nu ar mai merge, ca polueaza ! Dar uzura, dar cate componente inutile in plus.
Aia nu conteaza.Chestiile alea in plus nu emit gaze cu efect de sera.

#43
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,327
  • Înscris: 09.09.2006

View PostM4V3RiCk_, on 24 iulie 2016 - 18:53, said:

Ce rahat economie ai cand la un Diesel ai consum de 0.4L/h sau 0.6L/h cu AC pornit ?! Unde e marea economie ??[...]
Știi, cred că e la fel ca la cumpărăturile în supermarket "N-am luat mai nimic, dar la sfârșit bonul tot a ajuns la 300 de lei. Pe ce oare?"
200 ml azi, 250 mâine, 100 poimâine, și uite-așa te trezești că ai făcut cu 100km mai puțin la un plin...

#44
ipopovici11

ipopovici11

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,547
  • Înscris: 06.06.2015

View PostM4V3RiCk_, on 24 iulie 2016 - 18:53, said:

Mie personal Start-Stop-ul asta mi se pare o mare prostie !

Ca economie...ca stiu eu ce.

Ce rahat economie ai cand la un Diesel ai consum de 0.4L/h sau 0.6L/h cu AC pornit ?! Unde e marea economie ??

In schimb uzura motorului. Pornit oprit de atatea ori pe zi, cica demaror-ul ar rezista la mai multe porniri.Baterii schimbate mai des.

Piesele din motor sa le fabrici, cred ca necesita mai multa motorina decat aia 0.4L/h, la baterii care contin Cadmiu si Plumb nu mai zic !
Unde e ECO in asta, nu stiu !

Cred ca tot ideea unor hipsteri care au zis: Bah ce tare ar fi daca am oprii motoarele la semafor si nu ar mai merge, ca polueaza ! Dar uzura, dar cate componente inutile in plus.
Aia nu conteaza.Chestiile alea in plus nu emit gaze cu efect de sera.

Ce sa zic, intr-adevar poate ca economia de carburant nu e foarte mare, dar eu zic ca poluarea la semafoare in  orasele  mari chiar e de  luat in considerare. Si cel mai mult sufera pietonii, si nu cei din masini.

View PostDDuras, on 04 mai 2016 - 10:14, said:

Da prietene,dar daca tot apesi butonul ala de cate ori pornesti masina, cat timp crezi tu ca o sa tina ?
La cat de repede se strica toate la masinile de azi ...

Hai si tu acuma, un buton era problema...si daca se strica, cat poate costa un buton?

#45
SOCRATE_MMXII

SOCRATE_MMXII

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,004
  • Înscris: 29.01.2013
@Rosebud09: eu îl dezactivez cum pornesc mașina.

#46
flaviuf

flaviuf

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 869
  • Înscris: 05.09.2007
Eu sunt curios daca s-au facut teste cu butonul activat vs dezactivat in trafic aglomerat. Ca sa vedem cat este de facpt de Eco.

#47
xcit

xcit

    afara ninge linistit si in casa arza-te-ar focu'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,894
  • Înscris: 29.06.2006
start/stop nu s-a inventat pt scaderea consumului de carburant, nu-i intereseaza pe ei cat consumi tu, ci pentru a scadea poluarea, ati vazut si voi ce inseamna o coloana la semafor cu emisii la greu...asta e rolul lui, nu altul

#48
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
Eu sunt curios ce emisii se produc la pornirea motorului, asa cate mg/pornire, asta ar fi interesant de comparat cu cate minute trebuie sa mearga masina pentru a produce aceeasi cantitate.

#49
N62B44

N62B44

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,797
  • Înscris: 02.02.2010

View Postxcit, on 26 iulie 2016 - 17:58, said:

start/stop nu s-a inventat pt scaderea consumului de carburant, nu-i intereseaza pe ei cat consumi tu, ci pentru a scadea poluarea, ati vazut si voi ce inseamna o coloana la semafor cu emisii la greu...asta e rolul lui, nu altul

Marcile europene au cote de poluare de la EU (media pe modele) si folosesc orice pentru a scadea CO2/km ( inclusiv smecherii ca VW). Practic  pentru consumator diferenta infima de combustibil se anuleaza atunci cand dai 100 euro in plus pe o baterie "speciala" AGM /gel ca sa suporte 100 de porniri pe zi , sau alternator/ electromotor picat la km putini ( 700-1200 euro pe la unele marci cumparat de la reprezentanta, ex BMW, Mercedes , etc)

#50
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,327
  • Înscris: 09.09.2006

View PostN62B44, on 28 iulie 2016 - 01:11, said:

[...] sau alternator/ electromotor picat la km putini[...]
Cât de puțini? Sunt cu adevărat curios.

#51
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
La masinile cu acest sistem nu se pot monta aparate standard (starter si generator) ci doar unele special concepute pentru acest sistem. De asemenea, mai nou pornirea se poate face si din alternator:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/VJSEQaxAh4c?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#52
wolf2001

wolf2001

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 07.08.2010
Stie cineva, pentru Logan 2 exista posibilitatea de a dezactiva permanent acest sistem stop&start ???  
Nu ma incanta deloc si ar fi singurul lucru care ma deranjeaza la acest model. Nun stiu daca se poate comanda masina fara aceasta optiune....

Edited by wolf2001, 04 February 2017 - 07:21.


#53
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017
Mie mi se pare bun acest sistem. Singura data cand il dezactivez este doar la mers incet in coloana. In rest isi face bine treaba si nu mi-a creeat probleme dar si masina nu are decat un an.
Consumul de combustibil nu am stat sa fac comparatii cat il scade, fiindca nu ma intereseaza la 300 km / luna cat fac eu prin oras.
Imi place insa cand se face liniste deplina la semafor mai ales ca masina este bine insonorizata si nu aud vuietul circulatiei

Edited by fortzoso, 05 February 2017 - 23:51.


#54
bolovan

bolovan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,161
  • Înscris: 13.02.2004
Ca sa dau informatii pt curiosi:
Pe traseul meu, o saptamana fara S&S, o saptamana cu S&S:
Fara S&S = 8.55L consumati (consum mediu 9.5%)
Cu S&S = 7.29 consumati (consum mediu 8.1%

Masina are 16.300 km, si 5730 opriri (raportate de calculator). Fabrica garanteaza un minim de 500.000 porniri din cate stiu eu...masina mea sigur nu ajunge la 1 mil km

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate