Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Sistemul ECO Start/Stop
Last Updated: Nov 05 2021 13:30, Started by
Rosebud09
, Jun 20 2013 20:15
·
0
#55
Posted 10 March 2017 - 10:56
la mine, in 3xk de km ai masinii, imi zice ca am economisit benzina cat pentru 1000 de km
|
#56
Posted 08 May 2017 - 09:54
Întrebare pentru posesori de Start/Stop pe masini cu DSG: ați reușit să-l păcăliți numai din frână, așa cum reușeam și eu pe vremuri la CVT?
La CVT nu mi-a luat prea mult să învăț dozajul frânei ca să nu intre S/S decât dacă vreau. La asta nu-mi iese și pace. Dacă ați reușit, înseamnă că e chestie de răbdare și perseverență. Dacă nici voi, nu-mi mai bat capul. Deci? |
#57
Posted 08 May 2017 - 23:05
Intru si eu in discuti si consider ca acest sistem este unul bun si normal pentru avansul tehnologiei. E clar ca in viitor aceasta tehnologie s-ar putea sa nu mai poata fii dezactivata. Personal folosesc si voi folosi in continuare aceasta functie pentru simplul motiv ca imi place ca nu simt motorul cand stationez mai mult. Consumul si uzura da-l .... ca nu am luat masina sa stau sa ma uit la consum, iar uzura daca macar 50% din spusele producatorului se adeveresc (legat de cate opriri garanteaza) eu zic ca tot e Ok. Legat de scuturat la pornire, eu nu simt nici un scuturat, probabil depinde de masina si producator. Legat de star-stop la masinilecu cutie manuala, eu consider ca este chiar mai bine la o masina manuala, mai ales ca poti anula intrarea sitemului star-stop din ambreiaj.
Este o tehnologie care e aici, va ramane si probabil va devenii obligatorie (ecologisti). |
#58
Posted 09 May 2017 - 07:40
fotbal5, on 08 mai 2017 - 23:05, said:
masinilecu cutie manuala, eu consider ca este chiar mai bine la o masina manuala, mai ales ca poti anula intrarea sitemului star-stop din ambreiaj. Este o tehnologie care e aici, va ramane si probabil va devenii obligatorie (ecologisti). Eu zic cã nu e bine sã jonglezi din ambreiaj deoarece il vei schimba mai des. Nu știu ce mașina ai, dar la Ford butonul de dezactivare e foarte la îndemânã. În rest sunt de acord cu tine. Eu nu dezactivez aceasta funcție decât la mersul in coloana și atunci doar daca deplasarea este cat decât fluentã. |
#59
Posted 09 May 2017 - 08:02
Start-stop-ul mi se pare util atunci cand se sta la semafor, dar devine de-a dreptul enervant atunci cand ai de trecut de un giratoriu cu trafic aglomerat si trebuie sa pornesti repejor, cand prinzi "fereastra". Nu stiu cum e la alte masini, dar la Focusul meu, il simt atunci cand vreau sa pornesc repede ca ma tine in loc o scurta perioada de timp pana sa pornesc si imi ia din demaraj. Nu e mult, probabil ceva sub o secunda, dar cum am spus se simte aceea mica intarziere si e dea dreptul enervant.
Cum majoritatea drumurilor le fac prin Brasov a.k.a Girasov, unde marea majoritate a intersectilor sunt giratorii, m-as putea lipsi fara probleme de sistemul asta, dar l-as condsidera necesar daca as locui intr-un oras plin de semafoare. |
#60
Posted 10 May 2017 - 15:40
Ca bine zici vezi semaforisoara, la mine e ok si butonul se poate accesa usor. Legat de ambreiaj, inca nu am schimbat nici la vechiul Passat dupa 140000 km (nu prea imi place sa las pe liber masina, ci prefer sa o tin din pedala), nici la vechiul golf 4 nu am avut problema asta si am facut vreo 80000km si cu ala. Dar daca pica pica, se schimba (sper sa tina macar ca la una din cele doua).... Pentru carcotasi: Consider ca sunt sanse mari sa se strice asa
Edited by fotbal5, 10 May 2017 - 15:42. |
#61
Posted 10 May 2017 - 15:53
#62
Posted 10 May 2017 - 22:45
@axl07 sa nu fie o problema la tine. Eu de multe ori nici nu ajung pana in podea ca motorul a si pornit. N-am simtit nimic diferit fata de S&S dezactivat
@fotbal5 cam pe toti pe care-i stiu cu probleme de ambreiaj procedeaza ca tine...nu-i foarte sanatos. Am observat ca de regula se duce rulmentul de presiune |
#63
Posted 12 May 2017 - 15:18
Am zis nu contest si imi asum riscul, dar asa imi place si m-am obisnuit... Cand o fii o platii... Am si eu gongile la cap ce sa fac.
Edited by fotbal5, 12 May 2017 - 15:18. |
#64
Posted 18 August 2017 - 13:48
Mda, si acum 35 de ani cand s-a implementat sistemul ABS multi au sarit vreo 14m in sus ca lor nu le trebuie asa ceva, ca se uzeaza mai repede discul si placutele, ca ei vor sa fie dezactivat, ca franarea e mai ineficienta si ei sunt mai tari ...s.a.m.d
Si uite ca in ziua de azi nimeni nu mai bazaie din cauza ABS-ului , chiar toti il lauda si-l vor pe masina. Daca discutille de aici vor mai fi publice peste vreo 20 ani atunci as fi curios daca cei care aici au spus un nu hotarat sistemului ECO SS vor mai avea aceeasi parere. Si nu, nu cred ca peste 20 de ani vom fi cu mult mai electrici decat suntem acum . Desi acum 5-6 ani avantul a fost foarte mare, acum parca s-a mai domolit ... si pretul la benzina a scazut . Concluzie : sistemul ECO Start-stop a fost si este implementat de toti producatorii de masini. Daca nu ar fi venit cu vreo imbunatatire dpdv al consumului, daca uzura motorului si a componentelor conexe ar fi fost asa de mare asa cum s-a vehiculat pe aici nu cred ca nimeni ar mai fi mers in directia asta stiind ca e o pierdere de bani si de imagine. In plus, pentru acest sistem s-au dezvoltat componente mai avansate (electromotoare mai bune, baterii(acumulatoare) mai rezistente, sisteme aditionale de stocare a energiei in cazul franarii ....) si toate acestea inseamna progres care chiar daca este mic si nu se simte pentru un sofer, se simte pentru cele cateva sute de milioane care folosesc sistemul Start-stop. Ar fi trebuit sa fi fost dezvoltat si implementat mai din timp , nu cred ca modificarile impuse de acest sistem necesita o tehnologie foarte avansata . Edited by vldc, 18 August 2017 - 13:49. |
|
#65
Posted 21 August 2017 - 13:42
buntzi, on 08 mai 2017 - 09:54, said:
Întrebare pentru posesori de Start/Stop pe masini cu DSG: ați reușit să-l păcăliți numai din frână, așa cum reușeam și eu pe vremuri la CVT? La CVT nu mi-a luat prea mult să învăț dozajul frânei ca să nu intre S/S decât dacă vreau. La asta nu-mi iese și pace. Dacă ați reușit, înseamnă că e chestie de răbdare și perseverență. Dacă nici voi, nu-mi mai bat capul. Deci? |
#66
Posted 21 August 2017 - 18:25
Sistemul start stop cred ca e util celor pe benzina, pentru consum redus de combustibil in oras cu trafic (ridicat).
Mai e bun si cand se doreste ca in timpul unei stationari sa functioneze climatizarea. |
#67
Posted 26 August 2017 - 21:24
Eu si cu start stopul ne mai pacalim uneori.. pentru ca nu astept dupa motor sa porneasca, si cum dau drumul instant la ambreiaj, am patit de cateva ori sa moara motorul, pentru ca nu apucase sa ajunga la 1000 de ture cand deja ridicam pedala de ambreiaj..
In schimb as fi tare curios daca ar exista o metoda de a scoate piuitul de la centura. Uneori pe distante foarte scurte nu vreau sa o folosesc, si ma agaseaza piuitul ala. Abia dupa 3 minute inceteaza. Cat despre bateria de masina cu functia start stop, cu ce difera ea de una clasica? Are un cip sau un circuit suplimentar? Cum deosebeste ECU masinii tipul de baterie montat? Referitor la economie, ecologie, am citit pe undeva o explicatie teoretica, care afirma ca energia consumata la pornirea motorului, este inlocuita de alternator in 6 secunde de functionare. Deci daca stai mai mult de 6 secunde, merita oprit motorul. Pentru a face economie sau sa zicem , pentru a folosi cat mai eficient motorul si combustibilul, in timpul accelerarii ECU opreste consumatorii mari- compresorul de clima, ca sa nu paraziteze puterea necesara accelerarii ( e util intr-o depasire), si ii pune in functiune in perioadele cu solicitare scazuta, in frana de motor de exemplu. |
#68
Posted 29 August 2017 - 09:53
Bateria pentru motoarele cu start/stop sunt de tip AGM (Absorbent Glass Mat), baterii uscate.
https://www.varta-au...gie-baterii-agm Bateria se codeaza pe masina, in functie de bateria codata se va face si incarcarea. Piuitul la centura se poate scoate in functie de masina. Depinde de masina pe care o ai, se scoate cu soft-ul aferent. De exemplu la VW/AUDI/SEAT/SKODA se foloseste aplicatia VCDS. |
#69
Posted 29 August 2017 - 09:56
Oh, abia astept sa gasesc pe cineva undeva sa "dez codez" piuitul de centuri.
|
|
#72
Posted 29 August 2017 - 12:05
Cauta pe cineva care se pricepe cu VCDS si se rezolva.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users